Geen reactie!

Sinds 11-09-2023 probeer ik een reactie van jullie te krijgen hetgeen niet wil lukken. Na het monteren/installeren van de zonnepanelen ben ik niet meer instaat om mijn luchtcompressor te gebruiken. Telkens als ik deze in wil schakelen spring de aardlek eruit. Ik ben er intussen achter dat dit ligt aan de aardlekschakelaar van 30mA, terwijl er origineel een 300mA aardlekschakelaar gemonteerd was. Ik verzoek u dringend te regelen, dat er een monteur langs komt om de aardlekschakelaar om te wisselen van 30mA naar 300mA. Mocht dit op 15 oktober 2023 nog niet gebeurt te zijn, dan laat ik deze werkzaamheden voor uw rekening uitvoeren door een lokale elektricien. Hopende op enige reactie, Hoogachtend, Jaap ten Hoeve Het Kleine Oost 15 3771 XZ Barneveld 0342-422287 [email protected]

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Snelheid en levertijd N.v.t.
  • Duidelijkheid offerte N.v.t.
  • Communicatie en klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Volledigheid advies N.v.t.
  • Ik ben N.v.t.
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Panelen goed gelegd, nog wel wat twijfels bij de beloofde opbrengst

Het gehele traject van eerste contact tot en met het moment dat de panelen stroom leverden goed. Goed en duidelijke communicatie over de offerte en de planning. De onderaannemer die de panelen gelegd heeft werkte keurig en dacht goed mee. We hebben nog wel wat twijfels over de beloofde opbrengst, maar de tijd zal dat leren.

• Volledigheid advies
  • Ik ben een zakelijke klant
  • Klant kent ons van? anders

Prima en voortvarende plaatsing van de zonnepanelen

Er wordt door de monteurs goed overlegd gepleegd.

positief

communicatie goed levering snel professioneel team

Erg tevreden

De communicatie verliep soepel en het advies was professioneel. Zij hebben de moeite genomen om het schouwrapport herhaaldelijk aan te passen op basis van de werkelijke situatie van mijn woning. De installatie kwam eerder dan verwacht. Ook daarna zijn er vervolgonderzoeken geweest. Tot nu toe werkt het system prima!

Goede ervaring

Mijn positieve ervaring komt ook doordat er op het personeel gelet wordt. Bij de eerste afspraak was het weer te slecht om het dak op te gaan. Daarna was het bijna te heet maar kon dit worden opgelost door al erg vroeg te beginnen. Top. Het leggen op het dak ging vlot en is netjes gedaan. Deze mannen lijken te weten wat ze doen, werken vlot en veilig. De installateur was wat langer bezig omdat het updaten van systemen problemen gaf. De installateur gaf niet op en ging pas weg toen alles perfect werkte. Top. Het blijkt belangrijk dat je zelf de ruimte waar gewerkt moet worden vrij maakt, dat bevordert het werken. De website geeft een heldere instructie over wat je zelf kunt/moet doen. Erg handig.

Snelle en nette installatie

Alles top geregeld, van begin tot oplevering. Snelle en vakkundige installateur, die mee dachten , hoe de panelen te plaatsen, en omvormer. Alles netjes achter gelaten. Top geïnstalleerd.

Top afgeleverd

Ondanks dat het een lange aanloop was is de installatie volgens afspraak verlopen. Communicatie en instructie waren naar volle tevredenheid.

Goed geregeld

Netjes geregeld allemaal en alles werkt naar behoren. In een dag lag alles op het dak en was alles binnen geïnstalleerd. Ook fijn dat het al zo snel kon, nu konden we in augustus nog meteen profiteren van de zonuren.

• Klant kent ons van? via Internet

Goede uitleg, vlotte levering en bekwame werklui

Alles was boven verwachting vlug geleverd en gemonteerd. Ze hoefden geen koffie, omdat ze dan nog voor de regen op een andere plek konden monteren. Waren die mensen ook weer blij denk ik

Slecht

Ik heb meerdere malen mails gestuurd over de bekabeling onder de zonnepanelen die los ligt en nu hebben we 2 lekkages onder de zonnepanelen (waar ze dakpannen hebben verschoven en vervangen). De monteurs die bij ons de zonnepanelen hebben gemonteerd waren meer aan het klungelen en leken niet precies te weten waar ze op moesten letten. Ze wisten niet eens precies hoe ze de steiger moesten opzetten). We hebben nu schade door de lekkages en er is nooit iemand op het dak gaan kijken naar de installatie na mijn klachten.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Goedemorgen JM, Dank voor je bericht. Vervelend om te lezen dat er een lekkage is ontstaan, dat gaan we graag voor je oplossen. Je bericht heb ik geregistreerd als klacht. We gaan er mee aan de slag en komen via e-mail / telefoon bij je terug met een oplossing. Met hartelijke groet, Lars / 365zon

Ik ben uiterst tevreden over de zonnepanelen.

Mijn ervaring met 365zon is uitstekend. Goed geïnformeerd over de te nemen stappen; aardige en nette installateurs, heldere communicatie, vlotte installatie (veel eerder dan verwacht). Wij zijn zeer tevreden met de mooie grote zonnepanelen. Dit geeft een aanzienlijk rustiger aanzicht van het dak dan we elders zien.

• Klant kent ons van? anders

op tijd en netjes opgeleverd

Vriendelijk personeel dat ondanks een inbraak in de hun bus er alles aan deed om op de afgesproken dag te leveren. De installatie vond in goed overleg met mij plaats.

Ze werken goed!

Het was snel geregeld en ze werden ook snel geplaatst. De voorspelde opbrengst is wel iets rooskleuriger dan de werkelijke opbrengst.

snel, betrouwbaar

Via Ver Eigen Huis aan dit bedrijf gekomen, fijne monteurs die een grapje konden maken maar er ook tegen konden, monteurs harde werkers en vonden mijn koffie lekker en dat was het belangrijkste:-)

heel erg blij mee

alles is keurig gedaan en er is goede informatie gegeven .de app voor telefoon is ook geregeld door het personeel

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? N.v.t.

De installatie verliep veel soepeler dan ik had verwacht.

Monteurs waren Uiterst correct , vriendelijk en deskundig. Goede uitleg. Wij zijn zeer tevreden

Kan het aanbevelen

Geweldige snelle en perfecte installatie ik ben er heel tevreden mee.

Dik tevreden

Er kwam een flinke ploeg medewerkers van 6 man. Er moest een steiger opgezet worden tot boven de dakkapel van 2 hoog. Dat ging met het hele team in rap tempo. Twee panelen bovenin werd door één medewerker geïnstalleerd. Tegelijkertijd werd de elektra en omvormer geïnstalleerd door een andere medewerker. En ook tegelijkertijd werden beneden boven de entree de andere 4 panelen geïnstalleerd door 2 jongens die onder leiding van een teamleider werden ingewerkt. Deze werkervaring op de werkvloer vond ik heel positief. Het geheel is inclusief de app werkzaam opgeleverd. Iedereen was blij en trots op het eindresultaat.

• Klant kent ons van? anders

Plezierig bedrijf dat ik kan aanbevelen

Ik heb uiterst plezierige ervaringen met 365zon. Er zijn 5 zonnepanelen op het dak van mijn vakantieadres geplaatst en dat gebeurde vlot, professioneel en met uiterst vriendelijk personeel. Alles werkt naar tevredenheid. Er is niets beschadigd en de kabels zijn onzichtbaar weggewerkt. Ook de app werkt perfect. Ik kan van uur tot uur en van dag tot dag vaststellen wat de panelen aan energie opleveren. Kort en goed: een aanrader

Tevreden

Tevreden echte vakmensen weten waar ze over hebben

Uitstekende service en deskundigheid

Na uitval stroom bij converter belde ik 365Zon. Direct contact, waar maak je dat nog mee, en actief hulp aanbieden voor oplossing van het probleem. Afspraak met vriendelijke monteur die precies volgens afspraak kwam en probleem in de schakelkast vaststelde. Ook al was de storing niet echt toe te schrijven aan zonnepanelen of converter, toch werd aangeboden om de schakelkast door de monteur weer volgens de normen op orde te brengen en deels door 365Zon te laten betalen. Dat werd vlot en vakkundig uitgevoerd, probleem opgelost. Een voorbeeld voor hoe je een probleem oppakt.Meer dan goede service.

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? eerdere ervaring

Heel positief en behulpzaam

Ervaring met 365 zon

Onze ervaring met 365 zon is erg positief. Het leggen van de panelen verliep soepel en de vervanging van de meterkast werd tegelijkertijd geregeld! Heel fijn!!

Goede en snelle service.

De zonnepanelen zijn volgens afspraak vlot geplaatst. Dit verliep op een prettige manier ondanks dat er corona heerste. Toen ik na een aantal weken melding maakte dat er bij de montage iets vergeten was, werd dit op kort termijn verholpen.

Spaarpot Oost 22 5667KT Geldrop