Heel fijn bedrijf om mee in zee te gaan

Busscher Serre Bouw heeft een serre van 1,75 m breed en 8,5 m lang tussen ons huis en het bijgebouw geplaatst, Wij begonnen met de planning net in de corona-periode en hadden daarom te maken met enorme drukte en extreem lange levertijden. Ondanks deze omstandigheden heeft het bedrijf (na een fout die professioneel werd opgelost) een prachtige serre neergezet waarvan wij elke dag genieten. Het was een complexe constructie omdat het enorme precisie vergde om de serre perfect tussen de bestaande muren in te plaatsen. Ook de waterafvoer was een uitdaging die geslaagd is. De monteurs waren vakbekwaam, zorgvuldig, gingen altijd met ons overleggen en de service achteraf was boven verwachting. Zeer aan te raden!

Top bedrijf

Twentse nuchterheid. Geen babbels maar aanpakken

Nuchtere specialistische kennis

We hebben een naar binnen draaiende vouwwand van 4 panelen en een buitendeur voor de berging aangeschaft, alles in één profiel. Ook hebben we bij andere leveranciers gekeken en dan ervaar je meteen het verschil in kwaliteit. Ze zijn niet de goedkoopste maar wel de beste.

• Ervaring met: Vouwwand, Anders:

Prettige samenwerking, goede service, heldere afspraken.

De oude serre van mijn woning moest vervangen worden voor een nieuwe van alluminium van hoogwaardige kwaliteit. En dat is gelukt. De omgang met het management als met het personeel heb ik vanaf het begin tot het eind als zeer prettig ervaren. Je krijgt heldere uitleg over je wensen en alles wat je dient te weten. Er worden vooraf duidelijke afspraken met je gemaakt. De service is uitstekend gebleken en ze doen alle moeite om je tevreden te stellen. Ben er blij mee. Een eventuele nacontrole ter plekke van het produkt door het management is wellicht een idee.

• Ervaring met: Aluminium serre, Vouwwand, Serre aanbouw

Wonderful experience and beautiful product

We’re extremely happy with our new sliding doors. The minimalistic design opens up the entire living room to the outside which makes our home feel even more spacious and luxurious. We also appreciated all the kind help from Frank with our selection, the end-to-end service up until installation by Gino and his team, and the prompt communication with Max and Rob regarding the delivery. We think we got a fair price for the high quality of the windows and the end result is stunning! Thank you all.

• Ervaring met: Minimalistische schuifpui

Goed , beter , best , Busscher !!!

Geweldige firma, alles loopt op rolletjes .....

Goed en voelt vertrouwd!

Er is prima werk geleverd. Op tijd zoals afgesproken en altijd bereikbaar.

• Nazorg en garantie
  • Ervaring met: Aluminium serre, Serre aanbouw

Fantastisch en professioneel geholpen met de aanschaf en plaatsing

Eerder dit jaar (2023) hebben wij een harmonicaschuifpui laten plaatsen door Busscher. Vanaf ons eerste contact in Baarn tot op de dag van vandaag is er zeer goed contact geweest. Busscher heeft ons een kwalitatief hoogwaardige schuifpui geleverd, welke op een professionele wijze is geplaatst in onze nieuwe uitbouw, waarbij er een zeer goede samenwerking was met onze aannemer. Inmiddels hebben wij ook een schuifpui besteld voor onze dochter bij Busscher. Wij kunnen dit uiterst betrouwbare bedrijf ten zeerste aanbevelen.

• Ervaring met: Minimalistische schuifpui, Vouwwand

Fijne samenwerking, geweldig resultaat!

We hebben geen lang verhaal nodig om onze ervaring met Busscher Serrebouw te delen: Buiten dat ze een prachtig product leveren, hebben wij ook de periode van offerte tot eindresultaat als erg fijn ervaren. Goede contacten, meedenken met ons als klant en professionele medewerkers van kantoor tot monteurs.

• Nazorg en garantie
  • Ervaring met: Serre aanbouw

Eindproduct mooi, communicatie en klantvriendelijkheid onder de maat

Wij hebben een serre laten bouwen door het team van Busscher Serrebouw, we hadden gekozen voor Busscher omdat we het gevoel kregen dat we gehoord werden als klant. Totdat ze de serre kwamen plaatsen leek alles goed te gaan, echter hadden we vanaf het begin een harde eis dat de wanden doorgetrokken moeten worden wat duidelijk was gecommuniceerd. Dit bleek uiteindelijk niet mogelijk te zijn, maar werd pas zichtbaar toen de serre was geplaatst. Toen dit aangekaart werd door ons richting Busscher wordt er enkel aangegeven dat alles volgens contract is gebouwd. En dat we dit maar moeten accepteren. Terwijl dit zelfs nog gevraagd is vanuit ons richting de tekenaar of dit mogelijk was, waar positief op werd gereageerd. Al met al is het eindproduct niet wat we hadden verwacht, terwijl we er toch een flink vermogen voor hebben betaald. Tevens wil Busscher ook niet toegeven dat er iets fout is gegaan aan hun zijde, en hadden enkel op en aanmerkingen op de manier waarop wij dit hadden opgelost. Mijn tip is om alles duidelijk vast te leggen met deze partij, om teleurstellingen te voorkomen. Vanwege het feit dat we ons belazerd voelen, en Busscher ons op geen enkele manier tegemoet wil komen geef ik 2 sterren.

• Ervaring met: Aluminium serre

Een hele mooie lichtstraat vakkundig en snel geplaatst.

Zowel voorbereiding met Frank als de uitvoering door Arno/Jan-Willem en de mannen van Busscher verliep erg soepel. We zijn blij met het eindresultaat.

• Ervaring met: Aluminium serre

Kwaliteit en service in alle opzichten!

Kwaliteit Klantgericht Servicegericht Duidelijke afspraken die worden nagekomen Goede en eerlijke communicatie

Verbluffend resultaat

Ons appartement heeft een “warm” balkon op het zuidwesten. De vaste glaswand (3,5m x 3M) hebben we door Busscher Serrebouw laten vervangen door een harmonicawand. Hierdoor wordt de kamer als het ware deel van het balkon. Het resultaat is verbluffend. Echt een enorme verrijking van ons huis. Martijn heeft ons uitstekend geadviseerd. De monteurs hebben met grote zorg en vakmanschap het werk uitgevoerd. De tijd tussen opdrachtbevestiging en uitvoering was slechts enkele weken. Wij kunnen je dit bedrijf oprecht van harte aanbevelen!!!

• Ervaring met: Anders:

Prettig, kwaliteit en meedenkende medewerkers

Prettig gesprek in showroom in Baarn gehad, vlotte bestelling. Vriendelijke en meedenkende medewerkers die de vouwwand kwamen plaatsen die creatieve oplossingen hebben bedacht hoe mijn zorgbed en rolstoel naar buiten kunnen zonder hoge drempel. De muur die eruit moest was lastig, maar ze wisten wat ze deden. Het is ook mooi afgewerkt. We genieten met volle teugen. Als ik verbeterpunten moet bedenken dan kan de communicatie vooraf nog net iets duidelijker (bij navraag wel goed antwoord gekregen) en is het handig om een steviger zeil op de grond te hebben bij sloopwerk (brokken hebben enkele butsen in de houten vloer veroorzaakt). Ook zouden ze nog kunnen adviseren om zeil over meubels te leggen tegen het vele stof bij sloopwerk (maar dat is een detail).

• Ervaring met: Vouwwand

Professioneel van offerte tot laatste puntjes op de i

Een zeer kundige partij met hoogwaardige materialen en bovenal zeer kundig personeel. Het was erg prettig schakelen met Frank, die zivh ook na het tekenen van de overeenkomst bleef ontfermen over de opdracht. Vanuit de planning was Rob ook communicatief en behulpzaam. De vakmensen die komen installeren zijn allen keurig en professioneel. Kwaliteit van de puien en nazorg als er iets zou zijn is nog lastig te zeggen: dit zal de tijd moeten uitwijzen. Ik heb er op dit moment wel vertrouwen in dat als er iets zou zijn, Busscher er zo is om het op te lossen.

Top.

Van vrijblijvend bezoek t/m plaatsing en nazorg zijn wij uitstekend geholpen. Zowel de vouwwand als glazenwand zijn wij zeer content mee.

• Ervaring met: Vouwwand, Anders:

Betrouwbaar

We zijn zeer tevreden met onze nieuwe vouwwand. Goed advies vanuit Busscher. En ze nemen de tijd voor je. Communicatie verloopt goed en de aannemer die ze voorstelde "Hulst Bouw" voldeet ook aan de verwachtingen. We hadden zeer strak gepland, maar alles is keuring volgens planning afgehandeld.

• Ervaring met: Vouwwand

Zeer goede service en prachtig resultaat!

Wij zijn heel erg tevreden over de geleverde aanbouw. Contact en communicatie naar wens. Betrouwbare organisatie.

• Ervaring met: Aluminium serre, Vouwwand, Serre aanbouw

Duur, maar elke cent waard

Het begon al met goed advies. De vouwwand die ik heb laten plaatsen is mooi en van zeer goede kwaliteit. De afspraken werden nagekomen en de afwerking is heel zorgvuldig uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden!

Snelle service, vaklui!

We hebben een goede keus gemaakt.

• Ervaring met: Anders:

zeer betrouwbaar adres!

Frank heeft ons tijdens het eerste gesprek goed geïnformeerd over de mogelijkheden. Daarnaast moest er in ons geval ook door een aannemer een deel gedaan worden. Zo werden wij door Busscher in contact gebracht met van Huls. Samen hebben ze van onze corridor met 2 vouwwanden een prachtig eindresultaat gemaakt. Voor de start kregen we een planning. De mannen hebben keihard gewerkt om alles netjes binnen de geplande tijd af te krijgen. Wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat! Top bedrijf!!

• Ervaring met: Vouwwand

Ontzettend blij met onze serre aanbouw!

Vanaf de koop tot de oplevering zijn we alleen maar positief! Personeel is meedenkend, hard werkend en heel vriendelijk. Het eindresultaat is prachtig en de lichtinval heerlijk!

Een perfecte serre door Busscher

Van eerste ontmoeting tot de uiteindelijke afwerking zijn we zeer tevreden over Busscher Serre Bouw. Niet alleen het ontwerp van de nieuwe serre, maar ook de uiteindelijke levering, montage en servicegerichte nazorg zijn gewoonweg top! We genieten iedere dag van onze nieuwe serre!

zeer goed

meedenken en goed adviserende bedrijf

Leveren kwaliteit

Fijne organisatie, goede communicatie, kennis van zaken, kwalitatieve goede producten. Wanneer dan een 10 als ze de planning hadden gehaald.

• Ervaring met: Minimalistische schuifpui