Prettige en deskundige dienstverlening

We hadden een taxatie nodig voor een verbouwing en het oversluiten van onze hypotheek. Onze financieel adviseur raadde mevrouw De Wit aan. De afspraak kon op korte termijn plaatsvinden en de afwikkeling liet daarna ook niet lang op zich wachten. Ze ging grondig te werk en gaf een duidelijke toelichting op haar werkwijze. Het uiteindelijke rapport was uitvoerig uitgewerkt en toch overzichtelijk. Al met al een prima ervaring dus.

Correcte communicatie, wat minder op de hoogte van techniek en materialen.

Mevrouw kwam duidelijk over. Het huis is niet opgemeten, dat had het geheel vollediger gemaakt naar onze indruk.

Zeer tevreden!

Professionele en meedenkende medewerker. Komt afspraken netjes na. Uitgebreid en volledig rapport. Kortom; zeer tevreden!

Vriendelijk en goed geholpen

Makelaardij de Wit heeft voor mij een gevalideerde taxatie van een woning uitgevoerd. De communicatie verliep goed en snel. Het taxatierapport was netjes uitgewerkt.

Wij schakelden Makelaardij de Wit in voor een gevalideerd taxatierapport na een Google zoektocht naar taxateurs in de buurt. We wisten niet wat we konden verwachten, maar we waren zeer positief verrast over de snelheid waarmee er contact met ons werd opgenomen en dat er kon worden langsgekomen voor de taxatie. Ook het taxatierapport was keurig binnen de afgesproken tijd aan ons verzonden. Verder was ze in onze ogen kundig en vriendelijk. En dat voor een competitieve prijs. Kortom: zeer tevreden.

Goed, duidelijk en snel

Dit was onze tweede ervaring met makelaardij de Wit. Beide keren zijn we snel en goed geholpen met de taxatie.

Zeer prettige samenwerking

Ik heb de dienstverlening van Makelaardij de Wit als zeer positief ervaren. Het bezoek verliep soepel en professioneel. De taxateur heeft duidelijk veel kennis van zaken en nam voldoende tijd om vragen te beantwoorden en om vakinhoudelijk wat meer uitleg te geven. Ook het taxatierapport is netjes volgens de afgesproken termijn geleverd. Zeker een aanrader!

Snelle en goede taxatie

Na aanvraag van de hypotheek werd makelaardij de Wit aanbevolen voor de taxatie. Binnen een week was de afspraak en de taxatie gemaakt ook het taxatie rapport werd snel toegezonden en was netjes verzorgd.

Vlotte en accurate taxatie uitgevoerd

Na mijn aanmelding is er direct dezelfde avond contact opgenomen voor het maken van een afspraak. De taxatie verliep vlot en deskundig met een keurige rapportage.

Snel en volledig

Mevrouw de Wit kon snel een taxatie inplannen en heeft naar onze mening ons huis, bijgebouwen, grond etc. goed weten te omschrijven. Wij denken dat we mogen wonen in een mooi huis met veel ruimte en privacy. Het huis is door de jaren heen een aantal malen uitgebouwd, het is eigenlijk nooit 'af', ook nu zijn er nog zaken die nog aangepakt moeten worden. Voor ons is ook vooral de ruimte buiten uniek; we hebben veel ruimte, een grote tuin maar ook ruimte voor onze paarden incl. stal, overkapping, paddock en weiland. Maar schat dat allemaal maar eens op waarde. Bij eerdere taxaties heb ik gemerkt dat men soms niet eens de moeite nam het hele perceel goed te bekijken. Mijn indruk is dat mevrouw de Wit e.e.a. goed weergegeven heeft en ook de juiste woningen heeft gevonden om mee te vergelijken. Ben zeer tevreden.

Van begin af aan een duidelijke communicatie. Mevr. de Wit doet wat ze zegt en op een vriendelijke manier. Opdracht wordt snel opgepakt, afspraak voor taxatie wordt snel gemaakt en het rapport is op de afgesproken datum gereed. Ze bewijst dat een taxatie perfect kan verlopen tegen een lage prijs.

Snelle taxatie

Ik ben door Makelaardij de Wit goed geholpen bij de taxatie van mijn aan te kopen huis. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang en binnen een week was de gecertificeerde taxatie geregeld.

Prettige en vakkundige taxatieprocedure.

De taxateur nam de tijd en bekeek de woning op een positief-kritische en respectvolle wijze. Ik kreeg ruim de gelegenheid om toelichtingen bij de woning en bij de verschillende onderdelen te geven. De rapportage was in korte tijd in mijn bezit en was volledig en keurig overzichtelijk van opzet.

Duidelijk en snel

Er werd duidelijk naar ons gecommuniceerd. Wij zijn erg blij met de uitkomst van de taxatie.

Prima taxatie

Snelle service, soepele afspraak en geweldig resultaat

Makelaardij de Wit heeft de opdracht, om onze net aangeschafte woning uit 1750 te taxeren, bijzonder accuraat, snel en goed uitgevoerd. In verband met de financiering was haast geboden maar wilden we niet op kwaliteit inboeten. Dat is zonder meer gelukt.

Een goede en snelle service

Een zeer nette taxatierapport!!!

Deskundig, ervaren en efficient

Stipte planning en rapportage. Grondig in de uitvoering. Rustig in de omgang.

Mevr ging professioneel aan de slag.

Ze deed het werk rustig nam de tijd voor het huis en omgeving. Ze werkte vakkundig.

Prima resultaat voor een goede prijs

De taxatie is prima verlopen. Via e-mail informatie ingewonnen en later telefonisch een afspraak gemaakt. Ze was netjes op tijd en heeft ook de tijd genomen om alles te bekijken en foto's te maken. De prijs is ook goed concurrerend.

Liesbeth heeft niet opgegeven en mij aan een mooi huis geholpen!

Mijn ervaring met Liesbeth de Wit, makelaar omschrijf ik als prettig. Ze is deskundig en ik heb mij in goede en vertrouwde handen gevoeld.

Kan allemaal met wat meer enthousiasme

Rapport en alles was verder prima. Erg jammer dat de afspraak later plates vond zonder enig berichtgeving, vond jullie niet enthousiast en energiek genoeg als ik een verkoop makelaar zou zoeken

De taxatie kort termijn uitgevoerd en rapport ontvangen

De taxatie werd snel ingepland en rapport ook snel binnen. Het was een gezellig rondgang door ons huis en luisterde ook goed naar mijn passie voor ons thuis.

kundig en vriendelijk

Fijn in de omgang en kom profesioneel over

Benaderd voor taxatie van nieuw aangekochte woning, zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop het contact is verlopen. We zijn professioneel te woord gestaan en erg snel geholpen. Ook kregen we het behulpzaam advies dat we ter harte hebben genomen. Kortom een aanrader om contact te zoeken met Makelaardij de Wit wanneer je een woning getaxeerd wil hebben.

Vluchtheuvelstraat 4 5316BE Delwijnen

Over Makelaardij de Wit

Bij Makelaardij de Wit kunt u terecht voor woning taxaties en bemiddeling bij aankoop van een woning. Makelaardij de Wit is aangesloten bij VBO (Vereniging van makelaars en taxateurs), een actieve brancheorganisatie voor makelaars en taxateurs in onroerend goed. Makelaardij de Wit staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid en stelt u als consument centraal. Onze taxateur is ingeschreven in het NRVT (Nederlands Register Vastgoed Taxateurs) en het Stichting Certificering VBO Makelaars (SCVM) register.