Perfecte dakkapel en netjes en vlot gemonteerd!

Het doornemen van de mogelijkheden en de mogelijke varianten met de adviseur was een aangename en leerzame ervaring. De offerte was duidelijk en volledig. De vakkundige demontage van de oude dakkapel gebeurde zorgvuldig en alles werd meteen netjes afgevoerd. De nieuwe dakkapel is er strak en mooi afgewerkt opgezet. Sluit ook prachtig op het dak aan. Een verrijking van ons huis. Goed montageteam en een top product!

Beste Jan, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Dakkapel is perfect

Dakkapel stond er super snel op, jongens hebben hun spullen opgeruimd en nog tips gegeven voor het afwerken. Dik voor elkaar!! Bedankt!

Goeie afspraken

Mooie dakkapel ziet er goed uit

Zeer blij met het resultaat

Vanaf eerste offerte aanvraag tot plaatsing zeer content met het bedrijf. Professioneel no nonsense service waar de klant en wens centraal staat. Ook de monteurs bij plaatsing niks meer dan vol en gekscherend gezegd dat ze stevig salaris moeten houden anders zijn ze weg. 1 tip die ik wil meegeven is het voorbespreking waar kapel komt en wat je eventueel zelf aan isolatie of plaatwerk moet verwijderen, dat scheelt. De nieuwe dwarsbalk is paar millimeter uit lijn maar elke huis heeft wel zijn scheve zaken dus als klant moet je hier rekening mee houden bij afwerken.

Wij hebben alleen maar positieve reacties. Erg kundige en nette jongens. Zeer tevreden over de gang van zaken van dit bedrijf. Het dakkapel is met zorg gemonteerd.

Top werk geleverd!

De jongens waren netjes op tijd, en hebben super netjes werk geleverd. Wij zijn echt heel tevreden met onze mooie dakkapel!

Gewoon in 1 x goed

De jongens waren op tijd en zijn gewoon vakmannen vriendelijk en leuk in de omgang Als ik ooit weer een dakkapel nodig ben dan is mijn eerste stop dakkapelwarenhuis

Op tijd aanwezig en super netjes gewerkt.

Betrouwbaar.

Het gehele proces van offerte, inmeten en plaatsen is geheel volgens afspraak nagekomen. De mannen die de dakkapel plaatsen zijn vroeg aanwezig en werken hard door. De kraan die de dakkapel omhoog hijst was ook keurig op tijd. Vakmensen! Wij hebben ervoor gekozen om de dakkapel zelf af te timmeren.

Prima werk geleverd!

Prima werk geleverd!

Mooi dakkapel waarbij het hele proces van aanvragen tot plaatsen prettig is verlopen

Het dakkapel bestellen, afstemmen en uiteindelijk plaatsen is super prettig verlopen. Altijd bereikbaar en geen vraag is te gek. Kleine tip is dat ze een maand van tevoren nog wel mogen bellen/mailen dat ze komen plaatsen over een maand. Monteurs werken, netjes en hebben het netjes achter gelaten.

Ik ben goed en vakkundig geadviseerd en de dakkapel is snel en netjes geplaatst. Heel blij met de extra ruimte en de zee van licht die nu op de slaapkamer is ontstaan.

Super snel een indrukwekkend effect

In een ochtend werd de dakkapel geplaatst. Wij kozen voor een dakkapel van ongeveer 4.4M breed wat een mega effect heeft op de ruimte en lichtinval op zolder. Dus een supersnel grandioos effect!

Zeer professioneel, goed geplaatst en kundige monteurs.

Wij hadden op korte termijn een nieuw dakkapel nodig. In deze tijden zeer lastig. In goed overleg hebben zo ons toch geholpen. De monteurs waren zeer vriendelijk en niet te beroerd om even te helpen en/of te adviseren bij ons andere dakkapel. Je merkt aan alles dat het dakkapel van goede kwaliteit is.

Prima werk

De mannen waren keurig optijd en snel en netjes werk afgeleverd. Zeer tevreden

Was uitstekend

De monteurs waren zeer bekwaam en nauwkeurig Prima vakwerk geleverd

Prima ervaring!

Alles volgens afspraak en planning. Kan het iedereen aanraden om hier een dakkapel te bestellen.

Het was het wachten waard!

De medewerkers waren vriendelijk en hebben goed werk afgeleverd. Aanrader!

Prima ervaring

Vanaf maart 2021 zijn we ons aan t oriënteren in dakkapellen. We dachten dat we binnen zes week alles geregeld hadden, dit was een misvatting van onze kant. Er komt iemand langs, vervolgens moeten er bouwtekeningen worden geregeld, vergunningen worden aangevraagd,laatste twee werden door dakkapel warenhuis geregeld dus dit nam veel werk uit onze handen. Vervolgens even wachten op goedkeuring van de gemeente en dan wachten op een datum wat betreft plaatsen. Heel Nederland is aan t klussen/ verbouwen geslagen maar afgelopen week was t eindelijk zover. Buienradar gaf slecht weer aan maar gelukkig hadden de vakmannen hier ook naar gekeken. Wat resulteerde in plaatsen in 1 ochtend en daarna afwerken. We zijn zeer blij met t resultaat. Wat een ruimte is erbij gekomen. Aankomende week ruimen we zelf t afval op en gaat de rest van de verbouwing verder. We krijgen over anderhalve week de shutters maar we verwachten hier ook positief over te zijn. Al met al zijn wij zeer tevreden over de samenwerking met dakkapel warenhuis.

Meedenkende organisatie

Na er financieel uit te zijn gekomen de details doorgenomen. Dag van plaatsing waren ze keurig op tijd aanwezig en alles liep zoals gepland.

Deskundige begeleiding vanaf het eerste contact. Prachtige dakkapellen geplaatst in 1 dag. We zijn er heel blij mee.

Ben zeer tevreden

De jongen hebben goed werk afgeleverd. Super blij mee. Goeie communicatie onderling met regelen. Plaatsen ging super snel en netjes.

geweldig

gezelligheid maar ook hard gewerkt en vakwerk geleverd

top

het contact met de heer roelsema en het configureren van het dakkapelgeschiet voordat het ingemeten wordt en tijdens het inmeten door meneer roelsema kan er nog van alles aan het kapel veranderd worden qua kleur, grote aantal ramen, roeden en roosters. klasse. En dan de uitvoering door de de heren marcel en ferdinand geweldig en dat in een korte tijd met goed resultaat. dank heren.

Prima sales en alles conform afspraak opgeleverd

Voor ons nieuw huis een grote dakkapel laten plaatsen. Prima verkoop en opname aan huis. Het montage team heeft alles keurig volgens afspraak geplaatst en afgewerkt. Erg blij mee!

Eerste Kruisdiep WZ 85 A

7831 CC Nieuw-weerdinge

Over Dakkapel Warenhuis

EN WIJ VERTELLEN U GRAAG WAAROM ONZE DAKKAPELLEN DE BESTE ZIJN! Dakkapel Warenhuis V.O.F. is een jong en dynamisch bedrijf, gevestigd in Drenthe (Nieuw-Weerdinge). Wij combineren kennis, ervaring en vakmanschap met klantgerichtheid en uitstekende dakkapellen. Kwaliteit en betrouwbaarheid staan bij ons immers hoog in het vaandel. Wellicht droomt u al een tijdje van extra, licht en leefruimte. PLAATSING EN LEVERING DOOR HEEL NEDERLAND Dakkapel Warenhuis V.O.F. staat garant voor snelle service en kan u helpen om een dakkapel binnen 1 dag te realiseren. Uiteraard tegen betaalbare prijzen en 15 jaar garantie op onze dakkapellen.