Heel smakelijk buffet en ruim voldoende.

Goede service. Duidelijke afspraken. Ruim voldoende voor het aantal personen. Lekkere gerechten, goed op smaak.

Super lekker en goed verzorgd

Het eten was heerlijk. Kwaliteit!! We hebben veel complimenten gekregen van onze gasten. Ook de service was perfect.

Heerlijk gegeten met goede service

Het eten werd op tijd bezorgd, er was rekening gehouden met onze dieetwensen. De volgende dag werd alles weer keurig opgehaald.

Heerlijke hapjes en soep!

Prima ervaring met de firma Wolfs. Levering volgens afspraak mooi op tijd. Smaak en kwaliteit van de amusehapjes waren uitstekend. Jammer dat ze in eerste instantie de wijnglazen waren vergeten te leveren. Later nog gebracht maar toen hadden we ze al bij buren en familie geleend. Een vergissing is snel gemaakt. Is niet erg als wij en de gasten van de hapjes genoten hebben. Volgende keer weer naar Wolfs. Mieke

Zooo lekker

De service is perfect, het wordt mooi uitgestald en de buffetten waren erg verzorg en heel lekker!

Heerlijke producten en netjes verzorgd!

Al een paar keer de gourmet besteld. Zeer gevarieerd en fijn dat je vlees en bijproducten apart kan bestellen. Alles is vers en smaakt heerlijk! Al met al super tevreden!

Verrassend

We hadden een tafelplank voor 4 personen besteld. Deze zag er erg gezellig uit en was mooi opgemaakt. De plank bevatte een verrassend groot en gevarieerd aanbod van koude vlees- en visproducten met daarnaast ook twee warme gerechten. Iedereen heeft er van genoten. Is zeker voor herhaling vatbaar.

Super eten en service

Fijne communicatie, volledig ontzorgt met zeer goed eten

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit en bereidheid van het eten. De plank was goed gevuld, alles lekker vers. De vriendelijkheid van de medewerkers was ook erg prettig, geen haast. Dat werkt zo positief. We komen zeker nog terug bij jullie.

Was geweldig en zeker genoeg en zag er heel goed uit en verpakt

Is een aanrader geen spijt van. Was geweldig.

Geweldige organisatie om mee te werken.

Super goed verzorgd buffet

Catering/buffet laten verzorgen voor een bedrijfsfeestje. Fijne communicatie, komt gemaakte afspraken na, levering op tijd en bovenal heel erg lekker eten!

leuk concept en heerlijk eten

Het tafelbuffet met kerst was heel goed verzorgd. Leuk opgediend, royale porties en heel goed van kwaliteit. We hebben ervan genoten.

Heerlijk eten en super goed verzorgd

Het was geweldig

Wij en onze gasten hebben erg genoten van het buffet. Ze vonden het geweldig, veelzijdig warm koud voor ieder wat wils.

Prima!

Alles verliep op rolletjes. Kwaliteit hapjes oké. Iedereen erg vriendelijk.

Uitstekend verzorgd/meer dan genoeg/ vriendelijke bediening !!

Zou het iedereen aanraden !!

Alles wordt bezorgd en de tafel wordt netjes opgemaakt. De volgende dag komen ze het weer ophalen. Het buffet was geweldig. Ik heb zoveel complimenten gekregen. Dit was de 2de keer dat ik bij Wolfs een buffet heb besteld en zeker niet de laatste keer.

Goed verzorgd en heerlijk gegeten

Mooi opgemaakte producten, smakelijk en vers. Qua levering alles prima in orde.

Goed eten, maar de bordjes waren klein en te weinig.

Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Als enigste aandachtspunt heb ik dat de bordjes klein waren en er waren te weinig bordjes.

Eten was goed had iets meer morgen zijn

Culinaire Oudejaars afsluiting.

Zondag 31 dec organiseerde bc de Schrandere Vos een Oudejaarsavond bridgedrive voor iedereen die van bridgen & gezelligheid houdt. Na afloop was er een zalig warm buffet verzorgd door Catering Wolfs. Boeuf Bourguignon en een Vissersdroom met gegratineerde aardappeltjes. Genieten met een grote G.

Wij zijn zeer tevreden met ons Oosters buffet

We hebben een uitstekende service ervaren. Onze gasten vonden het erg lekker dat maakt je feestje tot een succes Voor herhaling vatbaar Bedankt allemaal Catering Wolfs

Top kwaliteit!!

Onze gasten waren zeer tevreden, ontzettend lekker gegeten. De service was uitstekend, alles conform afspraak.

Prima!!!

Duidelijke afspraken. Allemaal nagekomen op geplande tijden. Heerlijk buffet!!