Allemaal goede vriendelijke werkers, ze hebben het perfect gedaan!

Nette verhuizers. Alles volgens planning en netjes verhuisd

Nette verhuizers. Alles volgens planning en zonder schades verhuisd.

Zie onder

Personeel Keurig netjes en goed gewerkt. Gedrag keurig. Verhuizing van meubels heel goed.

Aantekening bij de vier sterren: Personeel uitstekend, maar te weinig mman voor de job

De verhuizing betrof de verhuizing naar Montmaurin-Frankrijk, jl. dinsdag. Verlaat kwam de truck aan door oponthoud in Brussel bij een andere verhuizing. Maar de twee verhuizers hebben gewerkt als paarden om alles binnen te krijgen. Fantastische job! Maar het was erg veel voor twee man. Eigenlijk teveel. Ik heb mij daar hogelijk over verbaasd en dat ook aangegeven bij voorman John. Lijkt mij een groot punt van aandacht voor de organisatie/management. Gelukkig voor John en zijn jonge collega staken buren en een bij mij werkzame bouwvakker een stevige hand toe om de wagen leeg te krijgen. Daarbij was het ook nog een geluk bij een ongeluk dat praktisch mijn hele boedel in één kamer opgeslagen moest worden in plaats van, zoals contractueel afgesproken, uitgepakt en geplaatst zou worden. (Dit omdat het huis nog niet klaar was die dag.) Dat was nooit en never gelukt met twee man waarvan de jongste zelfs zijn eerste ervaring had. Maar grote complimenten voor hem. Hij deed het fantastisch, was aan te spreken en bereid te luisteren en te leren. Goeie vent, net zoals John. Ik bedank deze twee dan ook uit de grond van mijn hart.

Sterke en vriendelijke mannen, alsook nog super attent.

De grote van de verhuiswagen had zeker 3/4 kleiner gekund gezien de opgegeven spullen die vervoerd moesten worden.

Uitstekende service

Zeer nette medewerkers die niets te veel is.

Klantvriendelijk, betrouwbaar en doelgericht.

Prettige contacten, zowel in de voorbereidende als de uitvoerende fase. Een lastig moment was dat we niet tijdig terecht konden in onze volgende woning, maar dat is in goed overleg - ondanks de drukte bij de Bresser in die week - prima overbrugd en dat zelfs zonder verdere kosten. Hardwerkende plezierige medewerkers die ook prettig met ons meedachten bij de laatste loodjes. Alle afspraken zijn nagekomen.

Heel vriendelijk en behulpzaam en goede service

Heel vriendelijk en behulpzaam en goede service

Vriendelijk personeel, harde werkers, netjes afgeleverd en op plek gezet

Verhuizers waren netjes op tijd. Alles is netjes in de verhuiswagen geplaatst en op de nieuwe bestemming netjes op zijn plek gezet. Vriendelijk personeel die hard hebben gewerkt.

Alles was goed geregeld

Vriendelijk en meedenkend personeel

Bij gesprek een goed advies gegeven. Ook op je mail krijg je snel reactie. Goede service bij het halen van dozen etc.

Goede service fijn personeel alles en goed vervoerd ik miste alleen mijn zachte veger.

Fa ntastisch

Alleen maar positief. Alles volgens afspraak. Medewerkers bijzonder vriendelijk, positief, goed gehumeurd, deskundig en hard werkend. Contacten via telefoon met kantoor om vooraf eea te regelen, ook bijzonder positief

Goede service en Professioneel team

De offerte was snel en scherp gemaakt. Tijdens de verhuizing waren zij exact op tijd en binnen de afgesproken tijd klaar. Het team werkte netjes en hield rekening met alles. Een echte aanrader!!

alleen jammer dat de verhuislift die erbij besteld was niet aanwezig was. zodat de mannen lang moesten wachten .en uiteindelijk een lift moesten huren.voordat ze verder konden met hun werk. verder prima werk geleverd.

Medewerkers hebben alles conform de gemaakte afspraken snel en vakkundig uitgevoerd.

bijna alles is soepel verlopen en naar tevredenheid uitgevoerd.

Goed, gezellig en professioneel

Een groot compliment voor onze verhuizers. Verrassend was ook onze vrouwelijke verhuizer Maayke. Maar ook Yuk, Joeri en Simon. Wij hebben een relaxte dag gehad, zonder stress, maar professioneel en met mooie verhalen. TOP!!

Goed geregeld maar vraag altijd vooraf een offerte aan!

Men werkt correct, maar om verrassingen te voorkomen (omdat ook reistijd, pauzes en dergelijke meegerekend worden als je het op regiebasis betaalt) adviseer ik vooraf een offerte aan te vragen.

Prima verzorgd

Professioneel en behulpzaam

Vriendelijk en deskundig personeel

Vlotte afwerking, uiterst zorgvuldig, gezellige lui.

Heel goed contact en TOP geregeld tijdens onze verhuizing!

Wij zijn voor de 3e keer door jullie verhuisd en alle keren dik tevreden!

super gegaan en super vriendelijk

Zou het zo weer doen

Efficiente service en niets is teveel

Verhuisdag was erg effectief, niets is het personeel teveel.

Alles goed verlopen, vriendelijke en vakkundige mensen!

Betrouwbaar verhuisbedrijf

Alles was erg goed geregeld: snel en goed contact over de aanvraag, inventarisatie en offerte. Dozen en inpakmateriaal volgens afspraak geleverd. Op de dag zelf alle verhuizers op tijd op de juiste plek, alle meubels werden netjes vervoerd (sealing, dekens ed). Kortom, alles verliep goed en volgens afspraak.