Vriendelijk en duidelijk te woord gestaan

Alles werd duidelijk uitgelegd. Was er iets konden we dat per mail of telefoon vragen. De scheiding ging vlot. Ik ben zeer tevreden.

Prima begeleiding

Moet wel zeggen dat mijn ex en ik zelf al alles hadden afgesproken hoe we het zouden gaan doen; en hoe we het al jaren naar tevredenheid doen omdat we ng samen een huis hebben.

• Naam Mediator Martijn Sprenger

Pragmatisch zonder dat het gevoelloos gaat

De situatie waar je je in begeeft is niet gewenst. Het dode spoor is daar. Ondanks dat wij (ex-partner) relatief vriendelijk zijn gescheiden, is de route tot dat feit hobbelig. In die hobbelige route kunnen emoties ook eigen koers gaan varen. Hierin vond ik Remi een persoon die daar bekwaam en praktisch mee omgaat. Desalniettemin toch ook respect- en tactvol daar mee dealt. Je zit er niet om getroost te worden, of om uit te huilen, maar een stukje medemenselijkheid wat geen trucje of geveinsd is van Remi, maakt dat hij het proces van hobbelig weer kan laat vloeien. Door opgekropte frustraties te erkennen/begrip tonen, kan je verder in het proces. In deze tijd van woningnood, komt er veel onzekerheid aan te pas. Scheiden kan gelijk staan aan huisloos. Dat maakt in mijn geval, dat onzekerheid daarover ook de communicatie in de weg stond.

Deskundige begeleiding gehad.

Ik heb Remi als een vriendelijke, kalme, deskundige mediator ervaren. Er werd tijd en aandacht gegeven aan alle onderdelen die aan bod zijn gekomen. Duidelijk werd ons verteld hoe het vaak gaat en ook hoe wij ons eigen plan samen konden maken. Goed bereikbaar en tijd om vragen tussendoor te beantwoorden. TOP!

• Naam Mediator Remi Brus

What the fuck just happend

Mediator wist meermaals onze naam niet of onjuist. Op het oog initieel sociaal maar functioneert koud en rommelig. Verwerkt en verstuurt verkeerde informatie. Ongepaste attitude wanneer terecht bevraagd, bijv: “Als jullie zo gaan doen hoeft het van mij niet meer.” en zelfs “Boeit me niet”. Komt gefrustreerd en amateuristisch over - maar lang werkzaam en bekroonde zichzelf als zorgvuldig. Wat een grap. Factuur halverwege domweg betaald en nu (voor driedubbele) zoals het hoort - zoals ik dergelijke ergens anders al vaker wel goed heb beleeft - dat kan/hoort. Pay peanuts get monkeys?

Fijne mediation

Gesprekken waren fijn, helder en duidelijk. Via teams dus voor ons makkelijk in te plannen. Alle stappen werden duidelijk met ons doorgenomen, uitgelegd en we werden tussendoor goed op de hoogte gehouden. René heeft deze vervelende periode dragelijker gemaakt door ons te helpen goed uit elkaar te gaan en daar afspraken over te maken.

• Naam Mediator René Tolboom

Duidelijk ,ervarend en behulpzaam advies.

Ze hebben ons emotionele situatie met respect behandeld en hebben alles snel en zorgeloos geregeld.

• Naam Mediator Martijn Sprenger

Remi gaf mij een vertrouwd gevoel

Wat mij een beetje overviel was het vergoedingsrecht dat was voor mij echt een onaangename verrassing. Het is wat het is ik heb er vrede mee.

Overall very good

Very professional and sympathetic mediator.

Heel goed!

Wij zijn heel goed geholpen. Rene was heel vriendelijk en begripvol. Zelfs na onze mails waarin wij via hem onze ruzie aan het “uitvechten” waren had ie alle begrip en hielp hij ons. We hebben ook kunnen lachen met hem. Kortom ik/wij waren heel blij met Rene!

• Naam Mediator René Tolboom

Treurig! Echt geen aanrader!

Het convenant zat vol met slordige fouten. Het kwam vaker voor dat ik aan moest geven dat bijvoorbeeld jaartallen gewijzigd moesten worden. Bijvoorbeeld het jaartal waarvoor we de belastingaangifte moeten doen. Er stonden foutieve jaartallen die nvt waren omdat ik toen nog niet eens was getrouwd! En dit niet 1x! De gemaakte afspraken werden niet duidelijk in het convenant verwerkt. Als ik dit aangaf dan leek het alsof mevrouw geen zin had om het aan te passen. naar haar gevoel vond ze het wel Oke. Wat enorm frustrerend was. Ik kreeg het gevoel dat mevrouw het dossier zo snel mogelijk wilde afsluiten. Mevrouw gaf online aan dat de factuur wordt gesplitst en dat we allebei de rekening zouden betalen. Vervolgens ontvang ik de factuur en ben ik de enige die voor de factuur opdraait. Later ontkent mevrouw dit gezegd te hebben. Maar goed heb het volledige bedrag betaald. Het is maar dat ik de scheiding snel afgerond wou hebben.

Goede, snelle dienstverlening

Duidelijke communicatie, ruimte voor vragen en snelheid wat je verwacht bij Easy Echtscheiding.

Goede begeleiding denkt mee

quick, professional and efficient

It was a quick process. Remi understood the urgency of the situation and guided us appropriately to come to an agreement on key topics.

Duidelijk en zeer goed

Ondanks dat het nooit prettig is om een scheiding te regelen, is mijn ervaring zeer positief, Bedankt Raad en adaadb

Prima ervaring

Adequaat en deskundig

• Naam Mediator N.v.t.

vertrouwd

ondanks dat je deze situatie niet wil ging ik toch met een goed gevoel na buiten hij legde alles goed en lekker rustig uit had altijd andwoordt op je vragen of als je iets niet snapte legde die het nog een keer uit

Prima gedaan

Efficiënte werkwijze. Gesprekken zijn in prima sfeer uitgevoerd.

• Naam Mediator Hilde Visser

Alles heel duidelijk vriendelijk

Alles goed uitgelegd heel erg duidelijk en heel vriendelijk. Bedankt Remi Brus

• Naam Mediator Remi Brus

Zeer goede en fijne gesprekken gehad met de mediator.

De mediator was deskundig, betrokken en klantvriendelijk.

Prettige Mediation

Ik heb Martijn zijn hulp en advies als zeer prettig ervaren. Enorm dankbaar hiervoor

Duidelijk, fijn communicatie

Snelle afhandeling, duidelijk voorlichting. Fijne samenwerking met mediator.

• Naam Mediator Danielle Naeijé

Prima verhoord!

Mijn ervaring in erg goed, je word serieus genomen. Je wandeld geen normale weg en er gebeuren oorzaken wat verholpen moet worden. Kort gezegd betrouwbaar en goed geholpen. Bedankt!

Ontzettend slordig

Er gingen wel erg veel dingrn mis... het begon al met de eerste online afspraak. Wij belde in via een onpine vergaderplatform, maar geen reactie vanuit onze imediator. Wij belde naar de receptie en bleek hij nog in gesprek te zijn. In de papieren stond mijn naam meermaals verkeerd gespeld, spelfouten en grammatica klopte vaak ook niet. De afspraak met de advocaat ging ook weer mis, de advocaat gaf geen thuis. Volgens martijn was het niet goed gegaan met het inplannen, maar wij vermoeden dat hij sws geen afpraak heeft gemaakt. Vervolgens ging hii een afspraak maken met de advocaat voor de volgende keer en kregen wij de complete agenda te zien met alle afsprqkwn met namen van de advocaat! Ook kregen we een mail metdaar in een cc mail van een andere client uit apeldoorn met naam adres en details van hun zaak. Ik werdt gestuurd om de erfenis van mijn exschoonvader op te eissen. Al met al is het geregeld, maar mij en mijn ex zul je hier niet weer zien.

Snel, duidelijk, betaalbaar

Vanaf eerste telefoontje tot uiteindelijke scheiding alles duidelijk, snel en deskundig.

• Naam Mediator N.v.t.

Company details

122 Lichtenauerlaan

Rotterdam 3062ME

About Raad & Daad, Advies & Mediation

Welkom op de pagina van Klantenvertellen van Raad & Daad, Advies & Mediation B.V. en Easy Echtscheiding. Na het sluiten van ieder dossier vragen wij onze cliënten aan te geven hoe zij onze dienstverlening hebben ervaren. Op deze manier kunt u zien of onze werkwijze aansluit bij uw wensen. Raad & Daad, Advies & Mediation B.V. is sinds 2006 gespecialiseerd in het oplossen van geschillen door mediation en het geven van juridisch en fiscaal advies. Easy Echtscheiding is een concept van Raad & Daad. Met een ervaren team van gecertificeerde adviseurs & mediators begeleiden wij jaarlijks vele honderden cliënten bij het discreet oplossen van geschillen.