Deskundig en netjes

Busscher Serre Bouw heeft bij mij een vouwwand geplaatst. Eerst is alles precies ingemeten en daarna is de vouwwand geplaatst. Zeer netjes en vakkundig gedaan. Wel was er vanuit de fabriek een raam met een waas erop. Dit heb ik gemeld en daartoe is deze direct vervangen. Fijne mensen, altijd bereikbaar en de service is top.

Grandioos

Wat een prachtig resultaat ! Uitstekend advies en perfecte uitvoering.

• Ervaring met: Aluminium serre

Top service en schitterende serre

Wij hebben de medewerkers van Busscher ervaren als heel servicegericht. Heel netjes werken en alles tot het einde perfect afwerken. Goed communiceren bij afspraken en duidelijke planning. Wij zijn heel blij dat we voor Busscher hebben gekozen.

• Ervaring met: Aluminium serre

Busscher weet wat service is

Twee jaar geleden maakte Busscher Serrebouw een pui over de volle breedte van mijn woning. Kort geleden bemerkte ik dat de pui steeds moeilijker te openen was. Lang verhaal kort: ik nam contact op met Martijn Busscher. Binnen een paar dagen kwam een ploegje van Busscher langs om te kijken wat er scheelde. En twee dagen later keerden ze terug, met alle materiaal die nodig was om de pui zo aan te passen dat die nu weer opent als een zonnetje. Die service is echt heel erg fijn. Het maakt dat ik iedereen kan aanraden vooral even bij Busscher Serrebouw te gaan kijken als he overweegt je interieur in het zonnetje te zetten. Bedankt mannen!

• Ervaring met: Aluminium serre

Goede service en prachtig eindresultaat

Wij hebben deze zomer uitgebouwd en daarbij gekozen om een serre te laten plaatsen. Hierbij is de achtermuur volledig weggebroken waardoor de uitbouw onderdeel vormt van de ruimte zelf. De glazen achterwand kan volledig weggeklapt worden en het plafond is glas. In een woord; prachtig! Mooier dan we hadden mogen hopen. Zoveel licht, zoveel ruimte en de tuin is onderdeel geworden van het huis omdat er visueel geen scheiding meer is. Inmiddels is het winter en ondanks het feit dat het glas is is het zo goed geisoleerd dat er geen verschil is tussen muren of het glas. De service was snel en foutloos. Martijn is zelfs nog persoonlijk langs geweest voor een kop koffie om het eindresultaat te bekijken en de laatste afwerkingen te controleren. Dit vriendelijke en laagdrempelige contact maakt dit tot een zeer prettig en zeker proffesioneel bedrijf om mee samen te werken. Inmiddels heb ik vragen gekregen van meerdere mensen over wie de aanbouw gedaan heeft en de serre geleverd heeft en ik heb ze Busscher Serre Bouw aangeraden.

Een betrouwbare bouwer

Onze ervaring met Busscher is zeer positief. Er wordt samen naar mogelijkheden en opties gekeken. Afspraken zijn duidelijk. Installatie geschiedt professioneel en de nazorg is ook goed. Fijne partij om je product bij te kopen.

• Ervaring met: Lichtstraat

Slecht qua communicatie

Na bezoek aan showroom in Baarn op 5 mei j.l. waren wij zeer enthousiast geworden. omdat wij serieus geïnteresseerd waren volgde er op 16 juni een bezoek van Martijn bij ons thuis. Tijdens dit bezoek werden onze plannen en de mogelijkheden doorgesproken en werd er ingemeten. Er zou een uitgebreide offerte en 3-D tekening per mail gestuurd worden. Wij ontvingen echter een gekrabbeld schetsje en een incomplete offerte per mail. Na hierover gebeld te hebben met Busscher serre bouw niets meer vernomen! Een heel slechte zaak. Wij zijn, op zijn zachtst gezegd, zeer teleurgesteld.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraak nakomen
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

alles werd perfect uitgevoerd, met veel vakkennis en resultaat is heel mooi

De pui werd snel een mooi geleverd. in ong 1,5 dag was de hele operatie uitgevoerd. Prettig team met veel ervaring en vakkennis. Wisten van doorwerken en zorgden dat alles netjes uitgevoerd werd, en ja het resultaat is perfect: mooie glazen wand met minimale sponning. De naam zegt het al "CERO". Buiten/groen komt zo naar binnen en sluit perfect aan met de woonkamer. Kortom een rijke uitstraling en sort off wow factor bij binnenkomst. In other words, ik geef een 10***** dank.

• Ervaring met: Minimal Windows

volop genieten in een kwaliteitsproduct van Busscher

Busscher heeft een uitbouw aan ons huis met minimalistische (vouw)wanden tot in de details perfect ontworpen en uitgevoerd. In deze woonkeuken zitten we elke dag zowel bij goed als slecht weer te genieten van alle wooncomfort. Een waardevolle toevoeging aan ons huis!

Zeer goede ervaring

Ik heb zelf een uitbouw gemaakt mat een kozijn van Busscher Serre Bouw. Het was een hobby project dus ik moest veel vragen stellen. Martijn is meerdere keren even langs geweest, dacht met mij mee en gaf veel advies. Het kozijn is door hun geplaatst en het ziet er prima uit. Heel blij met de uitbouw en ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

• Ervaring met: Anders

Super service en top serre!!

Heel blij dat we voor Busscher gekozen hebben. Allemaal super aardige mensen, van verkoper tot monteurs. Aanrader!!! Serre is wel pas enkele maanden oud maar enorm blij!

Fijn bedrijf top medewerkers

We zijn ter oriëntatie in Baarn geweest en werden daar ondanks we geen afspraak hadden gemaakt hartelijk ontvangen. Bij Busscher hadden we direct een goed gevoel, geen opdringerige verkoop praatjes en ze nemen goed de tijd om de wensen door te nemen. Ook hebben we het bouwkundige deel ondergebracht bij Busscher. Alles is vlekkeloos verlopen. Nu is alles klaar, en de serre is echt fantastisch mooi geworden. De medewerkers zijn erg vriendelijk en denken graag met je mee

Uiteindelijk super mooi.

Helaas waren er wat problemen ontstaan maar Busscher heeft het heel netjes opgelost.

• Ervaring met: Anders

Fantastisch een bedrijf wat HET begrijpt.

Bij toeval liepen wij bij Nijhof in Baarn bij Busscher serrebouw naar binnen, wat een prachtig product verkopen zij. Een week later hadden wij een afspraak om de mogelijkheden te bespreken van een vouwwand voor in de aanbouw van onze nieuwe woning. Twee weken later kregen wij de sleutel en kwam Martijn kijken en overlegde met onze aannemer en twee dagen later werd de aluminium vouwwand besteld zoals wij hem wilde binnen de mogelijkheden. Dankzij de duidelijke en goede tekeningen en de makkelijke en fijne communicatie tussen Busscher serrebouw en onze aannemer verliep het proces soepel en makkelijk zonder problemen. Het plaatsen was binnen een halve dag gerealiseerd door twee vakmannen. Alles werd netjes uitgelegd en er werden tips gegeven en nu NU is het genieten begonnen. Wat een timing hij staat er nu 5 dagen in en hij heeft al twee dagen helemaal open gestaan.

deskundig, afspraak is afspraak

Goede voorlichting, alle alternatieven goed uitgelegd, nette prijs en meer dan prima uitgevoerd. We zijn er blij mee !

Super bedrijf

Het eerste contact was heel vriendelijk. Goede uitleg en adviezen. Snelle prijsindicatie en daarna snel een gedegen offerte. Over het algemeen veel tijd en aandacht voor wat de klant wil. Het plaatsen van de serre gebeurde goed, gedegen en met verstand van zaken. De betreffende monteurs waren vakbekwaam, ze wisten waar ze mee bezig waren. Ze waren rustig bezig met hun vak en zeer klantvriendelijk.

• Ervaring met: Aluminium serre

Beste Serre leveranciers voor zover ik heb ervaren

Wij hebben een behoorlijke mooie Serre afgenomen bij Busscher Serre Bouw. Begin van onze selectie traject hebben wij met bijna elke leverancier in Nederland gesproken, om te kijken naar de benaderingen, communicatie, materiaal, begeleiding etc. Busscher Serre Bouw springt met kop en schouder boven uit op de rest. Van begin (eerste gesprek) tot aan eind (oplevering serre) is er niets aan te merken op het proces. Wij voelden ons ontzorgt, goed begeleid en hebben uiteindelijk een prachtige uitbouw aan onze woning. Daarnaast is het kwalitatief gezien het meest superieure product in de markt, voor wat serres betreft. Ik raad daarom Busscher Serre Bouw aan in alle gevallen. In de toekomst gaan wij verdere veranderingen en aanbouw doen aan onze woning en ook dat zullen we bij Busscher Serre Bouw doen.

Vriendelijk en super-service.

Volledig via afspraak onze serre geplaatst. Goede afspraken met aannemer. Snelle service in de nazorg.

• Ervaring met: Aluminium serre

Betrouwbare vaklui, hoogwaardige materialen, kwaliteit en perfecte service!

In onze zoektocht naar de juiste ramen voor onze uitbouw/serre kwamen we terecht bij Martijn Busscher. Hij was betrokken bij onze plannen en heeft ons hierbij perfect geadviseerd. We zijn uitgekomen op de CERO III schuifpuien en. Na een jaar zijn we nog steeds heel blij met deze keuze: een fantastische raampartij, die de hele achterzijde van de serre beslaat en maakt dat onze tuin doorloopt in onze woonkeuken/serre. De lichtstraat was een gouden greep en geeft prachtig licht in de woonkamer. Met zijn team van vaklieden hebben Martijn en Rob de verbouwing perfect begeleid en hoogwaardige kwaliteit geleverd met oog voor detail. De verbouwing liep mooi op schema. Er waren geen onverwachte kostenposten en het werk was pas klaar als alles perfect was. Heel veel dank Martijn, Rob en alle andere vaklieden!

• Ervaring met: Aluminium serre, Lichtstraat

van aanvraag tot plaatsing meer dan tevreden!

Zeer tevreden over het gehele proces van offerte naar inmeten tot en met plaatsing. Busscher beschikt over een professioneel team van meedenkende medewerkers, met ruime ervaring. Wij hebben een Solarlux Cero chuifwand laten plaatsen, die geheel naar wens is uitgevoerd en door een eigen bouwteam is geplaatst. Tijdens de plaatsing is er netjes gewerkt en nadien alles schoon en strak achtergelaten. Wij kunnen alleen maar positieve zaken noemen en Busscher serrebouw aanraden.

• Ervaring met: Minimal Windows

Hele fyne betrouwbaar en klantvriendelijk bedryf. Goed luisterend oor. Geweldige service. Goede communicatie. Wij zijn heel bly met onze serre.

• Ervaring met: Aluminium serre

Komt afspraken na, vriendelijk, deskundig en levert goed werk af.

Plezierig samengewerkt met Busscher en de door hem geadviseerde aannemers. Het verbouwen/plaatsen van de serre vond zonder onderbrekingen plaats. Restpunten werden snel en vakkundig opgelost. We zijn erg tevreden met het verloop van de bouw en met het eindresultaat.

• Ervaring met: Aluminium serre

Vakmensen en communicatief vaardig personeel

De door jullie geplaatste serre is vakkundig en snel geplaatst. Binnen 2 dagen was de klus geklaard, wind en waterdicht, strakke en zorgvuldig uitgevoerd. Dank hiervoor!

Een prestatie op niveau

Om meer licht in ons huis te krijgen en ter vervanging van een oude uitbouw hebben we een serre laten ontwerpen en plaatsen. Omdat dit op een dakterras midden in de stad en achter bestaande bebouwing was, had dit wat meer voeten in de aarde om de constructie daar te krijgen. Hierin is goed geadviseerd en vlot gehandeld ism meerdere partijen. Na plaatsing genieten we nu volop van de nieuwe sfeer en het licht in huis!

Vakkundig!

Zelfs onze aannemer was onder de indruk van de kwaliteit. Vanaf aankoop tot de levering, alles klopte en we hoefden ons nergens zorgen over te maken. We zijn zeer tevreden.