oploskoffie is geen oplossing

Besproken ruimte is geschikt en op zich prima voor een één op één gesprek maar waar rechauds en ander cateringmateriaal in het rond staat (dat niet wordt gebruikt) maakt dat een wat onverzorgde indruk. De koffie smaakt naar oploskoffie en voor de gasten is er geen theewater. Er is ook geen receptiefunctie of anderszins een contactmogelijkheid, althans mij niet bekend.

Prima voor elkaar

Deze keer ging het om een kannetje koffie en een kannetje thee. Lastig om dan vijf sterren te verdienen door mijn verwachting te overtreffen. Het was volgens verwachting, op tijd, goed en netjes. Zoals altijd trouwens!

Fijn dat we op zo een korte termijn nog een ruimte bij jullie konden reserveren.

Gebeld en binnen een half uur antwoord.

Snelle, klantvriendelijke en goede bediening

Alles wat afgesproken was stond klaar en aanpassingen tijdens de avond zelf was geen probleem. Wij hebben een gezellige georganiseerde avond gehad. Complimenten aan het bedienend personeel. Vriendelijk, snel en hygiënisch.

Het was prima geregeld!

Van mijn collega's heb ik alleen maar goede berichten gehoord. Wij waren met 40 gasten aanwezig in de skybox tijdens de wedstrijd sc Heerenveen - Utrecht. Het ontbrak onze gasten aan niets en er heerste een prettige sfeer. Dank voor deze ervaring!

We hebben een aantal keren gebruik gemaakt van de catering, in de kidsbox. Ziet er verzorgd uit, een paar tips: De patat is snel slap omdat deze warm houd bakken zitten en het deksel wordt erop gedaan. En de prijzen van het patat buffet en Ranja is stevig. We hebben een aantal keren in het restaurant gegeten dit was prima zowel van de kaart keuze menu's als de buffetten.

Tot in de puntjes verzorgd!!

Erg goed eten en een uitstekende service!!

Goed assortiment en werken servicegericht

Goed assortiment en servicegericht

Alles was mogelijk, niks was geregeld

Op zoek naar een feest locatie voor onze bruiloft kwamen we uit bij het Abe Lenstra stadion. Beijk verzorgd hier de catering. In de maanden voorafgaand aan de trouwerij zijn we een paar keer op de koffie geweest om alles door te nemen. Dit waren hele prettige gesprekken. Er werd uitstekend met ons meegedacht, alles was mogelijk en we hadden een prachtige zaal uitgezocht. Helaas is er iets misgegaan in de communicatie tussen onze contactpersoon en degene die uiteindelijk het feest ging verzorgen. Daarom was er vrijwel niks geregeld, geen balonnen, tafels stonden op de verkeerde plek, de ingrediënten voor de cocktail (die we hadden doorgegeven) moesten notabene nog bij de Albert Heijn uit het schap gehaald worden. Ook was het niet goed zichtbaar welke speciaalbiertjes er besteld konden worden, in het begin van de avond stonden de verkeerde biertjes op de bar en vervolgens helemaal niks meer. De verzorging was verder wel uitstekend, er werden heel veel hapjes rondgebracht en het personeel achter de bar heeft hard gewerkt om iedereen te voorzien van drinken. Gelukkig hebben wij als bruidspaar niet heel veel meegekregen van de voorbereiding, omdat we twee geweldige ceremoniemeesters hadden die het allemaal opgelost hebben. Uiteindelijk was het dus wel een geslaagde avond maar het had allemaal een stuk beter en minder stressvol gekund als er iets beter gecommuniceerd was. Een poging om nog wat gecompenseerd te worden voor de matige voorbereiding liep op niks uit helaas.

Goede service, heerlijk eten, fijn personeel!

Jullie hebben onze jaarlijkse bedrijfsbarbecue prima verzorgd. Het eten was heerlijk, het personeel vriendelijk, alles zag er goed verzorgd uit. En de zon liet zich ook nog even zien! Een geslaagde bijeenkomst.

service prima

De plek waar we zaten was niet zo sfeervol en qua prijs wat aan de hoge kant. voor deze prijs was verse jus wel lekker geweest. Verder prima.

goede kwaliteit en voldoende eten.

goede kwaliteit en voldoende eten.

Netjes verzorgd, lekkere gerechten, vriendelijke gastheren en -vrouwen. Puntje van aandacht: niet alle kipspiezen waren geheel gaar.

De bediening was vriendelijk en behulpzaam, de locatie uitstekend.

Prima.

Vriendelijk personeel en goede kwaliteit.

Onze punten hebben wij reeds besproken. Ik heb de samenwerking als prettig ervaren.

Prima geregeld, alles stond mooi op tijd klaar

Prima, voor nu geen opmerkingen

Iedere keer weer een verrassend buffet!

Attente vriendelijke bediening

zeer gastvriendelijk

• Zaal: Rabobank zaal

• Plaats: Deventer
  • Zaal: Unive Zaal

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

vriendelijkheid personeel voorafgaand tijdens alle wijzigingen en ook tijdens de avond. Ze speelden heel goed in op onze wensen! Top!!!

• Presentatie
  • Kwaliteit culinair N.v.t.
  • Locatie
  • Verbeterpunten: De beamersnoeren zijn verouderd en passen niet meer op de moderne laptops/thinkpads van tegenwoordig Gelukkig had ik een eigen beamer mee met de juiste snoeren. Wij stonden om 19.05 uur buiten en konden op geen enkel manier het Abe Lenstra stadion in en niemand was telefonisch bereikbaar. We moesten hier voor iemand van de beveiliging bellen om toegang te krijgen. Onze gasten waren er inmiddels ook al. Wij vinden dit ontzettend raar en niet gastvrij. Ik zou hier toch nog graag uitleg over willen hebben. Dit is ons nooit gemeld . mvgr Annie Luth

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ja, ober/medewerker food was uitstekend.

• Plaats: Leeuwarden
  • Zaal: Zaken loge
  • Verbeterpunten: Ruimte van te voren checken of alles op en top is. Koelkasten waren niet gevuld, koffiemelk was bedorven, flessen bier overdatum en fust niet gereed voor gebruik.

Locatie, zaal, geluid, service

• Plaats: Heerenveen
  • Zaal: Arrangementsruimte
  • Verbeterpunten: Ik ben niet bij de cursus van 8 maart jl. geweest. Van de cursusleider heb ik gehoord dat de maaltijd die werd geserveerd boerenkool was. Volgens deze cursusleider was er niet voldoende en er was geen worst of jus bij. Dus we zijn positief over de locatie, maar de catering kan beter.

Goed verzorgd en geregeld. Super lokatie

• Plaats: Woerden