Reflecterend en kalmerend

De wijze waarop gesprekken gevoerd en opgebouwd worden, biedt het de ruimte om topics van het moment de revue te laten passeren. Deze topics kunnen dan we goed een rol krijgen in het vervolg van de sessie. Dit maakte dat het altijd goed paste bij het moment. De sfeer ervaarde ik als rustgevend/kalmerend en gaf mij de ruimte die ik nodig had.

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Ik heb veel meer ontspanning in mijn lichaam en geest na de hypnotherapie sessies.

Voor de sessies had ik veel last van spanning en angsten. Dit is niet verdwenen, maar de spanning in mijn lichaam is wel sterk verminderd. Ik heb geleerd dat je gedachten zoveel invloed hebben op de reactie van je lichaam.

Erg fijn!

Super fijne behandelingen gehad bij Marie. Na de eerste sessie merkte ik direct al een verschil. Ik zou haar zeker aanbevelen.

Doorgebroken

Ik vind Marie een heel prettig persoon en ze voelt goed aan wat ik niet kan verwoorden. Dat kan zij wel en dat heeft mij wel veel gebracht.

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Ik ben blij met het resultaat!

Ik heb een goede ervaring gehad! Marie is betrokken en ik voelde mij op mijn gemak. Het heeft mij geholpen om beter te relativeren en anders tegen mijn onzekerheden aan te kijken.

Heerlijk ontspannen

Marie stelt je helemaal op je gemak en begrijpt ook wat je vertelt. Dat werkt ook door in de dagen daarna.

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Een fijne ervaring en zeer effectief!

Ten eerste vind ik de informatie via de site en de afspraak maken hierop erg duidelijk en handig. Je weet gelijk waar je aan toe bent, en er zijn geen onverwachte kosten! Het contact met Marie ging erg makkelijk, ik voelde me gelijk op m'n gemak. Ik zat in een vicieuze cirkel waar ik zelf niet uit kon komen. Marie heeft me de juiste handvaten gegeven om er mee om te leren gaan. Ik sta nu veel vrolijker en meer ontspannen in het leven. De prettige stem van Marie hoor ik nog steeds in mijn hoofd en geeft me de juiste inzichten in (de voor mij) moeilijke situaties. Marie, nogmaals hartelijk dank!

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Goede ervaring met resultaat!

Rustige warme betrokken therapeute, serieus maar toch niet zwaar op de hand. Bracht onverwerkte zaken naar boven die daarna een plaats krijgen.

Liefdevolle en deskundige begeleiding

Ik heb mij tijdens de behandeling erg op mijn gemak gevoeld en liefdevol ondersteund gevoeld. Ik ging telkens weg met een gevoel van helderheid en focus. Ik voelde verbinding met mezelf en mijn eigen doelen tijdens en na de behandeling. Marie heeft ook tussen de sessies door contact met mij gehouden en geïnformeerd hoe het ging.

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Hele fijne ervaring in een ontspannen setting

Ik heb mijn hypno therapie bij Marie als super prettig ervaren. De kamer is fijn, Marie snapt je door inlevingsvermogen en is makkelijk om je aan over te geven. Ik heb weer geleerd te ontspannen, in het moment te zijn. En te luisteren naar mij. Geen maandenlang traject, maar kort en krachtig.

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Geweldig!! Zoveel veranderd in korte tijd

ik kwam binnen met best veel spanning en verdriet. Na een aantal sessies was dit verdwenen. Ik sta nu een stuk zelfverzekerder en positiever in het leven. Marie luisterd goed naar je, helpt je met antwoorden vinden en dit van negatief naar positief om te buigen, waardoor je goede resultaten kan halen. Ik zou dit aan iedereen aan willen bevelen. Je komt er zo veel sterker uit!

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Ik werd gehoord en geholpen.

Bij praktijk HaRT werd er naar mijn verhaal geluisterd en gewerkt met een persoonlijke aanpak. We hebben ingezoomd op 'pijnlijke' momenten en deze belicht vanaf meerdere kanten en ook uit zijn context gehaald om er nieuwe associaties bij te creëren. In de praktijk merkte ik dit terug omdat ik minder heftig reageerde op bekende situaties. Mocht er weer iets op mijn pad komen waar ik hulp bij nodig heb ga ik zeker terug naar Praktijk HaRT.

Doeltreffend

Fijne en verrassend doeltreffende methode. Marie is een ervaren professional, in een beperkt aantal sessies bereikt zij al resultaat. De gesprekken met haar zijn prettig, zakelijk en to-the-point. Een aanrader!

Heldere inzichten, betrokken, steunpilaar

Marie heeft me begeleid in het losmaken van blokkades in mijn onderbewustzijn, waardoor ik veel dingen kon 'opruimen' die in mijn dagelijks leven zorgden voor belemmeringen. Op een liefdevolle en ontspannen manier. Met haar wijze raad, heldere inzichten en vanuit spirituele inslag maar ook eigen ervaringen, heeft ze mij heel veel geleerd; niet alleen over mezelf maar ook over een levenshouding en benadering waardoor ik mijn leven nog mooier kan leven en als mens ben gegroeid. Ook veel ondersteuning ervaren gedurende een moeilijke tijd, waar ik haar enorm dankbaar voor ben!

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Een zeer prettige, effectieve en warme ervaring.

Ik vond hypnotherapie altijd een beetje spannend en zweverig klinken maar na de eerste ervaring was dat gevoel meteen verdwenen. Het is net alsof je op de bank ligt en je ogen dicht doet, ik had het gevoel dat ik zelf alle controle had op elk moment en dat ik veilig was. Wat ik bedoel met controle is dat ik gewoon kon bewegen, denken, praten etc. Ik heb voor hypnotherapie gekozen omdat ik aardig wat therapieën achter de rug had maar nog het gevoel had dat er nog iets niet helemaal goed zat. Ik heb met Marie samen een fijne zoektocht hiernaar gehad en dit heeft zeker zijn resultaten geboekt. Ik vind Marie een ontzettend warm persoon welke goed luistert en haar tijd neemt voor je en wat ik vooral prettig vond is dat ze nuchter en reëel is en met beide benen op de grond staat. Ze is professioneel en deskundig en denkt actief met je mee. Ik heb echt ervaren dat ik alles kon delen, hoe gek ook en dat ik gehoord en gezien ben. Wat betreft de locatie, die is ook erg fijn, groen uitzicht en een goede sfeer in de behandelkamer (en gratis parkeren voor de deur, plek zat).

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Blij dat ik mijzelf deze sessies hebt gegund,

Marie verstaat de kunst van luisteren, doorvragen, en de kern uit je verhaal te halen. Dit gebeurt op een heel ontspannen wijze. De gesprekken met Marie hebben mij diverse inzichten gegeven. De spanning die altijd op eten of niet-eten lag, is voor mij verdwenen. Dit resulteert in een ontspannen manier van eten, minder focus op voedsel. Ik eet lekker en gezond en ik ben voldaan, niet (te)vol. Meer zelfliefde, meer mijn eigen plek innemen en dat voelt heel goed en natuurlijk.

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Een ware ontdekking naar je eigen ik

De gesprekken en sessies die ik met Marie gevoerd heb, heb ik als warm en aangenaam ervaren. Al pratend en tijdens de sessies wist Marie mezelf beter te leren kennen en heb ik nieuwe inzichten opgedaan. Waar zit mijn geluk, en waar belemmer ik mezelf? Marie is een heel warm en betrokken persoon en een plezier om mee te praten.

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Gericht aan het werk met je eigen doelen en emoties.

Ik had in het begin geen idee wat ik van Hypno kon verwachten. Ben er zonder verwachtingen naartoe gegaan. En ben heel blij dat ik die stap gezet heb. Samen met Marie bespreek je eerst waar je mee zit, wat je wilt bereiken. Of er bepaalde doelen zijn waar je naar streeft. Marie biedt hier een luisterend oor. Speelt hier goed op in. De dingen die besproken zijn worden verwerkt in de Hypno. Marie heeft een hele fijne stem. Waardoor je je snel op je gemak voelt. Het op je gemak voelen bij hypno is belangrijk. Want je bereikt het beste je doelen door alles bespreekbaar te maken. En daar komen behoorlijk wat emoties bij kijken. Ik kon/ kan dit goed bij Marie. Ik ben er nog niet helemaal. Maar begin me steeds beter te voelen. En dat is heel positief! Bedankt Marie.

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Vertrouwen in Marie, gehoord worden.

In het begin was het moeilijk overgeven, maar Marie gaf mij een vertrouwd gevoel waardoor ik me mocht laten gaan, ik me gehoord voelde, en nu volgende stappen aan het maken ben. Dank je wel Marie en wellicht tot ziens

• Behandelmethode
  • Tijdsduur therapie N.v.t.
  • Oplossingsgericht N.v.t.
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Heeft mij ontzettend goed gedaan.

Ik kwam zeer stressvol binnen. En na een paar keer vond ik mezelf weer terug. Zo blij dat ik deze stap heb genomen. Het was intensief en de 1e keren dat ik geweest was was ik echt de hele dag moe. Maar de volgende dagen gingen steeds beter. Het was een mooie, duidelijke, leerzame, liefdevolle periode. Heb er veel aangehad. Een echte aanrader. Marie is een topper!

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Ik voelde me na een aantal sessies veel beter

Ik keek altijd uit naar de afspraken met Marie. Ze luistert goed en stelt de juiste vragen waardoor je tot zelfinzicht gekomt. Ik zat in de knoop en ze heeft me weer op het juiste spoor gebracht. Ik heb me in Jaren niet zo relaxt en ontspannen gevoeld. Zeker een aanrader!

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Soms kom je er zelf even niet uit. Dan is het fijn dat iemand je laat praten over je problemen. En j

Ik ben er sterker uit gekomen.

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Ik keek na de eerste sessie al anders tegen mijn ´onzekerheden´ aan.

Marie heeft mij heel erg geholpen met mezelf op nummer 1 te zetten en daardoor betrouwbaar te zijn voor jezelf. Zij geeft compleet de ruimte voor eigen invulling, blijft heel neutraal en stelde de juiste vragen om de situatie op een voor mij haalbare manier aan te pakken.

Inzichtgevend

Ik ben in een periode van 3 maanden consulten van Marie gehad die ik al prettig ervaren hebt. Marie kan heel goed luisteren, samenvatten en weet precies hoe en wat ze moet doorvragen. Dankzij Marie kwam ik achter de hoofdoorzaken van mijn gewichtstoename; de reden waarom ik toevlucht in eten zocht. Heeft mij echt aan het denken gezet. Heb in deze periode veel inzichten over mezelf gehad. Over wat ik echt wil en hoe dat op een andere manier bereikt kan worden. Mijn kijk op eten is veranderd. Dat is niet van de ene op de andere dag gegaan, het is een leerrijk en inzichtgevend proces. Daarnaast heeft dit proces een kalmerende en rustgevende effect op mij gehad. Ik beveel deze vorm van therapie bij Marie zeer zeker aan.

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

In een ontspannen omgeving tot zelfinzicht komen.

Vergeet al die hypnose programma's op tv, want daar lijkt het helemaal niet op. Met hulp van Marie diep ontspannen raken om zo contact te maken met je onderbewustzijn, die zeer verstandige zaken te vertellen heeft maar meestal niet hoorbaar is door dagelijkse beslommeringen en beperkende gedachten in je hoofd.

• Oplossingsgericht
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail) N.v.t.

Van Ruysdaellaan 49

2264 TK Leidschendam

Over Praktijk HaRT

Praktijk HaRT behandelt klachten van emotionele, sociale en psychische aard. Hypnotherapie is een bijzonder effectieve en resultaatgerichte therapievorm. Mensen zijn gedurende de dag voortdurend in en uit trance. Wie kent niet het verschijnsel dat je zo verdiept bent in een boek dat je niet gemerkt hebt dat er iemand binnengekomen is. In de hypnotherapie gebruiken we trance om contact te maken met het onderbewuste. Onverwerkte gebeurtenissen, negatieve overtuigingen en belemmerende ideeën zijn allemaal opgeslagen in het onderbewuste. Hypnotherapie biedt de mogelijkheid om dat om te buigen naar zelfinzicht, zelfvertrouwen en een diep contact met je eigen gevoelsleven.