Heerlijk

Heel vriendelijk personeel, heerlijk restaurant, gezellige zitplaatsen binnen en buiten,ruime keuze aan sauna’s massages heel ontspannend en opgieting heel verrassend kortom n aanrader om voor ons zeker keer terug te gaan

Super mooie sauna op een mooie plek

We zijn er op 22 en 23 juni geweest omdat we zijn blijven slapen in een hotel en we het heerlijk vonden, zijn we zondag weer gegaan. Ik vond het zout bad erg mooi en groot. Het enige wat ik jammer vond is dat ik onder de jeuk bultjes zit van de rups, maar daar hebben meer mensen last van in het hele land.

Heerlijk ontspannen.

Voor mij was het een kleine vakantie. Zo voelde deze heerlijke verwendag. Super vriendelijk personeel. Doen alles voor je. Gezellige sauna met allemaal leuke hoekjes en een mooie tuin en zonneterras op het dak. We gaan snel weer.

Heerlijk rustgevend en geweldige opgieting

klantvriendelijk, geweldige opgieting

Een prettige sauna door zijn eenvoud.

Wij waren gisteren in deze sauna en we hebben ons prima vermaakt. Als ik de reviews lees van andere valt op dat er veel gehamerd wordt op het gedateerd zijn en dat het lijkt dat het geld op is. Wij komen hier één keer per jaar omdat de afstand wat verder is maar we komen er graag. En misschien juist wel omdat het misschien wat gedateerd is. De eenvoud en het huiselijke vinden wij wel wat hebben,en als je dan het enthousiasme van het personeel ziet,worden wij wel heel blij van. Toevallig was er gisteren een afscheid van een personeelslid. En als je dan ziet hoe ze daarmee omgaan denk ik,díe snappen het tenminste. En dan denk ik,wat heb je aan een sauna die er spik en span uitziet met kil en afstandelijk personeel. Kortom wij vinden dit een top sauna door zijn eenvoud en zijn fantastische personeel.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Deze sauna heeft zijn tijd echt gehad; oud en niet goed onderhouden, schimmel, vieze lucht, klein en bedompt, kapotte sauna e.d. Zeker geen aanrader en sterwaardig
  • Postcode: 5223 ac

• Postcode: 5431CK

Erg vriendelijk personeel, fijne accommodatie en prima restaurant! 👍
  • Postcode: 6523RT

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Een rommelige verouderde sauna. Achterstallig onderhoud, rommelig, tuin een rommel, beton wat afbrokkeld, meubilair allemaal verschillend etc. Keuken is prima. Ik ga er niet meer heen terwijl ik er vroeger regelmatig kwam. Erg jammer!!!
  • Postcode: 5348jc

2 sterren: slechter dan verwacht

We vonden het een erg rommelige sauna. Niet rustiek, de inrichting niet op elkaar afgestemd. De tuin was gewoon niet netjes met bankjes die scheef stonden, en niet comfortabel. Dus ook niet gezeten. De rustruimte was een balustrade dus echt niet geluiddicht. Er hing zelfs een TV. De sauna waar de opgietingen werden gedaan had een plafond van MDF, gewoon nog in de bouwkleur, met ruimtes tussen de MDF-platen waar je de schroeven kon zien zitten. We waren van plan om tot 2300 uur te blijven maar zijn om 16.30 uur weg gegaan.
  • Postcode: 8011CW

Vandaag eerste keer mogen meemaken ik ben verkocht en ik ben van plan om vaker tekomen.
  • Postcode: 6641 CT

Vandaag weer een heerlijke dag gehad bij de Thermen Nijmegen. Helaas is er een hoog bejaarde dame overleden in haar favoriete sauna. Het betrof een natuurlijke dood. De mensen die bij de Thermen werken wisten hier op een gepaste en professionele manier mee om te gaan, complimenten hiervoor! Wij kijken weer uit naar het volgende bezoek. Een warme groet van Fam. Tijssen.
  • Postcode: 6641RP

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het personeel loopt niet in uniforme kleding rond en gewoon op buitenschoenen in de gedeeltes waar gasten op blote voeten of slippers lopen. Het personeel voelt niet aan als een groep, meer een aantal individuen dat daar toevallig bij hetzelfde bedrijf werkt. Deze sauna heeft dezelfde uitstraling en professionaliteit als een Franse camping. Als degene die de opgieting komt doen om 17:00u vertelt dat die opgieting als thema surprise surprise heeft omdat hij geen zin heeft om een thema te bedenken en dan last-minute het tot "Doe Maar"-opgieting doopt en de opgieting op Doe Maar muziek besluit te doen, dan haak ik af. Zo enorm onprofessioneel die uitstraling! De kunst aan de muur past totaal niet bij de setting. De bankjes in een aantall van de sauna's zijn oud en versleten en te smal om op te liggen met de armen naast je, een arm valt dan telkens van t bankje af als je niet op je hand gaat liggen. De Rassoul, Hamam en massages zijn erg goed geregeld. Het eten in het restaurant is goed. ik raad de sauna aan als je dichtbij bent en geen zin of tijd hebt verder te reizen.
  • Postcode: 6846HC

Ik was er nooit geweest maar nu wil ik er ook niet meer weg. De ervaring was geweldig, vooral opvoering!!
  • Postcode: 6543PJ

• Postcode: 6561KC

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verouderde sauna waarvan maar 2 aanwezig van 90 graden. De tuin is hard aan een onderhoudsbeurt toe. De verf is van de deuren en kozijnen. Het water van het zwembad is te koud, wij komen hier niet meer terug viel erg tegen.
  • Postcode: 6041AB

Een super service het is een geweldige sauna om.nog eens terug te komen tot gauw
  • Postcode: 6225 EH

Vriendelijk personeel.alles goed verzorgd en mooi schoon.heerijk genoten.voor herhaling vatbaargroeten ria van spijk
  • Postcode: 3132 BA

• Postcode: 5245aw

Hier heb ik de echte ontspanning gevonden. Rust, gastvrijheid, uitstekende keuken en prima faciliteiten. Een echte sauna sauna.
  • Postcode: 8043bp

Dit is de sauna waar wij naar op zoek waren. Rust, bosrijke omgeving, top personeel, heerlijk eten. Hebben het ervaren als een warme deken.
  • Postcode: 8043BP

• Postcode: 6537lb

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na een ayurvedische massage van 40 min, kon ik daarna amper meer rechtop lopen van de pijn! Niet tegen een stoelleuning aanleunen en ook niet op mijn rug in mijn bed slapen van de pijn. Ik werd constant afgescheept en verwezen naar mijn huisarts. hier kom ik nooit meer en raad het niemand aan.
  • Postcode: 6651 ha

• Postcode: 6532wz