Filters

7

Voldoende/Goed

Mijn ervaring is dat ik vrij laat reactie krijg op lastigere vragen. Momenteel heb ik ook een vraag lopen die inmiddels al een maand oud is. Sommige medewerkers zijn telefonisch niet altijd even vrolijk, het ligt net aan wie je aan de lijn krijgt. Cursus van Paul Soethout was super! Duidelijke uitleg, duidelijk verhaal. Over het algemeen zijn we tevreden met de service die verleend wordt door SCAB.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie, Personeelsadvies
8

bij een vraag wordt er snel geantwoord/gereageerd

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
10

gaat goed

wordt gewoon hetzelfde geholpen als voorheen merkt er niet veel van

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
9

Mijn ervaringen zijn zeer goed !

Mijn ervaringen met SCAB zijn zeer goed !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

goed

Mijn ervaring is goed vind alleen dat de afhandeling van tickets en dan met name de proforma-loonberekening te lang duurt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Prima geregeld

Nooit geen problemen en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Ik word altijd ontzettend goed te woord gestaan

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie, Personeelsadvies
7

Vrij snel actie naar aanleiding van een vraag

Binnen een dag antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Prettige partner voor de salarisverwerking

Ik heb al jarenlang (ca. 25) ervaring met de diensten die Scab aanbiedt. Zelf vind ik wel, dat de werkwijze ver is gecommercialiseerd. Op zich niets mis mee, maar de Brabantse gemoedelijkheid is wel aan het verdwijnen. De contacten met de medewerkers zijn altijd goed, chapeau daarvoor!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
2

Op dit moment vind ik het knudde!

Vorige week diverse keren geprobeerd contact te krijgen met Scab, maar op een gegeven moment wordt de verbinding gewoon verbroken en krijg je de mededeling dat je een ticket kan sturen of een bericht kan achter laten. Dit vind ik echt niet kunnen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie

Reactie van het bedrijf

Duidelijk dat we voor deze relatie slecht bereikbaar zijn geweest. Erg vervelend natuurlijk. Toch fijn dat relatie de inhoudelijke kwaliteiten niet alleen ervaart maar ook aangeeft.

10

Uitstekend

Fijne medewerkers die mij altijd goed helpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie, Personeelsadvies
8

geen opmerking

geen opmerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
10

Prima dienstverlening ☺

Ervaring tot nu toe is goed. Bij drukte is het begrijpelijk dat het wat langer duurt. Fijn dat we hier van te voren ook bericht over krijgen, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
9

prima niks op aan te merken

prima niks op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Sterk in loonadministratie

Advies op het gebied van P&O vind ik persoonlijk iets minder sterk dan de uitvoering van de salarisadministratie. Maar de salarisadministratie is voor ons het meest belangrijke waarom we bij Scab zitten. Zijn echt goed op de hoogte van alles mbt de bouw/Timmerbranche.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie, Personeelsadvies
10

Mijn ervaring met SCAB is helemaal PRIMA

De loonadministratie is top geregeld en kan met al mijn vragen bij het SCAB terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie, Personeelsadvies
10

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
9

ben zeer tevreden.

ben zeer tevreden over alle dingen die we met t SCAB doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Fijn om mee samen te werken

Scab is fijn om mee samen te werken. Eerlijk is wel om te zeggen dat sinds het begin van de coronatijd de bereikbaarheid en reactietijd wat minder goed is geworden. Maar de kennis en kunde is nog altijd dik in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Super goede ervaring

Goede loonadministratie tegen een reële vergoeding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
5

Dienstverlening is er niet beter op geworden afgelopen jaar

Begrijpelijk dat telefonisch contact het afgelopen 1 1/2 jaar moeilijk is geweest, want hoe doe je dat als iedereen thuis werkt...Maar dan zou je denken dat vragen via de mail wellicht wel gewoon (binnen enkele dagen) beantwoord worden. Maar dat is helaas niet het geval geweest de afgelopen tijd. Recent voorbeeldje: ik bel naar Scab met een vraag. De medewerker legt me uit even iets op de mail te zetten op een manier waarmee ze verder kan. Vervolgens krijg ik bijna 2 weken later (!) een reactie op die mail met nog enkele vragen, waardoor de verwerking van mijn vraag wel erg lang duurt. Dus de manier van werken lijkt bij de medewerkers van Scab onderling nogal te verschillen (vaker meegemaakt) en bijna 2 weken wachten voordat een mail opgepikt wordt, vind ik echt veel te lang. Er zitten gelukkig enkele fijne medewerkers tussen, die duidelijke uitleg kunnen geven bij een vraag en die netjes werk leveren (wat ik niet zelf nog helemaal na hoef te lopen op correctheid). Blij als ik die aan de lijn krijg. Op het moment zou ik Scab niet aanbevelen aan anderen. Maar wellicht kunnen jullie hier iets aan veranderen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie

Reactie van het bedrijf

19 juli blijkt niet de beste dag voor ons...... De laatste vraag pakken we zeker op, met andere woorden wij gaan deze ervaring bij deze relatie zeker veranderen.

4

Service is de laatste maanden niet meer zoals het geweest is.

Lange wachttijden aan de telefoon, trage respons op tickets, niet altijd een klantvriendelijke houding van de SCAB-medewerkers en soms twijfels aan de kennis van SCAB. Dit is iets van de laatste maanden, voorheen veel betere ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie

Reactie van het bedrijf

Helaas een slechte ervaring met betrekking tot doorlooptijden; trekken we ons aan, zeker het geschetste beeld omtrent onze kennis. Wij nemen snel contact op met relatie.

8

hulpvaardig en doelgericht

altijd vriendelijk, duidelijk en ondersteunend (overigens niet te gebruiken voor plaatsing op website)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
10

Kundig, snel, accuraat

Altijd op tijd, vragen worden snel beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
9

Zeer goed

Wij werken al jaren prettig samen met Scab accountants

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie

Bedrijfsgegevens

Dr Hub van Doorneweg 161 5026 RC Tilburg

013-5836668

[email protected]

Over Scab accountants en adviseurs voor de bouw

In 1973 werd Scab beheer opgericht. De stichting vond haar oorsprong door het vooruitstrevende initiatief van verschillende bouwondernemers die een gezamenlijk doel voor ogen hadden: diensten voor de bouw bedacht door de bouw. Het zwaartepunt lag bij Scab van meet af aan op de bundeling van financiële dienstverlening. De doelen zijn onveranderd gebleven, ze zijn eenvoudig, effectief, kostenbesparend en efficiënt. Ook is het ideaal nooit gewijzigd. Nog steeds gaat een goede dienst voor het winstoogmerk. Deskundig zijn, eenvoudig doen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.