Ga zeker aan andere adviseren Top locatie en eigenaar en personeel

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

De ontvangst gaan we de volgende keer wat beter aanpakken. Bedankt voor de super beoordeling.

Goede ontvangst, iedereen zeer vriendelijk en gedienstig.

• Wat is de reden van uw bezoek: Zorgvakantie

Hallo Maria, Bedankt voor je snelle en leuke reactie. Graag tot volgend jaar! Groeten Bart

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Goed te horen dat je De Nieuwe Erf met een 8 waardeert. Ik zie dat je wat minder tevreden bent over onze websites. Heb je wat suggesties? Groeten Bart

We hebben een fantastisch musical kamp kunnen organiseren. Flexibiliteit met ruimtes en tijden was uitstekend. Alles is bespreekbaar! En een geweldige ruimte om de musical ten tonele te brengen met professioneel licht en geluid.

• Wat is de reden van uw bezoek: Training/cursus

Hallo Danny, wij hebben ook genoten van de uitvoering van de musical op de slotdag. Leuk om te zien dat alle workshop uiteindelijk een mooie musical opleveren. Graag tot volgend jaar.

Locatie is goed gelegen, makkelijk bereikbaar met vele mogelijkheden tot activiteiten in de omgeving. Boerderij was mooi ingericht met geode faciliteiten. Het Brabantse leven kwam goed tot zijn recht, we kwamen uiteindelijk niets te kort.

• Wat is de reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Bedankt voor de reactie, Jammer dat het eerste ontbijt niet soepel verliep. We gaan daar zeker aandacht aan besteden door vooraf een heldere afstemming met de groep.

Gewoon goed

• Wat is de reden van uw bezoek: Spiritueel/levensbeschouwelijk

Hallo Marianne, we zijn blij dat de eerste sessie een succes is geworden op De Nieuwe Erf. Volgend jaar april gaan we minimaal voor dezelfde beoordeling.

Fijne accommodatie en vriendelijk, behulpzaam personeel

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Hallo George, Goed te horen dat het weekend naar wens is verlopen. Graag tot de volgende keer. Groeten het team van De Nieuwe Erf

Wij hebben een heel goede ervaring gehad met de Nieuwe Erf en bevelen het graag aan. Wij hebben hier samen met 60 collega's een heerlijk weekend doorgebracht. De Nieuwe Erf is groot opgezet en is toch intiem. Zo zijn er binnen knusse hoekjes en is de bar, die doet denken aan een echt café, perfect voor gezellig momenten en uitstekend voor het netwerken. De Nieuwe Erf biedt comfort, is sfeervol en heeft voldoende parkeergelegenheid. De slaapkamers zijn ruim opgezet, schoon en licht. Bedden prima. Het eten was van prima kwaliteit en er was altijd genoeg voor iedereen. Er is voldoende ruimte voor sport- en spel direct voor de Nieuwe Erf wat ideaal is voor buiten activiteiten. Tenslotte is het een prima uitvalsbasis voor leuke (groeps)activiteiten die in de directe omgeving van Diessen te ondernemen zijn.

• Wat is de reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Hallo Koen, Bedankt voor je uitgebreide review. Goed te horen dat alles in de smaak gevallen is. Graag tot ziens op De Nieuwe Erf.

Een toffe en volledig aangepaste accomodatie. Vriendelijk personeel. Enig minpuntje: kamers te krap om met drie zorgbehoeftige personen op te slapen. Mooi buitenterrein.

• Wat is de reden van uw bezoek: Zorgvakantie

Hallo Karen, Bedankt voor je review. De kamers op de begane grond zijn inderdaad voor drie personen te krap. Komend jaar gaan we enkele nieuwe kamers realiseren die beter voldoen aan de huidige wensen van onze gasten. Als we dan volgend jaar zorgen dat het eten net zo goed blijft en de kamers beter aansluiten op jullie wensen dan ontvangen wij jullie weer graag voor een vakantie in Brabant.

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Bedankt voor je reactie. De uitdaging om voor dezelfde prijs nog een beter comfort te bieden gaan we het komende jaar aan. Graag tot ziens op de Nieuwe Erf.

De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Het is met een groep goed vertoeven. Het feit dat je een 'eigen' ruimte hebt is prettig. Als je het vergelijkt met een hotel (wat wij andere toernooien hebben) is het comfort wat minder. Wij waren er in een warme periode met veel muggen. De bedden zijn wat hard/klein. Daar hebben wij echter bewust voor gekozen ivm kosten. De flexibiliteit van de beheerder als het ging om eten en vervoer was voor ons erg prettig. Het ontbijt is uitstekend en het eten was ook prima. Er was voldoende keuze voor iedereen en het smaakte heerlijk. Complimenten voor alle medewerkers.

• Wat is de reden van uw bezoek: Muziek/sport evenement

Hallo Marian, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat we dit jaar last hadden van muggen. We zijn aan het kijken of we ze buiten de deur kunnen houden door het plaatsen van horren. Graag zien we jullie nationale team weer een keer terug op De Nieuwe Erf. Succes met de voorbereidingen op het WK junioren in 2015.

We hebben met onze groep een fijne vakantie gehad. Alles was prima in orde en goed geregeld.

• Wat is de reden van uw bezoek: Zorgvakantie

wij hebben het zeer naar onze zin gehad. Sommigen vonden de bedden te hard. Best wel veel geluid overal. Kleine televisie en geen moderne.

prima accommodatie

• Wat is de reden van uw bezoek: Iets anders

Hallo Gijs, bedankt voor je review. Ik hoop dat de voorbereidingen voor de vierdaagse in nijmegen goed zijn verlopen en dat alle 150 gasten die op de Nieuwe Erf zijn geweest goed voorbereid op pad kunnen. Graag tot een volgende keer. Groeten Bart

Mijn ervaring is dat het een geweldige accomodatie is,met aardig personeel die constant voor je klaar staan! Dhr.Staps die je leuk ontvangt en meteen overal duidelijk in is,in wat kan en wat niet kan en ook direct voor je wensen klaar staat.

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Prima eerste kennismaking. Warm bedrijf, attent personeel, prijs kwaliteit is top. Wij hadden een concert en het orkest van 65 personen was enthousiast over de ruimte!

• Wat is de reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Hallo Wim, Bedankt voor je review en de positieve beoordeling. Jammer van het ontvangst. Een goede tip waar we zeker in de toekomst aandacht aan gaan schenken. Groeten Bart

Op enkele puntjes die na de verbouwing nog gedaan moesten worden en uitstekende lokatie .

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Hallo Harrie, Bedankt voor je reactie. Enkele van de tips hebben we al opgepakt en zodat de deuren niet meer piepen in ieder geval. Zeker het terras is een eye-opener voor ons. Ik denk dat we met enkele kleine aanpassingen de privacy in de toekomst kunnen waarborgen. Graag tot ziens op De Nieuwe Erf

Wij komen al 5 jaar bij de Nieuwe erf, denken er [natuurlijk] wel ooit aan om van accomodatie te veranderen maar komen toch steeds met veel plezier hier terug. De hele familie voelt zich bij jullie erg thuis, alles is bespreekbaar en het moet wel gek zijn als er geen oplossing gevonden kan worden.

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Hallo Truus, Bedankt, we zijn super blij met jullie beoordeling. Volgend jaar hebben jullie alweer geboekt, voor ons de uitdaging om in ieder geval dit gevoel vast te houden.

Perfecte plek om met de familie ongedwongen samen te zijn en feest te vieren!

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben een fantastisch weekend gehad met onze groep van 34 (incl. 3 baby's) Prettige sfeer, behulpzaam en open personeel, vrijheid (dus niet op de vingers gekeken), veel ruimte.

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Hallo Dorien, bedankt voor je reactie en tips. Jammer dat het saus onvoldoende was, deze fout gaan we in ieder geval niet meer maken en zullen zorgen voor ruim voldoende champignon roomsaus. We blijven gewoon lekker en vers koken. De warmwater voorziening in de douches is wel een probleem wat we aan gaan pakken. I.v.m. de legionella preventie hebben we de temperatuur in het ringleidingsysteem op moeten voeren van 45 naar 65 graden. Hierdoor is de basis temperatuur veel te hoog geworden voor het bestaande systeem. De mengklep die we bedacht hebben wordt deze week geïnstalleerd. Ik ga ervan uit dat we dan weer veilig en comfortabel kunnen douchen.

Rein werkt geweldig mee om er een geslaagd weekend van te maken. Alleen maar lof. De accommodatie is geschikt voor oud en jong, zowel binnen als buiten.

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Alles was prima geregeld. Super sfeer!

• Wat is de reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Wat een geweldig weekend op een prachtlocatie. Ik heb de staf van de Nieuwe Erf als zeer behulpzaam en meedenkend ervaren. Een aanrader voor iedereen die met een grote groep een topweekend wil ervaren!

• Wat is de reden van uw bezoek: Training/cursus

Hallo Guido, goed te horen dat alles naar wens is verlopen. Hopelijk kunnen we je groep volgend jaar op het Dorpsplein ontvangen.

Topevenement gehad. Overal wordt over meegedacht en er is veel mogelijk. bedankt voor de goed zorgen!

• Prijs/ kwaliteit verhouding
  • Website accommodatie
  • Website SterGroep
  • Wat was de reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

hoffelijkheid en vriendelijkheid en gezelligheid

• Prijs/ kwaliteit verhouding
  • Website accommodatie
  • Website SterGroep N.v.t.
  • Wat was de reden van uw bezoek: Familie-/ vriendenweekend

Geweldige beoordeling natuurlijk. Maar hoe kunnen we het nu voor jullie volgend jaar nog leuker maken? Dat blijft natuurlijk onze uitdaging.

Westerwijk 6

5087KG Diessen