
Bij mijn schade heb ik het schade rapport geheel ingevuld met erbij op pdf bestand de foto's van de schade. Alleen het schade formulier is door u doorgestuurd naar het expertise bureau. Ik heb gemaild naar de desbetreffende persoon van jullie bureau en nooit verder wat gehoord. Al met al zelf met het expertise bureau gebeld en afgehandeld.
Goede afhandeling
I contacted EVR and spoke with Rajen Gangadin. He was very friendly and gave me a solution on the spot, so I wasted no time.
Dat blijkt al uit het bovenstaande!
goed geïnformeerd
Ik heb per mail een schademelding gedaan. Ik kreeg een mail terug met een verwijzing naar polisvoorwaarden terwijl dit een folder bleek. Er werd in de mail naar het verkeerde hoofdstuk verwezen. Daar blijkt niet uit de mechanische onvolkomenheden die tot schade leiden (het automatische raammechanisme haperde waardoor het raam uit de de raamrail werd getrokken) niet tot de verzekerede schade valt. Na verduidelijking van mijn kant werd er gedacht aan een gebroken ruit. Dit was zo door mij niet gemeld. Mijn raam was ook niet stuk.
Ik ben uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen.
Het contact en de schade afrekening verliep prettig en vlot.
uitstekende communicatie zowel telefonisch, schriftelijk via E-mail. ook de nazorg is perfect.
makkelijk, toegankelijk en correct
Schade gemeld aan kostbaar keukenapparaat. Per telefoon en per mail wordt bevestigd dat de schade zal worden vergoed en dat opdracht voor reparatie kan worden gegeven. Dan volgt bericht dat niet ca. 1100,- wordt vergoed maar slechts 304,-! Op een verzoek per mail om uitleg/toelichting wordt niet gereageerd Dus: - op toezeggingen kan je niet afgaan - op mail wordt niet gereageerd. Vriendelijkheid en snelheid mogen OK zijn, als je niet kan vertrouwen op toezeggingen dan houdt het op.
Ik ben enorm snel, goed en aardig geholpen door mevrouw Dinmohamed. Hartelijk dank hiervoor!
De persoon kon mij niet goed uitleggen, ( LEUVASS ) waarom de opstal verzekering met 18 % omhoog moest. ( € 127.368 ,voor 2021 ) Met een correctie factor ( jaarlijkse verhoging ) van 6 jaar.
De schade is snel en prettig afgehandeld door hr.Dijk.
Heel goed
Tablet laten vallen, scherm kapot. Gebeld of het onder de inboedelverzekering valt. Na een bevestigend antwoord het scherm laten repareren. Bleek eigenlijk toch niet onder de dekking te vallen, foutje. Geen enkel probleem, wij hebben het verkeerd gemeld aan u, wij lossen het op. Super netjes!
Snel en professioneel
Ik werd onverwacht op mijn kantooradres gebeld. In het gesprek dat volgde is mij verteld, hoe en waar ik mijn auto kon laten herstellen. Die aanbeveling heb ik overgenomen.
Maar hoe kan ik anders oordelen? Groetjes, Rhea
Snelle afhandeling van declaraties. Hulde! (Maar ongeveer een maand geleden heb ik ook al een beoordeling als deze opgestuurd naar EVR :-)
Alles is super verlopen ik ben zeer tevreden
Ik ervaar Eijgendaal en Van Romondt al jarenlang als een betrouwbare tussenpersoon die volledig ontzorgd op elk verzekeringsgebied
Zeer snelle en goede afhandeling van mijn schade
Zoals altijd keurig geregeld! Blij mee.
Na een kleine motor schade veel te veel uitbetaald was niet over te communiceren.en de premies van de verzekeringen veel te hoog daarom zijn we weggegaan bij jullie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.