Duidelijke uitleg

Telefonisch en via de mail alles duidelijk uitgelegd en de volgende dag konden ze de zonnepanelen al leggen. Jongens van de installatie ook erg vriendelijk en legden alles goed uit!

Snel, betrouwbaar, vakkundig

Via de Vereniging van Eigenaren met dit bedrijf in zee gegaan, ik raad het iedereen aan.

Super service

Super tevreden eerst goed telefonisch te woord gestaan. En vandaag super tevreden over de 2 heren die hier alles kwamen aansluiten. Klantvriendelijk en duidelijke uitleg over alles.

Zeer goede communicatie, heel netjes werk geleverd, Super tevreden Bedankt

• Klant kent ons van? anders

Prettig, vlot, adequaat, wekt vertrouwen

Alles buitengewoon vlot verlopen, met heldere toelichting ken snelle respons. Installateurs - uit de buut - snel en buitengewoon netjes gewerkt. Zeer klantvriendelijk en bereid tot uitleg en toelichting.

uitstekend werk.

keurig personeel, goed werk en alle rommel opgeruimd!

• Klant kent ons van? via advertentie

Pretige mensen om mee te overleggen.

Na een heldere uitleg over de zonnenpanelen en het aantal en waar deze komen liggen op het dak afspraak gemaakt voor plaatsing. Op 23 juni 21 keurig op de afgesproken tijd stonden de monteurs voor de deur stelde zich netjes voor na overleg waar de omvormer zou komen zijn ze aan de slag gegaan. Na alles geplaatst, opgeruimd en uitgelegd hoe het werkt weer huis waarts. Monteurs hebben keurig werk afgeleverd ben zeer blij mee.

• Klant kent ons van? anders

Vriendelijke en kundige jongens.

Heb een goede ervaring gehad

• Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies N.v.t.
  • Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Goed personeel met goed comuniseren

Alles is prima verlopen alleen zou ik ze aanraden eerder te vertrekken morgens dan hoeven ze niet zo te haasten in plaats van half 10 om half 8 te beginnen

• Klant kent ons van? via Internet

Een fijn bedrijf om zaken mee te doen

Ik vond het heel fijn om 1 contact persoon te hebben en niet elke keer een ander waar je weer je verhaal moet doen. Een pluim hiervoor! Wanneer ik een vraag had werd er heel snel terugkoppeling op gegeven door de persoon die aan je gekoppeld is. Duidelijk en geen verhaaltjes. Je wordt goed geholpen zowel online als telefonisch. Dit bedrijf is super betrouwbaar en komen hun afspraken na. Ik beveel 365zon graag aan aan een ieder die nog zonnepanelen gaat zetten.

• Klant kent ons van? anders

Snelle en vakkundige installatie door aardige en vakkundige monteurs ondanks het slechte weer

Op 21 juni zijn mijn zonnepanelen geplaatst tijdens de stromende regen. Aardige en vakkundige monteurs/installateurs. Alle verpakkingsmaterialen e.d. meegenomen. Op verzoek van de Vereniging Eigen Huis is de installatie en de wijze waarop eea is geinstalleerd en gebruikte materialen nog dezelfde dag door een andere installateur ( Van Berkel Energietechniek ) gekeurd en goed bevonden. Plezierig voor mij als leek om deze bevestiging te ontvangen.

Snelle en vakkundige installatie

Vriendelijke mannen die de installatie vlot en netjes hebben verricht.

Kundig en vriendelijk personeel

Bij mij zijn 9 zonnepanelen geplaatst. Omdat het die dag 30 graden zou worden, waren de mensen al om 07.30 uur aanwezig. Met een team van 3 man, die goed op elkaar ingespeeld waren, was het binnen een paar uurtjes geregeld. Alles netjes achter gelaten en de uitleg over de App was zeer duidelijk.

• Klant kent ons van? anders

Communicatie kon beter, maar al met al goed opgelost!

Review aangepast na contact met eigenaar: Na wat miscommunicatie is e.e.a. snel en correct opgepakt door 365zon, ik heb mijn rating daarbij verhoogd. De afwerking laat wat te wensen over maar dat had deels ook met de schouw te maken die uiteindelijk niet geheel correct was en mijn gebrek aan assertiviteit.

• Klant kent ons van? anders

Prima bedrijf en fijne mensen

Vandaag via Vereniging Eigen Huis, 12 panelen op ons dak gemonteerd. Het voortraject was helder, na schouw had ik nog wat vragen en die werden door Serdar perfect beantwoord! Over de mannen die vandaag kwamen monteren: gelijk een prettig contact en goed overleg. Ze zijn af en toe zelfs te bescheiden om even bij deze temperatuur een drankje te vragen! Dus dat heb ik uiteraard geregeld. Fijne enthousiaste mannen die plezier in hun werk hebben. Was vandaag zo ongeveer 32 graden op het dak... petje af. Dit soort bedrijven maakt je niét altijd mee. Ga zo door 365zon! ..

• Klant kent ons van? anders

Heel goed en netjes gemonteerd

Alles goed geregeld, prijs/ kwaliteitsverhouding heel goed, vriendelijke en kundige monteurs. Een aanrader voor iemand die zonnepanelen wil laten leggen.

• Klant kent ons van? via advertentie

Prima product en geweldige monteurs.

Via 040Energie ben ik aan het adres gekomen van 365zon. 365zon is een prima bedrijf om mee samen te werken en de mensen zijn erg vriendelijk en betrouwbaar. Het product dat men ons heeft geleverd, zonnepanelen, ziet er perfect uit en geeft veel vertrouwen. Eenmaal op het dak ziet het er goed uit en hebben wij er vertrouwen in. Ook de 2 ploegen van installateurs hebben een perfect stuk werk afgeleverd en waren erg aardig. Wij gaan met vertrouwen de toekomst tegemoet.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Erg goed geregeld en ontzorgt

In de offertefase en werden de vragen zeer snel en de schouw snel en adequaat beantwoord. Omdat de meterkast aangepast diende te worden voor de panelen, was er een beetje extra meerwerk, wat snel kenbaar werd gemaakt na het toesturen van de foto van de meterkast. De installatie van de zonnepanelen en de meterkast is door een goed op elkaar ingespeeld team vakkundig geplaats en maar enkele uurtjes. Alles is netjes geïnstalleerd, schoongemaakt en gekit. In overleg is de locatie van de omvormer netjes gemonteerd. En natuurlijk erg belangrijk: een werkende installatie. Ik had gelukkig nog reserve dakpannen liggen want er bleken er twee met scheurtjes te zijn (direct vervangen). Dat had ik graag vooraf willen weten, zodat ik deze sneller bij de had kunnen geven. Gezien de leeftijd van de pannen kan dat gebeuren. Ik hoop dat de afhandeling ook zo goed verlopen (betaling en btw teruggaaf).

Ze doen wat ze beloven

Ik doe mee met de centrale inkoop van Zonnepanelen via Verenging Eigen Huis. Vanaf het eerste moment doet 365zon wat ze beloven. Hun informatie accuraat en vooral begrijpelijk. Je wordt goed meegenomen in de stappen die je maakt. Ze houden zich aan de beloofde termijnen. Bijv. bij het aanmelden van de panelen bij de netbeheerder wordt er een keurig stappenplan meegeleverd. Maar ook de montage van de panelen was echt super. Correcte mannen, die netjes werkten. Alles wordt overlegd. Alles met het doel dat het netjes wordt aangelegd. Wij zijn er blij mee. Laat zie zon maar schijnen.

Goed en snel

super vriendelijk en snel gewerkt top

Helemaal top

Uitbreiding meterkast even misgelopen, maar direct prima opgelost. Installatie panelen prima verlopen. Even gepuzzeld waar de kabel van de omvormer richting meterkast moest komen. Keurig opgelost. Deskundig en vriendelijk clubje installateurs, die precies wisten wie wat moest doen. Installeren op een voormiddag voor elkaar. Erg tevreden over de opbrengst tot nu toe.

Klasse.

Van tevoren gebeld hoe laat ze aanwezig waren en prima werk afgeleverd. De zonnepanelen liggen netjes op het dak en de meterkast is netjes en zorgvuldig vervangen. Klasse ! Echt een aanrader. Alles netje sopgeruimd en alles werkt naar behoren.

Alles prima verlopen

Installatie en inbedrijfname goed verlopen. Installatie werkt prima

Top service

Na de installatie van de zonepanelen en herinrichting meterkast bleek een groep te laag gezekerd te zijn. 365 Zon kwam langs en in overleg is dit opgelost extragroep aangelegd. Top bedrijf, maar zeker ook de medewerkers die het uitvoeren. Service op een erg hoog niveau. Wat mij betreft een dikke 10

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? eerdere ervaring

Heel erg blij met de gang van zaken en ook de mensen die, ampère elektra, het heeft gelegd. Ik raad zon365 aan.