Alles was heel duidelijk gecommuniceerd.

Ben erg tevreden over de betrokkenheid, er is meegedacht en afspraken zijn allemaal nagekomen.

Routinematig en langzaam

Late uitwerkingen van bijeenkomsten. Niet gespecificeerde alimentatie in eind versie. (Zelf helaas niet op gelet). Zelf twee keer met advocaten kantoor contact opgenomen want duurde meer dan twee maanden na ondertekening eet het ingeschreven was. Hadden vast bedrag afgesproken maar aan eind werd toch gevraagd naar extra geld want meetings hadden zo lang geduurd.

duidelijk en rustige uitleg

duidelijk en rustige uitleg ,goede bereikbaarheid

• Prijs/kwaliteit verhouding

Vriendelijke en geven goed advies.

Vriendelijk en snel geholpen en in totaal maar 2 afspraken nodig gehad. Er werd voldoende tijd genomen om alles door te spreken en er werd goed advies geven. De tweede afspraak was alles al op papier gezet en konden mijn ex-vrouw en ik het scheidingscouvenant tekenen. Een scheiding is geen prettige ervaring, maar door raad en daad werd dit wel een heel stuk eenvoudiger en makkelijker gemaakt. Waar voor hartelijk dank.

Traag en slechte communicatie

Ik vond het proces te traag gaan. Slechte tot geen communicstie. Onvriendelijke houding. Voelde allemaal niet goed aan en toen ik er eat van zei werd ik afgeblaft. Nu is alles betaald en de scheiding is niet geregeld. Voelt aan als een scam.

• Prijs/kwaliteit verhouding

Beste Rebecca, Heel vervelend dat je een negatief gevoel hebt overgehouden aan de mediation. We hebben hier telefonisch contact over gehad en ik hoop dat dit je heeft geholpen. Je weet dat we er alles aan doen om jullie zaak zo snel als mogelijk en naar tevredenheid af te ronden. Met vriendelijke groet, Raad & Daad, Advies & Mediation B.V. Mr. Danielle Naeijé MfN-Registermediator | KIES-Mediator

Als heel goed uitgelegd en ben heel tevreden daar ik daar ben gegaan.

Tevreden

Het ging precies zoals wij het wilden. We kregen ook goede advies die wij niet eens aan gedacht hadden. Zeer tevrden.

• Prijs/kwaliteit verhouding

Was een goede begeleiding en er werd prima geluisterd en tips gegeven..

• Prijs/kwaliteit verhouding

ik vond het wel fijn en goed hoe het goed uit gelegt wert

voor mijn was het de eerste keer op deze manier gescheiden te zijn maar over de anlimitatie ben ik het niet hele maal eens wat moet ik doen als mijn voormaligen vrouw zwart werkt bij klanten waar ze voor betaaltd krijgt en die klant woont in goirle en haar auto staat meestal voor de deurstaat ik weet dat zij vijfitg euro per week in haar hand betaalt krijgt wat volguns mijn weten niet meer mag bij het beuren van anlimitatie wand als ik het goed uiut gerekend heb is haar salaris 825,oo en zorg belasting 113,oo en wat zij zwart werkt is vijftig euro's in de week das per vier weken 200,00 enomde vijfweken 250 das dan toch ook alles op geteld mongeveer het minimem inkomen van 1138/1188

heel goed

Goede ontvangst...Goede afwikkeling. Goede samenwerking. Ik ben heel tevreden.

was goed en duidelijk

duidelijk

Top..

Goede begeleiding en snelle afhandeling..

Was uitstekend

Ik hoop dat niemand bij z'n beslissing komen in het leven maar als dat gebeurd je kan niks aan doen . Ik raad deze instantie (Raad&Daad adviesen ) bij mijn vrienden en collega aan.ik hoop jullie succes verder in jouw zaken. Faezeh

Heel goed behandeld

Zie boven dat is het antwoord

Veilig

Ik had het gevoel dat er begrip was en dat er goed geluisterd werd en ook het advies was erg fijn.

Objectieve goede begeleiding

Combinatie van empathie en zakelijkheid en begeleiding op maat.

Een prettige ervaring

De ervaring met Raad,Advies&Mediation is als zeer prettig ervaren. Fijn deze kon bijstaan en helpen met alles te regelen.

Uitstekend geholpen

Goede hulp en advies

• Prijs/kwaliteit verhouding

Het is dat mijn ex met u in zee wilde.

Het is dat mijn ex met u in zee wilde.

Beste Daze, Ik betreur het ten zeerste dat niet u niet tevreden bent over de mediation. Bij aanvang van de mediation hebben we besproken dat een mediation op vrijwillige basis plaatsvindt en dat u er altijd mee kunt stoppen. Het is jammer dat u dit niet tijdens het mediationgesprek heeft aangeven, dan had ik nogmaals de toegevoegde waarde kunnen toelichten en wellicht uw ontevredenheid kunnen wegnemen. Uw mediator

Geduldig en prettige begeleiding

Goed advies en onpartijdig

• Prijs/kwaliteit verhouding

Goed en duidelijk werk verricht.

Prima geholpen

Verstand van zaken

Zeer correct, netjes en vlot zijn de zaken afgehandeld

Duidelijk, volgens afspraak.

Het contact was goed, direct en duidelijk. Rustig en vol empathie. Enige minpunt in deze is dat ik via de notaris al had vernomen dat mijn scheiding ingeschreven was in de gemeente en dit pas een paar dagen later via de mail te horen kreeg van Raad & Daad.

Helder en doeltreffend.

Vanf het begin tot afsluiting duidelijk over hoe en wat er plaats gaat vinden. Goede begeleiding tot het komen van een gezamenlijk doel.

• Prijs/kwaliteit verhouding

Prettig, vakkundig, vriendelijk en op locatie gastvrij!

Eenmalig consult gehad voor scheiding met mediation. Goed hoe snel het convenant uitgewerkt was.

Over Raad & Daad, Advies & Mediation

Welkom op de pagina van Klantenvertellen van Raad & Daad, Advies & Mediation B.V. en Easy Echtscheiding. Na het sluiten van ieder dossier vragen wij onze cliënten aan te geven hoe zij onze dienstverlening hebben ervaren. Op deze manier kunt u zien of onze werkwijze aansluit bij uw wensen. Raad & Daad, Advies & Mediation B.V. is sinds 2006 gespecialiseerd in het oplossen van geschillen door mediation en het geven van juridisch en fiscaal advies. Easy Echtscheiding is een concept van Raad & Daad. Met een ervaren team van gecertificeerde adviseurs & mediators begeleiden wij jaarlijks vele honderden cliënten bij het discreet oplossen van geschillen.