zeer betrouwbaar adres!

Frank heeft ons tijdens het eerste gesprek goed geïnformeerd over de mogelijkheden. Daarnaast moest er in ons geval ook door een aannemer een deel gedaan worden. Zo werden wij door Busscher in contact gebracht met van Huls. Samen hebben ze van onze corridor met 2 vouwwanden een prachtig eindresultaat gemaakt. Voor de start kregen we een planning. De mannen hebben keihard gewerkt om alles netjes binnen de geplande tijd af te krijgen. Wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat! Top bedrijf!!

• Ervaring met: Vouwwand

Ontzettend blij met onze serre aanbouw!

Vanaf de koop tot de oplevering zijn we alleen maar positief! Personeel is meedenkend, hard werkend en heel vriendelijk. Het eindresultaat is prachtig en de lichtinval heerlijk!

Een perfecte serre door Busscher

Van eerste ontmoeting tot de uiteindelijke afwerking zijn we zeer tevreden over Busscher Serre Bouw. Niet alleen het ontwerp van de nieuwe serre, maar ook de uiteindelijke levering, montage en servicegerichte nazorg zijn gewoonweg top! We genieten iedere dag van onze nieuwe serre!

zeer goed

meedenken en goed adviserende bedrijf

Leveren kwaliteit

Fijne organisatie, goede communicatie, kennis van zaken, kwalitatieve goede producten. Wanneer dan een 10 als ze de planning hadden gehaald.

• Ervaring met: Minimalistische schuifpui

Busscher serrebouw vakkundig met Twentse nuchterheid.

Busscher serrebouw geeft duidelijk en zeer goed advies. Van koop tot oplevering is alles perfect geregeld. Vakkundig personeel die met passie de glazen vouwwand monteert en aflevert. Ook de service na oplevering is super. Busscher serrebouw kunnen wij iedereen ten zeerste aanbevelen.

• Ervaring met: Vouwwand

Busscher heeft onze droom waargemaakt!

4 december 2021 werden wij ontzettend hartelijk verwelkomd in Baarn voor een gesprek met Frank, om onze droom te bespreken. Een uitbouw dmv een serre aanbouw. En vandaag was de eind oplevering geweest. Wat kunnen we zeggen; Alles was goed … meedenkend, alles keurig geregeld, duidelijke uitleg en afspraken, lage drempel voor vragen, en wat ons opviel … vriendelijke en gezellige werknemers, iedereen hart voor de zaak, je proeft de trotsheid voor hun bedrijf! En wat hebben ze ons een prachtig extra stuk huis gegeven! Iedereen die langs komt is het erover eens; Prachtig! Ontzettend bedankt voor alles! Wij gaan heerlijk genieten van de prachtige serre!

• Nazorg en garantie
  • Ervaring met: Serre aanbouw

Hoogwaardige kwaliteit, top service en meedenkend!

Wij waren opzoek naar een kwalitatief hoogwaardige en mooie aanbouw van ons huis. Als snel kwamen wij uit op Busscher Serre Bouw. Gedurende het gehele proces van idee vorming, tekeningen naar uiteindelijke productie en plaatsing is de service top geweest en de samenwerking prettig! Goede communicatie en kundige vakmensen waar je op kan bouwen. Wij mogen nu elke dag genieten van een prachtige aanbouw waarbij elke dag een feestje is. Heel veel dank aan alle mannen en vrouwen van Busscher Serre Bouw!

• Nazorg en garantie
  • Ervaring met: Serre aanbouw

Geweldige kwaliteit met fantastische service!

Martijn Busscher en zijn team hebben bij ons een set prachtige vouwwanden geplaatst. Het proces is van begin tot eind heel goed begeleid, en dat begon al bij het gesprek in de showroom. Martijn geeft goed advies over wat de beste oplossing voor jouw situatie is en legt duidelijk uit hoe het proces zal gaan lopen. Bij de plaatsing van de vouwwanden zijn we volledig ontzorgd door het team van Martijn, we waren zelf op vakantie en ze hebben alles voor ons geregeld. De communicatie tussendoor was top; we werden door Martijn met foto’s op de hoogte gehouden van de voortgang. Toen we terugkwamen, zagen we een totale metamorfose van onze woning, en was alles netjes opgeruimd. De afwerking zag er in 1 woord TOP uit, en de deuren glijden als een zonnetje door de rails, wát een kwaliteit! Busscher’s service houdt niet op bij wat er op papier staat; daar waar anderen ophouden en moeilijk gaan doen, komt Martijn met een oplossing. Wij zijn enorm tevreden over onze ervaring met Busscher en zouden dit bedrijf dus ook bij iedereen aan willen raden!

• Ervaring met: Vouwwand

Vriendelijk, bekwaam, zorgvuldig en netjes een pracht resultaat opgeleverd

Ondanks veel tegenslag (COVID) altijd klantvriendelijke communicatie. Om vervolgens een team monteurs de serre te laten plaatsen, die vriendelijk, bekwaam en zorgvuldig te werk gingen en alles netjes opgeruimd achter lieten. Een raam dat helaas met barst geleverd was, werd binnen twee weken met de zelfde zorgvuldigheid vervangen. Alleen maar lof EN niet onbelangrijk: een prachtig resultaat. Familie Kurk

• Ervaring met: Vouwwand

Top! Professioneel en flexibel.

Erg goed geregeld. De afgesproken planning is perfect nagekomen. Maar nog belangrijker, de aanpassingen die bij dit soort projecten altijd om de hoek komen kijken worden gelijk vastgelegd, ingepland en uitgevoerd.

• Ervaring met: Aluminium serre

Super service en eerlijk advies

Advies op maat gekregen over onze nieuwe vouwwand. Denken erg met je mee om het beste resultaat te krijgen. Hele fijne samenwerking

Wat een verrassend eindresultaat

Busscher is een zeer professionele en klantvriendelijke partij. Goed en eerlijk advies. In combinatie met aannemer Hulst voor bouwkundige aanpassingen een ingewerkt team. Een korte en strakke planning die uiteindelijk gerealiseerd werd. Best uniek in de markt momenteel.

• Ervaring met: Aluminium serre, Vouwwand

Super klantvriendelijk en goed/deskundige monteurs

Ben keurig ontvangen in Ootmarsum. Was verrast door de mooie showroom. Goede uitleg en absoluut niet opdringerig. Zoals afgesproken zou hij 12 weken later gemonteerd worden. Werd een paar dagen voor plaatsing keurig gebeld of alles door kon gaan. Monteurs werken super netjes en zou dit bedrijf absoluut aanbevelen.

• Ervaring met: Vouwwand

Goed advies, goede begeleiding, perfecte serre, heel blij mee

De serre van Solarlux is voor ons een aanwinst aan onze woning. Een serre is hoge investering, maar zonder dat we een bedrag in gedachte hadden zijn we serieus genomen en goed begeleid in onze keuzes. Maar ondanks de begeleiding waren het wel onze keuzes en staat er een serre die een mooie vergroting is van onze woonkamer. Na het akkoord geven op de serre niet helemaal tevreden over de communicatie, dit had enkel betrekking op de levertijd van de serre, waar Busscher niets. Dit kwam ook niet goed uit omdat we onze eigen bouwpartner hadden gekozen om de bouwkundige voorbereidingen uit te voeren. Overige communicatie duidelijk. Toen er eenmaal begonnen was met het plaatsen van de serre (door een vakbekwaam en vriendelijk team) stond deze binnen de besproken tijd (3 dagen). Met het Triple glas en een vouwwand komt er geen kou van de ramen af waardoor het er prettig naast zitten is. Ook de nazorg is goed, inmiddels is de deur nogmaals afgesteld, en kleine punten aan zowel de buitenkant als binnenkant afgewerkt waardoor de serre in een geheel aansluit met de buitenkant van onze woning. Zeker waren we verrast door de afwerking aan de buitenkant, we hadden er geen rekening mee gehouden dat dit er ook bij zou komen, maar heel blij mee. Mocht we ooit nog gaan verhuizen en de mogelijkheid tot een aanbouw er is, dan zullen we zeker budget vrij maken om door Busscher een serre of iets anders met veel glas te laten plaatsen.

• Ervaring met: Aluminium serre, Vouwwand, Serre aanbouw

Kwaliteit zoals je dat niet zo veel meer ziet

Wij waren op zoek naar een complexe vouwwand die bestond uit twee delen die samenkwamen in een binnenhoek. De binnenhoek moest geheel -zonder ondersteuning- open kunnen vouwen. Slechts weinig leveranciers durfden dat aan (en met nog minder leveranciers durfden wij het aan) Bij Busscher Serre Bouw sprak men met kennis van zaken en vertrouwen over de mogelijkheden die ze boden. De plaatsing gebeurde door leuke mensen die zich verantwoordelijk voelden en aandacht hadden voor hun vak en het maatwerk dat daarbij komt kijken. De trots waarmee Busscher Serre Bouw het eindresultaat opleverde is terecht. Tot in de kleinste details is de vouwwand afgewerkt. Wij zijn erg enthousiast over Busscher Serre Bouw en bevelen hen van harte aan bij vrienden en bekenden.

• Ervaring met: Vouwwand

Wauw! Van begin tot eind tevreden!

Vanaf het eerste contact met Frank een goed gevoel. En dit hebben we nog steeds. Duidelijke communicatie, er werd met ons meegedacht en tips gegeven. De serre kon eerder geplaatst dan gedacht, nette medewerkers, alles werd elke dag opgeruimd. En wauw wat zijn we blij met het resultaat! Er staat een mooie, degelijke en keurig afgewerkte serre!

• Ervaring met: Aluminium serre

Fijn bedrijf dat een top product levert!

Van begin tot eind heel fijn geholpen. Heel correct qua afspraken en tiptop opgeleverde vouwpui! Alle vertrouwen in Busscher en de prachtige pui!

• Ervaring met: Vouwwand

Het eindresultaat is heel mooi

• Ervaring met: Vouwwand

Goede en persoonlijke service van de achterhoekse top kwaliteit

De nieuwe schuifdeuren zijn prachtig en zorgen ervoor dat het huis een volledige upgrade heeft qua uitstraling. Een goede investering dus. De service van Busscher is dermate goed dat ik ze zeker zou aanbevelen!

• Ervaring met: Minimalistische schuifpui

Duidelijke uitleg bij verkoop en cf afspraak geleverd en geplaatst

Vanaf het eerste (telefonisch) contact een zeer prettige ervaring. Ze weten waar ze het over hebben. Voordat ze een offerte uitbrengen kwamen ze eerst op locatie kijken. Levering en plaatsing cf afspraak en netjes afgewerkt. Al met al zeer tevreden bij de aankoop, levering en plaatsing van een vouwwand.

Prima en zorgvuldig bedrijf

wij hebben als aannemer samengewerkt met Busscher alles liep voorspoedig en maatvoering en detaillering wordt goed afgesproken en klopte precies ook de montage liep voorspoedig en op de afgesproken datum uiteindelijk een prima mooi resultaat waar onze klant dik tevreden mee is een aanrader

• Ervaring met: Vouwwand

Duidelijk, goede communicatie, prettige samenwerking

Vanaf eerste contact t/m oplevering een prettig contact gehad met prima communicatie. Ze doen wat zit toezeggen. Ook het plaatsen is netjes en zorgvuldig uitgevoerd. Ook hierbij weer nette vaklui.

• Ervaring met: Aluminium serre

Positieve ervaring met een mooi produkt en mensen met hart voor de zaak

De produkten die Busscher aanbiedt zijn van een hoge kwaliteit: ze gaan niet voor minder, dat zie je direct. In het eerste gesprek werd de tijd genomen om eea uit te leggen en de wensen te bespreken. In het vervolgtraject was er ook regelmatig contact en we merkten een grote mate van betrokkenheid van Martijn maar ook van de mensen binnen het bedrijf. Ook toen er iets tegen zat, is dit uitermate goed opgelost. Wij zijn dik tevreden en iedereen die bij ons langskomt thuis, is enthousiast over de vouwwand, de lichtstraat en de perfecte afwerking.

• Ervaring met: Aluminium serre, Lichtstraat

Professioneel en meedenkende bouwers

Nette leuke meedenken werknemers. Kwalitatieve en goede materialen. Kleine schadepuntjes zijn perfect opgelost. Nogmaals bedankt voor de service en het meedenken.