Serieuze en ontspannen manier van beter naar jezelf kijken

Door de hypnotherapie, die op een serieuze en empathische manier door Marie wordt begeleid, kun je ontspannen ’naar binnen keren’. Niet praten vanuit je hoofd maar vanuit je gevoel en dat levert veel op. Geen vage verhalen maar goed voorbereide sessies.

Waardevol

Ik had eerder op een andere manier kennisgemaakt met hypnose en het leek mij een prettige manier om met hypnotherapie aan de slag te gaan met mijn vraag over mijn overgewicht en ben me meer bewust geworden wat er allemaal van invloed hierop is en heeft me aangezet tot verschillende acties.

• Oplossingsgericht N.v.t.

Zeer goed resultaat.

Gedurende mijn gehele leven heb ik last gehad van faalangst. Dit manifesteerde zich in mijn werk en tijdens de voorbereiding op examens. Daarnaast had ik last van blokkades tijdens het afleggen van een examen. Na een intakegesprek volgde er twee keer een hypnotherapiesessie. Gevolg: ik ben eindelijk verloste van mijn faalangst.

Heel fijn!

Heel fijn om samen met Marie te onderzoeken wat nu even niet soepel loopt in het leven. Doordat ze d.m.v. hypnose mij contact laat maken met mijn onderbewustzijn kreeg ik meer inzicht in wat ik doe en waarom ik dit doe. Met dit inzicht kon ik 'oud zeer' loslaten en andere keuzes maken. Bedankt Marie!

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Bijzondere ervaring en het werkt!

Ik kwam naar de praktijk omdat ik moeite had met afvallen. Ik weet natuurlijk wel wat ik zou moeten doen maar om een of andere reden lukte het me niet alleen. Marie is een hele goede luisteraar waar je je snel bij op je gemak voelt. Zij heeft humor en sluit goed aan bij haar cliënten. Tijdens onze sessies kwamen er eigenlijk hele verrassende dingen naar boven, die ik niet van tevoren zag aankomen en die me echt geholpen hebben. Als ik weer een keer een terugval heb of ik kom er even niet uit ga ik zeker terug.

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Professionele en warme sfeer!

Marie heeft mij verder geholpen in mijn zoektocht naar meer balans en zelfvertrouwen. Ik ben erg blij dat ik bij deze praktijk terecht ben gekomen! Kan het iedereen aanraden!

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

De sessies met Marie hebben mijn leven stuk lichter gemaakt

Ik ben ontzettend dankbaar dat ik Marie heb leren kennen. De sessies hebben een hele positieve werking op mij gehad. Je bent niet van het ene moment naar het andere onder een zware hypnose, integendeel. Marie begeleid je tijdens de sessies op een hele fijne manier naar je onderbewuste en helpt je ervaringen in het licht te zetten en los te laten. Energie stroomt weer door mijn lichaam doordat we blokkades hebben verheven. Ik ben af van depressies en ik voel dat ik zoveel gelukkiger ben.

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

rust en afstand leren nemen

Denk niet aan hypnose! Je gaat op de lekkere bank liggen en Marie helpt je om in een toestand van diepe rust te komen. Dan ga je het gesprek aan. Je bent er volledig bij, maar er komen dan niet alleen dingen uit je hoofd, maar ook uit je hart. Door de emoties die loskomen, merk je waar de pijnpunten liggen. Marie reikt dan handvatten aan hoe er mee om te gaan, maar uiteindelijk moet je het zelf doen natuurlijk. De 'lessen' van Marie hebben mij geleerd in bepaalde situaties meer afstand te nemen en rust te houden. Dat lukt nog niet altijd, maar ik zie al grote verbeteringen en kan het nu denk ik zelf wel verder.

• Oplossingsgericht
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail) N.v.t.

Ontspannen en rustig aan je doel werken

Mijn man had goede ervaring met hypno therapie. Ik viel steeds weer terug in oude gewoontes wat eten betreft. Dit was het enige wat ik nog kon proberen. Elke keer als ik naar buiten liep voelde ik opluchting. Na de 2e sessie was de grootste verandering. De behoefte aan de hagelslag, en andere dingen was weg! Na die 2 weken tot de volgende sessie was er 2,5 kilo weg. Marie was heel rustig en betrokken vrouw. Zeker doen!

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Hypnotherapie om (zonder ruis) in gesprek te gaan met jezelf

De behandelmethode van Marie heeft mij geholpen om het vertrouwen in mijzelf terug te vinden en beter te horen wat ik nodig heb om mij content te voelen. In een wereld met veel afleiding, meningen, opvoeding vond ik het erg moeilijk om te achterhalen waar bepaalde persoonlijke emoties vandaan kwamen. Ook vond ik het lastig om te achterhalen wat ik voor mezelf of anderen deed. Ik dacht mijn eigen persoon een beetje kwijt te zijn en kwam er achter niet goed geaard te zijn doordat ik die stabiliteit nog bij mijn ouders zocht. Marie heeft me geleerd hoe ik deze stabiliteit bij mezelf kan vinden. Constante sluipende twijfel, angst en onzekerheid maken plaats voor liefde en zelfvertrouwen, de wil om mijzelf het beste te gunnen en daardoor verder te kunnen groeien. Ik heb hypnotherapie ervaren als een persoonlijke begeleide meditatie. Erg fijn om doelgericht te kunnen mediteren terwijl iemand je begeleid en de juiste vragen weet te stellen waardoor je dichter bij antwoorden komt. In mijn eentje was dit niet gelukt. Hypnotherapie is naar mijn mening niet geschikt voor iemand die hier denkt alle antwoorden voorgeschoteld te krijgen. Je moet wel echt zelf aan het werk. Marie heeft als het ware geholpen de zaadjes te planten en buiten de sessies kwamen ze tot bloei.

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Marie heeft mij goed begeleid en verder geholpen door middel van hypnotherapie

De eerste keer dat ik ‘hypnotherapie’ hoorde, dacht ik aan hypnose en dat leek me doodeng. Maar na wat googelen ontdekte ik dat je niet echt onder hypnose gaat. Mijn ervaring is dat je tijdens een sessie lekker op de loungebank ligt met je ogen dicht. Door tegen mij te praten hielp Marie mij te ontspannen en in contact te komen met mijn gevoel. Er zaten mij dingen dwars uit mijn verleden die ik nu beter begrijp en een plek heb kunnen geven. Daardoor is ook ruimte ontstaan om beter naar mijzelf te luisteren en te ontdekken dat het wellicht tijd is voor een andere baan. Ik durf ook meer mezelf te zijn en mijn gevoel te delen met mensen om me heen. Daar ben ik heel blij mee, dus dankjewel Marie!

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Tevreden en blij met de ervaring

Marie heeft veel empathie. Ze luistert goed en past de sessie aan de behoefte. Bij elke sessie kreeg ik een gevoel van rust. Ik heb in totaal 6 sessies gehad.

zeer goede behandeling

Marie is een hele lieve en betrokken therapeut. De behandelingen voelden warm en veilig. Geconcentreerd en zonder enig oordeel, loodste ze mij door moeilijk te accepteren gebeurtenissen en gevoelens heen.

Positief en rustig gevoel

Na de kennismaking, waarin Marie in alle rust verteld hoe de therapie in zijn werk gaat, ben ik van start gegaan met een aantal behandelingen. Na elke sessie ga je met goede moed en een fijn en rustig gevoel naar huis. Tijdens de sessies geeft Marie een ontspannen gevoel en zonder oordeel worden alle dingen behandeld waar je tegen aanloopt. Alles is ok, niets is gek. :-) Echt een aanrader!

Effectief

Heel goed ervaring

• Bereikbaarheid (tel./ e-mail)

Na een verbroken relatie met veel liefdesverdriet, verwarring en oud zeer wat naar boven kwam, bij Marie terechtgekomen. Zij heeft mij dmv gesprekken/hypnotherapie weer de goede weg op geholpen. Het zetje wat ik nodig had en mij liet inzien dat ik het wel waard ben, wat ik diep van binnen ook weet. En dat de relatie die ik had helemaal niet zo geweldig en gezond was. Het gaat stap voor stap de goede kant op en kan weer vrolijk zijn en genieten van de leuke dingen in het leven. Op naar de sterke persoon die ik voorheen was. Qua persoon is Marie fijn in de omgang, stelt je gerust, af en toe wat humor tussendoor en ze heeft een prettige stem om naar te luisteren wat ook helpt tijdens de therapie. Bedankt!

• Leeftijd: 36 tot 40 jaar

De professionele werkwijzen als positief ervaren, voelde vertrouwd aan. De behandeling heeft mij zeker een stap dichter bij volledig herstel gebracht.

• Leeftijd: 56 tot 60 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: geen

Ik heb gedurende een aantal maanden samen met Marie stukken uitgewerkt die mij belemmerden. Dit waren vooral angsten om niet goed genoeg te zijn, die zich op verschillende manieren openbaarden. Tijdens onze ‘reis’ ben ik verschillende donkere stukken tegengekomen die nog onbewust waren. Door hier samen met Marie naar te kijken en ze in het licht te zetten heb ik ervaren dat ik veel los heb kunnen laten en mijn leven een stuk ‘lichter’ aanvoelt. Ik voel mij meer thuis bij mijzelf en kan beter accepteren en erkennen wie ik ben, waar mijn kwaliteiten liggen en wat wel en niet bij mij past. Ik was van tevoren best een beetje gespannen of het zou lukken om mij over te kunnen geven aan de hypnose. Door de prettige wijze waarop Marie je hierbij begeleidt hoef je je daar echt geen zorgen over te maken. Ze schept een heel veilige plek, waar ik mij heel gedragen bij voelde. Ook als er angst, verdriet of weerstand voorbij kwam, speelde Marie daar heel goed op in om daar doorheen te gaan en te ervaren wat nog gezien mocht worden. Marie is een hele empathische, lieve maar ook daadkrachtige therapeute die je op Eem zachte maar ook aardse manier in contact brengt met jezelf. Ik ben heel dankbaar voor alle mooie inzichten die ik tijdens de therapie heb opgedaan. Ik verwacht in de toekomst nog eens een APK sessie te boeken ter onderhoud van de ontwikkelingsweg waarop ik mij nu bevind.

• Leeftijd: 36 tot 40 jaar

Marie heeft een warme, rustige uitstraling en een prettige volledige aandacht waardoor ik me direct op mijn gemak voelde. Ze weet tijdens de sessies de juiste vragen te stellen waardoor er snel meer duidelijkheid ontstaat over dieper liggende gevoelens. Ook geeft ze tips mee die voor mij altijd erg behulpzaam zijn geweest.

• Leeftijd: 46 tot 50 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: Geen.

Hoewel ik in eerste instantie skeptisch was, hebben de behandelingen bijgedragen aan meerdere positieve veranderingen in m’n leven. Bewuster eten en sporten, veel minder (tot geen) alcohol en een positiever zelfbeeld. Marie is empatisch en deskundig.

• Oplossingsgericht
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail) N.v.t.
  • Leeftijd: 56 tot 60 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: Geen

het voelde meteen goed toen ik de praktijk na binnen liep marie is een geweldig mens die me meteen op het gemak liet voelen.ik heb 2 sessies gehad van haar ik heb er zoveel baat bij geahd.ik zie alles weer positief.waar ik haar nog elke dag dankbaar voor ben.ik kan haar echt aanbevelen.

• Leeftijd: 46 tot 50 jaar

Ik ben zeer tevreden over de sessies die we hebben gehad. Hypnotherapie stelt je in staat om veel sneller tot nieuwe inzichten te komen waardoor je bijvoorbeeld beter begrijpt waar je eigen gedrag of dat van anderen vandaan komt. Dat inzicht brengt je ineens een stuk verder. Vaak lukt het niet om in de dagelijkse hectiek rustig na te denken en vaste patronen los te laten. Marie heeft me erbij geholpen om de andere kant van zaken in te zien waardoor ik sneller een doorbraak heb kunnen maken. Tijdens de sessies ben je er gewoon helemaal bij zoals normaal, dus niks om je zorgen over te maken. Ik zou het zeker iedereen aanraden, of je nou zit met een probleem of als je gewoon sneller wilt ontwikkelen.

• Leeftijd: 26 tot 30 jaar

heel tevreden

• Leeftijd: 51 tot 55 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: geen

Ik doorkruis de supermarkt en het treinstation weer zonder dat er overbodige (snoep) producten worden aangeschaft en kies op het werk niet meer voor de suikerrijke koffie. Ook wandel ik nu 3x per week 1,5 tot 2 uur en de overige dagen 1 uur. Mijn excuusgedrag is geminimaliseerd tot een acceptabel niveau.

• Leeftijd: 51 tot 55 jaar

Ik kon erg snel terecht in de praktijk wat ik heel fijn vond. Had meteen een vertrouwd gevoel bij Marie. De therapie zelf past goed bij me en voel me een stuk beter in mijn vel.

• Leeftijd: 36 tot 40 jaar
  • Negatieve ervaring / verbeterpunten: Ik kan echt niets negatiefs bedenken!

Over Praktijk HaRT

Praktijk HaRT behandelt klachten van emotionele, sociale en psychische aard. Hypnotherapie is een bijzonder effectieve en resultaatgerichte therapievorm. Mensen zijn gedurende de dag voortdurend in en uit trance. Wie kent niet het verschijnsel dat je zo verdiept bent in een boek dat je niet gemerkt hebt dat er iemand binnengekomen is. In de hypnotherapie gebruiken we trance om contact te maken met het onderbewuste. Onverwerkte gebeurtenissen, negatieve overtuigingen en belemmerende ideeën zijn allemaal opgeslagen in het onderbewuste. Hypnotherapie biedt de mogelijkheid om dat om te buigen naar zelfinzicht, zelfvertrouwen en een diep contact met je eigen gevoelsleven.