Een snelle effectieve therapie. Voorheen andere therapieën gevolgd, welke mij vooral in theorie geholpen hebben. Echter bleef ik een gevoel van angst en onzekerheid houden in verschillende situaties. Dit gevoel was binnen een paar sessies verdwenen! Door de therapie inzichten gekregen en geleerd hoe ik toekomst gericht kan denken. Therapeut is erg prettig. Ze is rustig, stelt je op je gemak, Komt met goede tips welke goed werken.

• Leeftijd: 26 tot 30 jaar

De deskundigheid, de rust en het veilig voelen tijdens de sessies. Daar bedoel ik mee dat je weet dat de therapeute naast je zit en je aan de hand mee gaat.

• Leeftijd: 41 tot 45 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: N.V.T.

Ik vond dit een erg positieve en vooral interessante ervaring, waardoor ik vooral meer over mijzelf te weten ben gekomen. Ik verwacht hier met name op de lange termijn wel baat bij te hebben. Marie is een heel prettig persoon en weet onderliggende mentale aandachtspunten naar de oppervlakte te halen zonder daarbij heel zweverig te worden.

• Leeftijd: 31 tot 35 jaar

prettig ervaren, wordt geluisterd, therapie niet langer laten duren dan nodig is. Eerlijkheid.

• Leeftijd: 61 tot 65 jaar

Ik had geen ervaring of goed beeld bij hypnotherapie toen ik mij hiervoor aanmeldde. De behandeling is mij ontzettend goed bevallen. De therapeute is erg prettig in de omgang en waar ik een wat langer behandeltraject had verwacht, was ik juist al na vier behandelingen klaar. In die vier behandelingen heb ik resultaat behaald wat ik eerder bij psychologen in jaren niet bereikt heb. Wat mij betreft een succes en aanrader!

• Leeftijd: 31 tot 35 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: Geen.

Marie, boven verwachting. Ik ben heel open naar jou toe gegaan. Ik was niet persé van plan om in hypnotherapie te gaan, maar wat een verrassing wat er boven tafel is gekomen. En hoe fijn, dat jij me op een directe en respectvolle manier hebt weten te sturen om te zorgen, dat het echt om mij bleef gaan en dat ik echt bij mezelf bleef.

• Leeftijd: 41 tot 45 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: kan ik zo niet bedenken. Het is voor mij een ervaring geweest wat we samen hebben gedaan.

Ik vond het erg fijne ervaring Marie was rustig en kon goed luisteren we hebben samen mijn probleem achterhaald en veel overgesproken dat heeft mij enorm geholpen

• Leeftijd: 41 tot 45 jaar

Fijne therapie, waarin je veel over jezelf leert en daarmee ook meer zelfvertrouwen krijgt. Je wordt je veel bewuster van je eigen behoeften.

• Leeftijd: 51 tot 55 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: Geen negatieve ervaringen, behalve dat het tijd kost om de therapie en alles wat je hebt geleerd toe te passen in het dagelijks leven.

Lief, heel betrokken, helder. Jammer dat ik geen "elf" kan geven ! Nooit gedacht dat hypnotherapie je tot inzichten kan brengen en je leven positief kan veranderen. Marie is een hele goede en kundige gids in dit proces geweest en ja ik ben inmiddels langzaam aan het afvallen en heb een paar hele belangrijke (uitgestelde) beslissingen kunnen nemen, Ik vond het traject een hele bijzondere ervaring en Marie is gewoon een heldin !

• Leeftijd: 46 tot 50 jaar

Heb er echt ontzettend veel aan gehad, veel dingen ontdekt en antwoorden gevonden die ik eigenlijk al bij me droeg maar soms gewoon niet naar boven kwamen uit zichzelf

• Negatieve ervaring / verbeterpunten: Geen, ben erg tevreden over alle punten

Marie is een bijzonder warm persoon en geinteresseerd. Ze luistert echt en zet het meteen om in een richting om te 'behandelen' De hypno maakte me bewuster van wat ik doe en waarom, daardoor maakt het me makkelijker een gedragspatroon te doorbreken.

• Leeftijd: 36 tot 40 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: Ik kwam om af te vallen. Dat is (nog) niet gelukt, maar dat heeft weer een andere reden. Wel weet ik nu 'waarom' ik eet, dus de eerste stappen zijn gezet. dank je Marie!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettige sfeer, aardige therapeute

• Leeftijd: 20 tot 25 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: Ik heb niet echt negatieve ervaringen gehad tijdens mijn sessies.

Ik ben helemaal blij met praktijk hart. Ik heb de praktijk gevonden via google. Ik ben met haar hulp al 12 kg kwijtgeraakt sinds juni. Dit was me eerder nog niet gelukt. Na heelveel dieten geprobeerd te hebben.

• Leeftijd: 51 tot 55 jaar

Betrokken en helend

• Leeftijd: 56 tot 60 jaar

Deze vorm van therapie heeft heel veel effect gehad in zeer korte tijd. Ik ben heel erg blij met de positieve veranderingen.

• Leeftijd: 46 tot 50 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: De enige negatieve, als ik negatief kan noemen, is dat ik na de eerste sessie, nare en emotionele dromen gehad heb.

Ik heb positieve ervaring. Het was leuk sfeer. Ik ben alleen niet zeker hoe effectiviteit is de behandeling voor me. De behandeling hielp me. Ik voel me better, maar nog niet als ik wil.

• Negatieve ervaring / verbeterpunten: Geen

Zeer prettig om je verhaal kwijt te kunnen en vervolgens door de woorden/reactie zelf de oplossing te vinden

• Behandelmethode N.v.t.
  • Oplossingsgericht
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail) N.v.t.
  • Leeftijd: 46 tot 50 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: Niet echt verbeterpunt maar tip. Relationele problematiek is vrij breed en wellicht hier nog kennis in verbreden en natuurlijk vooral ook meer aandacht in promotie voor geven. In eerste instantie is bedrijfspromotie meer gericht op andere problemen. Terwijl eigenlijk alles bij de persoon zelf ligt en dus ook (een deel van) relatieproblematiek gewoon met Hypno therapie is te verduidelijken.

Dat na de eerste sessie mijn probleem inzichtelijk en gevoelsmatig opgelost was en de transparantie en de mogelijkheid om verder te gaan of te stoppen met de behandeling. Mooie, strakke, schone en rustige behandelpraktijk.

• Leeftijd: 46 tot 50 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: Na het intake gesprek had ik nog twijfels over de aanpak, maar na de eerste sessie, kan ik niet anders zeggen dat ze haar huiswerk had gedaan en ze precies wist in te haken op de problematiek en mijn verleden op het heden. Was echt verrast en ben weer een blij mens. En dat na 3 afspraken.

Alles is bespreekbaar, hoe moeilijk sommige dingen ook kunnen zijn. Er was altijd een open en veilige sfeer.

• Leeftijd: 26 tot 30 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: Geen.

Er zat ergens een overtuiging in mij dat deze benadering waarschijnlijk ook niets met me zou doen. Na de eerste twee gesprekken was dit nog steeds zo. Toch voelde ik me wel getriggerd. Na ongeveer 3 gesprekken begon het wel iets met me te doen. Toch nieuwe inzichten, nieuwe invalshoeken en zienswijze. Fijn, hier kan ik echt iets mee. Daarnaast is Marie een heel fijn en prettig mens. Kalm, eerlijk, realistisch en heel puur!

• Leeftijd: 41 tot 45 jaar

Marie helpt je in het doorbreken van patronen/aangeleerde gewoontes. Ze kan door middel van bepaalde vraagstellingen en formuleringen achterhalen waar de kern van het probleem ligt, deze naar de voorgrond halen en samen wordt deze dan besproken. Dankzij de sessies weet ik waardoor ik mij niet lekker in mijn vel voelde en dit kan ik nu van mij afzetten.

• Leeftijd: 20 tot 25 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: geen

Hypnotherapie sessie bracht meer innerlijke rust. Marie luistert goed, denkt met je mee, heeft goede praktische tips. In elk geval een stuk bagage waar je wat aan hebt.

Van Ruysdaellaan 49

2264 TK Leidschendam

Over Praktijk HaRT

Praktijk HaRT behandelt klachten van emotionele, sociale en psychische aard. Hypnotherapie is een bijzonder effectieve en resultaatgerichte therapievorm. Mensen zijn gedurende de dag voortdurend in en uit trance. Wie kent niet het verschijnsel dat je zo verdiept bent in een boek dat je niet gemerkt hebt dat er iemand binnengekomen is. In de hypnotherapie gebruiken we trance om contact te maken met het onderbewuste. Onverwerkte gebeurtenissen, negatieve overtuigingen en belemmerende ideeën zijn allemaal opgeslagen in het onderbewuste. Hypnotherapie biedt de mogelijkheid om dat om te buigen naar zelfinzicht, zelfvertrouwen en een diep contact met je eigen gevoelsleven.