goede ervaring met gedegen en betrouwbaar rapport

De makelaar is na een informatief gesprek het huis doorgegaan, de zaak buiten opgenomen, foto's gemaakt. Binnen korte tijd ontving ik de taxatie. Prima werk volgens afspraak en binnen de tijd gerealiseerd.

Professionele taxatie

Taxatie goed en professioneel uitgevoerd, met duidelijke vragenstelling om waarde te bepalen.

Fijne en goede uitleg van de waarde bepaling

Snelle, vakkundige en zorgvuldige taxatie woonhuis

Voor een aanpassing van de rente op onze hypotheek hadden we een taxatiewaarde nodig van onze woning. Hiervoor kwamen we -eigenlijk een beetje bij toeval- uit bij Makelaardij de Wit. Voor ons een onbekende taxateur, maar wel één met een aantrekkelijk tarief. Een telefoontje met mevrouw De Wit gaf meteen een goed gevoel, dus direct opdracht gegeven voor de taxatie. Deze werd snel, vakkundig en vooral ook zeer zorgvuldig uitgevoerd. Het taxatierapport was uitgebreid en goed onderbouwd. Kortom, hier spreekt een zeer tevreden klant!

Snelle service

Wij hadden een makelaar nodig voor een waardebepaling en wij hadden snel een afspraak en de waardebepaling kregen we ook snel met een uitgebreid verslag

Positief

Afspraak kon snel gemaakt worden, vriendelijke makelaar. Taxatierapport zag er naar tevredenheid uit

Goede en duidelijke rapportage

Niet zelf de taxateur gesproken, maar de rapportage komt overeen met wat wij zelf er van vonden.

Uitstekende taxateur Luistert goed, neemt de tijd. Goede inschatting gemaakt Prima taxatie

Kundig en snel

Stelt goede vragen om tot de juiste taxatie te komen. Liesbeth Bekijkt het huis grondig, weet precies waar ze op moet letten en stelt kritische vragen om tot een goede beoordeling te komen. Komt ook nog met adviezen. Top!

Compleet met duidelijk rapport.

De taxatie is tot in detail uitgevoerd. Met heldere foto's en uitleg/omschrijvingen over de woning en zijn omgeving. Als koper weet ik nu exact waar ik aan toe ben.

Gewoon goed.

Wederom prettig en professioneel samen gewerkt, alles volgens afspraak.

Fijn contact gehad en duidelijk

Vriendelijk te woord gestaan, alles duidelijk verteld .

Uitstekend en snel uitgevoerde taxatie voor aankoop van een woning. Zeer uitgebreid rapport met naast de taxatie ook vergelijkende waardebepaling van gelijksoortige woningen om de taxatie te ondersteunen.

Iemand die goed rondkijkt, goede vragen stelt en luistert

Reageerde snel op uitvraag. Heeft alles opgenomen, stelde goede vragen waaruit haar kundigheid blijkt. Onderzoek was goed/grondig en fotografeerde veel. Rapportage was snel geleverd en was uitgebreid.

Super taxatie op ons huis

Wij zijn super tevreden over hoe alles is verlopen bij de taxatie van ons huis

Prima.

Afspraak was snel gemaakt en op korte termijn mogelijk. Goedkoopste taxatie van de regio.

Tevreden

Ik ben tevreden over het duidelijke taxatierapport

Snelle service

Na aanmelding via de website snel contact, waarna direct een afspraak ingepland kon worden. Na de bezichtiging na een aantal dagen het rapport ontvangen. Steeds via de mail op de hoogte gehouden van de voortgang. Prettig persoonlijk contact.

Klantvriendelijk en accuraat

Mijn ervaring met Makelaardij de Wit is positief. Ze Ze zijn klant gericht en luisteren goed naar de wensen van de klant en werken accuraat.

Prettige ervaring met Makelaardij de Wit: " a a n r a d e r ! "

Het betreft : een taxatie woning. Het gehele proces van " kontakten " t/m het "taxatie-rapport" verliep vlekkeloos. Zaken zoals : "correctheid" , " snelheid" , "doortastendheid" , "kundigheid" , maar zeker ook "vriendelijkheid " hebben we als zeer prettig ervaren.

Snelle, goede service

Snelle, goede service. Duidelijke communicatie

Gewoon goed, duidelijk en stipt

Een vakvrouw met kennis van zaken

Mevrouw De Wit neemt uitgebreid de tijd voor de taxatie van de woning. Ze werkt gedetailleerd en neemt alle zaken goed in zich op. Het taxatierapport is gedegen en goed onderbouwd.

Na iteratie goede waarde beoordeling

Eerste beoordeling was niet juist, wellicht verwisselen van dossiers

Goede dienstverlening

Door Corona en drukte bij mevrouw heeft het rapport langer geduurd dan verwacht. Verder

Vluchtheuvelstraat 4

5316BE Delwijnen

Over Makelaardij de Wit

Bij Makelaardij de Wit kunt u terecht voor woning taxaties en bemiddeling bij aankoop van een woning. Makelaardij de Wit is aangesloten bij VBO (Vereniging van makelaars en taxateurs), een actieve brancheorganisatie voor makelaars en taxateurs in onroerend goed. Makelaardij de Wit staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid en stelt u als consument centraal. Onze taxateur is ingeschreven in het NRVT (Nederlands Register Vastgoed Taxateurs) en het Stichting Certificering VBO Makelaars (SCVM) register.