les krijgen van mensen met vakkennis !

Mijn ervaring met het les geven online is zeer goed , Lucienne weet waar ze over praat . Lessen met duidelijke info en ook met af en toe een lach moment dat maakt het juist prettig. dus denk dat de online lessen zeker een aanvulling zijn , al weet ik niet hoe de lessen klassikaal gegeven worden . Heb het als zeer prettig ervaren .

Top instructeur

Fijne en leerzame manier van instructies geven. Instructeur stelt je snel op je gemak waardoor het allemaal lekker soepel verloopt. Rijbewijs BE in the pocket. Bedankt Willem

Een hele goede begeleiding

Ik vond het een zeer prettige samenwerking met een zeer luistere oor. En goede resultaat op het eind doel.

Theorie voor de vrachtwagen valt niet mee, maar... bij Van Buuren goed te doen!

De begeleiding van Lucienne in al haar theorie klassen en in een prive les waren geweldig. Ook haar betrokkenheid en eigen ervaringen vertellen veel over haar als theorie instructeur. Ik ben blij dat ik zo snel en goed door de theorie ben gekomen, mede door haar. Bedankt Lucienne!

Uitstekende begeleiding en een leuke manier van lesgeven.

Ik heb de theorielessen voor de vrachtwagentheorie zeer prettig ervaren. Lucienne wist met de juiste balans van de leerstoffen en haar eigen ervaring alles duidelijk over te brengen.

Erg fijne rijschool met goede instructeurs

Ik heb de rijschool goed ervaren, omdat de instructeurs kijken naar waar de leermomenten zitten en hierop gaan oefenen. Dit heeft mij enorm goed geholpen, waardoor ik nu zelf achter het stuur mag zitten. Hartelijk Dank John

Leerzaam

Ik heb heel prettig les gehad van Lucienne. Ze bracht het op een leuke en zeer leerzame manier. Elke dag kregen we via de mail oefentoetsen die we konden maken ter voorbereiding op het examen. Daardoor alles in 1x behaald

Fijne begeleiding met goede voorbeelden en oefeningen

RV1 en V2C mogen volgen bij van Buuren. We kregen de opleiding van Lucienne, een heel fijne en enthousiaste instructrice. Ze heeft altijd wel een praatje klaar en weet vanuit de praktijk ook veel te vertellen en te verduidelijken. Iedere dag word er trouw een oefenopdracht gestuurd waar je veel van kan opsteken zodat je goed voorbereid weer op de locatie komt. Door Corona kon ik de 1e twee lessen V2C niet bijwonen maar door de opdrachten thuis toch in een keer geslaagd. OP NAAR DE PRAKTIJK !!!!!!!

De klassikale lessen zijn goed georganiseerd. Als je iets niet snapt word je geholpen. Lucienne is een topper!

Goed lesgegeven

Fijne les gegeven en goede uitleg

Het is een duidelijke flexibele rijschool

Het waren hele gezellige rijlessen. De instructeur kijkt heel erg naar jou als persoon en hoe jij rijdt. Ook zijn ze heel flexibel met je rijles tijden. Maak je tijd voor hun maken ze ook tijd voor jou. Ze zijn heel eerlijk en persoonlijk vind ik dat heel fijn. Een echte aanrader dus.

Heel onprofessioneel en klantonvriendelijk

Dit is massa is kassa. Er wordt aangeraden om het grootste pakket te nemen met rijles en dan wordt er niet eens goed bijgehouden wat er precies is gedaan in de les. Maar het aller ergste is als je iets wilt regelen en je dan met een Jose of Marleen te maken krijgt in Ermelo en wat zijn die klant onvriendelijk. Niets is mogelijk en zijn zo bot aan de telefoon dat je gewoon niet meer durft te bellen. We zijn overgestapt op een lokale rijschoolhouder na 40 lessen en wat een verschil. Heel persoonlijk en alles wordt bijgehouden en zoveel meer waar voor je geld. Dit hadden we veel eerder moeten doen!

Beste Pien, Wat ontzettend jammer dat je ons omschrijft als een massa is kassa bedrijf en ons daarvoor een 1 geeft. Wij hebben zoveel moeite voor jou gedaan om je snel weer op herexamen te krijgen en in te plannen bij een andere instructeur zodat het sneller kon. Jammer dat de communicatie op jou over is gekomen als bot, we zullen dit intern meenemen, maar mijn collega's wilde jou gewoon graag helpen en duidelijk aangeven wat de mogelijkheden waren. Er is bij het inplannen niet benoemd dat jij een bepaalde voorkeur had voor instructeur, dus we vonden het erg jammer om slechts een dag later te horen dat je naar een andere rijschool bent gegaan. We wensen je heel veel succes met je rijlessen en zijn blij te lezen dat je het daar naar je zin hebt. Met vriendelijke groet, Van Buuren Opleidingen

Prettige instructeur, duidelijke uitleg.

Het halen van het BE rijbewijs in 1 dag is prima gelukt. Heldere instructies en tijd genoeg om gewend te raken aan het rijden met de aanhangwagen.

Goede ontspannen lessen!

Ik ben erg tevreden.

Mijn ervaring bij Van Buuren is erg goed. Ik heb goede lessen van Willem gehad die elke keer erg productief en leerzaam waren. Het inplannen van de lessen ging prima en veranderingen in het rooster werden goed gecommuniceerd. Dus over het algemeen erg tevreden en in 1 keer geslaagd!

In Korte tijd voldoende onder de knie

Aardige instructeuren, duidelijke uitleg, goede tips, fijne auto

Kort en krachtig

Ik heb het goed schik met willem gehad, hij is duidelijk in het opdracht geven en hoe deze uitgevoert moeten worden !

Top lessen en top instructrice

Elke les met veel plezier naar toe gegaan en rustig op mijn eigen niveau alles opgebouwd. Ook na mijn gebroken hand ben ik goed begeleid. Praktijk in een keer gehaald door de goeie lessen van Tineke!

Super snel ennfijn geholpen! BE examen gehaald! Willem heeft me super geholpen!!!

Goed! Duidelijke uitleg en fijne rij instructeurs.

Ik heb een goede ervaring Maarten (Mijn rij instructeur) legde alles rustig en fijn uit. Maarten was altijd mee denkend met de rijlessen. Ook ben ik met 32uur in 1x geslaagd!

Goed!

Lessen zijn goed, John is een rustige instructeur en legt goed uit. In een keer geslaagd!

Prettig en goede uitleg gekregen.

Ik ben geholpen op de vlakken waar ikzelf nog moest leren en heb er een prettige ervaring ondervonden.

Goed en vol vertrouwen

Het leasen bij van buuren is erg fijn en geeft je vertrouwen. Maarten is een duidelijke en rustige instructeur.

Geweldige rijopleiding, alles duidelijk.

Goed opgeleid en aardige instructeur. Duidelijke uileg vanaf dag 1 en steeds stapjes maken in de jusite richting. Er bestaat geen betere rijschool.

Prettige, duidelijke en gezellige instructeur.

Over van Buuren in het algemeen ben ik tevreden. Ik heb een goede theoriecursus gevolgd bij van Buuren wat mij zeer geholpen heeft op mijn theorie-examen. De communicatie is duidelijk, een klein minpuntje is dat er soms best veel tijd zat tussen de geplande lessen. Ik had een fijne instructeur die een goede balans had van serieus aan de slag zijn en gezelligheid. Hij gaf veel tips en feedback waardoor ik na verloop van tijd het niveau bezat om te slagen voor mijn praktijkexamen.

Over Van Buuren Opleidingen

Van Buuren Opleidingen is een opleidingscentrum, dat zich al 60 jaar professioneel bezighoudt met het opleiden voor alle categorieën rijbewijzen, vakdiploma's, veiligheidscertificaten, nascholing vakbekwaamheid (Code95), intern transport, instructeurs-opleidingen, personeelsdiensten en maatwerk trainingen. Dagelijks zijn we bij van Buuren met ongeveer 100 professionals bezig met het opleiden en instrueren van mensen.