Perfecte Loonverwerker

Al meer dan 30 jaar doen wij de Loonverwerking via Scab. In de eerste 20 jaar met de verwerking van 120 medewerkers. Na een faillissement in 2010 zijn wij met een geheel nieuwe BV opnieuw begonnen. Wederom met de loonverwerking via Scab. In eerste instantie voor 3 medewerkers, maar dat zijn er inmiddels 8. De goede samenwerking die wij hebben in deze 30 jaar zijn voor mij reden om het Scab bij een ieder aan te raden.

• Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie

Wachttijd op antwoord via ticket is lang.

Sinds het meer thuiswerken is communicatie wel lastiger. Het helpen op zich is erg verschillend. Ervaring is op het moment slordigheid.bv Verandert loon bij verkeerde persoon. Dit is niet prettig. Als iemand dit gaat oplossen is dit wel weer erg sterk en verhelderend. Dus de hulp is erg verschillend vandaar de voldoende.

altijd in oplossingen denken

altijd in oplossingen denken

• Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie

Communicatie is onduidelijk, mails worden slecht/nietbeantwoord.

Niet duidelijk wie aanspreekpunt is, was voorheen veel beter. een vaste contactpersoon voor de administratie, niet alles via de accountant hoeven regelen.

• Betrokkenheid N.v.t.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Accountancy

Persoonlijk en klantgericht

Hoewel Scab een grote organisatie is, wordt je er altijd persoonlijk als klant behandeld. Bereikbaarheid is ook zeer goed. Professionele organisatie tegen betaalbare tarieven.

Lange wachttijden

Tickets worden niet vanzelf opgepakt, er moet altijd achteraan gebeld worden. Dan gebeurt het uiteindelijk wel, maar is niet de bedoeling van de dienstverlening. Moeilijk bereikbaar.

• Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie

Reactie aan klant van Michel Brouwer, Manager Loonadministratie: 'Fijn je gesproken te hebben n.a.v. je beoordeling op Klanten Vertellen. Zoals besproken zijn de doorlooptijden afgelopen maanden langer geweest dan je van ons gewend bent. Waarvoor mijn excuses. We zijn zoals je merkte deze week, met de verwerking van een mutatie binnen een dag, weer op de goede weg/het oude pad. Fijn om te horen dat je onze deskundigheid waardeert verder. Mochten er nog zaken zijn komende tijd die niet (of juist wel) conform je wens verlopen dan hoor ik dat graag.'

een deskundig adviseur

Juist op de vlakken waarbij aanvullend advies benodigd is.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie, Accountancy, Fiscaal, Personeelsadvies

Positief

Over het algemeen positief. Soms niet eenduidig . Spreek je verschillende mensen van de loonadm. dan soms ook een ander advies.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie, Personeelsadvies

Goede kennis en kunde van loonadministratie

Al jaren onze betrouwbare partner voor loonadministratie en personeelsvraagstukken.

wisselend

Bedrijfsovername, in voorbereiding, verloopt meer dan stroperig, deels wel goed maar voor een ander deel zeker niet. Hierdoor gaat er heel veel tijd inzitten met als gevolg zeer hoge rekeningen elke maand. Beloftes worden niet altijd nagekomen met name op het gebied bellen / spreken met derden die belangrijk zijn in dit proces. Onze visie is dat je mensen 'bij de hand mee moet nemen in een dergelijk traject' maar door niet reageren of onvoldoende wek je wrevel. Dit verschilt ook weer van persoon tot persoon bij het scab

niet tevreden

Dit is mijn eerste reactie. We werken al jaren met jullie en de laatste tijd is de bereikbaarheid lang niet altijd goed. Daarnaast komt het met regelmaat voor dat de loonverwerking te laat is. Controle van door ons aangeleverde correcties, mutaties is naar mijn gevoel noodzakelijk. In het verleden hadden wij één aanspreekpunt bestaat dat niet meer?

• Advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.

TOP

Goede contacten

prima service

Altijd iemand bereikbaar en bereid om te helpen bij vragen of onduidelijkheden.

prima tevreden

vragen van onze kant worden snel opgelost. opmerkingen van jullie kant worden goed gecommuniceerd.

altijd bereikbaar tijdens kantooruren

Wat anders zou kunnen zonder dat je veel intern hoeft te veranderen. Waarom zijn jullie niet als elk bedrijf normaal bereikbaar tijdens kantooruren. Elk telefoonnummer kun je doorschakelen. Ik zie opvallend veel emails met het bericht dat iemand er niet is. Het komt klant-onvriendelijk over. Terwijl 't SCAB al jaren bestaat uit aardige mensen.

• Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Accountancy

Terwijl 't SCAB al jaren bestaat uit aardige mensen. Kijk daar doen we het voor natuurlijk. De ervaring van beperkte bereikbaarheid hebben we met relatie besproken en kunnen achterhalen. Hebben we een oplossing voor.

Lange verwerkingstijd/matige reactie

Telkens moet ik achter mails aangaan, dit jaar al verschillende keren gerhaalmails moeten sturen of nabellen. De dienstverlening is afgezwakt.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Vanzelfsprekend vinden wij het zeer belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Daarom heeft onze manager Personeelsadvies contact opgenomen met deze relatie en concrete afspraken gemaakt over het proces. Onze klant was blij met het belletje van de manager Personeelsadvies en heeft weer vertrouwen dat een en ander beter gaat verlopen.

Geen klachten, dus zeer goed.

Via nieuwsbrieven worden we heel goed op de hoogte gehouden. En telefonisch wordt ik altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan... dat vind ik een groot pluspunt.

altijd vriendelijk

Medewerkers zijn deskundig en staan mij altijd vriendelijk te woord

• Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie

Prima service; geen problemen!

goede ervaring

We hebben goede ervaringen met het Scab. De werknemers zijn heel vakkundig en hebben veel ervaring. Problemen lossen ze snel op. Een aanspreekpunt vind ik heel prettig.

• Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie

Goed programma en prima helpdesk!

• Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie

er wordt niet gereageerd op verzoeken

andere auto doorgegeven staat in het portal geen reactie herhaald verzoek geplaatst geen reactie

• Bereikbaarheid (tel./ email) N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie

Prima club met deskundige mensen

zie boven

Professionele organisatie met kennis

Scab is veel bezig met de site telkens te vernieuwen waardoor het idee ontstaat dat de dienstverlening de laatste tijd achter blijft. Vernieuwing is goed, maar soms is het wat TEveel van het goede. Doordat er niet meer 1 vast team met aanspreekpunten is voor ons als bedrijf, hebben we heel vaak nieuwe of andere medewerkers aan de lijn, waarbij je dingen vaak moet herhalen en er ook vaak ruis op de lijn zit. Daardoor krijg je dat 'fouten', die wij zelf ook maken, ook door Scab er niet meer worden uitgefilterd, omdat deze medewerkers niet volledig op de hoogte zijn van de werkwijze van ons bedrijf. Het lijkt wat rommelig te zijn geworden door allerlei interne verschuivingen, waarbij wij als klant ons niet meer altijd begrepen voelen. Er zitten zeker wat professionals binnen Scab maar waak ervoor dat hier ook aandacht voor blijft.

• Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie

Over Scab accountants en adviseurs voor de bouw

In 1973 werd Scab beheer opgericht. De stichting vond haar oorsprong door het vooruitstrevende initiatief van verschillende bouwondernemers die een gezamenlijk doel voor ogen hadden: diensten voor de bouw bedacht door de bouw. Het zwaartepunt lag bij Scab van meet af aan op de bundeling van financiële dienstverlening. De doelen zijn onveranderd gebleven, ze zijn eenvoudig, effectief, kostenbesparend en efficiënt. Ook is het ideaal nooit gewijzigd. Nog steeds gaat een goede dienst voor het winstoogmerk. Deskundig zijn, eenvoudig doen.