Vriendelijk en met respect voor de woning

Kundig! Komt met tips over duurzaamheid

Snelle afhandeling, goede informatievoorziening.

Erg prettige ervaring m.b.t. taxatie van woning. Snelle afhandeling en je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces.

Zeer tevreden met de taxatie van mijn woning

Mevrouw De Wit kreeg van mij de opdracht de verkoopwaarde van mijn woning te taxeren. Aanleiding was de vernieling van het grootste deel van het bos naast en achter mijn woning deze zomer tijdens onze afwezigheid. De vraag was welk effect die vernieling heeft op de verkoopwaarde van het huis. Mevrouw De Wit heeft deze uitzonderlijke opdracht met bekwame spoed en met kennis van zaken uitgevoerd.

Snel een overzichtelijk taxatierapport!

We ontvingen binnen twee werkdagen het taxatierapport. Deze was overzichtelijk, en realistisch. Liesbeth is vriendelijk, meedenkend en eerlijk. Nu voor de 2e keer gebruik gemaakt van haar diensten, en dat bevalt goed.

Fijne makelaar.

Snelle en professionele taxateur

Heb al eerder met makelaar de wit te maken gehad deze keer voor een taxatie. Beide keren vriendelijk en snel geholpen.

Goede ervaringen

Woning taxatie - correct - snel - alles naar wens verlopen.

was goed en oke.

goed en met een fijn resultaat.

Zeer goed gemotiveerd om tot de juiste taxatie te komen

Goede en snelle dienstverlening

De Wit makelaardij heeft voor ons de taxatie gedaan van ons nieuwe huis. Dit heeft ze snel en goed gedaan, wat belangrijk is voor het proces van de hypotheekaanvraag. De taxatie was volledig naar onze wens, dus ik ben zeer tevreden over de dienstverlening.

Kom haar afspraken na

Na goed overleg krijgen we een net rapport

Doortastend, prettig en professioneel.

Inmiddels hebben wij voor de derde keer een taxatie door Liesbeth laten uitvoeren. Keer op keer reageert ze snel, begrijpt ze de urgentie en is vervolgens steeds in staat om in korte tijd een professionele, herkenbare en erkende taxatie uit te voeren. Top!

Snelle service

Binnen 1 dag terug gebeld en afspraak gepland. Alles verliep soepel en snel.

Kundig en prettig

Goede expertise gemakkelijk en snel geholpen

Snelle reactie en taxatie

Direct gebeld na aanvraag, afspraak gemaakt en snel een goede taxatie uitgevoerd.

Keurige communicatie en flexibele instelling. Taxateur kon ook buiten kantoortijden haar werkzaamheden uitvoeren.

Vlotte en deskundige taxatie laten uitvoeren ivm herfinanciering

Wederom een taxatie laten uitvoeren en ook deze keer zeer tevreden. Taxatie heeft binnen een week plaatsgevonden waarbij Liesbeth zeer deskundig is en de tijd neemt voor de taxatie. Verder prettige communicatie en vlotte oplevering van het taxatierapport. Kortom ik kan Liesbeth van harte aanbevelen.

Goed in contact, afspraak was snel gemaakt en afhandeling was correct.

Snel, professioneel en volgens afspraak

Het is prettig zaken doen met Liesbeth, ze is effectief, zorgvuldig en betrouwbaar.

Super behulpzaam en zeer goede service

De gemaakte afspraken worden correct nagekomen

Men werkt snel en accuraat aan de opdracht.

Goed en eerlijk

Een positieve zelfstandige ondernemer die eerlijk transparant en open is. Doet die extra stap.

Beste en scherpste

We namen een eenvoudig taxatierapport af bij De Wit voor het aanvragen van een hypotheek. Liesbeth communiceerde goed en snel. Scherpste prijs in de regio voor zover ik kan zien. Flexibel in het maken van afspraken. Beantwoord graag aantal extra vragen die ik had. All in all echt top!

Op maat taxatie

Transparante taxateur. Ze neemt het doel van de taxatie als uitgangspunt zodat je een passende taxatie krijgt. Ze is erg secuur, punctueel, betrouwbaar en beleefd.

snel, goed en bekwaam

prettig 1ste telefonisch contact, korte termijn afspraak, flexibel qua tijdstip, ruim op tijd, wederom een prettig gesprek en daarna een kundige rondgang waarbij je echt merkt dat ze oog voor kwaliteit en detail heeft, duidelijk een zeer professionele ervaring over de vloer

Over Makelaardij de Wit

Bij Makelaardij de Wit kunt u terecht voor woning taxaties en bemiddeling bij aankoop van een woning. Makelaardij de Wit is aangesloten bij VBO (Vereniging van makelaars en taxateurs), een actieve brancheorganisatie voor makelaars en taxateurs in onroerend goed. Makelaardij de Wit staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid en stelt u als consument centraal. Onze taxateur is ingeschreven in het NRVT (Nederlands Register Vastgoed Taxateurs) en het Stichting Certificering VBO Makelaars (SCVM) register.