Mijn sunshower deed het niet meer en wat blijkt er is een druppel precies over het printplaatje gekomen. Alles was goed geïnstalleerd volgens monteur echter had ik pech dat hierdoor het systeem niet meer werkt. Monteur heeft het bovenste glasplaat voorzien van een siliconenkitrandje en alles werkt weer gelukkig. Service top en bedankt voor het snelle handelen. PS. Heb mijn ribben gekneusd en kan weer rustig ontspannen onder de sunshower.

Warmte geeft veel herrrie!

Goede hoop op warme straling, op spieren, botten en gewrichten. Dat doet hij wel, maar het valt ons iets tegen. Wat heel erg tegenvalt is de enorme herrie van de ventilatoren. Meestal ga ik onder de douche, als de kinderen naar bed zijn, maar dan durf ik de sunshower niet meer aan te zetten, vanwege de enorme herrie die het apparaat maakt. Had ik dat vooraf geweten, dan had ik nooit een sunshower aangeschaft. Voor mij een miskoop van 3000 euro. :-(

Na 4 en 6 jaar gebreken

Na 3 jaar is er 1 lamp defect gegaan (€100) en na 5 jaar werkte het tiptoetsen systeem niet meer. De lamp bleef nu permanent aan staan en is alleen uit te zetten als de stroom van de lamp word gehaald. Als het werkt dan is het een goed apparaat.

heerlijke warmte, wel luidruchtige ventilator

Een hoeksunshower opbouw aangeschaft. De warmte is heerlijk. Bij zelf montage bleek het erg lastig de glasplaat te monteren op de body van de sunshower. Uiteindelijk toch gelukt. Wat ons tegenvalt is de zeer luidruchtige ventilator die de sunshower koelt.

Blij met de Sunshower

Sinds een half jaar hebben we een Sunshower in onze vernieuwde badkamer. We gebruiken hem regelmatig, soms ook alleen de infrarood. We zijn blij dat we voor de grote variant (full body) gekozen hebben. Douchen voelt nu als een wellness. Een hele tijdcyclus duurt 10 minuten. Maar je kunt natuurlijk ook eerder de Sunshower uitzetten, als je bijvoorbeeld korter wilt douchen. We hebben wel een extra groep in de meterkast laten aanleggen hiervoor, omdat anders ook de electrische (vloer) verwarming op dezelfde groep zou zien en mogelijk overbelast zou kunnen worden

Geweldig product

Gezien bij vrienden.Die waren tevreden.Dus wilde ik er ook een. Gekocht bij van Munster in Gouda.Een zeer gerenommeerde firma.Het nieuwe model in wit. Bij het plaatsen bleek de sunshower niet te werken. Gebeld en binnen een dag kwam er een monteur van Sunshower. Goeie service. Probleem was snel verholpen. Sindsdien maak ik regelmatig gebruik van de Sunshower zowel UV als infrarood. Kan iedereen aanbevelen.

Voor ons een geweldige aankoop

Wij zijn erg tevreden met onze sunshower xl, sinds februari 2023 hebben we deze in gebruik, wat een weelde. We genieten elke dag !!

Topproduct, een must voor iedere badkamer ivm gezondheid

Na in onze vorige woningen, de Sunshower met UV en IR te hebben gehad, hebben we in onze huidige woning alleen de IR-versie laten installeren, want blootstelling aan (natuurlijk) zonlicht is er genoeg. Een must voor als je wat op leeftijd bent (>60), nog fysieke inspanning levert in het (verlengde) werkzame leven (67). Heerlijk om de IR-warmte straling je spier- en (onder)rugpijn te verlichten en te verwijderen zelfs. Dit product zou eigenlijk bij komende nieuwbouwwoningen (senioren) standaard in de badkamer dienen te worden geïnstalleerd!

Snelle actie om lampen van slechte batch te vervangen

Binnen een jaar ging een van de twee infrarood lampen van onze sunshower kapot. Dit werd via onze badkamer speciaalzaak aan Sunshower gemeld. Het probleem werd door de sunshower-monteur snel geïdentificeerd: de lamp bleek van een batch te zijn die helaas vaker voor problemen had gezorgd. Onderzoek wees uit dat ook de tweede lamp al flink was gedegradeerd in capaciteit. Beide lampen werden snel vervangen...en de garantie voor de installatie werd met anderhalf jaar verlengd. keurig, vakkundig en snel werk van deze professionele en keurige man.

Voldoet aan de verwachting

Op de sunshower is niets aan te merken. Voor ons doel werkt het apparaat zoals het hoort.

Douchen wordt een feestje

Warmte is goed voor mijn spieren en een kleurtje is meegenomen.

Erg tevreden!

Vanaf begin april 2023 sunshower in gebruik, erg tevreden. gebruiken het veelal nadat we klaar zijn met douchen, dus afdrogen in douche en dan nog lekker warm even met de sunshower aan blijven staan. Pas is lamp kapot gegaan. Service gemeld en vandaag 2 weken later gerepareerd. Vriendelijke en heel correcte monteur vertelde ook van de serie slechte lampen waar hier ook veel over geklaagd wordt zie ik. Heb uitleg gehoord van monteur en snap de problemen die sunshower hier mee heeft gekregen. Dit is echt vette pech en snap dat dit de beoordelingen niet ten goed komt. Zal even tijd nodig hebben dit te herstellen, maar gun ze deze tijd. Produkt is fantastisch!

De service is zeker niet aan te bevelen

Gekocht medio mei 2023. Eerste gebruik start oktober 2023. Vlak daarna lamp kapot nog geen 3 dagen later volgende lamp kapot. Op 17 oktober gebeld voor reparatie. Twee weken later gebeld wanneer gerepareerd wordt. Afspraak gemaakt voor 9 november. Op 8 november een mail ontvangen dat de afspraak niet doorgaat. Geen nieuwe datum vermeld voor een volgende afspraak. Misschien dat het dit jaar nog lukt.

Slecht

In september melding van kapotte lamp. Oktober 2de kapotte lamp. Na verschillende keren contact te hebben gehad met verdeler nog steeds niets gebeurd. November, ik heb nog steeds 2 kapotte lampen.

Beste Wout, Bedankt voor uw feedback. Zoals zojuist aan de telefoon besproken heeft uw dealer de meldingen helaas niet aan ons doorgegeven, waardoor uw verzoek bij ons niet bekend was. Stel u heeft ooit nog eens problemen met uw apparaat, kunt u dit het beste via onderstaande link melden of een mail naar [email protected] sturen. https://sunshower.eu/nl/contact/service/ We gaan zorgen dat u zo snel mogelijk door onze Belgische technicus wordt gecontact om de afspraak in te plannen. Nogmaals excuus voor het ongemak. Fijne dag, Team Sunshower.

Opgelost

N.a.v. mijn vorige review heeft Sunshower contact opgenomen en een credit nota opgemaakt. Het is dus opgelost.

Diepe teleurstelling

Deze week is voor de derde keer een monteur langsgekomen omdat er wederom een lamp kapot is gegaan. De garantie liep t/m 08-09-2023, de laatste reparatieaanvraag heb ik ingediend op 23-09-2023. Vanwege de drukte een tijd niets gehoord, kan ik begrip voor hebben, er is nog steeds drukte vanwege de slechte batch infrarood lampen. Uiteindelijk na navragen, is de monteur langsgekomen op 9 oktober. Hij constateerde dat er bij de IR lamp de witte voetjes waren afgebroken; dit had hij nog niet eerder gezien., hij bevestigde dat dit een constructiefout is van de fabriek waar de lamp vandaan komt. Wat schertst mijn verbazing: ik krijg hier een rekening voor. Op aanraden van de monteur heb ik gelijk een klacht ingediend via de website. Hier heb ik, uiteraard, vanwege de drukte nog niets van gehoord. Wat mij dan wel weer verbaasd is dat de rekening vandaag al op de mat ligt, daar is dan dus wel tijd voor. Voor een apparaat in deze prijsklasse mag ik toch zeker wel verwachten dat hij het goed doet, lijkt me niet een hele grote eis.

Mijn ervaring is zeer goed.

Aangezien ik zelf al jaren sport i.v.m. rugklachten is de Sunshower daar een hele goede aanvulling op. De infrarood straling heeft een zeer goede werking op mijn rug en spieren vooral ook na de trainingen. En mijn vrouw heeft af en toe wel eens last van haar nek en schouders waar dit een uitkomst voor is. Als ze even voor de infrarood heeft gezeten voelt ze zich weer een heel stuk beter. Mijn dochter gebruikt de UV en is er heel tevreden over. Dus wij zijn zeer te spreken over de Sunshower.

De sunshower bevordert mijn gezondheid.

Aangezien ik artrose in mijn nek heb, doe ik alles om de pijn te verlichten. Een van de middelen is warmte. Niet alleen tijdens het douchen doe ik de sunshower aan, maar ook tussen door. De pijn is veel minder na het gebruik hiervan. De UV-lamp heb ik nog niet gebruikt. Deze lamp ga ik na de zomer gebruiken.

elke keer een heerlijk begin van de dag

Al 10 jaar genieten we als gezin van de Sunshower. Met de infrarood keus warm ik mijn spieren heerlijk op; de UV lampen geven het jaar door je een boost!

Zeer goede en snelle service

Er werd snel gereageerd op mijn storing (lamp uit een slechte serie stuk). Vervolgens op korte termijn een afspraak gemaakt en het probleem verholpen door een prettige medewerker (J. Sommers).

Verkwikkend

Om smorgens met de Sunshower te beginnen is een goed begin.van de dag.Ik gebruik meestal de infrarood en werkt. bij spierpijn en rugpijn zodat je je verder beter voelt na een lekkere warme Sunshower douche, Daarna natuurlijk nog even lekker douchen.

Bij Sunshower is de klant koning

Op vrijdag 21 juli jl had ik een afspraak met een monteur van Sunshower. Deze afspraak stond gepland om 8:00u in de ochtend. De monteur (Patrick van Zandvoort) was ruim op tijd aanwezig omstreeks 7:50u. Onder het genot van een kopje koffie en een puddingbroodje met chocolade hebben we gezamenlijk naar het probleem van mijn Sunshower gekeken. Al snel bleek dat een van mijn opstartlampen defect was en voor de zekerheid hebben we ook de gezichtbruiner vervangen. De glasplaat waarin een constructiefoutje zat werd eveneens onder coulance vervangen. Ik wil via deze weg dhr. Patrick van Zandvoort nogmaals hartelijk danken voor zijn werkzaamheden en de uitermate goede service! Ik kan hier met recht zeggen dat het gevoel van "klant is koning" nog hoog in het vaandel staat bij Sunshower. Dit is een ras wat helaas uitsterft. Ik wens dhr. Patrick van Zandvoort nog veel zakelijk succes toe bij Sunshower!

Meerwaarde

De sunshower is een echte aanrader voor in je badkamer. Wij hadden een paar problemen met de foute lampen. De dienst-na-verkoop (hersteldienst) was TOP! Snelle reactie om een afspraak te regelen voor herstelling. Patrick was keurig op de afspraak. Zeer efficiënt, supervriendelijk, zeer professioneel...vertrekt niet voor het perfect werkt. Waar vind je de dag van vandaag nog zo'n service? Wij zijn heel tevreden!

Top bedrijf!

Sunshower is een professioneel bedrijf met vriendelijke mensen. Patrick is bij ons geweest en alles was zo gemaakt. Een bedrijf om aan te raden!!

Tevreden

Gebruik de sunshower nu 1,5 jaar naar volle tevredenheid. Enige minpuntje is dat het 'aan/uit-knopje' moeizaam reageert.