Ik vond de online agenda perfect werken met veel mogelijkheden. Bij problemen werd ik altijd zeer vriendelijk, behulpzaam en geduldig geholpen, dat heb ik zeer gewaardeerd.

Scheelt me veel tijd!

Het online planprogramma van OnlineAfspraken.nl scheelt me zo veel tijd! Mijn agenda vult zich nu vanzelf in plaats van dat ik eindeloos heen en weer mail en bel met klanten. Ook vind ik het heel fijn dat ik nu veel meer mijn eigen beschikbaarheid bepaal, in plaats van dat ik ga nadenken over elk verzoek van een klant. Ik heb de link nog niet als knop op mijn website staan, maar mail die naar klanten die een afspraak bij me willen maken. Zo houd ik zelf nog een beetje zicht op de aanvragen en afspraken. In het programma zitten heel veel mogelijkheden. Niet alles spreekt even voor zich, echter. Maar je krijgt een persoonlijke telefonische rondleiding waarna je direct weet wat je moet doen. Bij vragen reageren ze direct en als je er even mee werkt, is het wel duidelijk. Het programma is heel gemakkelijk in te stellen als je afspraken allemaal even lang duren. Bij mij is dat niet zo waardoor het iets ingewikkelder inregelen was. Maar ik ben er goed mee geholpen en het is gelukt. En de wachtlijstfunctie is ook heel compleet en goed. Ik ben er heel blij mee.

• Toegevoegde waarde

Uitstekend softwarepakket voor mijn eenmanspraktijk

Online afspraken doet mi geen recht aan wat er wordt geboden. Met dit pakket kan ik ook mijn dossiers bijhouden, de financiën afhandelen waaronder factureren, video afspraken plannen en gelijk laten betalen etc.

Topservice

Gewoon super geregeld

• Toegevoegde waarde

GEWELDIG! Fijn systeem en de klanten service is TOP!

Het onlineafspraken programma kan zo veel dat het soms even zoeken is hoe het ook alweer werkt maar mijn ervaring met de klantenservice is geweldig! Als ik het even niet weet zoek ik op de website of Youtube filmpjes (zijn er heel veel) het leert je veel. Soms doe ik alles zoals in het filmpje maar werkt het toch niet zoals ik wil en mail of bel ik de klantenservice ze nemen de tijd en kijken met je mee totdat het precies is zoals je wilt. Super blij mee echt een aanvulling.

• Toegevoegde waarde

Vormgeving onvoldoende en geen geld terug

Negatief verrast door de weergave van het boekingssysteem en de beperkte mogelijkheden om tot een huisstijl te komen die matcht met websites. Helaas tijdens mijn verlengde proeftijd te weinig aandacht besteed om de vormgeving door te nemen. 2 dagen na betaling geen coulance vanuit de organisatie om geld terug te krijgen omdat dit simpelweg zo genoteerd staat in hun algemene voorwaarden.

• Toegevoegde waarde

Beste Maarten, Op 24-11-2021 ben jij een proefperiode van een maand gestart voor het bedrijf Coach Maarten. Omdat jij aangaf niet genoeg tijd te hebben gehad om het volledig te testen, hebben wij bij uitzondering nogmaals de proefperiode gratis met een maand verlengd. Op 25-1-2022 heb jij bij ons een abonnement afgenomen voor drie maanden. Op 27-1-2022 vraag je ons om retournering van de licentiefee. Wij zijn van mening dat twee maanden gratis proefperiode lang genoeg moet zijn om te kunnen beoordelen of de huisstijl te matchen is (iets dat 4000 andere klanten wel is gelukt) en hebben in deze dus besloten niet tot terugbetaling over te gaan. Naast dit alles staat het zoals je zelf al aangeeft inderdaad duidelijk beschreven in onze algemene voorwaarden. Twee weken geleden hebben wij nog een aantal bedrijven coulance verleend omdat het winkelen op afspraak toch niet door bleek te gaan. Wij willen altijd meedenken en er is zeker coulance mogelijk, maar in deze situatie vinden wij dat niet passend. Met vriendelijke groet, Team Onlineafspraken.nl

Goed systeem met veel mogelijkheden en hele goede klantenservice

Voor de open dagen en informatieavonden van onze middelbare scholen hadden we in coronatijd ineens een aanmeldsysteem nodig met opties. OnlineAfspraken bleek een uitstekende keuze. Binnen een mum van tijd werd het ingericht zoals wij wilden en latere aanpassingen (en dat waren er veel i.v.m. de steeds wijzigende regelgeving) werden snel gedaan, er werd meegedacht en opgelost.

• Toegevoegde waarde

Heel fijn programma en goede klantenservice!

Het was even puzzelen om te begrijpen hoe ik deze software goed kon gebruikenen maar intussen is dit helemaal duidelijk. Vanaf het begin af aan heb ik vaker vragen, ook wat complexere, gesteld en deze worden heel goed opgepakt. Tevens is de klantenservice snel en denkt met je mee + gaat zelfs een stap verder dan de wens in de software. Een absolute aanrader dus!

• Toegevoegde waarde

Super gebruiksvriendelijk en top klantenservice

Ik werk al enige tijd met Online afspraken en het systeem zit super goed in elkaar. Het is heel gebruiksvriendelijk en als je wel een keer een vraag hebt, dan staat de klantenservice voor je klaar. Ze denken echt met je mee en nemen de tijd voor je. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een prettig Nederlands(!) platform.

• Toegevoegde waarde

Fijne samenwerking en support.

Het was fijn samenwerken, en de support was heel goed. Het reserveringssysteem was op enkele punten na internationaal-proof, voor de rest een prima systeem om mee te werken.

Top klantenservice

Systeem werkt heel fijn en de kleine beheer/instelling dingetjes waar ik niet uitkwam, daar werd ik top mee geholpen door de klantenservice.

Super fijne agenda

Ik werk nu ongeveer twee jaar met onlinafspraken. Mijn mail verkeer is gehalveerd, hoera!! Klanten kunnen nu heel makkelijk zelf een afspraak inplannen en hebben daardoor ook meer het gevoel dat het op hun eigen agenda afgestemd kan worden. Je moet er echt even voor gaan zitten om het systeem te doorgronden. Wanneer je dit onder de knie hebt kun je alles helemaal inrichten naar eigen hand. Kom je er niet uit… de service is helemaal goed en er wordt met je meegedacht. Ik ervaar alleen maar voordeel. Top!

Makkelijk en betrouwbaar systeem

Deze afsprakenagenda heb ik makkelijk op onze website kunnen integreren. Het fijne van dit systeem is dat er tal van opties zijn, maar je het ook heel 'basic' kunt houden.

• Toegevoegde waarde

Het online afspraken team staat altijd klaar als je ze nodig hebt!

Gebruiksvriendelijke software met zeer veel mogelijkheden. Mocht de mogelijkheid die je zoekt er nog niet zijn, nemen ze dat vaak mee in een volgende update. Vriendelijk en meedenkend team.

• Toegevoegde waarde

Professioneel planningsprogramma met uitstekende service

Ik gebruik onlineafspraken.nl al een aantal jaren. Naar volle tevredenheid. Er zijn enorm veel mogelijkheden. Misschien wel te veel, maar mocht ik er om die reden niet helemaal uit komen dan is er altijd een snel en goed advies van de helpdesk. Meedenken met een 'bedrijfsvraagstuk' als het gaat om planning is ook al niet te veel gevraagd. Ik ben een uitermate tevreden klant.

Geweldig! Heel snelle respons

Ik had al binnen een uur aandacht van een service medewerker voor mijn probleem. Geweldig dat er snel gereageerd wordt bij dingen waar je tegen aan loopt, des te eerder je verder kunt. En dat allemaal via de mail!

Geweldige Heldesk met korte reactietijd

Het is ongelooflijk hoe snel de helpdesk van Online Afspraken reageert op verzoeken van de klant. En...niet onbelangrijk: 9 van de 10 keer hebben zij ook gelijk de oplossing!

• Prijs N.v.t.
  • Toegevoegde waarde

Fijne samenwerking met duidelijke communicatie

Ontzettend fijn bedrijf. Wanneer er vragen zijn zowel telefonisch als schriftelijk wordt er snel gereageerd met de juiste informatie. Als je het systeem eenmaal door hebt is het erg makkelijk en toegankelijk! Als sauna bedrijf waren wij noodgedwongen om een reserveringsysteem aan te schaffen, hierin is vanuit Onlineafspraken snel gehandeld en er werd heel erg meegedacht met ons. Wij willen nooit meer anders!

• Toegevoegde waarde

Een heel duidelijk systeem en een goede service?

Eenvoudig in gebruik en inzetbaar op verschillende domeinen van paramedische beroepen

Super klantenservice

Eigenlijk kan alles, je hoeft alleen maar je wens door te geven en er is een optie voor. Ze sturen je niet naar de help pagina, maar passen het zelf meteen voor je aan. Echt een product en service op maat. En niet te vergeten snel. Als iets aangepast moet worden en het wordt dezelfde dag, nee hetzelfde uur nog gedaan, fantastisch! Heel blij.

Werkt super gemakkelijk

Makkelijk te gebruiken programma, heldere en duidelijke uitleg. Goede support bij vragen en problemen.

• Toegevoegde waarde

Uitstekende, snelle & vriendelijke service!

Ik heb onlangs contact gehad met OnlineAfspraken over een foutmelding die werd getoond in de applicatie. De medewerkster wist direct wat de oorzaak was en heeft instructies gegeven hoe dit op te lossen. Daarna heb ik nog 1 vraag gesteld, binnen 15 min. had ik een antwoord & oplossing! Ik ben zeer tevreden over de snelle & vriendelijke service van OnlineAfspraken! Chapeau!

• Toegevoegde waarde

Heel goed in te regelen pakket voor zowel beheerder als klant

Net begonnen met gebruik van OnlineAfspraken.nl Je kunt ontzettend veel zelf instellen dus als je graag controle wil over hoe afspraken kunnen worden ingepland door klanten zelf is het een superfijn pakket. Ook worden vragen erg snel beantwoord, wat heel fijn werkt. Aanrader!

• Toegevoegde waarde

Super fijn, gebruiksvriendelijk en betaalbaar programma!

Ik heb dit programma als zeer gebruiksvriendelijk, veelzijdig en overzichtelijk ervaren. De keren dat ik een vraag had, ben ik heel vriendelijk, adequaat en vlot geholpen. Prima service. Ik beveel dit programma zeker aan!

Top service!

Ik ben zeer positief. Super fijne agenda met veel mogelijkheden, ik heb ook het kassasysteem en de app. Ik vind de support super snel en er is altijd een oplossing. Kortom hier een zeer tevreden klant.

Over OnlineAfspraken.nl

Bij OnlineAfspraken.nl willen we voor ondernemers het beheren van de online agenda, afspraken en klanten vereenvoudigen. OnlineAfspraken.nl wordt continu verbeterd, voornamelijk op basis van feedback van onze klanten.