Fantastisch resultaat

Busscher heeft bij ons een lichtstraat geplaats. Het resultaat is erg mooi. Afwerking is super strak en ook nabestelde verlichting is netjes weggewerkt. We genieten er elke dag van en zijn blij dat we voor een wat duurdere en kwalitatief betere lichtstraat zijn gegaan.

• Ervaring met: Lichtstraat

Vlot Vriendelijk Vakwerk in alle opzichten

Je kunt een glaswand aan een muur laten schroeven. Of je doet het écht goed - en dan moet je zeker contact opnemen met Martijn Busscher en zijn vaste team van bouwers. Ze zijn allemaal specialist en weten precies wat ze doen. Daar hoort bij dat ze heel goed luisteren, overleggen en adviseren, in elke fase van het project. Een nieuwe pui is een hele operatie. Dan is het fijn als je geen extra zorgen aan je hoofd hebt. Bij Busscher Serre Bouw hebben ze dat goed begrepen.

• Ervaring met: Aluminium serre

Erg prettige ervaringen met zowel Martijn Busscher als zijn medewerkers. Er werd volop met ons meegedacht, en afspraken nagekomen. Monteurs kwamen zelfs op zaterdag de klus afmaken ipv de maandag er op. Goede kwaliteit, niks op aan te merken.

• Ervaring met: Aluminium serre

Ervaren, betrouwbare serrebouwers! Snelle levering en werken netjes en snel.

• Ervaring met: Aluminium serre

Wij zijn zeer tevreden over onze aluminium pui. Deze is mooi op maat gemaakt en haalt buiten naar binnen. Busscher is een net en kundig bedrijf, dat onze wensen heeft verwezenlijkt.

• Ervaring met: overige

We zijn heel goed geïnformeerd over de mogelijkheden, in meerdere gesprekken. De werkzaamheden zijn goed verlopen, ondanks het slechte winterweer waar we toen mee te maken hadden. Met het resultaat zijn we heel erg tevreden: een prachtige serre die heel professioneel is gebouwd, van mooi en degelijk materiaal. De nazorg was heel goed; kleine problemen zijn snel en blijvend verholpen. Het contact was heel plezierig, ook met de medewerkers.

• Ervaring met: Aluminium serre

Wij zijn ontzettend tevreden over het meedenken vooraf, de snelheid van het werk, de bejegening door Arno, Jan Willem en Han, en het resultaat. Kortom, we zullen veel reclame maken voor Busscher.

• Ervaring met: Aluminium serre

Wij hebben alleen maar goede ervaringen gehad met Busscher. Uitstekend advies gehad, soepel wanneer er toch nog iets veranderd moest worden in de opdracht en afspraken werden altijd nagekomen. Monteurs waren vakkundig en snel. Er was een klein krasje binnen in de ruit, maar volledige ruit werd compleet vervangen. samenvattend alleen maar lof voor Busscher Serrebouw en kan hen aan eenieder aanbevelen.

• Ervaring met: overige

Busscher Serre Bouw is een betrouwbare en professionele organisatie met een team van medewerkers die passie hebben voor het bouwen van een kwaliteits serre. Twentse no-nonsense, vakkundigheid en het nakomen van afspraken alsmede de after-sales service staan voorop. Het eerste contact met Danielle & Martijn Busscher en vervolgens met werkvoorbereider Rob Ligtenberg was zeer plezierig en informatief. Over de prijs waren we het snel eens. Het installatie team werk zeer netjes en zorgvuldig. Kortom, wij zijn dan ook erg tevreden met de serre en de samenwerking met het Busscher team

• Ervaring met: Aluminium serre

Wij kregen prima advies op maat, we wilden schuifdeuren, maar het zijn harmonicadeuren geworden, was zelfs voordeliger. We hebben ze nu een jaar en vorige zomer, vanaf maart goed ingewijd! We zijn er elke dag blij mee. Heel mooi geworden! Vakmanschap, vriendelijkheid en betrouwbaarheid.

• Ervaring met: Aluminium serre

Uitstekend advies bij ontwerp. Behulpzaam bij maken van aantal keuzes in uitvoering. Efficiente bouw. Installatieberdrijf minder efficient en mindere communicatie. Afwerking (bijv stucwerk) kon soms beter. Bij kraanwerk serre boom en dakkapel geraakt. Prettige nazorg. Mooi resultaat. We genieten dagelijks vd serre

• Ervaring met: Aluminium serre

Fantastische serre met superieure materialen van Solarlux. Door houten binnenconstructie en Alu buiten afwerking heerlijke ruimte om in te verblijven met gemak van vouwdeuren wat weer veranda mogelijkheid geeft. Ook bij levering werden afspraken perfect nagekomen en onvolkomenheden vakkundig en snel opgelost

• Ervaring met: Houten serre

Vol verwachting gingen we naar Busscher serrebouw toe. We hadden goede verhalen gehoord. De locatie viel dan eigenlijk ook tegen aan de binnenkant. Ons gevoel veranderde al snel toen we gingen zitten bij he houtvuur met lekkere koffie en koek. Er was alle tijd voor uitleg en de voor- en nadelen van de systemen te doorlopen. Het gevoel was goed. En na enkele afspraken kwamen we tot ons besluit. Daarnaast was de begeleiding van het voortraject en aannemer keuze prima. Ook tijdens en na afloop is er voldoende contact. We gaan als we ooit gaan verhuizen zeker weten weer terug naar Martijn.

• Ervaring met: Lichtstraat

Goede ervaring, eind resultaat is erg goed en mooi geworden

• Ervaring met: overige

gewoon alles volgens afspraak, korte lijnen, mooie producten. Zeer blij mee.

• Ervaring met: Aluminium serre|Veranda

HEBBEN KENNIS VAN ZAKEN GEEFT ZEER GOEDE ADVIEZEN NAZORG UITSTEKEND VEZORGT

• Ervaring met: overige

Prachtige vouwwand geplaatst door Busscher. Zeer tevreden over de samenwerking en het eindresultaat.

• Ervaring met: overige

Uitstekende ervaring met Martijn van Busscher Serrebouw, snel, dacht goed mee en ook de montage is prima verlopen. Etv tevreden met de glazen vouwwand onder onze veranda.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Uitstekende begeleiding en goed overleg mogelijk met de bouwvakkers. Projectmatig kregen wij het gevoel dat het niet altijd even soepel liep. Helaas wachten we nog steeds op de service beurd want de deuren piepen nog steeds en de dakrubbers laten los

• Ervaring met: Aluminium serre

Erg prettige samenwerking met mensen die hun vak verstaan. En een super mooi resultaat waar we blij mee zijn.

• Ervaring met: Minimal Windows

• Ervaring met: Aluminium serre

De score had hoger kunnen uitvallen, ware het niet dat er enige tegenvallers waren die echter niet helemaal aan de firma Busscher kan worden toegerekend: 1. De fabrikant heeft de profielen links en rechts verwisseld. Dit is niet tijdig gecontroleerd waardoor halverwege de sloop van het bestaande kozijn de werkzaamheden moesten worden gestaakt. Vertraging is al met al opgelopen tot plm. 5 weken. Als gevolg daarvan moest de stukadoor noodgedwongen zijn werkzaamheden in gedeeltes uitvoeren. 2. Slordige afwerking door de monteur aan de binnenzijde, waardoor de stukadoor geen goede afwerking kon maken. Dit is door de monteur in een later stadium rechtgezet. 3. Er bleken verkeerde rubbers te zijn gebruikt. Deze zijn in een later stadium vervangen. Zeer positief: Toen bleek dat de vloer 15 mm hoger uit zou komen is Martijn vrijwel direkt langs gekomen om de situatie in ogenschouw te nemen en oplossingen bedacht. Al met al zijn we tot nu toe erg tevreden over de kwaliteit en het resultaat.

• Ervaring met: overige

Aankoop en plaatsing Aluminium vouwwand en een aluminium schuifpui voor een galerie. Uitstekende nazorg

• Ervaring met: overige

betrouwbaar en flexibel, ook de ingehuurde bouwvakkers waren zeer vriendelijk (en werkten hard). Busscher luistert goed naar de wensen van de klant

• Ervaring met: Aluminium serre

Prettige samenwerking , goede communicatie en een prachtig resultaat. Er wordt goed mee gedacht over de mogelijkheden. Het is niet goedkoop, maar je krijgt wel kwaliteit en een nette afwerking. Ook de mensen die voor Busscher werken, zijn netjes en attent.

• Ervaring met: Aluminium serre|Houten serre

Laagsestraat 10 7631 AM Ootmarsum