Ze waren op afgesproken tijd. Ze waren zeer deskundig, netjes, en meedenken. De heren legde alles netjes uit. Ze waren snel en ze hebben alles netjes opgeruimd. Ik zal het bedrijf zeker aanraden bij iedereen. Wij zijn zeer blij met het resultaat. Vanaf dat ze hier vrijblijvend kwamen tot de oplevering in 1 woord Fantastisch. Dit is vakwerk

Beste Berend, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Top geregeld snel geplaatst en zonder problemen

Het Dakkapel was snel geplaatst zonder problemen

Beste Mike, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Hele vriendelijke mensen!

Ik ben heel erg blij met mijn dakkapel. Ze waren heel vriendelijk en reageerde altijd snel op mijn berichten. Alles is netjes en schoon weer achter gelaten!

Beste Laura, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

zeer tevreden met de dakkapel

zou in het vervolg u weer een dakkapel laten plaatsen

Beste Ronald, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Goede prijs, fantastische monteurs

Zeer tevreden over ons geplaatste dakkapel, keurige afwerking, goede prijs en de monteurs waren top

Beste Jan, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Dakkapelwarenhuis staat voor betrouwbaarheid en vakmanschap!

Met veel plezier deel ik onze ervaring met Dakkapelwarenhuis. Nadat we een aanvraag hadden gedaan via de site, voor het plaatsen van een dakkapel, werd al snel contact opgenomen. Nadat we een afspraak hadden gepland kwam, kwam een medewerker van Dakkapelwarenhuis bij ons thuis. We kregen uitgebreid uitleg over wat de mogelijkheden waren. Nadat we onze wensen hadden gedeeld, kregen we een advies op maat. We hadden er direct een goed gevoel bij. En besloten meteen akkoord te gaan. We kregen een offerte waarin alles tot in detail werd benoemd. Dat vonden we erg prettig, zo konden we nog even alles rustig teruglezen. We spraken een datum van plaatsen af, inclusief tijdstip. Bij Dakkapelwarenhuis geldt afspraak=afspraak. Op het afgesproken moment stonden de timmermannen met dakkapel voor ons huis. Keurige en vriendelijke vaklui. Ze legden alles nog een keer uit en gingen aan de slag. Wat opviel in de werkwijze was de netheid en zorgvuldigheid. Alle materialen werden in bigbags gedaan en zo van het dak getakeld. Nadat de dakkapel was geplaatst werd alles bezemschoon opgeleverd. We zijn erg blij met onze prachtige dakkapel! We hadden gekozen om zelf de dakkapel af te timmeren. Ik kreeg tot in detail uitleg hoe ik dit het beste kon doen. We bevelen Dakkapelwarenhuis van harte aan! Dank voor alles!

Beste Gerald, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Goed op tijd netjes werk afgeleverd keurig alles op geruimd

Strak werk.

Super strakke dakkapel. De jongens van Dakkapel Warenhuis waren er rond 07:15 en rond 09:00 zat de dakkapel er al op. Klantvriendelijk, goed overleg, alles netjes waterpas binnen en alles netjes achter gelaten. Al met al zeer tevreden.

Beste Danny, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Perfect geregeld

Goede samen werking met de jongens komen zeer goed over klasse

Beste Nico, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Top service geleverd, van 1e contact (offerte) tot einde (plaatsing. Duidelijke informatie, net werk opgeleverd en afspraken nagekomen. Zeer zeker een aanrader!!

Beste Jeroen, Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Alles goed geregeld en keurig achtergelaten

De mannen van dakkapel warenhuis stonden 6:45 uur op de stoep en konden om 12 uur al weer klaar zijn helaas was vergeten om de kraan in te plannen. Resultaat van de nieuwe dakkapel mag er zijn. Alles is ook weer netjes achtergelaten.

Hoi Frans, Klopt het kraan bedrijf had ons vergeten in te plannen helaas. Maar uit eindelijk komt alles altijd weer goed. Wij danken u voor deze prachtige beoordeling en positieve ervaring met Dakkapel Warenhuis. Wij wensen u heel veel plezier met de extra ruimte. Met vriendelijke groet, Dakkapel Warenhuis Ruimte voor ideeën

Geweldige goed team

Een goed advies Ern geweldig team Super strakke afwerking

Super mooie dakkapel snel geplaatst door vriendelijke medewerkers.

Snel, goed en meedenkend!

Ik had naast een lekkend dakraam ook een lekkend dak. Dit hebben zij netjes opgelost. De heren hebben het dakraam ook goed en snel neergezet en afgewerkt.

Kundige/vriendelijke monteurs, werken snel en schoon. Verkoper kwam keurig voor de dag en dacht mee mbt de positie/breedte van de dakkapel.

Goed gepland en geplaatst

Vakkundig en volgens afspraak

Zeer tevreden!

Duidelijk, goeie communicatie. Prachtige dakkapel, snel geplaatst. Achteraf nog netjes gebeld of alles in orde was en wij tevreden waren. In 1 woord: top!

Dakkapel snel en goed geplaats door fijne en meedenkende monteurs, top!

Een fijn bedrijf dat waarmaakt waar ze voor staan. Dakkapel is netjes op de afgesproken tijd geleverd en in één ochtend geplaatst. Dit alles door fijne monteurs die alles keurig in overleg met ons hebben doorgesproken. Keurig gewerkt en alles netjes bezemschoon hebben opgeleverd. De samenwerking met de kraanmachinist en de monteurs ging ook erg soepel.

Prima ervaring.

Mooie dakkapellen, nette monteurs, goede prijs, prima in orde.

Snel en vakkundig in mum van tijd geplaatst

Een prachtig dakkapel voor een redelijke prijs. Vakkundig in een mum van tijd geplaatst. Aangename gesprekspartner die met je mee denkt.

Top service, komt afspraken na, snel, netjes

We hebben een mooie dakkapel laten plaatsen op ons dak door Dakkapel Warenhuis. Vanaf het eerste telefonische gesprek was de communicatie helder. Alles in goed overleg. Afspraken worden netjes nagekomen. Plaatsing gebeurde snel, professioneel en netjes. We kregen vele complimenten vanuit de buurt. We zijn zeer blij met onze kapel en met de ruimte die we erbij hebben gekregen.

Wij hebben hen als zeer prettig ervaren. Afspraak is afspraak. Kwaliteit geleverd en een uiterst fraaie dakkapel van bijna 11 meter. Goede timmerlui en zeer prettige mensen in de omgang. Ik zou het iedereen aanbevelen om met Dakkapel Warenhuis in zee te gaan.

Netjes gewerkt, kwaliteit, vakkundige mannen

De mannen werken hard, netjes en snel. Alles ging goed van begin tot eind. Kan ze echt aanbevelen.

Alles is en fijn verlopen

Prachtige dakkapel, ik ben zeer tevreden en zo trots als een pauw. Alles liep gesmeerd, ik heb gewoon geen aan of opmerkingen. De mannen die de kapel op het dak plaatsten werkten snel en netjes. Daarnaast waren ze vriendelijk en toegankelijk. Ben je aan het rondkijken naar dakkapellen, dan is Dakkapel Warenhuis echt een aanrader!

Super echte vakmensen van offerte tot levering en zelfs daarna

Alles was goed geregeld vanaf de eerste moment werd alles duidelijk uitgelegd en hoe het ging gebeuren. Tussentijds ook nog goed overleg en op de dag van plaatsen liep alles als een trein twee super vrolijke jongens aan de slag ook daarbij weer goed overleg en alles netjes achtergelaten zoals afgesproken. Na plaatsing nog een telefoontje of alles goed was gegaan. Kunnen anderen een voorbeeld aannemen. Top bedrijf

Over Dakkapel Warenhuis

EN WIJ VERTELLEN U GRAAG WAAROM ONZE DAKKAPELLEN DE BESTE ZIJN! Dakkapel Warenhuis V.O.F. is een jong en dynamisch bedrijf, gevestigd in Drenthe (Nieuw-Weerdinge). Wij combineren kennis, ervaring en vakmanschap met klantgerichtheid en uitstekende dakkapellen. Kwaliteit en betrouwbaarheid staan bij ons immers hoog in het vaandel. Wellicht droomt u al een tijdje van extra, licht en leefruimte. PLAATSING EN LEVERING DOOR HEEL NEDERLAND Dakkapel Warenhuis V.O.F. staat garant voor snelle service en kan u helpen om een dakkapel binnen 1 dag te realiseren. Uiteraard tegen betaalbare prijzen en 15 jaar garantie op onze dakkapellen.