Fijn apparaat

Enige tijd geleden is de Sunshower geinstalleerd. Was bezig om de badkamer te verbouwen. En door een aanpassing bij het plaatsen van douche, is er extra ruimte gekomen, waar de sunshower perfect inpast. Geen moment spijt gehad, ik gebruik hem voornamelijk voor de infrarood, de warmte dringt diep door in je lichaam. Dit is erg fijn na het sporten, als er bepaalde blessures weer opspelen, of na een dag hard werken. Mijn vrouw en dochters gebruiken het UV gedeelte en zijn er tevreden over. Enige minpunten de afkoelperiode duurt lang, ivm schakelen naar een ander programma. De intensiteit van de UV is niet zo sterk als een zonnebank.

Vriendelijke personeel

Sunshower is een heel mooi en fijn bedrijf om mee samen te werken Sunshower levers hun product uit voor t bedrijf waar ik werkt het maken van de complete Sunshower bakken doe ik altijd met veel plezier

Beste Marco, Dank je wel voor de mooie woorden over ons bedrijf! En fijn om te horen dat je met veel plezier met ons samenwerkt :) Met zonnige groet, Team Sunshower

Fijn product en leuk bedrijf

Voor mij als Bechterew patient start de dag aangenamer met een sunshower.

prima product

De sunshower is een top apparaat Ook de service van hen is prima

Het is een genot om te douchen met de Sunshower

Via de installateur een Sunshower Duo gekocht (inbouwmodel). in aanvang was er sprake van een technisch euvel (iets met een relais), maar het inzicht van de desbetreffende monteur leidde tot een succesvolle installatie. Vanaf de eerste keer dat we hem aanzetten waren we blij met onze keuze. Een heerlijke warmte op de rug en op de onderbenen waardoor stijve spieren verdwijnen!

Is goed

Is goed

geweldig apparaat.

Fantastisch apparaat douchen en tegelijk en kleurtje krijgen. Ook de IR is heerlijk bij spierpijn.

heerlijk!

Heerlijk extra warmte tijdens en vooral na het douchen. Goed voor je spieren!

Wij zijn zeer tevreden

Apparaat wordt veel gebruikt op de infra-rood stand, vanwege rugklachten e.d..

Geweldige uitvinding. Een goed begin van de ochtend. Werkzaam bij rugklachten en een heel vriendelijke instalateur!
  • Welk apparaat heeft u? Sunshower Combi

Beste Dianne, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en het compliment over onze installateur :) Wij vinden het fijn om te lezen dat de Sunshower een goede werking heeft op de rugklachten. Veel plezier van uw Sunshower! Met vriendelijke groet, Team Sunshower

Wij vinden de Sunshower heerlijk. Vooral in de winter wordt je er erg blij van!
  • Welk apparaat heeft u? Sunshower Pure XL

Beste Joke, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wat fijn dat de Sunshower u zo goed bevalt. In de wintermaanden is die warmte inderdaad erg prettig :) Wij wensen u nog veel plezier van uw Sunshower! Met vriendelijke groet, Team Sunshower

Heerlijk onder de douche
  • Welk apparaat heeft u? Sunshower Pure XL
  • Negatieve ervaringen: Van mij had het apparaat wel langer mogen zijn maar dit is eerder een opmerking.

Beste Gerard, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier van uw Sunshower! Met vriendelijke groet, Team Sunshower

Fijn apparaat, doet wat het moet doen. Geeft precies goed warmte.
  • Negatieve ervaringen: -

Geachte heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier en warmte van uw Sunshower! Met vriendelijke groet, Team Sunshower

Super goede service! Toen mijn sunshower NA de garantie periode kapot ging kreeg ik van sunshower een nieuwe
  • Negatieve ervaringen: Geen

Beste Marion, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wat fijn dat e.e.a. naar tevredenheid is opgelost. Wij wensen u nog veel plezier van uw Sunshower! Met vriendelijke groet, Team Sunshower

• Welk apparaat heeft u? Sunshower Pure XL

Beste Fransien, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier van uw Sunshower! Met vriendelijke groet, Team Sunshower

Een combi sunshower is heerlijk. De infrarood lampen of het UV licht. Ik wou dat ik hem eerder had gekocht. Ook mijn gasten van de B&B vinden de sunshower fantastisch!
  • Welk apparaat heeft u? Sunshower Combi
  • Negatieve ervaringen: Geen enkele.

Beste Ria, Wat een mooie beoordeling! Dank daarvoor! Wat fijn dat de Sunshower Combi u en uw gasten zo goed bevalt. Wij wensen u nog heel veel plezier van uw Sunshower! Met vriendelijke groet, Team Sunshower

heerlijk warm en werkt ontspannend op mijn spieren.
  • Negatieve ervaringen: x

heerlijk warm en werkt ontspannend op mijn spieren.
  • Negatieve ervaringen: x

Beste Annemarie, Wat een mooie beoordeling! Hartelijk dank daarvoor. Fijn om te lezen dat de Sunshower zo een ontspannen werking heeft op de spieren. Wij wensen u nog veel plezier van uw Sunshower! Met vriendelijke groet, Team Sunshower

Er waren wat installatie problemen, maar die werden professioneel opgelost door het bedrijf met zelfs extra service.
  • Welk apparaat heeft u? Sunshower Pure

Beste Zoila, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wat fijn dat de installatieproblemen naar tevredenheid zijn opgelost. Wij wensen u nog veel plezier van uw Sunshower! Met vriendelijke groet, Team Sunshower

Is snel warm je hoort hem bijna niet je warmt er lekker van op en lekker voor lichaam
  • Negatieve ervaringen: Geen

Beste Wijnand, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier en warmte van uw Sunshower! Met vriendelijke groet, Team Sunshower

• Welk apparaat heeft u? Sunshower Pure XL

Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Sunshower! Met vriendelijke groet, Team Sunshower

Het verlicht de spieren in de rug en nek echt. Hetzelfde voor het zonlicht, het geeft echt veel energie en je begint de dag veel energieker.
  • Welk apparaat heeft u? Sunshower Combi
  • Negatieve ervaringen: Het schoonmaken is makkelijk alleen de rand tussen het glas en de kast blijft vaak wat water staan. Betere aansluiting zou mooier zijn.

Beste Richard, Bedankt voor uw beoordeling, deze waarderen wij enorm! Er hoort geen water in de randen te blijven staan. Mocht u toch twijfelen hierover komen wij graag bij u langs om dit te controleren. Hiervoor kunt u een service aanvraag doen via: https://www.sunshower.nl/service/ Wij wensen u nog veel plezier van uw Sunshower! Met vriendelijke groet, Team Sunshower

De infrarood lampen zijn, indien gewenst, dagelijks te gebruiken. Gemakkelijk in gebruik en onderhoudsvriendelijk.
  • Welk apparaat heeft u? Sunshower Combi
  • Negatieve ervaringen: Lampen zijn fel (bescherming voor ogen wordt meegeleverd).

Beste Ingrid, Bedankt voor uw reactie en de mooie beoordeling! Beide functies zijn dagelijks te gebruiken. Er word inderdaad een brilletje meegeleverd om de ogen voor beide functies te beschermen. Het is belangrijk dat er niet in de lamp gekeken word. Wij wensen u nog veel wellness genot! Met vriendelijke groet, Team Sunshower

Werkt prima
  • Welk apparaat heeft u? Sunshower Pure XL
  • Negatieve ervaringen: Schakelt soms aan als je hem met de douchekop afspoelt

Beste Henk, Uw dank voor dit mooie cijfer! Wij adviseren de Sunshower alleen schoon te maken met de bij ons verkochte cleaning set of Dasty. (overige producten laten een waas achter) Gelieve niet met de douchekop schoon te sproeien. Het klopt inderdaad dat hierdoor ook de Sunshower aan kan springen door de dikke waterdruppels. Wij hopen dat u nog veel plezier heeft van ons product! Met vriendelijke groet, Team Sunshower