Serviceanfrage

Folgendes steht auf der Inernetseite von sunshower: Haben Sie eine Störung? Bitte füllen Sie das Formular aus und wir werden Sie so schnell wie möglich kontaktieren. Ich habe über das Onlineformular am 26.10.2022 eine Serviceanfrage abgesendet. Heute, am 01.12.2022 habe ich einen Anruf der Servicefirma erhalten für einen Termin am 09.01.2023. Die letzten 5 Wochen gab es nur Schriftverkehr zwischen dem Händler und Servicefirma, inzwischen 11 E-Mails. Das heißt ich warte 75 Tage von der Anfrage, bis der sunshower repariert wird und kann diesen nicht nutzen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Héél erg fijn bij spierpijn!

Wij gebruiken voornamelijk infrarood, omdat er genoeg zonlicht was in de zomer van 2022 en de Sunshower begin mei geplaatst is. Het werkt voortreffelijk als je last hebt van spierpijn na werken in de tuin, een lange dag zitten vanwege kantoorwerk, of stijf uit bed 's-morgens vroeg. Een aanrader! Qat ze in de media erover verteld hebben klopt gewoon niet; beter onderzoek was nodig geweest.

Hoi Rene, Bedankt voor je mooie recentie, goed om te horen dat u veel gebruik maakt van uw Sunshower. Het klopt dat we in 2022 een prachtige zonnige zomer hebben gehad, Uw vitamine D niveau zal wel goed zijn. Vanaf Oktober gaan we interen op onze voorraad vitD, belangrijk om vanaf nu weer afhankelijk van uw huidtype het UV te gebruiken. Mocht u daar nog meer vragen over hebben dan kan altijd contact opnemen met ons UV kenniscentrum via 020-462 14 60. Zonnige groeten, Cilian - Team service

Super mooi

Ziet er goed uit en werkt perfect .

Veel plezier met uw Sunshower Robin! Mocht je nog meer vragen hebben dan mag u altijd contact opnemen met ons UV kenniscentrum via 020-462 14 60. Zonnige groet, Cilian Team Service

Wat een zonnige start van de dag☀️

Wij zijn heel erg tevreden met deze ingebouwde Sunshower. Wij zijn allebei 50+ en hebben last van artrose. Dus bij aanschaf nieuwe badkamer was dit voor ons een must. Wat een heerlijk begin van de dag onder de regendouche met de Sunshower aan. Wij willen nooit meer wat anders. Zelfs onze kids vinden het heerlijk om tijdens het douchen de warmte te voelen.

Hier worden wij heel blij van! Fijn om te horen dat het helpt bij uw artrose, warmte doet veel met je! Ook extra fijn dat de kids er ook gebruik van maken! Geniet ervan deze winter! Mocht u nog meer vragen over hebben dan kan altijd contact opnemen met ons UV kenniscentrum via 020-462 14 60 Zonnige groet, Cilian Team Service

Doet meer dan verwacht

Inmiddels een paar maanden in gebruik, aangeschaft bij renovatie van de badkamer. Infrarood wordt gebruikt als verlichting van artritis maar wordt ook gebruikt na een paar uurtjes werken in de tuin. Heerlijk als verzachting voor rugpijn. UV is meer voor de winter periode. In voorjaar regelmatig gebruikt, nu, midden zomer is dit niet echt nodig, maar straks in de herfst en winter zal ik deze optie ook weer regelmatig gebruiken. We hadden van te voren veel verwacht van onze sunshower, en tot op heden zijn alle verwachtingen uitgekomen en meer! Zeker aan te bevelen!

Dag Ad, Bedankt voor uw mooie recentie! Heel veel plezier met uw Sunshower, mochten er nog vragen zijn mag u altijd contact opnemen met ons UV kenniscentrum 020-462 14 60 Groetjes Team Service

Heel fijn apparaat

Sinds een aantal maanden gebruiken we de Sunshower. Deze is ingebouwd na renovatie van de badkamer en wordt veel gebruikt. Vooral voor de stijve spieren en gewrichten is het een aanrader. UV gebruiken we sporadisch. Contact met het bedrijf verloopt goed, maar dat was alleen nodig voor de registratie. De Sunshower werkt prima.

Dag Mieke, Wat fijn om te lezen dat jullie veel gebruik maken van de Sunshower! Heel veel plezier ervan en mochten jullie ons nodig hebben weten jullie ons te vinden! Zonnige groet, Team Support!

Zeer goede service

Monteur kwam exact op de afgesproken tijd, heeft de klacht direct verholpen en de installatie van de sunshower gecontroleerd en aangepast. Hij gaf daarbij ook nog handige extra tips, die we hebben opgevolgd.

Beste Stephan, Bedankt voor jullie beoordeling en mooi cijfer. Fijn om te lezen dat de klacht direct is opgelost en jullie weer kunnen genieten van jullie Sunshower! Groetjes, team Sunshower

Zeer positief en vakkundig

Monteur kwam op de afgesproken tijd en nam de tijd om de klacht te horen en ook op te lossen. Wist al snel wat het probleem was en het werd vakkundig verholpen.

Beste Maarten, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat uw Sunshower weer werkt als een zonnetje! Ook namens onze monteur! Groetjes team Service

Goed product , lange tijd storing vrij,

Sinds 14 jaar eerste vervang van ir lampen , apparaat regelmatig in gebruik, wij zijn er blij mee, goede koop.

Bedankt voor uw review en goed te horen dat u na al die jaren tevreden bent met uw Sunshower!

Zeer tevreden mee.

Ik ben heel tevreden met de sunshower gebruik hem elke week ombeurten met infra rood of zonLicht, verminderd voor mij de reuma pijn top product.

Dag Anita, Wat fijn om te horen dat u veel baat heeft bij het gebruik van Uw Sunshower!

Héérlijk voor de gewrichten

Bij reumatische pijn is het een luxe vertoeven voor de sunshower. Wij hebben alleen infrarood maar zijn er heel tevreden over

Dag Ans, Goed om te horen, geniet ervan! Zonnige groet, team Sunshower

Na twee maanden gebruik ontstond er vocht achter het glas. We konden hem niet meer gebruiken. Sunshower gebeld, en een vriendelijke dame stond mij te woord. Daar mijn man rugpatiënt is, werd er na een telefoontje binnen enkele dagen een service monteur naar ons gestuurd. Deze verving een kapotte klep onderin het apparaat. Waarschijnlijk bij plaatsing beschadigd. De vriendelijke monteur vertelde dat het onder de garantie viel. Topservice door Sunshower.

Dag Elsa, Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te horen dat alles weer naar wens is opgelost! Daar doen we het voor. Heel veel plezier van uw Sunshower! Groetjes team Service

Al 10 jaar in gebruik. Nooit weer wat anders

Maanden op en neer naar het ziekenhuis voor lichttherapie.. 10 jaar geleden kwam daar een eind aan. Heb ik een opvlamming van mijn psoriasis dan gebruik ik het geheel volgens schema wat hrt bedrijf me gestuurd heeft. Evt in erge mate ondersteunend met medicatie en zalf. Maar in 10 jaar tijd tot nu toe slechts 3x een uitbraak gehad. Waar ik ze allemaal aan nalatigheid kan toewijzen. 2x per week 10 minuutjes eronder houdt mij normaal weg van een uitbraak. En met uitbraak en schema ben ik er wederom binnen no time vanaf.. i love sunshower.. lichttherapie verbrand ik binnen no time mee. Sunshower is perfect

Hoi Iris, Bedankt voor je reactie en beoordeling. Wat fijn dat alles onder "controle" is, dat doet ons goed! Heel veel plezier met uw Sunshower! Groetjes team Service!

Mooi product, excellente service

Voor onze nieuwe badkamer een sunshower gekocht en laten inbouwen. Bij gebruik vonden wij de temperatuur wat hoog. Contact opgenomen met de klantenservice en zonder gezeur direct een afspraak gemaakt om onder garantie een lichtere lamp te laten plaatsen.

Dag Anton, Bedankt! Veel plezier met uw Sunshower everyday! Zonnige groetjes, Team Service

Fijn product,superservice!

Sunshower was geïnstalleerd door installatiebureau,na 1 week viel de sunshower uit.Ik heb rechtstreeks contact opgenomen met Sunshower,en het probleem werd direct opgepakt.Monteur van Sunshower kwam langs,het was een klein probleempje en was zo opgelost.Nu al een een aantal maanden zonder problemen genoten van de Sunshower. Super product en zeer goede service van Sunshower!

Hi Patrick, Kijk, dat is mooi om te horen! Geniet van uw Sunshower! Zonnige groet, Team Service!

Heerlijke warmte voor lichaam

Gebruik de sunshower dagelijks en geniet van de warmte die het uitstraalt voor het lichaam.

zeer tevreden!

heerlijk warm in koude dagen en goed voor de spieren natuurlijk!

Fijn apparaat

Het apparaat doet wat het toezegd. Met name bij spierklachten fijne warmte.

super tevreden

ik sta er graag onder doet mij goed met mijn spier problemen

Fijn apparaat

De sunshower wordt volop gebruikt. Vooral de infra rood is bij de sportende kinderen een verademing gelet op het herstel.

Prima!

Fijn apparaat wat doet wat het beloofd.

Uitmuntende service van Sunshower!

Tijdens de renovatie van onze badkamer een Sunshower laten plaatsen. Helaas voor montage een glasplaat gebroken. Contact opgenomen met Sunshower en die hebben geregeld dat de volgende dag al een monteur langs kwam die een nieuwe glasplaat heeft gemonteerd. Erg goed met ons meegedacht en een fantastische service! We zijn ook erg tevreden over de werking van de Sunshower. Een heerlijke aanvulling op onze nieuwe badkamer die we iedereen kunnen aanbevelen.

Goede service van Sunshower bij de plaatsing, met uitleg etc. Gekocht bij badkamer vernieuwing wegens klachten van spieren en gewrichten en vaak lage rugpijn. De Sunshower is hier echt een aanrader voor, de infrarode warmte dringt goed door en verlicht de pijnklachten!

Heerlijk ontspannende warmte voor mijn spierpijn

Op goede plek geinstalleerd. Niet in de douche ruimte zelf. Vind ik prettiger. De uv gebruik ik met beleid en geeft me een lichte teint. Zie er gezonder uit zonder dat ik bruin ben. Mijn huiduitslag is er minder door geworden

geweldig!!!

Sunshower bevalt ons prima , vooral bij rugklachten ervaar dit is als geweldig!!!

Hoogoorddreef 63

1101 BB Amsterdam