Beste Jos, wat ontzettend vervelend dat je zo'n negatieve ervaring hebt gehad met onze zorgverlening. Erg naar ook dat je veel last hebt gehad van de behandeling. We doen uiteraard altijd onze uiterste best de behandeling zo pijnloos mogelijk te laten verlopen. We zullen n.a.v. jouw e-mail intern uitzoeken waar we verbeteringen door kunnen voeren. Ook nemen we nog contact met jou om te bespreken of we in deze nog iets voor je kunnen/mogen betekenen. Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum
Beste Gerrit, ik kan me voorstellen dat u graag meer mogelijkheden zou hebben om een afspraak te plannen bij tandarts Hugo. Mocht u bereid zijn naar onze tandartspraktijk Den Bosch te reizen dan kunt u hier ook op maandag of donderdag een afspraak plannen bij Hugo. Hopelijk bent u hiermee geholpen. Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum
Beste mevrouw Neila, We betreuren het dat u een onprettige ervaring heeft gehad bij ons. De inhoud van uw opgeschreven ervaring kan echter niet kloppen, daar u slechts eenmalig voor een spoedbehandeling bij ons bent geweest en het dus niet mogelijk is dat door ons toedoen een vulling er 4 keer uitvalt. Dit gegeven doet ons ook twijfelen aan wat er van de rest van uw verhaal klopt. We hopen i.i.g. dat u in de toekomst bij een andere tandartspraktijk de zorgverlening zult ontvangen die u wenst. Met vriendelijke groeten, team Mondmedicentrum
Ha Pierre, mede namens Anna bedankt voor de mooie woorden! Gr. Team Mondmedicentrum Oss
Bedankt voor uw feedback. Hiervan leren we dat we onze communicatie over behandelingen nog verder kunnen optimaliseren. Toen u in september voor het eerst bij ons kwam, bleek dat er enkele diepe caviteiten (gaatjes) zichtbaar waren op de röntgenfoto’s. In zulke situaties is behandeling met een grote vulling mogelijk, echter is er vanwege deze diepte vaak extra gevoeligheid gedurende een wat langere tijd. Dit is de tijd die de zenuw in de kies nodig heeft om te herstellen van de ingreep. Dit is geen indicatie van een fout uitgevoerde behandeling. We kiezen in zo’n situatie ondanks de te verwachtte napijn voor een vulling aangezien het alternatief een wortelkanaalbehandeling is. Dit is een vervelendere en duurdere behandeling. De naklachten van de vulling kunnen we helaas echter niet voorkomen. We hopen dat u met deze info beter inzicht heeft in de situatie en zullen ons best doen u en anderen in de toekomst beter te informeren. Mocht u daadwerkelijk naar een andere praktijk overstappen dan wensen we u een goede gezondheid toe. Indien u toch wenst te blijven dan bent u bij uw geplande controle afspraak in februari uiteraard van harte welkom. Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum
Hoi Nicky, Bedankt voor jouw positieve feedback. Leuk om te lezen hoe jij een aantal van onze belangrijkste communicatie speerpunten hebt ervaren. Groeten, Team Mondmedicentrum
Beste Anja, We zijn blij je te kunnen vertellen dat we vanaf volgend jaar 51 weken geopend zijn. Hierdoor kun je ook in jouw vakantie naar Mondmedicentrum. Meer info? Klik op onderstaande link om het nieuwsbericht hierover te lezen dat op onze website staat. https://www.mondmedicentrum.nl/nieuws/de-vakantie-voorbij-
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.