Het is een fijne praktijk met hele aardige mensen. Een plus voor mensen met angst voor de tandarts zoals ik!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben ruim 20 jaar bij tandarts van Essen geweest. Nooit problemen gehad. Helaas is de praktijk van tandarts van Essen overgenomen en is het nu mondmedischcentrum Tiel. Ik kreeg een tandarts die amper Nederlands sprak en mij met behulp van zijn assistente vertelde dat ik een gaatje had onder een vulling (er was geen foto gemaakt) en dat ik zoveel tandsteen onder mijn tandvlees had dat er een dure behandeling (alleen het eerste onderzoek door de mondhygiëniste was al 150 euro) nodig was om mijn tanden nog te redden. Zonder die behandeling gingen mijn tanden los staan. Tandarts van Essen heeft mij altijd verteld dat ik een prima gebit heb en ik heb nooit gaatjes. Ik ben naar een andere tandartsenpraktijk gegaan. Daar zijn foto's gemaakt en is mijn tandvlees bekeken. Ik heb geen gaatjes en mijn tandvlees is prima. U begrijpt, ik ben geen patiënt meer bij mondmedischcentrum Tiel.

• Betrokkenheid
  • Kwaliteit behandeling N.v.t.
  • Snelheid behandeling N.v.t.
  • Hygiëne N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Bij Mondmedicentrum sinds: 2014

Vriendelijk en vertelt duidelijk wat er precies met het gebit aan de hand is en waar hij mee bezig is.

• Verbeterpunten: Geen

Ik voel me op mijn gemak bij de mensen van het mondmedicentrum. Ze zijn allemaal erg vriendelijk, vertellen duidelijk wat ze gaan doen. Ook al zitten de tandartsen er nog niet zo lang, ze kennen ondertussen wel de patiënten en dit geeft een prettig gevoel. Dit komt ook doordat de assistente van tandarts van Alstede er nog wel werkt. Ze kan de tandartsen vertellen over de patiënten. Dit geeft ons een prettig gevoel. Het is prettig dat tandarts en mondhygiëniste bij elkaar zitten.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2014

alle medewerkers zijn vriendelijk en proberen de patiënt op zijn /haar gemak te stellen. Wat voor mij erg belangrijk is , is dat er tijd voor je genomen wordt, als je een keuze moet maken over een behandeling.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2013

Ik ben altijd bang van de tandarts. Rami en de assistente praten me bij elke stap bij zodat ik precies weet wat er gebeurt. Dit is zeer prettig en stelt mij erg op m'n gemak.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2013

Ik heb een zeer goeie ervaring gehad bij tandarts Sergio en zijn assistente. Goeie communicatie vind ik zeer belangrijk en deze jongen legt netjes uit wat hij precies gaat doen, dat is voor mij een geruststelling. Ik vind ook de rest van het personeel zeer vriendelijk. Ook geven ze goeie tips tijdens de behandeling zoals bijvoorbeeld inbrengen van een verdoving waar ik uiteindelijk niks van voelde.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2015
  • Verbeterpunten: Zoals velen mensen misschien wel in kunnen denken is de tandarts misschien wel de meest minst populaire arts. Hoe jonger je bent hoe meer indruk dat maakt. Nu vind ik dat de praktijk in Tiel weinig geruststelling heeft voor kinderen van het hele grote witte gebouw zag ik maar 1 klein kralenrekje. Wellicht kun je kinderen blij maken met een heel klein presentje na een behandeling zodat ze toch een iets meer geruststellend uitzicht hebben voor de behandeling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Medewerk(st)er(s) zijn allemaal zeer vriendelijk. Daar valt absoluut niets op aan te merken.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2014
  • Verbeterpunten: Ik ben van tandarts van Essen bij het mondmedicentrum terecht gekomen. Bij tandarts van Essen ben ik jaren geweest en heb daar in de afgelopen jaren door 1 tandarts en 2 mondhygiënistes behandeld. Bij 't mondmedicentrum ben ik nu 2 a 3 keer geweest samen met mijn zoontje van 9 en heb nu al 2 verschillende tandartsen gehad. Dit vind ik voor mijn zoontje niet echt prettig. Een kind behoort vertrouwen te kunnen op bouwen met zijn tandarts. Daarnaast vind ik dat communicatie heel belangrijk is in de zorg. Beide tandartsen hebben zich zeer netjes verontschuldigd voor hun beperkte Nederlands. Toch vind ik het niet prettig voor de communicatie met een kind. Duidelijke communicatie en vertrouwen zijn belangrijk voor hoe ga je in de toekomst naar je tandarts toe. En dat kun je dus op deze leeftijd "maken of breken". Ik heb geen twijfels aan de kennis van beide tandartsen maar vind bovenstaande punten wel punten van aandacht voor mondmedicentrum in Tiel. Daarnaast vind ik het onprettig dat ik al een afspraak moet maken voor over een half jaar. Ik werk wisselende dagen dus het zal bij vooruit geplande afspraken, voor mij, regelmatig voorkomen dat ik deze alsnog zal moeten verzetten. Mogelijk kunnen jullie iets met deze verbeterpunten. Met vriendelijke groet, AnnaMarie v Lienden

Beste mevrouw van Lienden, Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat u het niet prettig vindt als u verschillende tandartsen heeft en streven er dan ook naar om u en uw zoontje een vaste tandarts te bieden. In het verleden is dit niet gelukt vanwege het vertrek van 2 collega's die met pensioen gingen en één collega die naar Londen verhuisde voor studie. Daarnaast is er in Nederland sprake van een groeiend tekort aan tandartsen i.v.m. een te beperkt aantal opleidingsplaatsen, een vergrijzing van de sector en een toenemend aantal deeltijdwerkers. Vandaar dat onze senior tandartsen naast in Nederland opgeleide tandartsen, ook tandartsen hebben geworven en geselecteerd in Spanje. In dit land is juist sprake van een overschot aan tandartsen en zien veel jonge tandartsen hun dromen in rook op gaan. De Spaanse tandartsen die wij selecteren zijn BIG geregistreerd, zijn uitvoerig getest op tandheelkundige en empathische vaardigheden en hebben een taalcursus van 5 maanden succesvol afgesloten met een B1 diploma alvorens zij starten met werken bij ons. Vanaf dat moment worden zij bovendien intensief begeleidt door senior tandartsen en assistentes, en blijven ze wekelijks Nederlandse les volgen. Uiteraard betekent dit in het eerste half jaar tot jaar dat zij nog niet altijd optimaal kunnen communiceren met u, vandaar dat onze assistentes af en toe bijspringen met uitleg geven. Echter vertrouwen wij erop dat u ze een kans geeft om uw vertrouwen te winnen en te ervaren of de communicatie ook daadwerkelijk na verloop van tijd verbeterd. Dit is onze ervaring namelijk absoluut. Tenslotte willen wij u aangeven dat we altijd direct afspraken maken i.v.m. het belang van regelmatige controle voor uw gebitsgezondheid. We merken dat mensen anders onbewust vergeten een afspraak te maken en daardoor soms een uitgebreidere behandeling nodig hebben dan wanneer we vroegtijdig het gebitsprobleem hadden kunnen aanpakken. Uiteraard heeft u de mogelijkheid uw afspraak te verzetten (s.v.p. uiterlijk 24 uur van tevoren) mocht kort van tevoren blijken dat u toch niet kunt i.v.m. uw agenda van het werk. Wilt u toch liever op het laatste moment een afspraak maken dan bent u hierin uiteraard vrij. Wij vertrouwen erop u een passende reactie te hebben gegeven. Met vriendelijke groet, Team Mondmedicentrum

Aardige tandarts en assistente

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2011
  • Verbeterpunten: Zorg dat apparatuur het doet

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2004

Ze zijn lief degene die ik gezien heb. Ken ze nog niet goed

• Verbeterpunten: Weet ik niet

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na jaren van Essen gehad te hebben nu steeds verschillende tandartsen gehad. En slecht nederlands te praten over gestapt naar aan de andere tandarts

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2014
  • Verbeterpunten: Betere communicatie Beter Nederlands praten Niet steeds een andere tandarts

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De eerste behandeling heb ik niet als prettig ervaren. Ik vind dat mensen een tweede kans verdienen. Gelukkig ging het bij de opvolgende afspraken beter.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2013

Scheve versleten kies voorzien van rechte kroon. Top kwaliteit en prima van kleur. Zeer tevreden over behandeling.

• Verbeterpunten: Geen

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2014

Tand afgebroken. Duidelijke uitleg v.w.b. mogelijkheden. In 1 behandeling ,met wat schuiven in de andere afspraken, een nieuwe tand opgebouwd.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2004
  • Verbeterpunten: Ik ben tevreden.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2015

Zeer o m'n gemak gesteld.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2004

Heb sinds kort Giovanni als tandarts. Ben zeer tevreden om hem als tandarts te hebben. Ondanks zijn (nog) gebrekkig Nederlands doet hij het TOP👍

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De privacy in de behandelkamer is onvoldoende , je kunt zo om het hoekje kijken bij de andere patient en je hoort de gesprekken wat best prive is. Wij vinden dat zelf echt niet fijn en wat zeker een verbeter punt is.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2015

Vriendelijk ontvangst. Prettig dat Nuria ondersteund wordt door Nederlandse collega. Complimenten voor Nuria dat zij de Nederlandse taal leert en al aardig beheerst. Tijdens de behandeling wordt uitgelegd wat er gebeurt.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2004
  • Verbeterpunten: Onrust door open verbinding tussen behandelkamers.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2014

Ik ben ontzettend vriendelijk ontvangen, Duidelijk uitgelegd. Totaal geen negatieve ervaring.

• Bij Mondmedicentrum sinds: 2014
  • Verbeterpunten: Ik heb 25 jaar dezelfde tandarts gehad (Wilna van Alstede) en mis op dit moment het vertrouwde van 1 tandarts. Ik vind dat er nu teveel mensen met je bezig zijn, de 1 controleert, de ander boort en weer iemand anders de eind controle. Voor mijn gevoel kost het allemaal veel te veel tijd en bouw je geen vertrouwensband op wat voor een hoop mensen belangrijk is. Ik heb zeker geen slechte ervaring, alleen mis ik dat wel.

Hazenkamplaan 1

5345NR Oss