Zeer goede ervaring

Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden. Denken mee!

Bedankt voor de mooie beoordeling Patrick. Groet, Team Twilight Entertainment

Alles volgens afspraak uitgevoerd

Alles volgens afspraak uitgevoerd. goed optreden

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Hoi Fred, Dank voor je positieve beoordeling. Een volgende gelegenheid zijn we je weer graag van dienst. Groet Team Twilight Entertainment

Prima gereged!

Boeken ging in goed overleg, afspraken met de bands waren goed gemaakt. Iedereen was op tijd, feesten waren uitstekend.

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Dag Jan, Goed om te horen dat de bands in de smaak zijn gevallen. Groet Team Twilight Entertainment

Q-Music The Party was geweldig!

Van de opbouw tot aan de afbouw was het super geregeld. Professionele mensen die hun vak verstaan. Het feest was helemaal geslaagd dankzij Twilight, de op-en afbouw crew en de DJ's van QMusic. Ook ben ik erg te spreken over de klantvriendelijkheid en bereikbaarheid van de klantenservice. Er wordt tevens goed meegedacht. Zeker aan te raden!!

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Heerlijk meegezongen met de bekende ABBA nummers

De dames zagen er prachtig uit en zorgden ervoor dat iedereen meezong met de bekende ABBA nummers. Ze zorgden voor veel gezelligheid!

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Hoi Ilse, Bedankt voor je review en positieve beoordeling. De Liedjes van ABBA blijven maar voortleven, fijn dat jullie hebben genoten. Wij zullen de complimenten overbrengen aan de dames ;-) Graag tot een volgende gelegenheid. Groet Team Twilight Entertainment

mooie toevoeging aan ons programma

We hebben Nigel Otermans gevraagd het jubileumboek op magische wijze te onthullen en dat is gelukt. Leuk dat hij het logo van Poiesz heeft gebruikt en de dames gekleed waren in de Poiesz kleuren

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Dag Jan, Allereerst bedankt voor je review en positieve beoordeling. Nigel Otermans is dit wel toevertrouwd! Iedere opening of evenement weet Nigel de juiste invulling te geven. Graag tot een volgende gelegenheid. Groet Team Twilight Entertainment

Geweeeeeeeeeeeeeeeeldig !!

Makkelijk in contact, vriendelijk, correct en geen loze beloftes.

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Hoi Frans, Dank voor je enthousiaste review, daar worden we vrolijk van. Tot een volgende keer maar weer. Groet Team Twilight Entertainment

Alles gelopen zoals afgesproken, dus perfect.

Het was perfect tot dit formulier. Je kunt het E-mailadres niet wijzigen. mijn E-mail is [email protected]

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Dag Dick, Fijn dat alles perfect was. Jammer dat je het e-mail adres niet kunt aanpassen. Ik heb het gemeld bij het team van klantenvertellen.nl Groet van Team Twilight Entertainment

Alles is keurig verlopen

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Bedankt voor je positieve review, fijn dat je tevreden bent. Tot de volgende gelegenheid, maar weer. Groet Team Twilight Entertainment

Helemaal TOP!!

Bobbie Prins geboekt voor onze ouders op ons huwelijksfeest. De reactie van hun was nog mooier dan gehoopt!!! Dankjewel!!!

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Dag Marie-Louise, Goed om te dat je ouders genoten hebben van de Vlaamse vedette Bobby Prins. Groet Team Twilight Entertainment

Top geregeld en duidelijke afspraken

Was prettige en flexibele samenwerking. Door omstandigheden hebben we de boeking moeten verplaatsen daar werd niet moeilijk over gedaan en is super opgelost. We hebben genoten van het optreden van Dany Froger, is echt een aanrader als je iets hebt te vieren en de sfeer wil verhogen.

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Dag René & Ricky, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat de samenwerking als prettig is ervaren en dat jullie Danny Froger aanbevelen. Ook namens hem dank voor de goede zorgen ter plaatse. Groet Team Twilight Entertainment

Geweldig geadviseerd en geholpen. Het optreden was 1 groot feest.

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Hoi Sandra, Dank voor je mooie review! Tot de volgende keer maar weer, als er weer een groot feest georganiseerd dient te worden. Groet Team Twilight Entertainment

Goed geregeld!!

Goede band, optreden Johhny was super.

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Dank voor je review Linda. We zullen je complimenten over brengen aan Johnny. Groet Team Twilight Entertainment

Korte lijnen en denken mee in de wensen die je hebt.

De titel zegt alles.

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Dag Johnny, Dank voor je mooie beoordeling. Wij proberen ons te onderscheiden door optimaal met de klanten mee te denken. Zo te lezen is dat gelukt ;-) Groet Team Twilight Entertainment

Helemaal goed.

Een zeer fijne samenwerking.

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Dag Geke, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je onze samenwerking als fijn hebt ervaren. Ook dank namens John de Bever voor de goede zorgen ter plaatse. Groet Team Twilight Entertainment

Geweldig.

Zo’n grootste avond gehad. Zeer vakkundig en professioneel geholpen door Twilight Entertainment. Dikke 10.

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Beste Tineke, Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Graag tot een volgende gelegenheid. Groet Team Twilight Entertainment

Een professioneel bureau wat de verwachtingen en beloftes waarmaakt.

Twilight is een heerlijk no nonsense bureau om mee te werken, en deliveren op alle vlakken! Complimenten en grote dank voor de prettige samenwerking.

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Hi Celine, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Dank voor de gastvrijheid en de prima geregelde zaken ter plaatse. Graag tot een volgende gelegenheid. Groet Team Twilight Entertainment

professioneel buro

Goede communicatie, prettige begeleid en telefonisch altijd bereikbaar. Alles is verlopen zoals gepland, Nogmaals dank

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Dag Sandra, Bedankt voor je review en fijn dat je onze ruime openingstijden ook als prettig hebt ervaren. Groet Team Twilight Entertainment

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Dag Gaby, Dank voor je korte maar krachtige beoordeling. Graag tot een volgende gelegenheid. Groet Team Twilight Entertainment

Top alles goed geregeld

Alles duidelijk en snel per mail geregeld.

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Hi Michel, Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Graag tot een volgende gelegenheid. Groet Team Twilight Entertainment

Positief, behulpzaam, communicatie goed

Altijd meedenken met de klant. Snelle reactie en duidelijke communicatie. Werk altijd prettig samen met Twillight.

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Dag Ijsbrand, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Fijn dat we al jaren prettig samenwerken. Groet Team Twilight Entertainment

Fijn contact

Betrokken

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Dag Wendy, Bedankt voor je positieve review en dat je ons team als betrokken ervaart. Graag tot een volgende gelegenheid. Groet Team Twilight Entertainment

Prettige en duidelijke communicatie.

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Hoi Monique, Bedankt voor je positieve beoordeling en fijn om te horen dat je onze communicatie als duidelijk ervaart. Tot de volgende keer maar weer. Groet Team Twilight Entertainment

Top geregeld!!!

2,5 geleden de boekingen gedaan door Corona steeds uitgesteld maar via twilight iedere keer verzet. Dank daarvoor

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Dag Michel, Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Wij hebben ons in de corona periode proberen zoveel mogelijk soepel op te stellen. Goed om te horen dat jullie dit ook zo ervaren hebben. Groet Team Twilight Entertainment

Perfect geregeld

Ik heb nu voor de 2e x gebruik gemaakt van Twilight Entertainment omdat het gewoon op rolletjes loopt. Personeel denkt mee qua mogelijkheden, altijd reactie bij vragen en als perfect geregeld

• Hoe ervaart u de vriendelijkheid en kundigheid van ons team ?

Beste mevrouw Olffen, Bedankt voor je positieve review. Wij proberen altijd mee te denken in de mogelijkheden. Fijn om te horen dat u dat ook zo heeft ervaren. Graag tot een volgende gelegenheid. Groet Team Twilight Entertainment

Loonseweg 17

5527AB Hapert

Over Twilight Entertainment

Twilight Entertainment is een full service artiestenbureau waar u terecht kunt voor boekingen van Artiesten | Bands | Dj`s | Magic & Illusie | Openingsacts en veel meer. Prijzen en informatie vind u online op: www.twilight-entertainment.nl