Filters

8

Wij hebben goede ervaring met SCAB Loonadministratie

De loonadministratie wordt tijdig en correct afgewikkeld. De contacten met de mensen van de betreffende afdeling zijn goed, vragen worden snel opgepikt en beantwoord. Het aanleveren van gegevens t.b.v de loonadministratie via de webportal werkt goed. Kortom wij zijn tevreden !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Goede ondersteuning en snelle reacties

Wij zijn dit jaar van VOF naar BV gegaan. Dat is bij SCAB heel goed verlopen. Er moeten dan best wat dingen aangepast worden, maar ik vond het snel en soepel gaan. Top uitgevoerd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
9

prima dienstverlening

Behalve dat het heel af en toe iets langer duurde dan voorheen, prima dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Prima

Scab verzorgt al 15 jaar onze salarisadministratie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
7

Branchespecialisten maar laten soms een steek vallen

Zij zijn goed op de hoogte van wat er speelt in de CAO's en hoe toe te passen. Helaas een paar keer meegemaakt dat wij in onze onwetendheid wijzigingen doorgaven maar dat er geen signaal van Scab kwam dat het wellicht mis gaat (o.a. CAO-toepassing pensioenbijdrage ouderschapsverlof, extra dagen werken voor parttimers tegen ander tarief). Maar eenmaal ontdekte problemen worden vervolgens wel snel en adequaat opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
10

Ik word altijd goed geholpen!!

Wij doen al jaren zaken met de afd. loonadministratie en dat verloopt altijd heel soepel. Lonen worden op tijd verwerkt, telefonisch contact is heel erg fijn. Als wij om advies vragen worden wij snel teruggebeld of gemaild. Dus kortom wij zijn uitermate tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

altijd goed als er niets mis is met de telefoon ( KPN)

ja ik ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
7

deskundig onder alle omstandigheden.

Ondanks de coronatijd toch steeds de loonverwerkingen tijdig verwerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
10

geen op of aanmerkingen

Geen op of aanmerkingen. Prima bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
10

Staan altijd en overal voor je klaar.

Ik heb nog nooit lang op een antwoord van Scab hoeven wachten. En ook nog nooit mee gemaakt dat iemand iets niet wist of mij op z'n minst kon doorverbinden die het wel wist. Altijd aardige en behulpzame mensen aan de lijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
9

Super

Niets gemerkt van het thuiswerken van de medewerkers van het SCAB. Hierdoor waren er momenten dat spoedklussen buiten kantooruren werden opgepakt. Dit hebben wij niet veel nodig gehad, maar op het moment dat het nodig was, was het heel handig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie, Personeelsadvies
10

geweldig geholpen met al mijn vragen.

Bij al mijn telefonische vragen m.b.t. loonadministratie altijd voortreffelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Goede en snelle dienstverlening

Wij hebben slechts een klein MKB bedrijf met weinig personeel, maar de dienstverlening die wij vragen wordt altijd snel en accuraat verwerkt. Dus dit is naar onze volle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
9

Goeds bereikbaar en goede kennis van zaken.

Goede kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Voor een loonadministratie die altijd up to date is

Je hebt hier verder geen omkijken meer na, je levert de gegevens aan en deze worden, dan tijdig aangeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
10

Scab is heel duidelijk

Als ik naar Scab bel, dan word ik altijd snel en duidelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
9

Deskundig, accuraat, helemaal goed!

Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met Scab. Jullie doen wat wij vragen, alles gaat correct, helemaal tevreden. Zou het iedereen aanbevelen om de lonen bij jullie te laten draaien, heb in het veleden bij een bedrijf gewerkt die de bouwlonen door de accountant liet draaien, drama. Dat moet je aan de vakmensen overlaten dus dus bij Scab laten doen! Het is ook vooral fijn dat alle CAO wijzigen door jullie automatisch worden doorgevoerd, dat is heerlijk, klopt gewoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
1

klopt niets van

de gemaakte afspraken worden niet nagekomen we zijn telkens aan het bellen of mail dat het niet klopt Wij zijn zeer teleur gesteld over gemaakte afspraken

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
8

Goed

Gelukkig hebben wij tot op heden nog geen problemen met de loonadministratie gehad en daarom zijn wij zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
9

Durf er op te vertrouwen

Werk nu 11 jaar met jullie, werkgever al langer. Jullie ontlasten, kennis, gebruikersgemak. Wij doen zelf mutatie, bij invullen waarden etc. kun je niet weten en vinden hoe of wat. Als ik daar info over vraag merk ik soms wel wat irritatie, jullie werken hier heel de dag mee, wij als ondernemers kunnen niet alles weten/onthouden. Uiteindelijk komen we er wel uit, laat ook mijn irritatie blijken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
10

Scan verzorgt feilloos voor u alle zaken betreffende loonadministratie

Het is heel fijn werken met SCAB. Via korte lijnen altijd snel een oplossing, mocht er al een probleem zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
10

prima

Ik heb niet gemerkt dat het thuiswerken impact heeft gehad op de dienstverlening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
9

Altijd antwoord

Wij zijn al jaren bij het Scab zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
10

Zeer kundige medewerkers die altijd bereid zijn te helpen

Ik heb wel opbouwende kritiek. Vragen welke extra kosten met zich meebrengen graag van te voren melden dan sta je niet voor verrassingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie
7

Goed in de basis, soms wat lastig met uitzonderingen

Wij vertegenwoordigen als administratiekantoor diverse ondernemingen in de bouw, waarvan wij de lonen laten berekenen door Scab. Zolang er geen "rare" dingen zijn, loopt alles op rolletjes. Zodra er "buiten de gebaande paden" iets geregeld moet worden, is het 50/50 dat het in 1 keer helemaal goed gaat. Zeer prettig is wel, dat ze de wijzigingen in de CAO automatisch doorvoeren. Zeker gezien de bouw-cao enorm ingewikkeld is en vaak (kleine) wijzigingen kent. De bereikbaarheid en parate kennis is afgelopen jaren iets achteruit gegaan. Vooral per e-mail waren ze in het verleden veel sneller in reactie. Ook bekruipt ons het gevoel dat iedere vraag tegenwoordig geld kost, waar het vroeger service was. Beide kan te maken hebben met nieuw management en herstructurering van "afdeling z.o.brabant" waar een paar mensen werkte en je bijna bij naam kende en antwoord kon geven, naar "afdeling lonen" waar je voor vraag Z bij specialist Q moet zijn. Voorbeeld: Bouw is normaalgesproken 4 weken periode, bij maandelijkse verloningen is het invoeren van nieuw personeel altijd afwachten of het de eerste keer goed gaat, of dat er vragen komen. Voorbeeld 2: bij aanmelden nieuw personeel dien je altijd het document van Scab te gebruiken, anders komen er hoe dan ook vragen. (zelfs als alles er in staat)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ email)
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Gebruik gemaakt van: (meerdere keuzes mogelijk) Loonadministratie

Over Scab accountants en adviseurs voor de bouw

In 1973 werd Scab beheer opgericht. De stichting vond haar oorsprong door het vooruitstrevende initiatief van verschillende bouwondernemers die een gezamenlijk doel voor ogen hadden: diensten voor de bouw bedacht door de bouw. Het zwaartepunt lag bij Scab van meet af aan op de bundeling van financiële dienstverlening. De doelen zijn onveranderd gebleven, ze zijn eenvoudig, effectief, kostenbesparend en efficiënt. Ook is het ideaal nooit gewijzigd. Nog steeds gaat een goede dienst voor het winstoogmerk. Deskundig zijn, eenvoudig doen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd