Professionele vaklui hebben snel en kwalitatief werk opgeleverd.

• Klant kent ons van? anders

Beste Martijn, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Een energiek bedrijf

Het offerte traject was fijn en ook na het tekenen van de offerte was het nog mogelijk om dingen te wijzigen. We hadden in eerste instantie een instantie gekozen als eerste in de ochtend, maar deze werd gewijzigd als de tweede in de ochtend. Ze waren er uiteindelijk iets later als gepland, maar mijn god wat kunnen die jongens hard werken wandt ze waren in 1 uur en 3 kwartier klaar! Iedereen die ik gesproken heb van 365 zo'n heeft mijn netjes te wordt gestaan en goed advies gegeven zonder pusherig over te komen. Top bedrijf

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Melchior, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Goede ervaring met 365zon met het installeren van zonnepanelen.

Er wordt vooraf goed gecommuniceerd en de afspraken worden correct uitgevoerd. Er is keurig werk geleverd en al vanaf de eerste dag was de stroomopbrengst in de app in te zien. Al met al een tevreden klant.

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Cor, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Scherpe prijs, snelle en goede levering

Afgelopen december zonnepanelen op ons huis laten leggen. Binnen een maand na aanvraag werden onze panelen al geplaatst. Vooraf is er telefonisch contact geweest om de installatie door te spreken. Het is vervolgens precies op die manier geïnstalleerd. Het montageteam sprak geen Nederlands, maar wel goed engels. Voor ons was dat geen probleem. De mannen hebben snel, netjes en veilig gewerkt. Ze hadden oog voor detail. Alles ligt netjes vlak op het dak. Na transport was 1 paneel beschadigd. Dit hebben ze direct opgemerkt en dezelfde dag opgelost. We zijn erg tevreden.

• Klant kent ons van? via advertentie

Beste Mitchell, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Voor herhaling vatbaar

Snelle service vanaf moment van 1e contact. Duidelijke instructie per telefoon m.b.t uitbreiden bestaand systeem. Keuze voor 365zon genomen op basis van advies door partner gemeente Best

• Klant kent ons van? anders

Beste Robert-Jan, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Montage...plaatsing...verschrikkelijk

Slecht advies. Gaat erom zoveel mogelijk panelen te slijten. Plaatsing van omvormer en leidingen....een grote rotzooi laten ze achter. Ruimen niets op, gaten in de muur (misgeboord) laten ze zoals het is Zowel binnen als buiten. Na slechte google-revieuw nemen ze pas contact op om de problemen proberen op te lossen. Duurt weken voordat ze tot actie overgaan. Heb geen enkel goed woord over voor 365

• Ik ben N.v.t.
  • Klant kent ons van? anders

Beste C. Brugmans, Bedankt voor de review. Vervelend om te lezen dat het zonnepanelentraject niet naar wens is verlopen. Ik zal even per mail reageren. Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Netjes en snel geplaatst .

N.v.t

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Beste Leo, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Volgens afspraak op tijd een goed werkend systeem afgeleverd.

Keurig en vlot werkende monteurs die binnen een halve dag 8 panelen geplaatst hebben. Het systeem is keurig op het lichtnet aangesloten en werkt perfect. Behalve het perfecte werk dat geleverd is wil ik ook de monteurs bedanken voor de netheid van werken en omgang. Er is werkelijk niets negatief op aan te merken.

• Klant kent ons van? anders

Beste Peter, Bedankt voor de review. Heel mooi om te lezen! We zullen het doorgeven aan de monteurs. Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Keurige installatie

Uitleg over het gebruik ontbrak, verder alles prima.

• Klant kent ons van? anders

Beste Mark, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Als je de uitleg van de app nog wilt ontvangen kan je een mail sturen naar [email protected]. Dan zorg ik dat er contact met je opgenomen wordt. Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Zeer professioneel binnen 3 uur geinstalleerd

Rody en Wouter hebben bij ons binnen 3 uur 6 zonnepanelen, omvormer en bekabeling naar de meterkast geinstalleerd en uitleg over de app gegeven. Keurig volgens afspraak op tijd aanwezig. Vriendelijke keiharde werkers. Gunden zichzelf geen pauze voor koffie oid Netjes in overleg alles uitgevoerd. Kortom dit waren toppers!

Duidelijk

Tot heden toe zeer tevreden

• Klant kent ons van? anders

Beste Jan, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Positief

Professionele uitvoering

• Klant kent ons van? anders

Beste Bert, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Werkt prima, geen omkijken naar

Alles werkt, alleen de app Sems Portal is nogal onduidelijk over de opbrengst per maand of totale opbrengst. Ik vlgs de app ligt de opbrengst per maand onder de servicekosten van €15,- /maand. Veel onduidelijkheid hier. Ook de communicatie in het begin, over hoe de aansluiting, en met welke app ik moest gaan werken ging moeizaam en duurde per telefoon lang voor ik de juiste gegevens bij elkaar had.

• Klant kent ons van? anders

Beste Stefan, Bedankt voor de review. Ik heb een verzoek aangemaakt in ons systeem om alles een keer uit te leggen omtrent de app. Mijn collega neemt contact met u op. Als u toch nog ergens vastloopt; aarzel dan niet en stuur mij een mailtje ([email protected]) Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Wat kleine probleempjes maar uiteindelijk prima opgelost.

Er waten wat kleine probleempjes bij de installatie waardoor het team een tweede keer moest komen om de installatie af te ronden. Alles is echter keurig opgeleverd, fatsoenlijke en bekwame monteurs. Erg blij mee, kan het iedereen aanbevelen

• Klant kent ons van? via advertentie

Beste Fenne, Bedankt voor de review. Fijn dat je nu blij bent! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Snel, goed en goedkoop

Ik heb panelen laten leggen door 365Zon via collectieve inkoop door consumentenbond. Toen de keuze eenmaal was gemaakt was het leggen snel geregeld en binnen enkele uren klaar. 10 zonnepanelen met 4.350 WP er bij voor net iets meer dan € 4.000. Dat heb je er dus bij huidige stroomprijzen in no time uit.

• Klant kent ons van? anders

Beste Frans, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Soepele dienstverlening.

Betrof een uitbreiding van een reeds bestaande zonnepanelen systeem wensen werden snel vertaald naar een oplossing gevolgd door een voorspoedige installatie tegen een aantrekkelijke prijs.

• Klant kent ons van? anders

Beste Henri, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Snel en correct

Snel geplaatst, netjes en vriendelijk. Helemaal blij!

• Klant kent ons van? anders

Beste Mandy, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Dik tevreden!

Constructief meedenken, aanvoelen wat de klant wil en zoekt èn uitvoeren. Gewoon zeer goed!

• Klant kent ons van? anders

Beste de heer, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

slechte afspraken te maken

zonnepanelen

• Klant kent ons van? eerdere ervaring

Beste Maaike, Vervelend om te lezen dat het niet volgens wens is gelopen. Ik heb je feedback doorgestuurd naar onze klachten afdeling. Zij zullen contact met je opnemen. Als je onverhoopt toch nog ergens vastloopt kan je altijd ene mailtje sturen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

wij zijn zeer tevreden over de plaatsing zeer snel en netjes vriendelijk personeel

d e zonnepanelen zijn keurig en netjes geplaats wij waren zeer tevreden goede uitleg over de app het personeel werkte zeer netjes en waren zeer vriendelijk .

• Klant kent ons van? eerdere ervaring

Beste j. Buis, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Aangenaam verrast

Vanaf begin tot eind een uitstekend en goed proces. Alles klopte. Schouw helder. Bereidheid vragen te beantwoorden. Mee te denken in oplossingen. Kwalitatief goed materiaal. Verrassend super beleefd, hardwerkend en goed samenwerkend en inventief installatieteam. Bereidheid tot verlenen van service. Dank heren jullie verdienen het!

• Klant kent ons van? anders

Beste Jeannette, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen, we zullen het doorgeven! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Goede ervaring met dit bedrijf! Super snelle levering

Duidelijke uitleg en goede offerte. De panelen lagen binnen 2 weken na offerte al op ons dak! Fijn dat het zo snel geregeld kon worden. Probleem met de app die het niet deed, werd snel door hen opgelost. Al met al erg tevreden over 365zon

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Iris, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! En fijn dat het probleem met de app snel werd opgelost. Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Professionele vriendelijke vakmannen

Zeer vriendelijk geholpen met de offerte via de telefoon en alles werd netjes uitgelegd. En snelle levering door leuke en vriendelijk vakmensen. En keurig uitgelegd hoe de app en omvormer werkt. Helemaal prima.

• Klant kent ons van? anders

Beste Monique, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Zeer snelle levering en vlotte plaatsing

De medewerkers van 365 zon gaven goede voorlichting en de zonnepanelen werden in korte tijd geleverd. Ook het aanbrengen van de panelen verliep deskundig en in goed overleg.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies N.v.t.
  • Klant kent ons van? anders

Beste J. Sterkenburg, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Wij zijn tevreden met de opbrengst nu al.

Ze liggen er nu ruim een maand. We hebben er acht laten leggen en ondanks het slechte weer van de laatste tijd toch redelijk wat opbrengst van de panelen.

• Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies N.v.t.
  • Klant kent ons van? anders

Beste Rob, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon