Julio is een ontzettend rustig en vriendelijke tandarts. Ik werd helemaal op mijn gemak gesteld.
Hier heerst een rustgevende sfeer, het personeel is klantvriendelijk en de tandarts is betrokken en kundig.
Tot nu toe alleen maar positieve ervaring.
vriendelijk, geduldig, bij verandering goed aangeven,maar niet pushen klant bepaald wel of niet doen. Het niet vergeten van je afspraak middels sturen van sms.
Dankzij de expertise en perfectionistische aanpak van Hugo zijn mijn tanden nog nooit zo gezond én mooi geweest als nu. De andere medewerkers zijn ook vriendelijk en professioneel. Er is een groot aanbod van tijdschriften in de wachtzaal maar eigenlijk hoef je nooit lang te wachten.
Prima zorg! Er wordt altijd veel zorg besteed aan de reiniging van het gebid tijdens de halfjaarlijkse controle
Zeer goed en zeer kundig
No nonsence professionals
Huidige tandarts is een Spanjaard, weet alleen zijn naam niet
Ik weet niet percies waneer ik bij het Mondmedisentrum ben gekomen!( 2004?) Ik kom van de praktijk van tandarts Han.
Prima, alles keurig in orde. Snelle behandeling, alles conform afspraak.
erg prettig is dat men de tijd neemt, dat er naar je geluisterd wordt, de vakkundigheid en vriendelijkheid. Geen klachten, ik ben erg tevreden. ik heb ze nog niet hoeven bellen of mailen voor spoed, dus daarom daar een nvt
Specificatie op de factuur: Er worden vage omschrijvingen gebruikt waaruit niet is af te leiden waarvoor je precies betaald. Daarnaast vind ik de prijzen ook aan de hoge kant. Te meer omdat er steeds meer wordt gedaan door assistentes.
Beste Cindy, Bedankt voor jouw feedback. We werken momenteel aan een optimalisatie van de door patiënten gewenste informatie over behandelingen. Zo willen we onze patiënten in de toekomst beter informeren over de inhoud, mogelijkheden, effecten, risico's, kwaliteit en kosten van een behandeling. Mocht u meer toelichting wensen over uw specifieke situatie dan kunt u altijd contact opnemen met uw tandarts (praktijk). Daarnaast geldt dat de tarieven voor mondzorg in Nederland vastgesteld worden door de Nederlandse Zorg autoriteit (NZa). Alle tandartspraktijken zijn verplicht om deze tarieven lijst te hanteren, hetgeen betekent dat er geen prijsverschillen zijn tussen praktijken voor dezelfde behandelingen. Alleen indien er sprake is van kwaliteitsverschillen tussen behandelingen, kunnen de prijzen tussen tandartspraktijken verschillend zijn. Overigens dalen de tarieven voor mondzorg vanaf 1 juli met 5,15%. Tevens geldt dat er in Nederland sprake is van een toenemend tekort aan tandartsen. Vandaar dat sommige deelbehandelingen uitgevoerd worden door assistentes. De kwaliteit en het resultaat van deze deelbehandelingen is gelijk aan wanneer een tandarts deze deelbehandeling zou uitvoeren, vandaar dat de NZa hiervoor geen aparte tarieven heeft bepaald. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum
ontzettend goed en pijnloos behandeld. fijne ervaring. ik zal deze praktijk zeker gaan aanbevelen!
Goed
Ik heb heel veel angst gehad voor de tandarts.. Tot ik bij het Mond medisch centrum in DenBosch kwam!!! Je mag meekijken met een spiegel bij de controle, en als er foto's gemaakt worden of er moet iets gebeuren mag je meekijken en alles word super duidelijk uitgelegd! Ik ben zelfs over mijn angst voor verdovingen heen doordat ze zo goed communiceren en je merkt dat ze heel voorzichtig zijn!
persoonlijke en vriendelijke service
Netjes, en correct geholpen. Julio, spreekt zeer netjes Nederlands, compliment.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.