Goed en vol vertrouwen

Het leasen bij van buuren is erg fijn en geeft je vertrouwen. Maarten is een duidelijke en rustige instructeur.

Geweldige rijopleiding, alles duidelijk.

Goed opgeleid en aardige instructeur. Duidelijke uileg vanaf dag 1 en steeds stapjes maken in de jusite richting. Er bestaat geen betere rijschool.

Prettige, duidelijke en gezellige instructeur.

Over van Buuren in het algemeen ben ik tevreden. Ik heb een goede theoriecursus gevolgd bij van Buuren wat mij zeer geholpen heeft op mijn theorie-examen. De communicatie is duidelijk, een klein minpuntje is dat er soms best veel tijd zat tussen de geplande lessen. Ik had een fijne instructeur die een goede balans had van serieus aan de slag zijn en gezelligheid. Hij gaf veel tips en feedback waardoor ik na verloop van tijd het niveau bezat om te slagen voor mijn praktijkexamen.

Duidelijke afspraken en tevens veel aan de theorie lessen en examentraingen gehad.

Zeer goed en flexibel opleidingstraject (theorie vrachtwagen)

Goede afwisseling tussen lesstof en examen oefeningen, op plezierige wijze gebracht door docent, met praktijksituaties en humor. Compleet traject, flexibel qua deelname, tijdsindeling, te volgen lesmomenten.

Onlinecursus theorie rijbewijs C door Lucienne was top!

Vanwege Corona heb ik de theorielessen voor het rijbewijs C met code 95 online gevolgd. Ik zag daar eerst tegenop, maar achteraf was het juist een ideale vorm voor mij. Het is best veel stof die je in een korte tijd eigen moet maken. Niet per se moeilijk, maar het is vooral veel stampen en ook oefenen met examens. Naast het bestuderen van de boeken, hielpen vooral de lessen van Lucienne mij om bepaalde onderdelen goed te snappen die nog wat onduidelijk waren. Zij gaf een heldere uitleg op een manier waarbij het blijft hangen. (Tip: de examens zijn kort na de laatste lessen gepland. Zorg dat je bij blijft tot en met de laatste les).

Alan geeft goede instructies. Hij kijkt waarin je nog moet groeien, geeft de juiste ondersteuning en support.

Leren is leuk

Intensief maar Lucienne weet het met haar praktijk verhalen de leerstof zo leuk te vertellen op een manier die je bij blijft zonder dat je het hoeft te leren. Ook de proefexamens die je elke dag ontvangt maken het leren leuk.

Bewonderenswaardig

Ik heb het privilege gehad om 30 uur bij Arthur te mogen rijden en dat zal ik niet snel vergeten. Gezellig geestig en serieus waar nodig! Enige minpunt is dat we helaas nooit over de busbrug zijn geweest!!!!

Top rijschool!

Heb altijd met plezier de rijlessen gevolgd! Samen met rijinstructeur Aline heb ik daar een leuke tijd gehad. Dankzij haar lessen heb ik mijn praktijkexamen in 1x weten te halen!

geweldige cursus online theorie met Lucienne

Het is best veel werk om naast je baan de theorie voor C rijbewijs met code 95 te doen. De online lessen zijn 3 uur lang en 2x per week, daarnaast nog fors zelfstudie nodig. Dan zit er meteen een CBR examen achteraan. Tijdsdruk zit er behoorlijk op. Blijkbaar werkt dit het beste. Door veel te oefenen met de proefexamens en deze met de docent te doen, blijft de stof echt veel beter in je hoofd hangen. Daarnaast is de manier van lesgevendoor Lucienne met al haar voorbeelden en grappen erbij een hele goede manier om alles beter te onthouden. Toppers. Hartelijk dank.

SUPERFIJN

Die onnodige camper rijbewijs C1 halen leek voor mij een drama. Veel spanning en problematiek vanwege de wetgeving bij het cbr/verkeer en waterstaat. MAAR!!!! zowel door het online 2x theorie, als een aantal praktijklessen binnen twee weken heb ik in een keer geslaagd. En dat was ook te danken aan de deskundigheid en klasse van de fantastische twee instructrices Lucienne en Gerine. Super bedankt.

Fijne snelle afspraken. Vriendelijk personeel

Vriendelijk en professionele leerkrachten vooral Luccienne. Ik vond 1 man niet echt goed lesgeven.. rooster snel gemaakt..mensen denken met je mee..tot nu toe fijne samenwerking maar ben nog niet klaar met lessen

Fijne rijschool! Maarten was altijd duidelijk

Fijn gereden.

Gaf goed les. Legde alles duidelijk uit.

Helaas corona

En helaas heb ik ondervonden dat de administratie niet alles op orde heeft en er voor dat ik moet beginnen met praktijk lessen m'n budget ineens op is. Ook krijg ik daar geen reactie op terug alleen wel een mail met de kosten 0.00€ en geen uitleg waar het geld naartoe is gegaan. Erg jammer

Goedemiddag meneer Loer, Wat vervelend dat u ons niet aanbeveelt bij anderen. Ik heb de administratie nagekeken en alles is uitvoerig bijgehouden. We hebben altijd met u meegedacht en adviezen gegeven over het type examen en ingepland naar uw wensen. Ook het budget voor de theorie-examens en de praktijk hebben we altijd met u gecommuniceerd. U was akkoord met dat de hertheorie-examens van het budget af gingen en dat u wellicht voor de praktijk moet bijbetalen. Dus we vinden het jammer dat u dit zo publiceert. Mocht het u niet duidelijk zijn, neem dan gerust telefonisch contact met ons op, dan kunnen wij het toelichten. Met vriendelijke groet, Van Buuren Opleidingen.

Top rijschool!

Er word zeer goed les gegeven naar mijn mening. De instructeur is sirieus maar er kan ook zeker gepraat en gelachen worden. Ben zeer blij dat ik hier heb kunnen lessen. Alleen soms met lessen plannen was er niet veel mogelijk of pas laat aan de beurt.

Fijne rijschool

Goede instructeur, flexibele instructeur.

Top rijschool

Leuke lessen gehad met Jale, duidelijke uitleg en daardoor uiteraard in één keer geslaagd !

Mijn ervaring was top!

Erg veel geleerd van Arthur! Dankzij zijn lessen, geslaagd voor de auto! Nu de kennis gekregen en neem ik mee wanneer ik alleen de weg op ga!

Gezellig en leerzaam

Ik vond mijn instructeur vriendelijk het was gezellig en heel erg leerzaam!

Erg fijne rijschool, Arthur is een topper

Administratief erg goed voor elkaar. Goed te bereiken en erg meedenkend bij problemen, bijvoorbeeld als ik een keer te laat ben. Arthur is een erg fijne instructeur, altijd in voor een goede, maar vooral ook slechte grap. Zijn Duitse woonplaats zijn te merken in de zijn stiptheid en directe manier van lesgeven. Dat ie psycholoog is is goed te merken. Daarnaast nog kort over zijn muzieksmaak: brandhout.

Arthur is een top kerel

Gezellig in de auto en geven goed les bij Van Buuren.

Goede opleiding goede rijinstructeurs

super

Ingrid is een goede instructeur. Didactisch goed en met haar Utrechtse achtergrond lekker direct. Je weet wat je aan haar hebt. Super, ga zo door.

Marienhoef 11 3851ST Ermelo

Over Van Buuren Opleidingen

Van Buuren Opleidingen is een opleidingscentrum, dat zich al 60 jaar professioneel bezighoudt met het opleiden voor alle categorieën rijbewijzen, vakdiploma's, veiligheidscertificaten, nascholing vakbekwaamheid (Code95), intern transport, instructeurs-opleidingen, personeelsdiensten en maatwerk trainingen. Dagelijks zijn we bij van Buuren met ongeveer 100 professionals bezig met het opleiden en instrueren van mensen.