Goed meegedacht. De panelen zijn goed opgesteld.

Het installeren van de panelen door de jongens uit Friesland is goed en in overleg gebeurd en netjes afgewerkt. Een tip; laat geen tyraps liggen op het dak daar deze bij de hemelwater lelijke verstoppingen kunnen veroorzaken. (heb nog een paar van het dak gehaald)

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Klant kent ons van? via advertentie

Beste Pieter, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! En bedankt voor de tip; dit nemen we mee. Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Ik ben heel tevreden de 8 zonnepanelen.

De twee mannen hebben netjes gewerkt.Tot nu toe 12_6_2024 opbringt 475 klw.

• Klant kent ons van? anders

Beste Aalt, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Uitstekende service en goed personeel

Personeel was zeer vriendelijk en heeft alles netjes afgewerkt. Vooraf was alles duidelijk en ze gingen pas weg na een goede uitleg en toen alles werkte.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Jacco, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Goede service en alles verliep netjes en snel

3 weken na de eerste info aanvraag lagen de panelen heel netjes en volgens afspraak op het dak. Goede informatie en alles volgens afspraak geleverd.

• Klant kent ons van? anders

Beste Gezien, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Prima bedrijf

Goed geplaatst en installatie verzorgd en uitgelegd

• Klant kent ons van? anders

Beste A. Apeldoorn, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Installatie ging naar wens. Communicatie was goed.

Ben tevreden met de hele gang van zaken.

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Henk Withaar, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Super leuk

Best well goed! Ik ben nog nieuw.

• Klant kent ons van? anders

Beste B. Aqua, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Is heel goed bedrijf en heel goed personeel

• Klant kent ons van? anders

Beste E I a badar, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Overall prima

Eerste contact verliep wat stroef doordat er een datum door gegeven werd waar op had gezegd dat we niet konden. Daarna een nieuwe datum en de dag dat er gelegd werd was gewoon goed 2 vriendelijke mannen die alles duidelijk uitlegden en snel,klaar waren .

• Klant kent ons van? via Internet

Beste John, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

App werkt lastig

Graag een uitleg over de app en hoe deze app op de telefoon van mijn echtgenote te plaatsen. Verder kom ik niet meer in mijn app...

• Klant kent ons van? anders

Beste Hans, Bedankt voor de review. Er is een case gemaakt in ons systeem. Mijn collega komt binnen een paar dagen bij je terug met een inhoudelijke reactie. Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Grandioos

Keurige medewerkers, die keurig netjes de zonnepanelen geplaatst hebben en de electricien heeft de omvormer keurig netjes op de zolder geïnstalleerd. Ook alles netjes opgeruimd en de kabels keurig naar de meterkast geleid en er rekening mee gehouden dat die zo min mogelijk in het zicht zouden zijn. Dik tevreden, het ging ook veel sneller dan ik had verwacht. Over de app ben ik ook tevreden, ik werd met de installatie door de medewerkers geholpen. Echt super tevreden.

• Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte N.v.t.
  • Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Beste Jeannet van Brussel, Bedankt voor de review. Super om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Uitstekende service zonder gedoe en zonder geneuzel!

We hebben amper gemerkt dat 365zon bezig is geweest maar het resultaat mag er zijn! Laat de zon maat komen

• Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte N.v.t.
  • Ik ben N.v.t.
  • Klant kent ons van? anders

Beste Teun, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Communicatie prima, snel gepland en prettige installatie

Zeer netjes en professionele communicatie. Via de portal kun je de stappen mooi volgen. Telefonisch contact is goed. Installeren was sneller gepland dan verwacht. Door ziekte netjes aangeven en nieuwe afspraak gemaakt. Leuke installateurs. Wisten goed wat ze deden en bespraken alles netjes. Nog complaints.

• Klant kent ons van? anders

Beste M, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

op zich tevreden

Had nadat de panelen geplaatst waren nog een vraag gesteld (telefonisch) tot op heden daar nog geen antwoord op gekregen

• Klant kent ons van? anders

Beste Sjoerd, Bedankt voor de review. Goed om te lezen dat je op zich tevreden bent. Is je vraag inmiddels beantwoord? Zo niet; mail dan gerust naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Zeer professioneel en alles op tijd geleverd

Op voorhand àlles overlegd en uitgelegd , zelfde dag nog gecommuniceerd en alles goed gedaan,

• Klant kent ons van? via advertentie

Beste Ernest, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Snel, goed en proffesioneel

Geen gedoe, lekker snel en goed!

• Klant kent ons van? anders

Beste Jan, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

De zonnepanelen doen het prima

Zonnepanelen zijn netjes geplaatst en doen het naar verwachting

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? eerdere ervaring

Beste Harry, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Geweldig geregeld

In een paar woorden gezegd: Snel, kwaliteit, gezellige monteurs, prima voor mekaar. Is een aanbeveling waard.

• Klant kent ons van? anders

Beste Jaap, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Afgesproken zaken goed nagekomen. Alles netjes afgewerkt. Aardige monteurs.

• Klant kent ons van? anders

Beste Wim Wiermans, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Vakkundig, betrouwbaar en snelle service

We hadden snel een offerte. Toen wij hiermee akkoord gingen was het bedrijf een week later al bij ons om de zonnepanelen te monteren. Het aansluiten was wat lastiger dan van tevoren bedacht maar naar alle tevredenheid opgelost.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste S, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

snelle montage en goede voorlichting

zeer goede ervaring

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Beste HPM Vermeulen, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Goede en deskundige mensen

Positief

• Klant kent ons van? anders

Beste Jos, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Afspraken en planning zijn keurig nagekomen.

Mijn ervaring is goed. Zelfs nadat bleek dat na de opdracht een aanpassing in de meterkast nodig was, hebben ze dit snel en korrekt opgelost.

• Klant kent ons van? anders

Beste Joris, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

De zonnepanelen werken perfect. Ik zie het al meteen aan het dagelijks gebruik

• Klant kent ons van? anders

Beste Rini, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Ben echt blij met de keuze bij 365zon. Had wel enkele offertes opgevraagd maar al snel kwam ik bij 365zon uit. Duidelijke offerte en ze zijn hun afspraken geheel nagekomen , vanaf het begin tot het eind. In een dag zijn er bij mij de panelen opgelegd en echt geweldig en netjes hoe ze hebben gewerkt. (Terwijl het regende zelfs die dag) Ook de elektricien een dikke plus, zeer vakkundig en correct. Duidelijke uitleg gegeven over alles. Mocht er iemand besluiten om zonnepanelen te nemen , kan ik niet anders zeggen neem dan 365zon. Eerlijk , vakkundig , betrouwbaar en een correcte nazorg. In een woord een dikke plus.

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Herb, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Spaarpot Oost 22 C

5667KT Geldrop