Prima dagopleiding, keurig verzorgd

Een dag op pad geweest in Emmeloord met de BE combinatie. Gezellige instructeur, adequate begeleiding naar het CBR examen toe.

Hele fijne rijschool

Les gehad van Aline. Hele fijne instructrice met duidelijke instructies en uitleg. Voelt goed aan wat je nodig hebt en geeft positieve feedback waar je wat mee kunt. Sfeer was ook heel goed en gezellig. In één keer geslaagd en dat is zeker te danken aan haar aanpak en instructies.

Gewldig

Vele leuke kilometers gemaakt met Willem Teunissen . Enerverende leerzame momenten mee gekregen waar veel uit te leren viel . Ik ga straks met een goed en veilig gevoel de weg op . Dank je Willem .

Zeer slechte planning.

Je krijgt voor aanvang van je cursus een volledig planning voor alle lesuren,dan weet je waar je aan toe bent zeggen ze.Echter deze is gedurende 2 maanden 8x gewijzigd.Ze stoppen nu de laatste 6 lessen in 8 dagen voor het examen(je mag blij zijn dat je de les in kan halen wordt er gezegd). En als ik 1x een les afzeg vanwege corona (40 uren van tevoren) dan ben ik mijn geld kwijt en Van Buuren kan zelf wel 24 uur van tevoren een les verplaatsen.

Van Willem les gehad, zeer prettig bekwaam! Hartstikke gezellige en comfortabele lessen met goede feedback. Ik heb enorm veel geleerd en voel mij klaargestoomd en bekwaam om mij bij het verkeer te voegen. Duidelijke communicatie met van buuren em als je opbeld wordt je bekwaam en prettig te woord gestaan en kunnen ze veel voor je betekenen. Dubbel lof voor Willem, ik heb enorm van de lessen genoten en hoop dat je nog veel leerlingen les mag geven, daar wordt de weg een veiligere plek van!

Geweldige rijschool, leuke instucteurs/instructices

Ik heb genoten van mijn rijlessen met Aline en Ilse, veel gelachen en lekker viben op de muziek. De "wieee" in de bochten waar ik vergat terug te schakelen naar zijn 2 zal ik gaan missen. Net zoals het aapjes kijken met Aline :)

Fijn en goede rijlessen

De rijlessen heb ik altijd als heel prettig ervaren. Daardoor in 1x mogen slagen. Verder was de planning van van buren niet altijd even fijn. Maar de rijlessen zijn erg fijn, leuk en er hangt een goede sfeer.

Een uitstekende, gezellige rijschool

Als rijinstructrische had ik Aline. Aline is een super fijne rijinstructische en de instructie die zij mij gaf was erg duidelijk en fijn! Ik was niet bang om fouten te maken en als ik vragen had of ergens mee zat dan kon ik altijd bij Aline terecht. Ook waren de lessen erg soepel. Als ik voor rijles op school opgehaald wou worden in verplaats van op werk dan appte ik Aline en werd ik op de juiste plek opgehaald. Soms had ik rijlessen van 3 uur en gingen wij halverwege even langs Van Buuren om de benen te strekken en om iets te drinken. Ik vond dit persoonlijk super fijn en gezellig. Het personeel bij Van Buuren is allemaal vriendelijk, bijvoorbeeld Marleen. Marleen was altijd vrolijk en erg geïnteresseerd en dat maakte de rijlessen voor mij nog leuker. Kort gezegd raad ik het iedereen aan om bij Van Buuren te lessen aangezien de service uitstekend is. Ik kijk terug op een fantastische tijd en ik wil AlIne en Marleen enorm bedanken!

Geslaagd zonder twijfel!

De BE dagopleiding gestart in Lelystad en afrijden in Emmeloord, een top dag en dat allemaal dankzei Willem! Willem bedankt voor je fijne les, tips en tricks tijdens de opleiding!

Willem stelde mij goed op mijn gemak.

Ik was - zoals denk ik elke kandidaat - behoorlijk zenuwachtig maar Willem wist mij door zijn spontane gedrag rustig te krijgen. Hij was erg duidelijk in zijn aanwijzingen.

Willem is geduldig, Neemt de tijd, En legt alles goed uit.

Goeie leuke rijlessen

Goeie ervaring leuke rij insfructeur was goed voorbereid voor mijn examen gewoon hele goeie en gezelige lessen. Bedankt willem.

Geweldige ervaring!

Goede service verleent door het hele team. Veel geleerd, daar waar het moet streng en ook zeker plek voor een geintje. Fexibele planning. Zeker een aanrader!

Leerzaam

Hele leuke gezellige rijlessen met willem gehad! Legt alles goed en ruustig uit, heel leerzaam

Leuke en leersamen les

Willem heeft me goed geholpen om me be een een keer te halen hij lecht het goed en duidelijk uit daar ben ik erg dankbaar voor

Duidelijke instructie en tips

De dagopleiding voor mijn BE rijbewijs heb ik gehad van Willem. Door de dag heeft hij goede instructies en tips gegeven. Door deze tips en positieve feedback heb ik het zelfvertrouwen gekreven voor het examen. Tevens gaf hij goede informstie over de examinator.

Fijne en leerzame les gehad met een goed resultaat

Heb een fijne leerzame les gehad van willem en daardoor geslaagd !!!!!!!!

Over Van Buuren Opleidingen

Van Buuren Opleidingen is een opleidingscentrum, dat zich al 60 jaar professioneel bezighoudt met het opleiden voor alle categorieën rijbewijzen, vakdiploma's, veiligheidscertificaten, nascholing vakbekwaamheid (Code95), intern transport, instructeurs-opleidingen, personeelsdiensten en maatwerk trainingen. Dagelijks zijn we bij van Buuren met ongeveer 100 professionals bezig met het opleiden en instrueren van mensen.