Kwaliteit en betrouwbaar

Nadat we Jeroen hadden gevraagd om advies te geven over de aanleg van een hek rond een nieuw aangekocht stuk grond + verwijderen oude schutting en heg kwam hij met een zeer goed, duidelijk en deskundig advies hierover. Om een voorbeeld te noemen: We hebben veel contact gehad over de planten waarbij Jeroen zeer duidelijk mee aan het denken was. Ook bij de aanleg van hek, schutting en het aanplanten van de planten blijkt dat Jeroen en zijn mannen zeer deskundig en vriendelijk zijn. Kuddos.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Maakt voor mij geen verschil
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

In een woord super, een absolute aanrader

Advies,meedenken en service is meer dan uitstekend, Ook na oplevering blijft Jeroen betrokken. Vanaf het begin was de communicatie correct en prettig, duidelijk en snel. Personeel is uiterst kundig en vriendelijk en laat werkplek steeds netjes achter. Nooit een bedrijf ervaren die zo prettig samenwerkt. Bedankt

• U kent ons van: Voorbij rijden / -lopen

Heel tevreden met tuinaanleg/betegeling.

Voor iemand die liefst alles zelf wil doen vond ik het lastig om het opknappen van de tuin uit handen te geven. Uiteindelijk ben ik blij dat het aan vaklui heb overgelaten. De mannen van Hovenier Klinkers hebben de tuin heel mooi opgeleverd. Goede communicatie, duidelijke afspraken en denken mee. Beslist een aanrader!

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Hele fijne ervaring

Zes jaar geleden heeft Jeroen onze tuin helemaal herontworpen. Nu wilden we wat kleine aanpassingen (meer borders, groen en bomen) en hebben we hem opnieuw gevraagd. Ook nu is er goed geluisterd naar onze wensen. Vanaf het begin was Jeroen duidelijk over de drukte en dat het dus even zou duren. Dat was voor ons ok. Op iedere vraag komt altijd een heel snel antwoord. De offerte is duidelijk, transparant en gespecificeerd. En het werk is in 1 dag snel en goed uitgevoerd. Waarbij alles ook nog eens heel netjes is achtergelaten, inclusief een geveegde garage. Dit soort details maken een tevreden klant. Als we nog eens iets gedaan willen hebben in de tuin, komen we zeker terug!

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinrenovatie
  • U kent ons van: N.v.t.

Zorgeloos!

Van een uitgebreide gespecificeerde offerte tot snelle oplevering. Goed advies gehad vooraf. Meerwerk vanuit ons tijdens de werkzaamheden was geen probleem. Personeel denkt tijdens aanleg nog mee over oplossingen en voert niet zomaar blindelings uit. Aanrader!

• Website* N.v.t.
  • Deskundigheid medewerker*
  • Kwaliteit organisatie* N.v.t.
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* N.v.t.
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Super service en echt vakmanschap!

Jeroen heeft een prachtige ontwerp tekening voor ons gemaakt waarbij we de tekening nog tussendoor samen konden aanpassen. Door Mitch en Colin is het terras in de achtertuin met plantenbakken heel professioneel en strak aangelegd. De communicatie verliep heel fijn en het zijn echt mensen die prettig met je meedenken. Wij bevelen Jeroen van harte aan!

• U kent ons van: Internet / Google

Een top hoveniersbedrijf in alle facetten!

Vakmanschap, betrouwbaar, afspraak is afspraak, meedenken en leveren van kwaliteit. De tuin is prachtig geworden!

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg
  • U kent ons van: Internet / Google

Goed en betrouwbaar bedrijf, kortom ' doen wat ze zeggen".

Jeroen Klinkers komt snel als je hem belt omdat er een lek is in de vijver en je ook overweegt om de vijver te renoveren. Hij luistert goed naar wat je wil, doet een voorstel voor de uitvoering en stuurt al kort daarop een dijdelijke en goed gespecificeerde offerte. Op voorstellen voor wijzigingen in de uitvoering reageert hij de dagen daarna onmiddellijk, ook met een aangepaste offerte. Op ons verzoek om nog eens uit te leggen hoe we ons het resultaat van de gerenoveerde vijver moeten voorstellen komt hij weer langs. De zeer ervaren medewerker die de uitvoering met hulp van collega' s realiseert legt alles goed uit, is rustig en een plezier om ' mee te werken ' Het resultaat is een mooie vijver waarvan het water na een paar dagen weer helemaal helder is en... de vissen hebben het ook allemaal overleefd.

• Het gaat hier om:* Tuinrenovatie
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Belangrijk
  • U kent ons van: Bezoek aan Appeltern

Uitstekende hoogstaande kwaliteit van de dienstverlening

Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel. Juiste advisering, goede uitvoering en uitstekende nazorg.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinonderhoud

Heel goed.

Een zeer tevreden klant. Naast het "meedenken" en het prima advies is vooral de service uitstekend.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinonderhoud
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Beste Mevrouw van Grinsven, bedankt voor deze mooie beoordeling, we werken met plezier bij u en hopen nog jaren bij u te mogen werken .

Afspraken nagekomen / professioneel

Plaatsing schutting met Poort. Afspraken nagekomen, planning zoals beloofd, professioneel. Vakwerk!

• U kent ons van: Internet / Google

Beste Vivian, bedankt voor uw bericht, fijne dat u tevreden bent, we hopen dat u er veel plezier mee beleefd.

Goed en duidelijk advies en zeer net en nauwkeurig werk afgeleverd

Hebben door Tuinadviesbureau & Hoveniersbedrijf Jeroen Klinkers 27 meter aan bamboo tuinschermen laten plaatsen met een schitterend resultaat. Vooraf goed advies gekregen en duidelijk antwoord op onze vragen. Bij aflevering en montage is er keurig werk geleverd. Vriendelijke hoveniers; schermen staan loodrecht, je wordt betrokken bij de plaatsing d.mv. overleg en tot slot wordt de werkplek weer keurig netjes achtergelaten. Voor ons een absolute aanrader!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Beste Familie Rouland, bedankt voor uw mooie beoordeling wij en ook onze medewerkers hebben met plezier bij u gewerkt en de volgende keer zullen we weer met net zoveel zorg en plezier te werk gaan groeten, Jeroen Klinkers

Tevreden

Denken mee en houden zich aan de afspraken

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Beste mevrouw Trudy, bedankt voor uw mooie beoordeling wij en ook onze medewerkers hebben met plezier bij u gewerkt en zijn zelf ook blij met het resultaat groeten, Jeroen Klinkers

Je krijgt een heel goed advies, en natuurlijk op tijd wanneer ze komen zowel voor een offerte of voor het maken van bestrating of Aanplanten van tuin Daarbij natuurlijk goed en correct personeel en het uit zetten van de planten doet de Jeroen zelf dat is in overleg heel goed hij geeft je een heel goed advies over de planten ( schaduw of volle zon) Dus wij zijn zeer tevreden Als iemand ons zou vragen voor adv van tuin dan doen wij hun aanbevelen

• Het gaat hier om:* Tuinaanleg
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Heel belangrijk
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Beste Gerit, bedankt voor de mooie beoordeling

Kwaliteit geleverd werk.

Bij ons zijn gisteren bamboe schuttingen geplaatst .Vanaf het eerste moment via mail , was er al direct een duidelijke en uitgebreide communicatie . Goed overleg en probleem oplossend . Dit zette zich ook voort tijdens het plaatsen van de schermen . Zeer weinig bedrijven ervaren die zo'n kwaliteit leveren . Bedankt .

• U bent voor ons:* De eerste keer klant
  • Het gaat hier om:* N.v.t.
  • U kent ons van: Internet / Google

Geweldig bedrijf met professionele mensen in dienst, alles naar wens gemaakt in een woord "super"

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Zeer klant, prestatie en service gericht

Zelfs voordat er ook maar überhaupt één euro werd gespendeerd al enorm goed geholpen met meedenken, uittekenen, advies en hulp bij het aanpakken en uiteindelijk realiseren van onze tuin. Eenmaal na akkoord ook niets dan lof in het nakomen van de afspraken, de uitvoering van de werkzaamheden en het oplossingsgericht handelen bij een paar kleine puntjes die nazorg verdiende. Sommige bedrijven beweren het, maar een enkel bedrijf komt het in praktijk echt na, maar bij Jeroen Klinkers voel je dat het het belangrijkste is om een tuin op te leveren die 100% aan de verwachtingen van de klant voldoet. Chapeau!

• U kent ons van: Internet / Google

Zeer kundig bedrijf met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en dito communicatie!

Zowel voor- als achtertuin gerenoveerd/aangepast, met fantastisch resultaat. De communicatie is uiterst correct en snel, vanaf oriëntatiegesprek t/m nazorg, we hebben alleen maar positieve dingen te melden. Ook het personeel is uiterst kundig en vriendelijk. Aanpassingen vanuit de klant worden meteen opgepakt en iedereen denkt goed mee. De gebruikte materialen zijn van topkwaliteit en je merkt dat alles in het werk wordt gesteld voor een tevreden klant. Wederom zéér tevreden met het eindresultaat!

• Het gaat hier om:* Tuinaanleg, Tuinrenovatie
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

De opgedragen werkzaamheden zijn tot volle tevredenheid uitgevoerd

Uitstekend werk! Vriendelijk personeel! Alles wordt keurig achtergelaten!

• Kwaliteit geleverde werk*
  • Kwaliteit materiaal* N.v.t.
  • Het gaat hier om:* Tuinonderhoud

Renovatie voor, en achtertuin

Het vooroverleg over het tuinontwerp verliep zeer prettig, met gedegen advies en zonder druk om snel te beslissen. Afspraken werden netjes nagekomen met prima communicatie. Vele ervaring zorgt dat alle wensen gerealiseerd kunnen worden in een betrekkelijk korte periode. Ben trots op m'n nieuwe tuin!

Klasse

Komt afspraken na en levert vakmanschap

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Goede commincatie, kundige aanpak, super resultaat en uitgebreide nazorg. Aanrader!

Wij kwamen in contact met dit bedrijf via de website. Met name de positieve recensies spraken ons hierbij aan. Daarom zullen ook wij proberen een zo compleet mogelijke recensie te schrijven. Dit doen wij nu zelfs de kleinste restpunten zijn afgehandeld. Vanaf het eerste contact (in dit geval per e-mail) blonk Jeroen uit in duidelijke en tijdige communicatie. Gedurende het hele traject is hij zijn afspraken nagekomen. Vanaf het eerste gesprek bleek dat Jeroen goed luistert naar de wensen van de klant. Hij wist deze bij ons al zeer snel om te zetten in een eerste schets van wat later onze nieuwe tuin zou worden. In combinatie met een uitgebreide parate kennis van planten, materialen en technieken overtuigde ons dit al snel om met Jeroen in zee te gaan. Hier hebben we geen moment spijt van gehad. Dit gaf ons ook het vertrouwen om Jeroen grotendeels de vrije hand te geven in het ontwerp. Hij heeft ons voorzien van informatie en inspiratie, zodat wij waar nodig de juiste keuzes konden maken. Wat ons in deze fase verder opviel is dat Jeroen tijd voor je maakt. Er is ruimte voor een "goed gesprek" over het project. Dan de werkzaamheden. Deze begonnen in de periode die Jeroen van het begin af aan had aangegeven. De exacte startdatum werd tijdig gecommuniceerd en nagekomen. De uitvoering ligt in handen van het ervaren team. Deze mannen zijn beleefd, werken door, werken netjes, weten wat ze doen, denken mee en ook zij komen afspraken na. In eerste instantie vonden wij het wel spannend wanneer Jeroen niet zelf aanwezig was. Het bleek echter al snel dat het volledige team betrokken is bij een zo goed mogelijk resultaat. Onderling werd gezorgd voor afdoende contact met en terugkoppeling naar Jeroen. En dan heb je een mooi aangelegde nieuwe tuin en is het vervolgens geruime periode tropisch weer. Hoe sleep je de jonge planten en de nieuwe grasmat hier doorheen? Nou: gewoon doen wat Jeroen zegt en het komt goed! Ook in nazorg staat Jeroen je bij met raad en daad.

Uitstekende service.

Prettig en vakkundig advies, komt afspraken na en werkt met keurig personeel.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Alles volgens afspraak gedaan, gedegen werk geleverd

alle afgesproken werkzaamheden correct uitgevoerd. Communicatie vooraf en na de werkzaamheden heel prettig . heel goed en kundig personeel en vooral heel vriendelijk

• Het gaat hier om:* Tuinonderhoud

Mooi produkt afgeleverd.

Voldaan aan de vraag en eisen die we stelden. Alleen kwaliteitsprodukten gebruikt. Gemaakte afspraken nagekomen. Goede adviezen gegeven en tijdens het proces meegedacht.