Ik vond ze heel erg partijig

Ik kreeg nooit duidelijk antwoordt als ik ergens om vroeg ...bijvoorbeeld of ze me kon helpen met woonjaren zodat ik eerder een huis kan krijgen ..daar begin ze niet aan was ze niet voor misschien een idee om mee te nemen want heb andere mediators gesproken die het wel deden ...en op haar schouder kloppen van ikke ben heel goed moet ze niet doen want goed is ze niet ...je ben voor 2 partyen niet voor eentje ... Niet dat ik me gelijk moet hebben maar een beetje steun had ik wel verwacht...die moest ik ergens Zoeken maar niet gevonden....helaas ...ik weet het jullie doen hier toch niks mee jammer genoeg...

• Naam Mediator Hilde Visser

Duidelijke communicatie

In korte tijd is de scheiding op een correcte manier afgehandeld.

• Naam Mediator Remi Brus

duidelijkheid in een chaotische tijd.

In een tijd waarbij zelf behoorlijk van de kaart ben, is het goed om iemand te hebben die alles duidelijk uitlegt, alles vastlegt en veel regelt.

• Naam Mediator Remi Brus

Snel en onwijs goed geholpen

Vanaf het moment dat onze mediator M. Rens binnen kwam was het een onwijs prettig en vertrouwd traject die we in gingen. Binnen 2 dagen hadden we alles op papier en na 6 weken was onze scheiding geregeld. Ook de communicatie was erg prettig en zijn enorm goed geholpen met onze vragen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Naam Mediator N.v.t.

Smooth and easy

Everything went very smoothly, was fast, and the mediator was very polit, nice and considerate. Considering one of the decisions regarding alimony, I found very considerate of him that he double checked if I am really sure about my decision.

• Naam Mediator Remi Brus

Prettig gesprek en een daadkrachtige en soepele afwikkeling. Kortom een aanrader.

Een prettige communicatie in een vervelende situatie. Voelt goed de sfeer aan en is daadkrachtig in de afwikkeling.

• Naam Mediator Martijn Sprenger

Snel geholpen en snel gescheiden

• Naam Mediator René Tolboom

In contact gekomen met Raad & Daad via de zoekfunctie op internet. Snel contact, direct duidelijkheid over de adviezen, kosten en gang van zaken. Dit voelde erg goed aan, want wees eerlijk het scheiden zelf brengt al genoeg spanning mee. Nu was het in ons geval gezamenlijk besloten en hebben het hele proces ook gezamenlijk gedaan. Aan ons hadden ze een makkelijke klant en dat scheelt ook aanzienlijk in de prijs.

• Naam Mediator Danielle Naeijé

Naar wens afgehandeld

Vriendelijk, betrokken, beleefd, zakelijk, professioneel en duidelijk afgehandeld. Enkel het inschrijven bij de gemeente duurde langer dan ik verwacht had.

• Naam Mediator René Tolboom

Fijne en snelle begeleiding in toch een moeilijk proces

Fijn dat iemand je in zo'n proces goed weet te begeleiden en duidelijke informatie verstrekt. In onze situatie kon alles snel en netjes worden geregeld. Onze mediator was hierin helder, snel en meedenkend.

• Naam Mediator Remi Brus

Netjes en snel alles geregeld

• Naam Mediator Remi Brus

Gaf goed advies en had alle tyd en geduld voor me

• Naam Mediator Remi Brus

Het werd goed en snel af gehandeld.

Ik belde hoe het in z'n werk ging en ze legden het allemaal prima uit

• Naam Mediator Remi Brus

kundig met aandacht voor de 'mens' achter de situatie

Ik heb het mediation-traject als heel prettig ervaren. Veel tijd en aandacht voor de mens achter de situatie en snel en kundig advies. Het helpt om de focus op de zaken die geregeld moeten worden te houden. In plaats van het blijven hangen in dezelfde discussies, zonder daadwerkelijke actie. Al het papier- en regelwerk bij verschillende instanties wordt overgenomen.

• Naam Mediator Remi Brus

Ik ben helemaal tevreden over Raad & Daad, Advies & Mediation B.V.!

Hartelijk bedankt voor het snelle en professionele werk! Ik heb een zeer positieve ervaring met het oplossen van mijn probleem met de medewerkers van dit bedrijf. Alles was het duidelijk en snel! Nogmaals bedankt en veel succes verder!

Helder maar omslachtig

Helder maar omslachtig

Professionele begeleiding

Duidelijk en begrijpelijk taal en uitleg ,altijd de tijd nemen voor je vragen ,en vriendelijk behandeld ,heel tevreden .

Doen wat ze beloven

Goed geholpen met de mediation zodat t voor alle partijen zakelijk kan worden afgesloten. Vergt wel ook motivatie v jezelf ondanks emoties om het tot n fatsoenlijk einde te brengen . Waar n wil is is een weg.

• Naam Mediator René Tolboom

Vriendelijk en duidelijk te woord gestaan

Alles werd duidelijk uitgelegd. Was er iets konden we dat per mail of telefoon vragen. De scheiding ging vlot. Ik ben zeer tevreden.

Prima begeleiding

Moet wel zeggen dat mijn ex en ik zelf al alles hadden afgesproken hoe we het zouden gaan doen; en hoe we het al jaren naar tevredenheid doen omdat we ng samen een huis hebben.

• Naam Mediator Martijn Sprenger

Pragmatisch zonder dat het gevoelloos gaat

De situatie waar je je in begeeft is niet gewenst. Het dode spoor is daar. Ondanks dat wij (ex-partner) relatief vriendelijk zijn gescheiden, is de route tot dat feit hobbelig. In die hobbelige route kunnen emoties ook eigen koers gaan varen. Hierin vond ik Remi een persoon die daar bekwaam en praktisch mee omgaat. Desalniettemin toch ook respect- en tactvol daar mee dealt. Je zit er niet om getroost te worden, of om uit te huilen, maar een stukje medemenselijkheid wat geen trucje of geveinsd is van Remi, maakt dat hij het proces van hobbelig weer kan laat vloeien. Door opgekropte frustraties te erkennen/begrip tonen, kan je verder in het proces. In deze tijd van woningnood, komt er veel onzekerheid aan te pas. Scheiden kan gelijk staan aan huisloos. Dat maakt in mijn geval, dat onzekerheid daarover ook de communicatie in de weg stond.

Deskundige begeleiding gehad.

Ik heb Remi als een vriendelijke, kalme, deskundige mediator ervaren. Er werd tijd en aandacht gegeven aan alle onderdelen die aan bod zijn gekomen. Duidelijk werd ons verteld hoe het vaak gaat en ook hoe wij ons eigen plan samen konden maken. Goed bereikbaar en tijd om vragen tussendoor te beantwoorden. TOP!

• Naam Mediator Remi Brus

What the fuck just happend

Mediator wist meermaals onze naam niet of onjuist. Op het oog initieel sociaal maar functioneert koud en rommelig. Verwerkt en verstuurt verkeerde informatie. Ongepaste attitude wanneer terecht bevraagd, bijv: “Als jullie zo gaan doen hoeft het van mij niet meer.” en zelfs “Boeit me niet”. Komt gefrustreerd en amateuristisch over - maar lang werkzaam en bekroonde zichzelf als zorgvuldig. Wat een grap. Factuur halverwege domweg betaald en nu (voor driedubbele) zoals het hoort - zoals ik dergelijke ergens anders al vaker wel goed heb beleeft - dat kan/hoort. Pay peanuts get monkeys?

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Naam Mediator Sanneke Pouw

Fijne mediation

Gesprekken waren fijn, helder en duidelijk. Via teams dus voor ons makkelijk in te plannen. Alle stappen werden duidelijk met ons doorgenomen, uitgelegd en we werden tussendoor goed op de hoogte gehouden. René heeft deze vervelende periode dragelijker gemaakt door ons te helpen goed uit elkaar te gaan en daar afspraken over te maken.

• Naam Mediator René Tolboom

Duidelijk ,ervarend en behulpzaam advies.

Ze hebben ons emotionele situatie met respect behandeld en hebben alles snel en zorgeloos geregeld.

About Raad & Daad, Advies & Mediation

Welkom op de pagina van Klantenvertellen van Raad & Daad, Advies & Mediation B.V. en Easy Echtscheiding. Na het sluiten van ieder dossier vragen wij onze cliënten aan te geven hoe zij onze dienstverlening hebben ervaren. Op deze manier kunt u zien of onze werkwijze aansluit bij uw wensen. Raad & Daad, Advies & Mediation B.V. is sinds 2006 gespecialiseerd in het oplossen van geschillen door mediation en het geven van juridisch en fiscaal advies. Easy Echtscheiding is een concept van Raad & Daad. Met een ervaren team van gecertificeerde adviseurs & mediators begeleiden wij jaarlijks vele honderden cliënten bij het discreet oplossen van geschillen.