Hele gezellige, maar ook zeker leerzame lessen

Heb hele leuke en gezellige lessen gehad met Daley als instructeur. Hij motiveert je heel erg en geeft je het zelfvertrouwen in de auto. Heel erg bedankt voor alle leuke lessen, Daley!

Fijne opleiding en hartstikke gezellige lessen.

Leuke en gezellige lessen gehad van Willem, altijd goede uitleg en streng wanneer het rechtvaardig was voor de veiligheid. De theorie lessen van VanBuuren waren ook erg duidelijk en fijn om mee te krijgen, dus een compleet pakket is erg aan te raden als je nog net begint.

GEWELDIG

Alan is geweldig als instructeur geeft zelf vertrouwe n en zeer fijne lessen

Niet lessen bij arthur

Arthur is knetter gek, zingt ook spontaan in de auto. Ik ben geslaagd dus overall goede experience. Would recommend.

Een super goeie rijschool!

Goeie ervaringen aan van Buuren Goed geholpen en denken constant met je mee. Erg leuke en fijne tijd gehad! Ook een super gezellige en spontane instructrice die mij goed alles rustig heeft geleerd.

Fijne rijschool, goeie instructeurs. Alles was goed en duidelijk

opgelucht

Super leuke instructeurs gehad en na een paar (best veel) lessen mijn examen gewoon gehaald.

Prettig!

De begeleiding en het meedenken in mijn traject vond ik erg prettig. Zowel van de administratie en het rijden. Fijne mensen om mee te werken. Door de drukte is alles alsnog goed geregeld en beveel ik anderen jullie ook aan. Theorielessen op verschillende dagen vergt tijd wat ik lastig vond maar het blijft wel hangen. Bedankt van Buuren.

Relaxed!

Instructeur is erg Prettig in omgang. fijne examen. Ik voelde me op mijn gemak!

De rit van mijn leven!

Als iemand met autisme is het een hele uitdaging om goed te kunnen dealen met de vele prikkels in het verkeer. Door de goede begeleiding, de gezellige lessen en dat ik af en toe uit mijn comfortzone werd gehaald is mijn droom om mijn autorijbewijs te halen uitgekomen! Heel erg dankbaar voor deze fantastische ervaring en dat ik meer zelfvertrouwen heb gekregen.

Fijne rijleeraar.

Fijne duidelijke leeraar, veel rust en duidelijkheid mee gebracht.

Enorm gezelig en in een keer geslaagd!

Als instructeur had ik Willem, en het was vanaf les 1 al enorm gezellig! De lessen waren altijd leerzaam en vlogen voorbij. In 1 keer geslaagd! Leuke rijschool, contact was goed en er werd goed met je meegedacht en gekeken.

Mijn ervaring was erg fijn

Mijn ervaring was erg fijn, heb alles goed kunnen oppakken. In een keer geslaagd voor het praktijkexamen.

Prettig

Ik heb mijn rijopleiding als zeer prettig ervaren en ik zou het mensen zeker aanraden

Ondanks dat ik er erg land overdeed doorde coronamaatregelen heb ik een erg fijne ervaring gehad. Ik heb twee instructeurs gehad en aan beide heb ik veel vehad. Vooral Maarten heeft me vddl bijgebracht.

Goede ervaring en goede service

Fijne tijd gehad, je wordt met alles goed geholpen en staat er zeker niet alleen voor. Super bedankt voor alles!

Zeer leerzaam én gezellig!

Ik heb vandaag mijn BE-rijbewijs gehaald. Ik was er vooraf nog niet zo van overtuigd dat dat zou lukken, maar door de zeer nuttige tips en tricks van Antonia in de ochtend, zeker voor de bijzondere verrichtingen, ging het examen in de middag erg goed. Antonia, bedankt voor de duidelijke instructies én de gezellige ochtend!

Erg fijne begeleiding

Mijn ervaring is erg goed. De manier van communiceren was fijn.

Een hele leuke en leerzame tijd bij aline.

Ik ben blij dat ik alles in 1 keer heb gehaald. Mijn theorie, mijn vrijstellingcen mijn praktijk. En dat allemaal door de perfecte instructies en tips van aline en natuurlijk door de theorie cursus van wim.

Alles heel duidelijk uitgelegd

Alles wordt goed uitgelegd en goed geoefend, Hartelijk bedankt John!

super!

Ik heb altijd met veel plezier en gezelligheid de rijlessen gevolgd! Arthur is een topper! Foutjes werden op een leuke manier uitgelegd en ook had hij allerlei handige trucjes om de bijzondere verrichtingen goed onder de knie te krijgen! Bijna jammer dat ik geslaagd ben! ;)

Lessen hebben het eindresultaat bevestigd. Met dank aan Maarten S.

Duidelijke tips en feedback gekregen van instructeur en deze samen toegepast en getackeld. Met uiteindelijk positief tussen- en eindresultaat als gevolg. Een fijne relatie tussen Maarten ik gedurende afgelopen maand. Nogmaaks bedankt Maarten! Bill Lapian

Leerzaam en hartstikke leuk

Van een onzekere vrouw op de weg naar een zelfverzekerde vrouw op de weg. Dankzij Alan. Vooruit kijken, goed plannen en zo goed mogelijk kunnen rijden is wat ik geleerd heb. Met dank aan zijn geduld, begrip en kennis heb ik vandaag mijn praktijkexamen. En dat met 34 weken zwangerschap;)

geweldig

Samen met rijinstructeur Aline een supertijd gehad! Veel geleerd in de 25 uur die ik bij Van Buuren heb gemaakt! Echt een super rijschool en rijinstructeur!! Zeker aan te raden!

Marienhoef 11

3851ST Ermelo

Over Van Buuren Opleidingen

Van Buuren Opleidingen is een opleidingscentrum, dat zich al 60 jaar professioneel bezighoudt met het opleiden voor alle categorieën rijbewijzen, vakdiploma's, veiligheidscertificaten, nascholing vakbekwaamheid (Code95), intern transport, instructeurs-opleidingen, personeelsdiensten en maatwerk trainingen. Dagelijks zijn we bij van Buuren met ongeveer 100 professionals bezig met het opleiden en instrueren van mensen.