Prima service, snel gereageerd

Wederom prima taxatierapport gekregen van deze makelaar, nu kunnen we verder met de verbouwing. Snelle afhandeling en prettig contact.

Prima Taxatie uitgevoerd door makelaardij de Wit.

Het contact en de taxatie is mij goed bevallen en binnen een paar dagen een mooi rapport ontvangen . Prima !

Kennis van zaken, mooi verzorgd rapport

Is eerlijk, punctueel en respectvol in de omgang. Neemt de tijd, rapport volgt snel na opname.

Vriendelijk & mooi taxatie rapport !

Fijne communicatie en een duidelijk mooi rapport geschreven.

helemaal top

goede ervaring met makelaardij de wit . een rustige en kundige vrouw , neemt de tijd voor je . en boekt resultaat zoals het moet .

Vertrouwd punctueel kennis van zaken goede nazorg

Wij hebben de 1ste wittedijk nummer 2 in sprang-capelle gekocht. In deze verhitte overspannen woningmarkt heeft Tom de makelaar ons perfect geholpen en overal goed in ondersteund we kunnen alleen maar lof uitspreken over zijn manier van werken en zijn heel erg blij met onze woning We zouden zeker Tom adviseren als iemand een makelaar zoekt Met vriendelijke groet Rob en Arno

Prima to the point dienstverlening

Prettige ervaring

Ik ben er tevreden mee was precies op tijd en vriendelijk

Prima service, goede communicatie

Mevrouw de Wit heeft de marktwaarde bepaald van onze woning en dit in een taxatieverslag verwerkt. Prima taxatie zonder haast. Mevrouw de Wit neemt de tijd en stelt verhelderende vragen. Ze heeft veel kennis van de markt. Een uitgebreid taxatieverslag ontving ik twee weken na de taxatie. Alleen de foto's in het verslag waren niet allemaal even helder. Voor de rest prima en aan te bevelen.

Serieuze taxatie

Via vrienden de tip gekregen om Makelaar de Wit in te schakelen. Geen spijt van. Erg secuur aan het werk geweest en een mooi en zorgvuldig taxatie rapport gemaakt. Prima start voor het oversluiten van onze hypotheek.

Fijne makelaar, maar wel wat opmerkingen.

We vinden Makelaardij de Wit een fijne makelaar, maar willen wel graag wat tips meegeven. We hadden het kunnen waarderen om geïnformeerd te worden dat de afspraak iets later werd, ivm vertraging. Een belletje of kort bericht was al voldoende geweest. Over de taxatie zijn we tevreden.

Professioneel, vriendelijk en vlot

Makelaardij de Wit heeft op kundige en plezierige wijze mijn woning getaxeerd, Duidelijke uitleg, professioneel met uiteindelijk een volledig en duidelijk rapport.

prima beoordeling, fair.

De makelaar was to the point direct en eerlijk. Daar houden we wel van. Daarnaast leek ze duidelijk verstand van zaken te hebben.

Prima makelaar

Prima taxatie

Uitgebreid en goed taxatierapport

Prima en snelle service

Vriendelijk

Ik heb het contact met maakelaardij de Wit goed ervaren. Vriendelijk en goed te wiord gestaan!

Prima, niks op aan te merken

Alle werd prima geregeld, mooi dossier. Al moet ik er wel bij zeggen dat de aanvraag is geregeld door een bemiddelaar

Geruisloze dienstverlening!

Erg blij met de snelle en geruisloze dienstverlening!

Top!!

netjes, sociaal en duidelijk. Niet allemaal in die moeilijke woorden en thermen. Prettig behandeld.

Zeer tevreden en ga Makelaardij de Wit aanraden bij vrienden

Van het begin tot het einde zeer tevreden over het proces. Communicatie was goed. En een nette prijs.

Goede kennis en know how

Professionelle makelaar, kennis van gebied en prettig mee te praten. Meedenkend

Grondige professionele aanpak en rapportage op tijd !

Afspraken worden op tijd na gekomen, vriendelijke en correcte/professionele houding !

Taxateur komt vakkundig over

Taxatie door rustige dame. Zorgvuldig en komt zeer bekwaam over.

Super afspraken zijn er te maken met makelaardij de wit! Ze was snel beschikbaar en wij hoefde niet lang te wachten op het taxatie rapport! Al met al een hele tevreden klant hier!

Over Makelaardij de Wit

Bij Makelaardij de Wit kunt u terecht voor woning taxaties en bemiddeling bij aankoop van een woning. Makelaardij de Wit is aangesloten bij VBO (Vereniging van makelaars en taxateurs), een actieve brancheorganisatie voor makelaars en taxateurs in onroerend goed. Makelaardij de Wit staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid en stelt u als consument centraal. Onze taxateur is ingeschreven in het NRVT (Nederlands Register Vastgoed Taxateurs) en het Stichting Certificering VBO Makelaars (SCVM) register.