Ik kon erg snel terecht in de praktijk wat ik heel fijn vond. Had meteen een vertrouwd gevoel bij Marie. De therapie zelf past goed bij me en voel me een stuk beter in mijn vel.

• Leeftijd: 36 tot 40 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: Ik kan echt niets negatiefs bedenken!

Prettige sessies met deskundige therapeute. Fijne ruimte. We kwamen snel tot de kern.

• Leeftijd: 31 tot 35 jaar

I really enjoyed working with Marie. I was curious about hypnotherapy but at the same time quite anxious on how it will in fact work and I was not really happy about the perspective of working through my childhood painful memories. The trance is in fact a very deep relaxation stage. Does not have anything in common with being hypnotized and not being aware or of what you say and hear. During those sessions we went through my childhood or difficult everyday situations and challenges and I have learned to treat myself with love and respect that was necessary for me to grow and overcome my fears and pains. Every session with Marie resulted in more peace and quite in my life. From being a "realistic" person I became an optimist. I became more present and aware of my needs. I have not lost much weight, but I have clear goals and path to loosing weight and getting even more balanced. Marie is a very pleasant and thoughtful person and a great therapist. She creates a very relaxed and trusting atmosphere.

• Negatieve ervaring / verbeterpunten: nothing

Ik vond het zeer fijn om samen met Marie wat knelpunten uit mijn jeugd nader te bekijken. Na eerst een heel uitgebreid kennismakingsgesprek, zijn we vanaf de tweede sessie gaan kijken naar bepaalde oude situaties en situaties in het heden waarin ik vastloop. De trance waarin Marie me brengt is voor mij een heel diepe ontspanning. Rustig liggend op een zachte bank, raakte ik in een diepe ontspanning door de zachte plezierige stem van Marie, waarbij de aandacht onder meer op het lichaam werd gericht. (Bij hypnotherapie moet je in dit geval dus niet denken aan 'hypnotiseren' en 'knippende vingers'). Vanuit die diepe ontspanning hebben we naar situaties gekeken en heb ik geoefend met het mezelf alsnog datgene (liefde, aandacht, bescherming, veiligheid, etcetera) geven dat ik vroeger (en nu) graag had gekregen van de mensen om mij heen. Steeds weer ging ik met een heel prettig gevoel, zoals ik dat ken van toen ik kind was - hoopvol, één met de wereld en in het nu zijnd - weg bij Marie. Ik vond de sessies zeer waardevol op mijn weg om meer mijzelf te zijn en meer te vertrouwen in de loop der dingen.

• Leeftijd: 41 tot 45 jaar

Prettige ontvangst, voelde me erg goed daar. Aantal sessies gedaan, het werd allemaal wat helder voor mij, dus ik heb er enorm veel baat bij gehad. Het voelt veel lichter!

• Leeftijd: 66 tot 70 jaar

Heel persoonlijk, warm, en veilig. Elke sessie zijn er mooie inzichten en merkbare resultaten. Ik gun iedereen dit.

• Leeftijd: 41 tot 45 jaar

Fijne therapeute. De behandelruimte heeft een fijne sfeer en energie.

• Leeftijd: 46 tot 50 jaar

Vriendelijke, betrokken en efficiënte behandeling.

• Leeftijd: 46 tot 50 jaar

Ik heb enorme grote sprongen gemaakt in de sessies en zeer veel belangrijke inzichten opgedaan. Hierdoor zijn er weer veel positieve dingen gaan stromen in mijn leven. Ook heeft het me meer innerlijke rust gegeven. Marie is een warme, fijne vrouw zonder oordelen die vanuit volledige gelijkwaardigheid, maar met veel expertise, met de cliënt kijkt naar onderliggende oorzaken van klachten. Het is ontzettend fijn om een liefdevolle ruimte te hebben om in alle rust naar het onderbewuste en het lichaam te luisteren. Waarbij Marie me hielp om snel tot de kern te komen. Ik ben ZEER positief over Marie en de sessies.

• Leeftijd: 41 tot 45 jaar

The therapy was very helpful in ways that I didn’t really expect. I was impressed by Marie’s attitude and her sense of humour during the sessions. The therapy has really given me a different perspective which is helping me deal with situations in a much better way. Thanks Marie

• Leeftijd: 46 tot 50 jaar

Dankzij de hulp van Marie heb ik eindelijk goed aan de slag kunnen gaan met obstakels uit het verleden en gedragsaanpassing. Waar voorheen gesprekken met psychologen niet of nauwelijks hielpen, heeft de hypno-therapie mij meteen geholpen en heb ik de bronnen van mijn "problemen" kunnen ontdekken. Ik ben Marie enorm dankbaar voor hoe zij mij hierin heeft geholpen.

• Leeftijd: 31 tot 35 jaar

Er wordt goed naar je geluisterd en er wordt de tijd genomen, zodat je onthaast 😃 Het voelt heel prettig aan om zo aandacht aan jezelf te geven en naar jezelf te luisteren Zeker de eerste 3 x werkte het voor mij als vanzelf, ik hoefde geen moeite te doen om mijn doel te bereiken

• Leeftijd: 51 tot 55 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: De 4e en 5e x kwamen er barstjes in mijn 'schild' en lukte het me niet meer om mijn doel te bereiken... ☹️ Ik weet niet waarom dit gebeurde, want aan de hypnose lag het volgens mij niet Helaas zag ik geen wormen te Voorschoten komen wat ik graag wilde...

bijzonder prettig integere therapeut, die enorm weet aan te sluiten bij behoeften van mij als cliënt. weet op aangename wijze overtuigingen en ideeën uit het onderbewuste om te buigen ,naar positiviteit.

• Leeftijd: 51 tot 55 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: geen enkele, inmiddels 10 kilo lichter...

Voor mij hadden de sessies die ik heb gehad een positief resultaat, eigenlijk meteen al na de eerste sessie. Je wordt op je gemak gesteld maar houd toch de touwtjes zelf in handen. Afspraken maken ging heel soepel op de tijden die voor mij goed uitkwamen. Marie geeft je positieve energie.

• Leeftijd: 46 tot 50 jaar

De rust en betrokkenheid gaven mij een prettig en veilig gevoel.

• Negatieve ervaring / verbeterpunten: geen

Het heeft mij zeer goed geholpen. Ben niet meer dan zeer tevreden.

• Leeftijd: tot 20 jaar

Marie, kon de kern van mijn probleem goed scherp stellen. Wat ik haar voor elke sessie vertelde verwerkte zij direct in de sessie. Op een manier die bij mij paste. Dat heeft veel effect gehad op het resultaat en wat ik uit de therapie hoopte te halen. Terug naar de kern, mijn 'IK'. Vandaar uit kan ik nu eindelijk weer verder.

• Leeftijd: 41 tot 45 jaar

Marie weet goed vanuit een spirituele kant problemen te benoemen en een koppeling te maken naar je onbewustzijn. Dit in combinatie met haar ervaring en kennis van theorie, heeft dit zeker tot bepaalde inzichten bij mij geleid. Fijn!

• Leeftijd: 41 tot 45 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: Soms is de stap voor mij naar mijn onbewustzijn lastig en ver van mijn bed. Het ging soms in oefeningen daarom wat snel voor mij. Dit is ook wel positief te noemen, want daarin werd ik wel uitgedaagd om mee te gaan.

Hypnotherapie heeft veel emotionele deuren helpen openen, alhoewel ik de benaming hypno wat verwarrend vind. Ik heb deze vorm van therapie als 'bewustwording' ervaren. Bewust worden van dieper liggende emoties. Focus en acceptatie. Marie is zeer kundig en heeft me erg op mijn gemak laten voelen. Zeker een AANRADER.

• Leeftijd: 26 tot 30 jaar

Ik had een hele specifieke klacht die met behandeling bijna helemaal verdwenen is over maar paar sessies. Het hielp ook dat hoe ik de wereld beschouw is in overeenstemming met de beschouwingen van de therapeut. Voor mij heeft de behandeling geweldige resultaten geleverd alsof mijn onderbewust mijn omgeving heeft beïnvloed op onverwachte maar waanzinnig goede manier. Een aanrader!

• Leeftijd: 36 tot 40 jaar

Betrokken en deskundig Je heb het idee dat je gewoon met je ogen dicht praat, maar ondertussen graaf je net een spade dieper Dat is soms niet fijn maar wel zinnig Vriendelijk en toegankelijk persoon

• Leeftijd: 41 tot 45 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: Mag strenger zijn in het proces Legt af en toe haar belevingswereld (wat is goen en wat is slecht) op die van jou wat wringt en het proces iets kan storen.

Prima boekingssysteem. Laagdrempelig. Persoonlijke benadering, deelt ook eigen ervaringen. Ontspannen setting. Goede uitleg. Op gemak stellen. Flexibel

• Negatieve ervaring / verbeterpunten: Geen

Goede ervaring, Marie doet de therapie met een persoonlijk aanpak en deelt ook eigen ervaringen. Heb een beter en duidelijker zelfinzicht gekregen. Waarschijnlijk kom ik nog een paar keer terug voor onderhoud. APK :)

Over Praktijk HaRT

Praktijk HaRT behandelt klachten van emotionele, sociale en psychische aard. Hypnotherapie is een bijzonder effectieve en resultaatgerichte therapievorm. Mensen zijn gedurende de dag voortdurend in en uit trance. Wie kent niet het verschijnsel dat je zo verdiept bent in een boek dat je niet gemerkt hebt dat er iemand binnengekomen is. In de hypnotherapie gebruiken we trance om contact te maken met het onderbewuste. Onverwerkte gebeurtenissen, negatieve overtuigingen en belemmerende ideeën zijn allemaal opgeslagen in het onderbewuste. Hypnotherapie biedt de mogelijkheid om dat om te buigen naar zelfinzicht, zelfvertrouwen en een diep contact met je eigen gevoelsleven.