3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het voorafgaande telefonisch contact, de uitleg over aanpak en het maken van afspraken was accuraat en professioneel. Ook de medewerkers die de isolatie hebben uitgevoerd, waren bijzonder klantvriendelijk enz.

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Ik heb vooraf gevraagd of het erg stoffig zou worden. Het antwoord lag in de lijn van 'het wordt wel stoffig, maar het valt mee'. Maar het viel niet mee. Wanneer ik dit geweten had, dan had ik vooraf alle kasten, deuren enz. afgetaped. Nu kwam het stof OVERAL, tot en met de was buiten, in de tuin beneden, die direct terug de wasmachine in kon. Ik heb hierdoor een zware luchtweginfectie opgelopen (nooit eerder gehad). Het isolerend effect qua geluid valt me tegen, ik hoor eigenlijk weinig verschil en de benedenburen ook niet. Toen ik bovenstaande telefonisch melde bij het bedrijf werd verteld dat deze klacht niet eerder was voorgekomen en dat men het vervelend voor me vond.

Snel en vakkundig gewerkt. Fijne samenwerking met de monteur. Schone oplevering.

• Ik ben: een vaste klant

Het advies had behalve naar de eigenaar wat mij betreft ook aan mij en mijn collega-huurder mogen worden verzonden, het advies met de voorgestelde oplossing biedt wel een belangrijke vermindering voor het geluidsprobleem, maar had meer maatregelen kunnen bevatten als er uitgebreider naar de situatie gekeken was, er werd gelijk richting voorzetwand gepraat. De uitvoering was verder wel prima, de informatievoorziening er om heen qua planning goed, wel werd mij gevraagd de ruimte te ontruimen terwijl dit niet nodig was en dit voor mij ook lastig te realiseren was.

• Offerte traject N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Aan de eigenaar van het pand voorstel een uitgebreide opname van de situatie. Het geluid via de vloer en de deuren is niet / zeer beperkt besproken. Daar had ik graag ook nog een mening over gehad.

Vanaf aanvang tot en met de plaatsing van de akoestische voorzetwand is alles heel goed verlopen. Er is prima werk geleverd door mensen die kennis hebben van isoleren. Ben dan ook zeer tevreden met het eind resultaat. Goed isoleren in oudere woningen loont zeker de moeite daar het je wooncomfort zal doen toenemen.

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Heb ik niet. Ga Vooral Zo door! Heel erg bedankt voor alles.

• Nazorg en garantie

Vakkundig bedrijf dat verstand heeft van Isoleren! Prettige samenwerking waarin heel goed naar onze wensen werd geluisterd; dit resulteerde in een optimaal resultaat na de verbouwing. Daarnaast werken er nette vakkundige medewerkers die oog hebben voor detail. Kortom een isolatiebedrijf wat ik iedereen dan ook graag zou willen aanbevelen!

• Assortiment N.v.t.
  • Montage/ bezorging N.v.t.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Niet van toepassing.

Op korte termijn afspraak kunnen maken. Klus uitgevoerd volledig conform de gemaakte afspraken.

• Ik ben: een nieuwe klant

Verstand van zaken en duidelijk hoe en wat.

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Nazorg: hoe het huis was achter gelaten en de electriciteit is onduidelijk en werkt nog niet.

Helder in afspraken, stipt in de uitvoering, deskundige en zorgvuldige montage, al het personeel zeer prettig in het persoonlijke kontakt

• Prijs/Kwaliteitverhouding N.v.t.

Prima uitgevoerd.

Aardige mensen Goed advies Nette en goede uitvoering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

de beide personen die deze opdracht verzorgden waren bijzonder prettig in de omgang. Een absoluut pluspunt.

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: ik twijfel aan de prijs/kwaliteitverhouding: want 1 van de beide werknemers was duidelijk een professional maar de andere waarschijnlijk een ingehuurde werkstudent.

Optimale advisering met een goede keuzemogelijkheid voor verschillende oplossingen. Wesselink denkt mee en is pro-actief in het realiseren van de beste oplossing. De afwerking van het project is top. De communicatie is snel en helder.

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Geen.

Mooi eindresultaat. Prima afgewerkt. Iedere dag alles netjes opgeruimd/achter gelaten.

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: De werkzaamheden werden een dag later opgeleverd waardoor ik een dag langer in de slaapkamer moest verblijven.

• Ik ben: een nieuwe klant

ervaring met type woning zorgvuldige manier van werken wensen van de klant worden serieus genomen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Naar mijn wensen en verzoek is goed geluisterd. Het offerte traject is degelijk. De uitvoerders zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het afwerken en nazorg kan beter. Garantie is niet gegeven.

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Afwerken, nazorg en garantie duidelijker afspreken. Voortaan wel alle materialen meenemen. Mijn persoonlijke complimenten voor de uitvoerders.

Wesselink Isolatie heeft de klus naar volle tevredenheid afgerond. We hebben aanmerkelijk minder last van het geluid van de bovenburen. Het team werkt netjes en vakkundig. Al met al zeer tevreden over de samenwerking!

• Ik ben: een nieuwe klant

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Ik hoor de buren nauwelijks. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Ik ben: een nieuwe klant

Isofloc helpt uitstekend tegen kou. Klantvriendelijk bedrijf. Men zoekt, samen met de klant, naar de beste oplossing. Voor zover ik kan beoordelen, is de prijs redelijk.

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Isofloc is, naar mijn idee, minder geschikt voor geluidsisolatie; althans, in mijn situatie, waar ook sprake is van contactgeluid. Voorbeeld: De buurvrouw die 2 verdiepingen hoger woont, hoor ik nog steeds praten als ze aan de telefoon is (wel wat gedempter). Ik had van tevoren geen afdekplastic aangebracht (niet aan gedacht); de timmerman heeft dit ook niet gedaan en dat veroorzaakte veel troep. Hij had me wel gewaarschuwd van te voren. De man die kwam helpen bij het inblazen van isofloc (Arnoud?, een lange man) begon wel met het aanbrengen van afdekplastic. Dit maakte op mij meteen een goede indruk.

vraag me tot nu toe af in hoeverre de geluidsisolatie resulteert in een afdoende resultaat. De combinatie met de uiteindelijke vloerbedekking zal de uitkomst moeten weergeven

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: wijs klanten vooral op bovenstaande aspect

Een mooi opgeleverde showroom waarbij aan alle details is gedacht. Over een paar maanden gaan we nog meer ruimtes verbouwen in samenwerking met Wesselink Bouw.

• Assortiment N.v.t.
  • Montage/ bezorging N.v.t.
  • Ik ben: een vaste klant

Voor Wesselink was gekozen omdat naast geluidsisolatie ook warmteisolatie een rol speelde. Nadat akoestisch gelaagde voorzetramen geen afdoende oplossing hadden geboden tegen de geluidshinder van de zolderkamer in een vrijstaand huisje dat gelegen is aan een doorgaande weg met zwaar (landbouw) verkeer, kan ik tot mijn grote vreugde melden dat de isolatie met cellulose en fermacell platen door Wesselink tot een substantiele vermindering van het verkeerslawaai heeft geleid! Het is nog niet echt koud geweest, maar nu al is te merken dat deze (op het noorden en oosten gelegen kamer veel warmer aanvoelt dan voor de isolatie. Op internet profilerert het bedrijf zich als eerljjk en vakkundig. Dat doen wel meer bedrijven, maar dit bedrijf maakt het waar!

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: Offerte zou gedetailleerder kunnen om misverstanden te voorkomen. Alhoewel een verschil van mening klantvriendelijk door Wesselink is opgelost zou terugkoppeling aan klant over oplossing meer duidelijkheid hebben gegeven. Voor bedrijven die 70% aanbetalen wordt momenteel bij het programma Radar in eigen spotjes gewaarschuwd. Bij particulieren die dit gezien hebben kan een aanbetaling van > 50% 'onbetrouwbaar' overkomen.

prettige samenwerking alles netjes op tijd en zorgvuldig gebouwd jullie denken mee en zijn flexibel ik heb het positief ervaren dat jullie ook zijn langs geweest toen de resultaten mij tegenvielen

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Verbeterpunten en tips: ik ben ontevreden over het resultaat. ik kan nog steeds mijn buren horen praten, ook als ze niet gillen (en lopen etc.). voor zo'n grote investering had ik beter verwacht

Er wordt heel duidelijk uitgelegd wat, in mijn geval, het isolatie materiaal doet. Ik woon er nog niet dus kan het niet testen, maar de manier waarop het contact en de werkzaamheden zijn verlopen geven een fijn en vertrouwd gevoel.