Wij doen al meerdere jaren zaken met Online Afspraken en keer op keer doen ze wat ze zeggen: het leveren van goede service tegen een nette prijs. Als wij iets complex willen, leveren zij een oplossing.

• Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning

Tool werkt uitermate goed, soms wel zoeken naar instellingen en de "gedachte" waarin de tool is gebouwd. Zo hier en daar zou een tooltip wel handig zijn. Leuk om te merken dat er steeds meer mogelijkheden komen. Het stellen van vragen via support werkt perfect. Via Facebook verwacht je een sneller antwoord op vragen. Is een forum een optie?

• Functie: Consultant
  • Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Niets negatiefs, door de vrij complexe inrichting voor Evorsa is het wat lastig maar over het algemeen prima. Ps, maak in deze enquete ook een commentbox om ideeen of verbeterpunten aan te geven, de tekst "omschrijf uw negatieve ervaring" is wat negatief :)

OnlineAfspraken werkt heel gebruiksvriendelijk en de support is snel en duidelijk.

• Functie: Senior Helpdeskmedewerker
  • Branche: Overig
  • Omschrijf uw negatieve ervaring n.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Je kan met meerdere personen in de agenda werken en afspraken inplannen. Er worden automatisch afspraakbevestigingen verstuurd. Voor afspraken op 1 locatie is het prima te doen.

• Functie: Ondernemer
  • Branche: Zakelijke dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het is omslachtig om dingen in te stellen. HIerdoor komen er te veel fouten in de agenda. Je kan geen goede instelling maken om klanten te verzamelen in een tijdsblok en daarna op eigen volgorde in te plannen. Alle suggesties die ik hiervoor heb aangedragen kunnen niet verwerkt worden door hen. Dingen die naar mijn oordeel simpel te programmeren moeten zijn, zegt men dat het niet kan. Ik vind dit een gemiste kans. Men denkt ook niet echt mee om dit op te lossen.

Ik werk nu bijna 1 jaar met o line afsprsken en het bevalt mij en nijn klanten heel erg goed. Helpdesk is snel, professioneel, en erge aardige mensen. Mijn klanten boeken dankzij deze agenda vaker, sneller en vinden het fijn om zelf te kunnen boeken. Ik plan alleen open wat ik opgevuld wil hebben en dat werkt erg fijn! Een echte aanrader dus! lieve groet, Cristina Lopez

• Functie: eigenaresse
  • Branche: Beauty en Wellness

Systeem is overcompleet en werkt perfect.

• Functie: Functionaris Gegevensbescherming
  • Branche: Zakelijke dienstverlening

Al vanaf 2014 maken we met volle tevredenheid gebruik van de diensten van onlineafspraken.nl. Probleempjes waar je tegen aan loopt worden snel opgelost en we hebben het idee dat je als klant op een nette en adequate wijze te woord wordt gestaan. Gewoon een betrouwbare service die ons bovendien veel werk uit handen neemt. Ons advies, niet twijfelen maar gewoon doen!

• Functie: Algemeen directeur
  • Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Tja, na lang nadenken hebben we het opgegeven, er zijn bij ons geen negatieve ervaringen bekend.

Gebruiksvriendelijk, goede bijna 24/7 ondersteuning, zeer volledige agenda.

• Branche: Beauty en Wellness

Online afspraken biedt een uitgebreid pakket om mij te ondersteunen; mijn boekingen, overzicht van klanten, betalingen en mailings. Daarnaast werken ze heel hard om je nog extra te helpen nieuwe features te ontwikkelen of dingen uit te leggen. Ik kwam voor de inhoud en blijf voor de service.

• Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning

klanten vergeten nooit meer hun afspraken.

• Functie: podoloog
  • Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring cliënten kunnen zelf beslissen of zij een kwartier later inplannen (bijvoorbeeld 9:15 i.pv. 9:00). Hierdoor heb ik tijd verlies en ontstaan er gaten in mijn agenda waardoor er geen client ingepland kan worden omdat de overgebleven tijd dan te kort is.

Goedemiddag Podocare Oss, binnen ons systeem hebben wij een plug-in voor aansluitende afspraken. Deze is te vinden onder Instellingen > Extra functionalitieit > Aansluitende afspraken (deze is hier te vinden daar dit niet een functionaliteit is die voor iedereen relevant is). Vervolgens kan je deze functionaliteit per afspraaktype instellen, zo kan je ervoor kiezen om alleen de eerste tijd te tonen, alleen de laatste tijd maar ook alleen aansluitende blokken (als iemand 1 afspraak geboekt heeft, dat alleen de tijden ervoor en erna aangeboden worden). Ook is het mogelijk om op bedrijfsniveau of per afspraaktype aan te geven welke tijden aangeboden moeten worden. Dit vind je onder Instellingen > Getoonde tijden. Er kan dus volledig zelf bepaald worden welke tijden aangeboden worden. Bij vragen, zijn wij telefonisch of per mail bereikbaar. Groeten! Team OnlineAfspraken.nl

Wat een geweldige service heeft online afspraken. Gisteren 1,5 uur aan de telefoon gezeten om dingen waar ik tegenaan ben gelopen op te lossen. Zonder haast en met veel aandacht. Zelfs na die tijd vroeg ze of ze nog iets voor me kon doen. Erg fijn!

• Functie: Directeur
  • Branche: Overig

Door gebruik te maken van online afspraken bespaar ik een hoop tijd. Het is een uitgebreid systeem met veel mogelijkheden. Daarnaast hebben zij een zeer vriendelijke klantenservice die je niet van het kastje naar de muur stuurt maar de tijd neemt om te helpen en je ook nieuwe dingen leren. Voor ons bedrijf wat 9000km verderop in te caribbean is gevestigd is dat erg fijn. Kortom ben je als bedrijf toe aan de volgende stap? Neem dan contact op met het team van online afspraken

• Branche: Beauty en Wellness

Zodra je de werking van het systeem onder de knie hebt, is het een geweldige tool om afspraken te plannen en online betalingen te regelen. Ik heb regelmatig support nodig van het onlineafspraken team, met name van Franke, en wordt altijd perfect geholpen.

• Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Ik merk dat de combinatie betalen en plannen niet altijd gemakkelijk verloopt voor klanten. En dat het inplannen van een afspraak soms niet wordt afgerond omdat er nog stappen doorlopen moesten worden, terwijl men al dacht afgerond te hebben.

De agenda is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, en een top service wordt er verleent.

• Functie: Ondernemer masseuse
  • Branche: Beauty en Wellness
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen negativiteit.

Bij deze wil ik mededelen dat onlineafspraken een zeer professioneel bedrijf is. Ze doen wat ze beloven en service is uitstekend. Franke staat altijd voor je klaar zonodig! Dus bij deze wil ik dan ook onlineafspraken.nl aanbevelen!!

• Branche: Beauty en Wellness

Zeer goed bereikbaar en altijd bereid om alles op korte termijn te regelen.

• Prijs N.v.t.
  • Functie: Bedrijfsleider
  • Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Nog geen negatieve ervaring gehad.

Het Online Afspraken systeem heeft veel mogelijkheden. kan aangepast worden naar elke praktijksituatie. Team biedt prettige, deskundige en snelle hulp bij vragen.

• Functie: praktijk eigenaar
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Online afspraken is voor mij een afspraak systeem dat vertrouwen geeft. De support is geweldig - niets is teveel en je voelt je 'welkom' met je vragen. Wat ook echt super is dat iedere medewerker thuis de agenda kan inzien- zodat er bij ziekte met het hele team snel geschakeld kan worden

• Prijs N.v.t.
  • Functie: eigenaar
  • Branche: Beauty en Wellness
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Dat ik het jammer vind dat ik niet goed weet wat alle mogelijkheden zijn. Want volgens mij zitten er veel meer mogelijkheden op dan die voor ons nu helder zijn. Verder geen enkele negatieve ervaring ☺

Zeer uitgebreid en aanpasbaar afsprakenpakket voor bedrijven; zowel goed als starter of, zoals wij ze nodig hebben, zeer uitgebreid agendapakket

• Functie: dr
  • Omschrijf uw negatieve ervaring /

Ruim een jaar gebruik gemaakt van Online Afspraken. Ik heb deze periode zeer positief ervaren. De prijs-kwaliteit verhouding is perfect en ook als je al klant bent wordt je nog gewaardeerd. Op vragen heb ik altijd binnen 24 uur antwoord gekregen en ben ik zeer vriendelijk altijd te woord gestaan. De afspraak module is zeer gebruiksvriendelijk en mijn klanten waren er zeer tevreden over. Altijd en overal hun afspraken inzien, zelf kunnen maken en eventueel annuleren. No shows kwamen niet meer voor hierdoor en er was ook geen onduidelijkheid meer. Zeker een aanrader!

• Branche: Beauty en Wellness

Normalitair werk ik met Libersy, wilde voor de nieuwe website kijken of online afspraken wat was. Aangezien er enorm veel opties waren en ik in de tussentijd besloten had dat onlineafspraken op de site moest gaan komen dacht ik laat ik vragen of ze me kunnen helpen. Vroeg na ons gesprek om een factuur maar de rondleiding in het systeem was voor Free. Hoe leuk is dat!!!!

• Functie: Medische Pedicure
  • Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Tot op heden nog geen negatieve ervaring. Wat wel jammer is is dat onlineafdspraken niet te synchroniseren is met Podofile......

Prettig geholpen aan telefoon met antwoord op mijn vragen en ook nog extra gebruikstips.

• Functie: Backoffice medewerkster
  • Branche: Onderwijs en opleidingen

goede klantenservice. snel, hulpvaardig en met alle tijd voor de klant. verder prettig werkende app.

• Functie: eigenaar
  • Branche: Overig
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Onlineafspraken biedt een mooie dienst aan met goede, snelle en persoonlijke service. Er is veel mogelijk om naar eigen wens in te vullen en zowel de front-end als ook de back-end werkt makkelijk en intuïtief. Ik zou graag nog iets meer bereikbaarheid buiten kantooruren zien; dit zijn juist onze openingsuren.

Over OnlineAfspraken.nl

Bij OnlineAfspraken.nl willen we voor ondernemers het beheren van de online agenda, afspraken en klanten vereenvoudigen. OnlineAfspraken.nl wordt continu verbeterd, voornamelijk op basis van feedback van onze klanten.