Het is een fijne praktijk met hele aardige mensen. Een plus voor mensen met angst voor de tandarts zoals ik!
Ik ben ruim 20 jaar bij tandarts van Essen geweest. Nooit problemen gehad. Helaas is de praktijk van tandarts van Essen overgenomen en is het nu mondmedischcentrum Tiel. Ik kreeg een tandarts die amper Nederlands sprak en mij met behulp van zijn assistente vertelde dat ik een gaatje had onder een vulling (er was geen foto gemaakt) en dat ik zoveel tandsteen onder mijn tandvlees had dat er een dure behandeling (alleen het eerste onderzoek door de mondhygiëniste was al 150 euro) nodig was om mijn tanden nog te redden. Zonder die behandeling gingen mijn tanden los staan. Tandarts van Essen heeft mij altijd verteld dat ik een prima gebit heb en ik heb nooit gaatjes. Ik ben naar een andere tandartsenpraktijk gegaan. Daar zijn foto's gemaakt en is mijn tandvlees bekeken. Ik heb geen gaatjes en mijn tandvlees is prima. U begrijpt, ik ben geen patiënt meer bij mondmedischcentrum Tiel.
Vriendelijk en vertelt duidelijk wat er precies met het gebit aan de hand is en waar hij mee bezig is.
Ik voel me op mijn gemak bij de mensen van het mondmedicentrum. Ze zijn allemaal erg vriendelijk, vertellen duidelijk wat ze gaan doen. Ook al zitten de tandartsen er nog niet zo lang, ze kennen ondertussen wel de patiënten en dit geeft een prettig gevoel. Dit komt ook doordat de assistente van tandarts van Alstede er nog wel werkt. Ze kan de tandartsen vertellen over de patiënten. Dit geeft ons een prettig gevoel. Het is prettig dat tandarts en mondhygiëniste bij elkaar zitten.
alle medewerkers zijn vriendelijk en proberen de patiënt op zijn /haar gemak te stellen. Wat voor mij erg belangrijk is , is dat er tijd voor je genomen wordt, als je een keuze moet maken over een behandeling.
Ik ben altijd bang van de tandarts. Rami en de assistente praten me bij elke stap bij zodat ik precies weet wat er gebeurt. Dit is zeer prettig en stelt mij erg op m'n gemak.
Ik heb een zeer goeie ervaring gehad bij tandarts Sergio en zijn assistente. Goeie communicatie vind ik zeer belangrijk en deze jongen legt netjes uit wat hij precies gaat doen, dat is voor mij een geruststelling. Ik vind ook de rest van het personeel zeer vriendelijk. Ook geven ze goeie tips tijdens de behandeling zoals bijvoorbeeld inbrengen van een verdoving waar ik uiteindelijk niks van voelde.
Medewerk(st)er(s) zijn allemaal zeer vriendelijk. Daar valt absoluut niets op aan te merken.
Beste mevrouw van Lienden, Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat u het niet prettig vindt als u verschillende tandartsen heeft en streven er dan ook naar om u en uw zoontje een vaste tandarts te bieden. In het verleden is dit niet gelukt vanwege het vertrek van 2 collega's die met pensioen gingen en één collega die naar Londen verhuisde voor studie. Daarnaast is er in Nederland sprake van een groeiend tekort aan tandartsen i.v.m. een te beperkt aantal opleidingsplaatsen, een vergrijzing van de sector en een toenemend aantal deeltijdwerkers. Vandaar dat onze senior tandartsen naast in Nederland opgeleide tandartsen, ook tandartsen hebben geworven en geselecteerd in Spanje. In dit land is juist sprake van een overschot aan tandartsen en zien veel jonge tandartsen hun dromen in rook op gaan. De Spaanse tandartsen die wij selecteren zijn BIG geregistreerd, zijn uitvoerig getest op tandheelkundige en empathische vaardigheden en hebben een taalcursus van 5 maanden succesvol afgesloten met een B1 diploma alvorens zij starten met werken bij ons. Vanaf dat moment worden zij bovendien intensief begeleidt door senior tandartsen en assistentes, en blijven ze wekelijks Nederlandse les volgen. Uiteraard betekent dit in het eerste half jaar tot jaar dat zij nog niet altijd optimaal kunnen communiceren met u, vandaar dat onze assistentes af en toe bijspringen met uitleg geven. Echter vertrouwen wij erop dat u ze een kans geeft om uw vertrouwen te winnen en te ervaren of de communicatie ook daadwerkelijk na verloop van tijd verbeterd. Dit is onze ervaring namelijk absoluut. Tenslotte willen wij u aangeven dat we altijd direct afspraken maken i.v.m. het belang van regelmatige controle voor uw gebitsgezondheid. We merken dat mensen anders onbewust vergeten een afspraak te maken en daardoor soms een uitgebreidere behandeling nodig hebben dan wanneer we vroegtijdig het gebitsprobleem hadden kunnen aanpakken. Uiteraard heeft u de mogelijkheid uw afspraak te verzetten (s.v.p. uiterlijk 24 uur van tevoren) mocht kort van tevoren blijken dat u toch niet kunt i.v.m. uw agenda van het werk. Wilt u toch liever op het laatste moment een afspraak maken dan bent u hierin uiteraard vrij. Wij vertrouwen erop u een passende reactie te hebben gegeven. Met vriendelijke groet, Team Mondmedicentrum
Aardige tandarts en assistente
Ze zijn lief degene die ik gezien heb. Ken ze nog niet goed
Na jaren van Essen gehad te hebben nu steeds verschillende tandartsen gehad. En slecht nederlands te praten over gestapt naar aan de andere tandarts
De eerste behandeling heb ik niet als prettig ervaren. Ik vind dat mensen een tweede kans verdienen. Gelukkig ging het bij de opvolgende afspraken beter.
Scheve versleten kies voorzien van rechte kroon. Top kwaliteit en prima van kleur. Zeer tevreden over behandeling.
Tand afgebroken. Duidelijke uitleg v.w.b. mogelijkheden. In 1 behandeling ,met wat schuiven in de andere afspraken, een nieuwe tand opgebouwd.
Zeer o m'n gemak gesteld.
Heb sinds kort Giovanni als tandarts. Ben zeer tevreden om hem als tandarts te hebben. Ondanks zijn (nog) gebrekkig Nederlands doet hij het TOP👍
De privacy in de behandelkamer is onvoldoende , je kunt zo om het hoekje kijken bij de andere patient en je hoort de gesprekken wat best prive is. Wij vinden dat zelf echt niet fijn en wat zeker een verbeter punt is.
Vriendelijk ontvangst. Prettig dat Nuria ondersteund wordt door Nederlandse collega. Complimenten voor Nuria dat zij de Nederlandse taal leert en al aardig beheerst. Tijdens de behandeling wordt uitgelegd wat er gebeurt.
Ik ben ontzettend vriendelijk ontvangen, Duidelijk uitgelegd. Totaal geen negatieve ervaring.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.