De agenda is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, en een top service wordt er verleent.

• Functie: Ondernemer masseuse
  • Branche: Beauty en Wellness
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen negativiteit.

Bij deze wil ik mededelen dat onlineafspraken een zeer professioneel bedrijf is. Ze doen wat ze beloven en service is uitstekend. Franke staat altijd voor je klaar zonodig! Dus bij deze wil ik dan ook onlineafspraken.nl aanbevelen!!

• Branche: Beauty en Wellness

Zeer goed bereikbaar en altijd bereid om alles op korte termijn te regelen.

• Functie: Bedrijfsleider
  • Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Nog geen negatieve ervaring gehad.

Het Online Afspraken systeem heeft veel mogelijkheden. kan aangepast worden naar elke praktijksituatie. Team biedt prettige, deskundige en snelle hulp bij vragen.

• Functie: praktijk eigenaar
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Online afspraken is voor mij een afspraak systeem dat vertrouwen geeft. De support is geweldig - niets is teveel en je voelt je 'welkom' met je vragen. Wat ook echt super is dat iedere medewerker thuis de agenda kan inzien- zodat er bij ziekte met het hele team snel geschakeld kan worden

• Functie: eigenaar
  • Branche: Beauty en Wellness
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Dat ik het jammer vind dat ik niet goed weet wat alle mogelijkheden zijn. Want volgens mij zitten er veel meer mogelijkheden op dan die voor ons nu helder zijn. Verder geen enkele negatieve ervaring ☺

Zeer uitgebreid en aanpasbaar afsprakenpakket voor bedrijven; zowel goed als starter of, zoals wij ze nodig hebben, zeer uitgebreid agendapakket

• Functie: dr
  • Omschrijf uw negatieve ervaring /

Ruim een jaar gebruik gemaakt van Online Afspraken. Ik heb deze periode zeer positief ervaren. De prijs-kwaliteit verhouding is perfect en ook als je al klant bent wordt je nog gewaardeerd. Op vragen heb ik altijd binnen 24 uur antwoord gekregen en ben ik zeer vriendelijk altijd te woord gestaan. De afspraak module is zeer gebruiksvriendelijk en mijn klanten waren er zeer tevreden over. Altijd en overal hun afspraken inzien, zelf kunnen maken en eventueel annuleren. No shows kwamen niet meer voor hierdoor en er was ook geen onduidelijkheid meer. Zeker een aanrader!

• Branche: Beauty en Wellness

Normalitair werk ik met Libersy, wilde voor de nieuwe website kijken of online afspraken wat was. Aangezien er enorm veel opties waren en ik in de tussentijd besloten had dat onlineafspraken op de site moest gaan komen dacht ik laat ik vragen of ze me kunnen helpen. Vroeg na ons gesprek om een factuur maar de rondleiding in het systeem was voor Free. Hoe leuk is dat!!!!

• Functie: Medische Pedicure
  • Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Tot op heden nog geen negatieve ervaring. Wat wel jammer is is dat onlineafdspraken niet te synchroniseren is met Podofile......

Prettig geholpen aan telefoon met antwoord op mijn vragen en ook nog extra gebruikstips.

• Functie: Backoffice medewerkster
  • Branche: Onderwijs en opleidingen

goede klantenservice. snel, hulpvaardig en met alle tijd voor de klant. verder prettig werkende app.

• Functie: eigenaar
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Onlineafspraken biedt een mooie dienst aan met goede, snelle en persoonlijke service. Er is veel mogelijk om naar eigen wens in te vullen en zowel de front-end als ook de back-end werkt makkelijk en intuïtief. Ik zou graag nog iets meer bereikbaarheid buiten kantooruren zien; dit zijn juist onze openingsuren.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Online begeleiding is goed.

• Functie: Receptioniste
  • Branche: Overig
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het is vrij ingewikkeld om het in te stellen. De omschrijving zijn moeilijk en er worden te moeilijke termen gebruikt. Als er een update is of een verandering dan wordt je daar niet van op de hoogte gesteld en moet je er zelf achter komen. Ik zou het systeem vereenvoudigen.

Beste Health & Sports Club Valkencourt, wat jammer om te horen dat het nog niet zo makkelijk werkt voor jullie. Mochten jullie vragen hebben over de werking, dan zijn wij altijd bereikbaar via telefoon op 030-2412042 of per mail, chat of Facebook voor vragen en hulp. De updates worden altijd middels onze berichtenservice in het systeem gecommuniceerd. Middels pop-ups binnen het systeem wordt hier nog eens extra op geattendeerd. Bij grotere releases worden de wijzigingen ook middels onze nieuwbrief gecommuniceerd. De geschiedenis van alle releases is ten alle tijden te vinden door in jouw agenda rechtsboven te klikken op het versie-nummer. Als je lid wordt van onze Facebookgroep dan zie je hier ook de meest gestelde vragen, toepassingen en kan je ervaringen met andere gebruikers delen of informatie inwinnen. Mochten er onduidelijkheden zijn of heb je suggesties om het gebruikersgemak te verbeteren dan horen we het graag. Vriendelijke groet, Team OnlineAfspraken.nl

Professionele en persoonlijke aandacht voor de klant.

• Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.

Gemak, eenvoud en een mooi design. Mijn klanten geven aan het erg prettig te vinden zelf een afspraak in te kunnen boeken op het moment dat ze zelf willen. Voor mijzelf werkt het erg fijn, omdat ik er weinig tot geen werk mee heb.

• Functie: Eigenaresse
  • Branche: Beauty en Wellness

Bijna altijd bereikbaar. Jullie blijven bezig om t beter te maken Ben erg blij ermee

• Functie: Kapster

• Branche: Beauty en Wellness

Leerlingen krijgen bevestiging en herinnering per mail en sms, zo worden ze altijd aan hun afspraak herinnert en kunnen zij nooit zeggen; ik dacht we op een ander moment hadden afgesproken, vergeten of dat ze hun afsprakenkaartje kwijt zijn. Sinds ik hiermee begin 2016 mee werk nooit meer zulke excuses gehad. Verder is het bedrijf altijd bereid om te helpen en mee te denken helemaal top!

• Functie: Eigenaar - Rijinstructeur
  • Branche: Overig
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het kost aardig wat vind ik.

vorige week een account aangemaakt voor mijn nagelstudio . t 30 dagen gratis proberen had ik niet nodig heb gelijk t pakket en t app pakket . wel even een werkje om alles te installeren en uit te zoeken maar t is de moeite waard . de klanten die tot nu toe zijn geweest vinden t ook super . als ik iets niet weet word ik uitstekend geholpen door online afspraken. nl ik raad dit iedereen aan !!!! groetjes een zeer tevreden klant .

• Functie: nagelstyliste
  • Branche: Beauty en Wellness
  • Omschrijf uw negatieve ervaring de app duurt wat lang voor hij komt maar dat ligt helaas bij Google. dus geen negatieve ervaring met online afspraken. nl

het is een perfecte tool om al je klanten in te laten ckecken voor de training. Overzichtelijk!

• Functie: Personal trainer
  • Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning

Na enige tijd geploeterd te hebben met de inrichting van de agenda, toch maar besloten om de helpdesk te bellen. Ik ben uiterst vriendelijk en vakkundig te woord gestaan door Dhr. Raymond Frohwein die alle tijd nam om samen met mij de agenda in te richten. Het is onbetaalbaar zeldzaam om nog een echt persoon aan de lijn te krijgen, die nog ouderwets zijn best doet! Grote klasse en zeker een aanrader.

• Branche: Medisch en gezondheid

Alle reserveringen voor onze Escape Room worden perfect en zonder enig omkijken in onze agenda gepland. Daarnaast wordt naar onze klanten op de juiste momenten automatisch een e-mail gestuurd (bevestiging, herinnering en bedankje). Ook de betaling gaat automatisch via iDeal! Helemaal top dus! Het neemt ons heel veel werk uit handen en we kunnen zo samen met Online afspraken als betrouwbare partner bouwen aan de groei van ons bedrijf.

• Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning

Als zelfstandige ondernemer en dan met name een zzp'er weet je hoe belangrijk bereikbaarheid en klantencontact is. Ik ben werkzaam als Nagelstyliste en na lang zoeken ben ik terecht gekomen bij onlineafspraken.nl . Voorheen werd ik overladen met telefoontjes/berichten en voornamelijk over en weer berichten over beschikbare plekken voor een behandeling. De bereikbaarheid is door onlineafspraken enorm verhoogd. Ik maak gebruik van het solo pakket en heb deze uitgebreid met de app die klanten kunnen downloaden. Daarnaast krijg ik veel minder berichten over het inplannen van een behandeling & de prijzen ervan doordat je dit allemaal kunt intergreren in de agenda. Het is absoluut niet moeilijk te beheren, maar mocht je echt in de knel zitten over bepaalde dingen is de service geweldig. Tot nu toe heb ik altijd dezelfde dag nog antwoord gehad en ben ik super geholpen! Ik raad dit systeem van onlineafspraken.nl dan ook iedereen aan. Voor een klein bedrag per maand kom je professioneler over en scheelt het je enorm veel tijd! Al met al enorm tevreden.

• Branche: Beauty en Wellness

Zowel ikzelf als mijn cliënten zijn tevreden! Fijn dat cliënten 24 uur per dag, 7 dagen per week een afspraak kunnen maken en ook de herinnering die de cliënten een dag van te voren krijgen wordt gewaardeerd!

• Functie: therapeut/trainer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Al meerdere jaren maak ik gebruik van de OnlineAfspraken agenda. Zowel ikzelf als mijn cliënten zijn er erg tevreden over. Ik heb veel minder no-shows en mijn cliënten zien het als een extra service.

• Functie: Eigenaar / coach
  • Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Heel af en toe heb ik wel eens iets gehad wat niet werkte zoals ik het wilde. Maar elke keer heeft het team van OnlineAfspraken mij vriendelijk en zeer deskundig geholpen, meestal met een oplossing op maat.

Ik heb al een paar jaar zeer goede ervaringen met de telefonische hulpdienst. Ik krijg altijd terzake kundige hulp en adviezen. Ook als er opties bijgemaakt moeten worden in de database is dat nooit een probleem. De telefonisch bereikbaarheid is goed. Mijn klant Sandra Pels en ik, haar webmaster, zijn blij met OnlineAfspraken ;-) (y)

• Functie: CEO
  • Branche: Overig
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Nvt.

Savannahweg 8 3542AW Utrecht

Over OnlineAfspraken.nl

Bij OnlineAfspraken.nl willen we voor ondernemers het beheren van de online agenda, afspraken en klanten vereenvoudigen. OnlineAfspraken.nl wordt continu verbeterd, voornamelijk op basis van feedback van onze klanten.