Super echte vakmensen van offerte tot levering en zelfs daarna

Alles was goed geregeld vanaf de eerste moment werd alles duidelijk uitgelegd en hoe het ging gebeuren. Tussentijds ook nog goed overleg en op de dag van plaatsen liep alles als een trein twee super vrolijke jongens aan de slag ook daarbij weer goed overleg en alles netjes achtergelaten zoals afgesproken. Na plaatsing nog een telefoontje of alles goed was gegaan. Kunnen anderen een voorbeeld aannemen. Top bedrijf

Fijne vaklui, netjes afgewerkt en achtergelaten.

Om kwart over zeven kwamen de mannen en vlak daarna de kraan. Om kwart over tien stond de dakkapel, ondanks flinke regenbuien al op het dak. Alles werd netjes afgewerkt en daarna keurig opgeruimd. Fijne vaklui die weten wat ze doen.

Uitstekende ervaring, prachtige dakkapel!

Ze waren keurig op tijd, Hebben netjes gewerkt En binnen 4 uur zat de dakkapel erop precies voordat het begon te regenen! Wij zijn uiterst tevreden en hebben eigenlijk geen negatieve of verbeterpuntjes. Twee trotse bewoners van de gemeente Westerwolde!

Top bedrijf

Keurig op tijd kwamen de heren smorgens aan en er werd meteen aangepakt De hijskraan kwam aan en het oude dakkapel was er in no time af Ik heb de heren n kopje koffie gegeven en Voor we het wisten stond de nieuwe er ook al op Alles keurig opgeruimd achtergelaten en samen met ons n rondje gelopen of alles naar wens was Ik zou Dakkapel Warenhuis zeker aanbevelen Super tevreden

top

ik kan geen 10 geven omdat er altijd wel wat te verbeteren val. ik weet alleen nu niet wat omdat bij mij alles snel en correct is verlopen

Uitstekende service!

De heren van dakkapel warenhuis hebben op vakkundige wijze een prachtige dakkapel geplaatst. Een absolute aanrader!

Helemaal prima

Duidelijke uitleg en offerte gekregen en de mannen die de dakkapel hebben geplaatst hebben dit keurig gedaan en achter gelaten

Snel en professioneel een mooie dakkapel geplaatst

De heren zijn op tijd en klaren de klus erg snel en netjes. Super tevreden met de nieuwe ruimte en de werkwijze.

Snel en goed

Inmeten en later de plaatsing prima verlopen zonder gebreken

Vakwerk

Onze ervaring is uitstekend. Netjes gewerkt, ze wisten precies wat ze moesten doen. Alles prima geleverd en afgewerkt. Niet helemaal onbelangrijk, nette jongens die hier waren, goed verzorgd.

Keurig werk geleverd

Afspraken netjes na gekomen.

Vakwerk geleverd

De mannen hebben mooi werk geleverd! Ook de communicatie is goed verlopen. Ik raad het zeker aan.

Beste Giel, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Snel en perfect geregeld

Dakkapel stond er zo op en alles weer netjes en goed opgeleverd.

Beste Gino,, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Mooie dakkapel geplaatst door de jongens. Al 2 jaar terug eerder een dakkapel laten plaatsen door dit bedrijf. Jammer dat het nu niet zo netjes afgewerkt was als de vorige keer. En jammer dat als je vraagt aan de adviseur of er een vensterbank kan worden geplaatst dat die ja zegt en de uiteindelijke mannen die het plaatsen dit weigeren. Verder tevreden.

Geachte mevrouw Valk, Beste Lisa, Dit stuit op een misverstand wij leveren nooit een vensterbank bij onze dakkapellen. De reden hier voor is iedereen heeft een andere smaak vandaar. Maar wij adviseren onze klanten altijd koop er eentje bij de bouwmarkt en dan plaatsen wij deze heel graag voor u. Verder wensen wij u heel veel plezier met de tweede dakkapel van Dakkapel Warenhuis. Waar voor onze dank. En willen u bedanken voor het mooie cijfer 8 Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis

Snel en vakkundig gemonteerd. Fijn personeel

Beste Vegter Wagenborgen, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Zeer tevreden.

Wij zijn zeer tevreden met ons nieuwe dakkapel. Mooie afgewerkt en vakkundig geplaatst in iets meer dan 3 uur. Wij raden dit bedrijf zeker aan !

Beste S.Meppel,, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Goed verzorgd

Van beging naar het plaatsen gewoon goede servers de bestelling gedaan ze komen in meten en dan plaatsen top. Vriendelijke mensen die komen en weten wat ze doen. Allemaal toppers. Nog bedankt voor de goede servers

Beste SWG, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Van offerte tot plaatsing goede communicatie en er wordt vakwerk geleverd.

Een zeer tevreden klant. Afspraken worden nagekomen en de plaatsing doen ze heel netjes.

Goeie service

Snel geplaatst! Ziet er goed uit.

Beste Bianca, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Snel gewerkt, vriendelijke werkers

Snel gewerkt en aardige werkers Altijd bereid tot overleg en nuttige tips

Beste CF, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Snelle werkers

Dakkapel ziet er mooi uit, goede kwaliteit. Monteurs werken snel en kundig.

Beste Diana, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Goed geregeld

Snel en keurig geplaatst

Beste Ron, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Perfecte dakkapel en netjes en vlot gemonteerd!

Het doornemen van de mogelijkheden en de mogelijke varianten met de adviseur was een aangename en leerzame ervaring. De offerte was duidelijk en volledig. De vakkundige demontage van de oude dakkapel gebeurde zorgvuldig en alles werd meteen netjes afgevoerd. De nieuwe dakkapel is er strak en mooi afgewerkt opgezet. Sluit ook prachtig op het dak aan. Een verrijking van ons huis. Goed montageteam en een top product!

Beste Jan, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Dakkapel is perfect

Dakkapel stond er super snel op, jongens hebben hun spullen opgeruimd en nog tips gegeven voor het afwerken. Dik voor elkaar!! Bedankt!

Goeie afspraken

Mooie dakkapel ziet er goed uit

Over Dakkapel Warenhuis

EN WIJ VERTELLEN U GRAAG WAAROM ONZE DAKKAPELLEN DE BESTE ZIJN! Dakkapel Warenhuis V.O.F. is een jong en dynamisch bedrijf, gevestigd in Drenthe (Nieuw-Weerdinge). Wij combineren kennis, ervaring en vakmanschap met klantgerichtheid en uitstekende dakkapellen. Kwaliteit en betrouwbaarheid staan bij ons immers hoog in het vaandel. Wellicht droomt u al een tijdje van extra, licht en leefruimte. PLAATSING EN LEVERING DOOR HEEL NEDERLAND Dakkapel Warenhuis V.O.F. staat garant voor snelle service en kan u helpen om een dakkapel binnen 1 dag te realiseren. Uiteraard tegen betaalbare prijzen en 15 jaar garantie op onze dakkapellen.