OnlineAfspraken.nl is zeer prettig om mee te werken. In geval van vragen kun je zeer snel contact leggen met de helpdesk en word je uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen. Dikke pluim!

• Branche: Medisch en gezondheid

prima programma, erg makkelijk, clienten zijn ook zeer tevreden over gebruiksgemak. Eerst altijd alle afspraken per telefoon gedaan, nu met online afspraken scheelt mij dat enorm veel tijd!

• Functie: verloskundige
  • Branche: Medisch en gezondheid

Klant- en servicegericht. Laagdrempelige helpdesk Snel hulp bij vragen en problemen Vriendelijk Denken met gebruiker mee advies niet alleen vanuit standaardoplossingen

• Functie: Psychotherapeut
  • Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Gekoppelde facturen versturen is nog lastig. Kan niet alle ( wettelijk bepaalde) gegevens op de factuur kwijt. Preview factuur, zoals bij de kalender zou handig zijn.

Ik ben erg behulpzaam en snel geholpen om een aantal instellingen te veranderen. Een bijzonder vriendelijke medewerkster van Online Afspraken heeft me met veel enthousiasme geholpen. Verder ben ik blij met de agenda. Ook van mijn klanten hoor ik veel waardering voor het kunnen maken van afspraken voor mijn bedrijf en het gemak waarmee dat mogelijk is.

• Branche: Medisch en gezondheid

Bedankt voor de fijne beoordeling! Ook mooi voor ons om te horen dat ook uw klanten tevreden zijn over ons systeem en dat onze service goed bevalt.

Eindelijk een systeem gevonden waar er veel bij mogelijk is en erg goed te begrijpen is. In deze tijd kun je bijna niet meer zonder!

• Omschrijf uw negatieve ervaring Nog geen

Bedankt voor de mooie beoordeling!

OnlineAfspraken bied voor ons als financieel dienstverlener een tool voor onze klanten om gemakkelijk een afspraak in te plannen. Geheel digitaal en super snel. Vrijwel alles is handmatig in te stellen en past de tool onze manier bij ons bedrijf. Ook de service en reactiesnelheid van OnlineAfspraken is uitstekend en bovenal helder. Top!

• Functie: Verzekeringsadviseur
  • Branche: Zakelijke dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Bedankt voor de mooie beoordeling! Erg leuk om te lezen dat ons systeem helemaal aansluit bij wat jullie wensen en dat jullie zo tevreden zijn. Top!

Erg goede telefonische hulp van Dionne bij problemen van mijn agenda. Ze nam alle tijd voor de te nemen stappen en legde het allemaal perfect uit en had zelfs nog nieuwe inbreng ter verbetering. Dit had ik niet op deze manier verwacht. Veel aan gehad!! Bedankt

• Functie: Masseur/eigen praktijk

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Makkelijk in gebruik, veel uitbreidingsmogelijkheden, vernieuwend, eigen app, wij werken nu ruim 4 jaar met onlineafspraken en zijn nog steeds heel tevreden over het systeem.

• Functie: eigenaresse
  • Branche: Beauty en Wellness
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen echte negatieve ervaring al is er een update geweest wat bij ons in het systeem nu niet meer werkt maar ze hebben ons beloofd dat daar aandacht aan besteed gaat worden, dus daar gaan we ook zeker vanuit.

Beste Nel, Het kunnen bewerken van een combinatieafspraaktype op de “grid” staat inderdaad al even op onze changelijst. Punt is dat dit best een heftige change is en dat we gewenste veranderingen proberen te clusteren naar onderwerp, zodat we efficiënt te werk kunnen gaan. Zo komen we nu eind maart met een release met onder andere een aparte betaalmodule/webshop, een nieuwe widget (veel beter voor mobiel gebruik), meerdere afspraken tegelijk kunnen aanvinken door de consument en het gebruik van kortingscodes. Hier past de door jouw gewenste verandering niet tussen. Maar jouw wens staat op onze lijst en gaan we zeker dit jaar aanpassen. Groet, Team OnlineAfspraken

Het systeem is uitgebreid, duidelijk en werkt altijd!

• Functie: Eigenaresse
  • Branche: Beauty en Wellness

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling!

Zeer goede bereikbaarheid voor een goed lopend pakket.

• Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Sommige dingen kunnen net even iets makkelijker, maar hier wordt aan gewerkt.

Bedankt voor de fijne beoordeling Escaperoom-Alkmaar!

Een mooie en bijzonder handige tool voor op de website, helder, simpel en zeer gebruiksvriendelijk. Ook de klantenservice is erg prettig als je die al nodig hebt.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Niets dan lof, helemaal super, helder en makkelijk te bedienen.

• Functie: eigenaar
  • Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling!

uitstekend systeem met vele mogelijkheden, support altijd goed te bereiken en behulpzaam.

• Functie: eigenaar
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Zeer gebruikersvriendelijk en toegankelijk systeem. Alle boekingen overzichtelijk op een rij. 24 uur per dag beschikbaar. Ook erg geschikt voor in de gezondheidszorg. Kan ook in het Engels. Handige instructiefilmpjes op YouTube.

• Functie: registerhomeopaat
  • Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Soms wat moeilijk leesbaar op de mobiele telefoon doordat het niet goed past. Wellicht dat de App dit beter doet. Ik mis een uitgebreide handleiding met uitleg op detailniveau; aan de andere kant wijst veel zichzelf.

Na een onverwachte verrassing met de rekening, is dit naar volle tevredenheid opgelost. Topbedrijf!

• Functie: Eigenaresse
  • Branche: Beauty en Wellness

Onlangs is ons bedrijf uitgebreid naar een 2e lokatie, dat gaf wel wat problemen bij het doorvoeren van de gegevens, kreeg daar fantstisch hulp bij door online afspraken. Ze zijn doorgaans goed te bereiken.

• Functie: verloskundige/echoscopist
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Perfecte site en toepassing. Gebruiksvriwndelijk. Super helpdesk.

• Functie: HypnoseCoach
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Ik ben erg tevreden over Online afspraken. Als ik een vraag heb wordt hij snel beantwoord. Ook via sociale media.

• Branche: Beauty en Wellness
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Negatieve ervaring heb ik niet. Ik zou alleen wel een training willen hebben, want ik denk dat ik niet voldoende gebruik maak van alle mogelijkheden die het programma te bieden heeft en dat vind ik jammer.

Zeer klantvriendelijk, prima programma om mee te werken

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Functie: Eigenaar en trainer
  • Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning
  • Omschrijf uw negatieve ervaring n.v.t.

Gebruiksvriendelijk Veel mogelijkheden Korte lijnen bij vragen of problemen

• Functie: Psychotherapeut
  • Branche: Medisch en gezondheid

Bij vragen ( en die had ik nogal wat) altijd snel en beleefd antwoord

• Functie: Eigenaresse schoonheidssalon
  • Branche: Beauty en Wellness
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Ik mis een week telling.

Al enkele jaren maak ik gebruik van de online agenda van OnlineAfspraken.nl Sinds het gebruik heb ik een stuk minder no-shows in mijn praktijk. Cliënten zien het als zeer klantvriendelijk dat zij bevestiging en herinneringsmelding ontvangen voor de afspraken. En voor mij is niets leuker dan op een vrije dag een melding te krijgen dat er afspraken worden gemaakt in mijn agenda.

• Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Echt negatieve ervaringen heb ik niet gehad. Wanneer er een probleem was met mijn agenda is dit meestal binnen een zeer korte tijd opgelost. Als er geen directe oplossing voor bestond werd dit mee genomen en in een nieuwe update verwerkt.

Ik ben ontzettend blij met dit super systeem. Ik vind het ook erg fijn dat ik niet steeds zelf telefonisch de afspraken hoef in te plannen.

• Functie: eigenaresse
  • Branche: Beauty en Wellness
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen negatieve ervaring tot nu toe

Na onderzoek naar diverse beschikbare systemen bleek OnlineAfspraken de fuctionaliteit te hebben die wij nodig hebben. Ik gebruik het nu meer dan een jaar en ben nog steeds tevreden. De ontwikkelingen gaan door waardoor er steeds meer functionaliteit beschikbaar wordt. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Kortom: top!

• Functie: Hoofd communicatie en automatisering
  • Branche: Zakelijke dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het is in aanvang zoeken naar de functies, maar een telefoontje naar Kim biedt dan uitkomst.

Gemak, snelheid van reageren.

• Functie: Directeur
  • Branche: Beauty en Wellness
  • Omschrijf uw negatieve ervaring hoge kosten binnen een jaar. Ik ben er nu sinds 1 juni 2014 en nu worden de kosten met een tientje per maand verhoogd dit vind ik er erg veel, maar gelukkig heb ik hem al voor 3 jaar vast kunnen zetten waardoor ik nog 3 jaar de oude prijs betaal (erg fijn!) Duidelijkheid met account inplannen. Mijn Klanten plande altijd zonder account in en sinds kort met en dit is wel erg wennen en niet altijd duidelijk wat ze de eerste keer in moeten vullen om een account aan te maken dat de * de verplichte velden zijn etc.

Savannahweg 8

3542AW Utrecht

Over OnlineAfspraken.nl

Bij OnlineAfspraken.nl willen we voor ondernemers het beheren van de online agenda, afspraken en klanten vereenvoudigen. OnlineAfspraken.nl wordt continu verbeterd, voornamelijk op basis van feedback van onze klanten.