Heel compleet, stabiel en snelle support,

Ik heb voor een vriend die een kledingzaak runt in België deze afspraakmodule voor hem opgezet. (verplicht voor april 21) Het is heel vlot gegaan en ze werken er nu met enkele medewerkers mee, met hun eigen agenda, eigen vakantiedagen enz... Ook een app is handig zodat ze hun eigen agenda kennen. Ook de vragen die ik had zijn erg snel beantwoord en het loopt als een trein. Bedankt voor deze oplossing.

• Toegevoegde waarde

Mooie vormgeving maar best gebruiksonvriendelijk en een vreselijke helpdesk.

Ik heb de keuze voor deze online agenda gemaakt omdat ik de vormgeving prettig vond, fijn dat het is aan te passen. De achterliggende interface is echter niet zo gebruiksvriendelijk, best wel zoeken naar het hoe en wat. Ik ben bepaald geen digi-beet, industrieel ontwerper, en ik heb bijvoorbeeld ook mijn goed werkende website gebouwd met WIX en geheel gecustomized. Maar hier moest ik af en toe behoorlijk zoeken hoe ik dingen kon aanpassen en waar ik wat kon vinden. Dieptepunt was mijn ervaring met de helpdesk, eerst geven ze me het standaard antwoord wat ik ook op de website al kon vinden (niet het antwoord op mijn vraag) om vervolgens buitengewoon onvriendelijk en kortaf vast te houden aan het eigen gelijk (wat ze niet hadden). Na mijn 3 maanden abonnement zeg ik meteen op. Ik zou het nu al doen als dat kon.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Toegevoegde waarde

Beste Kickaboo, wat jammer om te horen dat de ervaring negatief is en je het systeem niet gebruiksvriendelijk vindt. Juist om dit te voorkomen bieden wij onder andere een maand proeftijd aan, vele support pagina’s en een handleiding. Vorige week heb je je proefaccount omgezet naar een betaald account van €47,85 voor een kwartaal en vond je het systeem dit wel waard; helaas vind je nu de prijs 2 sterren waard. We hebben je gister aangeboden om je account te stoppen en de €47,85 terug te storten om zo aan je wens te voldoen; hier hebben wij helaas nog geen antwoord op. Je vraag aan onze support afdeling betrof de Facebook-knop; hierop hebben wij aangegeven dat de Boek nu knop helaas niet meer te kiezen is in combinatie met ons systeem door veranderingen bij Facebook. We hebben je alternatieve knoppen aangewezen die wel gekozen kunnen worden maar helaas heeft dit niet tot tevredenheid bij je geleid. We zouden graag ook tussen de lijst van aanbieders staan voor de Boek nu knop maar dit is helaas een zeer beperkt aantal bedrijven waar Facebook mee werkt, als wij hier iets voor kunnen bouwen zouden wij dat doen. Mochten er onduidelijkheden zijn of heb je suggesties om het gebruikersgemak te verbeteren dan horen we dat altijd graag. Vriendelijke groet, Team OnlineAfspraken.nl

Tevreden klant

Hallo, Hier een tevreden klant. Alles is erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk en werkt goed! Groeten, Cees

Werkt perfect

Zeker in tijden van corona is dit systeem goud waard voor ons

• Toegevoegde waarde

Modern afsprakensysteem. Ben dik tevreden.

Goed systeem!

Hele goede ervaringen met onlineafspraken. Het is soms even zoeken om de juiste instellingen te kiezen maar de medewerkers zijn heel hulpvaardig en goed bereikbaar om snel te helpen. Ik heb meerdere abonnementen en het werkt allemaal super!

• Toegevoegde waarde

Heel goed advies gekregen!

Heel goed advies gekregen!

• Toegevoegde waarde

De onlinetool die ruimte maakt om ruimte te bieden.

In onze zoektocht naar een eenvoudig reserveringssysteem voor onze stadswandelingen, hebben we OnlineAfspraken.nl gevonden. Snel, eenvoudig, goede begeleiding en zeer uitgebreide mogelijkheden maakt elke zoektocht naar een alternatief programma overbodig.

Snelle service, makkelijk systeem

Fan van het systeem. Het werkt zo makkelijk en wil je een keer iets plannen dat wat ingewikkelder in elkaar zit, dan helpt de support je super snel op weg.

Werkt uitstekend

Ik gebruik het als boeking toel. Betalingen op tijd. Vreselijk vriendelijke medewerkers die altijd voor jou klaar staan. Ook word er mee gedacht. Het advies is super, De kosten daarvoor ,niets. Echt erg blij mee.

snel service

Zeer vriendelijke mensen van onlineafspraken. altijd snel antwoorden! Goede service! Dank jullie wel!

Zeer goed!

Ik ben zeer goed geholpen door Marjolein. Ik heb duidelijke instructies en advies gekregen op het gebied van professionalisering. Met de hulp van Marjolein hebben wij het gehele systeem doorlopen. Hierdoor kan ik met veel plezier verder gaan met het inbouwen van dit systeem op onze website. Ik heb ook het gevoel optimale gebruikt te kunnen maken van mijn pakket. Dank je wel!

• Toegevoegde waarde

Fijn bedrijf met vriendelijke medewerkers

Aandacht, service. Al heel lang een zeer tevreden klant. Mooi systeem wat ze bieden echt een aanrader voor ieder bedrijf.

• Toegevoegde waarde

Altijd snel hulp indien nodig en het systeem werkt goed

Erg tevreden. Enig minpuntje is dat ik geen dossierkan bijhouden

Van Dal Mannenmode

De onlineafspraken.nl tool werkt erg goed, beheer module zit goed elkaar en er is veel mogelijk. Ook de klantenservice reageert snel en met goede antwoorden op snelle vragen via de chat.

• Toegevoegde waarde

Boekingssysteem van alle gemakken voorzien!

Duidelijke gebruiksgemak, bizar veel opties en extra’s mét een fijne support voor vragen als je vast loopt of iemand met je wil mee laten denken over mooie en duidelijke inrichting van deze online agenda! Ook de app en de website widgets zijn heel makkelijk toe te passen en maken dat elke digibeet een afspraak kan boeken!

Super compleet!

Het programma is meer dan compleet, alles lijkt mogelijk te zijn! Soms is het zelfs overweldigend, maar gelukkig is er ook een meer dan complete support-pagina ;) Wij zijn erg tevreden over OnlineAfspraken.nl!

Perfect!

Precies wat ik nodig had voor mijn salon. Al jaren een tevreden gebruiker. Altijd bereikbaar, denken met je mee en ze blijven vernieuwen. Ik kan niet meer zonder.

Snelle en duidelijk antwoord

Ik krijg altijd snel en duidelijk een antwoord op mijn vraag, top!

• Toegevoegde waarde

Perfect systeem met oog voor de gebruiker

Gebruik online afspraken voor onze escape room. Het systeem sluit goed aan bij onze wensen en de support is zeer professioneel en oplossingsgericht. Voor mij een zorg minder dat de reserveringen via de website goed binnenkomen. Dikke aanrader dus!

Één woord: FANTASTISCH!!!

Ik ben zo blij met OnlineAfspraken.nl. Zij hebben mij met zoveel geduld geholpen. Geen enkele vraag is teveel. Bij veel bedrijven kan je je vragen alleen maar via de mail stellen. Bij OnlineAfspraken.nl kan je ze gewoon telefonisch benaderen en nemen ze alle tijd voor je. Je bent al druk in de weer met het opstarten van je bedrijf. Hoe fijn is het, dat ze je telefonisch stap voor stap begeleiden, zodat je uiteindelijk een online agenda hebt gecreëerd. De site van OnlineAfspraken.nl is ook niet gecompliceerd. In begrijpelijke taal staat er uitgelegd, wat je moet doen. (Het spreekt voor zich). Ook zijn er genoeg hulpmiddelen. Je kan filmpjes bekijken, je kan een PDF bestand met een uitleg over de site downloaden, en je kan een telefonische rondleiding krijgen. En je mag ze ALTIJD bellen. Bedankt voor jullie goede zorg. Marjolein, ik ben je zéér dankbaar! Ik ben in ieder geval ontzettend blij met jullie. Met vriendelijke groeten, Step2Bfit

• Toegevoegde waarde

intuitief programma en goede service

Je vindt makkelijk je weg in het programma. Bij vragen of problemen is er een uistekende klantenservice.

• Toegevoegde waarde

heel goed! meer afspraken zonder gedoe

zie boven

Super handig en effectief

Buiten het feit dat het systeem goed werkt is de telefonische bereikbaarheid SUPER !! je krijg tenminste iemand aan de lijn en geen stomme bel computer. Gelukkig zijn er nog bedrijven die weten hoe service verlening werkt.

• Toegevoegde waarde

Staan direct klaar met service hoog in het vaandel

Een goede organisatie. Professionele medewerkers, die overal een oplossing voor hebben.

Over OnlineAfspraken.nl

Bij OnlineAfspraken.nl willen we voor ondernemers het beheren van de online agenda, afspraken en klanten vereenvoudigen. OnlineAfspraken.nl wordt continu verbeterd, voornamelijk op basis van feedback van onze klanten.