Je word op je gemak gesteld erg fijn.
Meer Nederlandse tandartsen
Er worden al jaren te weinig tandartsen opgeleid in Nederland. De politiek weigert hier verandering in aan te brengen. Het gevolg is dat heel veel tandartspraktijken in Nederland buiten de randstad, genoodzaakt zijn om ook niet in Nederland opgeleide tandartsen toe te voegen aan het team. Mits deze collega's goed geselecteerd en begeleid worden, zijn zij op korte termijn net zo goed in staat om mensen van optimale mondzorg te voorzien. Bij Mondmedicentrum zorgen we hiervoor door goede samenwerking, intensieve Nederlandse les en uitgebreide tandheelkundige begeleiding en training.
Zeer tevreden.
Ze werkt zeer goed en je kunt nog mee lachen
Nuria is een hele fijne en zorgzame tandarts.
Wij ervaren Sergio, maar ook niet te vergeten Geesje, als zeer rustig , prettig en heel lief en zorgzaam voor onze kinderen. Ik zou ze overal aanbevelen en dat doe ik tevens al. Sergio komt als zeer ervaren over en geeft een duidelijk verhaal. Complimenten aan de goede organisatie vanaf de receptie tot aan het gaatje vullen. Onze kinderen gaan GRAAG naar de tandarts en dit heeft zeker te maken de service van Sergio en Geesje.
Wat een fijne beoordeling. Dank je wel Pascal.
al meer dan twintig jaar bij mond medisch centrum maken het onmogelijke mogelijk vriendelijke mensen een aanrader
Altijd vriendelijk en kundige nensen
MIJN EERSTE KEER,WERD GOED OP MIJN GEMAK GESTELD WAS ERG BANG.
Fijne duidelijke mensen goeie uitleg
ben 2 maal bij tandarts en monhygebiste geweest en op basis van die keren beoordeeld
Niks
Onze excuses voor deze ervaring. Dit is niet de manier waarop wij met afspraken maken, eraan herinneren en nakomen om willen gaan. We zullen uitzoeken waar we e.e.a. kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum
Omdat ik 10 jaar niet naar een tandarts ben geweest zocht ik een tandarts waar ik me prettig zou kunnen voelen. Mijn positieve ervaring was dat ze me vanaf begin tot eind op mijn gemak wisten te stellen.
goede sfeer. vriendelijk personeel. vlotte behandeling
mijn ervaringen zijn al jaren positief over alle behandelingen.
Helaas, gaat om een negatieve contactervaring
Wat ontzettend vervelend dat u zo teleurgesteld bent geraakt in ons n.a.v. uw laatste bezoek(en). Graag vernemen we van u nog iets meer concreet wat er gebeurde waardoor u dit gevoel kreeg en wat we zouden kunnen doen om uw oude gevoel weer terug te brengen. We nemen hier graag begin volgende week even contact over op met u. Hopelijk wilt u uw feedback dan nog wat verder toelichten zodat we onze dienstverlening kunnen optimaliseren. Alvast bedankt en fijn weekend gewenst, Team Mondmedicentrum
Na een korte onderbreking weer terug bij het centrum waar ik al vanaf 1985 ben. De ze tandarts ken ik nog maar kort, dus kan er niet zo veel over zeggen.
Ze zijn allemaal vriendelijk daar, van de receptioniste, tot aan de tandarts/assistente. Kan altijd komen met spoed. Zijn belangstellend en nemen de tijd voor je.
Beste Marlous, bedankt voor de positieve woorden. Alleen wanneer afspraken meermaals niet nagekomen worden of niet tijdig afgemeld worden, kan het voorkomen dat we tot het volledige bedrag van de geplande behandeling in rekening brengen. Hier communiceren we ook altijd over wanneer het de eerste keren voorkomt. Het gebeurt niet vaak dat dit soort bedragen in rekening gebracht worden. Wij vinden dit wel redelijk indien het aantal keer niet nakomen van de afspraak ruim boven de 5 is. Met vriendelijke groeten, team Mondmedicentrum
zeer vriendelijke en deskundige tandarts en mondhygiëniste
patientvriendelijk
Beste Nellie, bedankt voor het delen van uw ervaring. We gaan eraan werken. Groeten Team Mondmedicentrum.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.