Uitstekend verzorgd/meer dan genoeg/ vriendelijke bediening !!

Zou het iedereen aanraden !!

Alles wordt bezorgd en de tafel wordt netjes opgemaakt. De volgende dag komen ze het weer ophalen. Het buffet was geweldig. Ik heb zoveel complimenten gekregen. Dit was de 2de keer dat ik bij Wolfs een buffet heb besteld en zeker niet de laatste keer.

Goed verzorgd en heerlijk gegeten

Mooi opgemaakte producten, smakelijk en vers. Qua levering alles prima in orde.

Goed eten, maar de bordjes waren klein en te weinig.

Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Als enigste aandachtspunt heb ik dat de bordjes klein waren en er waren te weinig bordjes.

Eten was goed had iets meer morgen zijn

Culinaire Oudejaars afsluiting.

Zondag 31 dec organiseerde bc de Schrandere Vos een Oudejaarsavond bridgedrive voor iedereen die van bridgen & gezelligheid houdt. Na afloop was er een zalig warm buffet verzorgd door Catering Wolfs. Boeuf Bourguignon en een Vissersdroom met gegratineerde aardappeltjes. Genieten met een grote G.

Wij zijn zeer tevreden met ons Oosters buffet

We hebben een uitstekende service ervaren. Onze gasten vonden het erg lekker dat maakt je feestje tot een succes Voor herhaling vatbaar Bedankt allemaal Catering Wolfs

Top kwaliteit!!

Onze gasten waren zeer tevreden, ontzettend lekker gegeten. De service was uitstekend, alles conform afspraak.

Prima!!!

Duidelijke afspraken. Allemaal nagekomen op geplande tijden. Heerlijk buffet!!

Perfect!

De professionaliteit schept veel vertrouwen, al bij de aanvraag, het brengen vh eten en het materiaal een dag later weer ophalen. We hebben veel complimenten gekregen over de kwaliteit vh eten. Voor herhaling vatbaar

Prima werk afgeleverd

3ten was goed Service was goed

Het Bourgondisch buffet en het dessert buffet was heerlijk.

Het buffet was keurig verzorgd en het eten heerlijk, veel complimenten gehad van onze gasten. Ook het contact is fijn, zij denken mee en komen afspraken na. Bij een volgende gelegenheid maken wij weer gebruik van Catering Wolfs.

Erg tevreden over alles, prettige afstemming, mooie presentatie van het buffet en heerlijk eten!

Erg tevreden over alles, prettige afstemming vooraf, mooie presentatie van het buffet en heerlijk eten! De gasten waren er zeer over te spreken en hebben genoten: veel positieve reacties ontvangen na afloop!

Super geregeld, top kwaliteit, zeer nette service!

We hebben een fantastisch diner gehad met 40 vrienden op ons feest. Oprechte complimenten aan deze cateraar!

Top kwaliteit en vriendelijke service

Goede afspraken, prima service en verhouding prijs kwaliteit was top.

Alles supergedelegeerden geregeld

Bij de eerste ontmoeting met Emiel hadden wij direct het idee dat dit goed zou gaan. Wij kregen duidelijke uitleg en Emiel dat heel goed met ons mee. Wij kregen goede adviezen en het was een heel prettig eerste gesprek. Tijdens het feest werd het buffet geïnstalleerd en het zag er perfect uit. Alles was superlekker en wij hebben van al onze gasten een compliment gekregen waarbij ze vertelde dat alle gerechten superlekker waren. Kortom - perfect geregeld en superlekker allemaal

Goede producten en service

Goede producten en service

Uitstekend heerlijk buffet!

Zeer tevreden over zowel het eten, danwel de service van Catering Wolfs. Echt een aanrader voor feesten en partijen.

Goede service, fijne en snelle communicatie en heeeeeeerlijk eten :-D Echt een aanrader!

Kan niet beter

Uitstekend!!!!!!!!

Uitstekend!

Op tijd geleverd, ruime hoeveelheid vlees, broden, salades. Erg smaakvol. Ophalen vies goed ook exact op de afgesproken tijd. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Goede kwaliteit, prima bakmasters en fijn contact

Kwalitatief goede producten, goede bakmasters en fijn contact met Fridy. Wijzigingen kunnen nog tot kort voor levering doorgegeven worden en de afspraken worden netjes nagekomen.

Uitstekend geholpen en het eten was voortreffelijk

Hebben een prettige herinnering aan Catering Wolf. Was prima verzorgd.

Top! #GOUD!

Top! #GOUD!

super en heerlijk

Heerlijk eten. vrijwilligers hebben genoten.

Berkelseweg 10

5056HZ Berkel-enschot