er ging op allerlei fronten veel mis

We hadden een mooie keuken uitgezocht. Gelukkig konden we zelf goed rekenen, anders waren de maten niet kloppend geweest. Er werden fouten gemaakt in de bestelling van het aanrechtblad en de ( zelf reinigende) oven. Het duurde even voordat we het juiste aanrechtblad hadden, maar dat kwam goed. De oven was al gebruikt, die werd niet vervangen, alleen het teveel betaalde geld werd terug gestort. Dat kwam dus niet goed, en we vinden dat geen goede service, omdat de fout niet bij ons lag. Had ik dit geweten, dan had ik een goedkopere oven uitgezocht. Advies aan potentiele klanten: alles goed zelf narekenen en alle nummers van apparaten bij levering controleren!

Super tevreden over het advies en montage van Axi keukens

We hebben via Axi keukens een keukenrenovatie laten uitvoeren. Wij zijn zeer tevreden over het advies welke wij hebben ontvangen in de showroom en de uitgevoerde montage hiervan Monteur werkt zeer netjes en denkt mee.

Zeer klantvriendelijk, vakbekwaam en meedenkend

Wat zijn wij tevreden over Axi Keukens. Van het begin tot het einde verliep het contact super. Vincent Brokken kwam gelijk met goede ideeën en voelde precies aan wat onze wensen waren. Het eerste ontwerp is het dan ook gelijk geworden. 3 maanden geleden is onze keuken geplaatst. Voor die tijd hadden wij nog een aantal vragen, altijd werden deze weer snel opgepakt en beantwoord. De montage van onze keuken is gedaan door Kevin. Wat hebben we het daarmee getroffen. Wat een vakman met veel ervaring! Hij weet heel goed waar hij mee bezig is. Nogmaals bedankt Kevin! De spatranden zijn gisteren geplaatst, nu is onze keuken helemaal af en wat een complimenten hebben we al gehad! Axi Keukens en in het bijzonder Vincent: bedankt voor alles, wij zijn zeer tevreden!

Zeer klantvriendelijk, meedenkend en behulpzaam

Ik kan alleen maar vol lof zijn over hoe AXI zaken doet. Wij zijn door Eddy geholpen en vanaf begin tot het einde goed meegedacht wat de mogelijkheden waren en of de ideeen die wij hadden wel verstandig waren. Ze vinden het totaal geen probleem om meerdere tekeningen te maken ondanks de extra tijd die dat kost. Wij hebben nog de tijd genomen om te bedenken of wij inderdaad voor deze uitvoering wilden gaan ( wat ongeveer 3mnd duurde) Ze hebben ons in die tussentijd niet gestalkt met telefoontjes of mails of we al een keuze hadden gemaakt. Ook dat vonden wij zeer positief. Omdat Eddy ook meer vroeg over de inrichting van ons huis kwam hij later nog met een andere optie qua blad wat veel beter past in onze inrichting. Ook de monteur die de keuken heeft geplaatst ( Wim) is een topper en vind het geen probleem om ter plekke nog een verandering uit te voeren. Dus AXI kunnen wij aan iedereen aanbevelen. Dank je wel voor onze mooie keuken Familie Vink

Hun servicegerichtheid houdt niet op na plaatsing

Driekwart jaar na plaatsing van onze keuken ontstonden problemen met het natuurstenen blad. Toen we daarover belde kwam direct iemand van AXI kijken. Resultaat: een nieuw blad (uit een andere steengroeve) is kosteloos geplaatst. En hoe: nog geen krasje op de muur na verwijdering van het oude blad en vervanging door het nieuwe blad. Knap werk van deze secure installateur.

Vanochtend lekte het onder de spoelbak van het keukenaanrecht die door Axi geplaats is 3.5 jaar geleden. Ik dacht ga maar even bellen zag zo even niet wat er aan de hand was. Medewerker hoorde mijn verhaal aan en vroeg of het uitkwam zodat hij gelijk even kon komen kijken. Ik zei gelijk ja en dacht "kijk dat is nog eens service"! De aardige man heeft het probleem helemaal opgelost achteraf bleek het een kleinigheidje. Echt super goede service. Van mij krijgen ze een mooie 10.

Voor de 2e keer zeer tevreden!

Na de vorige aanschaf van een keuken bij Keukencentrum AXI, 16 jaar geleden, zijn wij eind september 2020 weer in Ede terechtgekomen om te kijken naar een nieuwe keuken. Wij werden weer bijzonder vriendelijk ontvangen door Wilbert Smit, hij bleek ook de vorige keuken aan ons verkocht te hebben. Vanwege Corona hadden we vooraf een tijdslot van 3 uur gekregen, dus wij wisten op voorhand dat men voldoende tijd voor ons zou nemen. Wilbert nam in alle rust en zonder ons iets op te dringen de diverse optie's met ons door, welke wij ook echt konden zien in de showroom. Deze is weliswaar iets compacter is dan de hele grote keukenzaken, maar dat biedt AXI dan ook de mogelijkheid om scherper in de prijs te zijn, zonder in te leveren op kwaliteit. Uiteindelijk zijn wij gezamenlijk tot een weloverwogen keuze gekomen van een keuken, inclusief apparatuur. De keuken is 2 weken geleden geplaatst door monteur Wim Verbakel, een monteur met 30 jaar ervaring en dat was goed te merken! Vanaf het verwijderen van de oude keuken, het aanpassen van leidingwerk en stroomvoorziening, tot het stucwerk en plaatsing van de nieuwe keuken, Wim heeft het perfect gedaan in 5 dagen tijd. Wij genieten optimaal van de nieuwe keuken en zijn voor de 2e keer enorm tevreden over zowel het verkooptraject als de installatie. Men is niet opdringerig, erg flexibel, luisterend naar de klant en meedenkend in oplossingen. Mochten wij in de toekomst nog eens een nieuwe keuken nodig hebben, dan gaan wij zeker weer bij AXI kijken!

Niet lullen zaken vullen that’s it !!!

Snel ff wat verdienen is het logo van deze toch al moeilijke handel maar ja waarschijnlijk van korte duur !!!!

Zeer goed geholpen in een ongedwongen sfeer. Klanttevredenheid staat hier voorop.

In de afgelopen dagen is onze nieuwe Schmidt keuken geleverd en geïnstalleerd. Tijdens het koopproces werd nooit gepusched. Meedenken, adviseren en daarna de tijd geven om rustig na te denken over de gemaakte keuzes. Daarmee wordt het kopen van een nieuwe keuken echt een feestje. 24 jaar geleden kochten wij onze eerste keuken ook bij Axi keukens. Ook toen was het al een fijn en klantgericht bedrijf. Vincent bedankt voor de goede zorg en levering van onze mooie nieuwe keuken. De keukenmonteur Teus Wagensveld was overigens een echte vakman.

Goed meedenken. Prima service

Medewerker denkt goed en komt met interessante alternatieven. Prima geplaatst. Mooi afgewerkt. Goede nazorg.

geweldig succesvolle aankoop

Aankoop heel goed meedenken medewerker Axi Keukens. Plaatsing van de keuken verliep goed en is geweldig en keurig geïnstalleerd. Alles naar wens en werkt prima

Vanaf het eerste begin bij het informeren voor een nieuwe keuken tot en met de levering en installatie daarvan, alleen maar positieve ervaringen. Op het laatste moment moesten er onvoorziene wijzigingen plaatsvinden. Zo soepel en bekwaam alle medewerkers van Axi hierop inspeelden verdient een grote pluim. Van begin tot einde chapeau!

In een woord van uitzoeken tot plaatsing perfect.

Prima geholpen door medewerker Diny. Heeft goed meegedacht met onze wensen. Plaatsing heel goed door Remco erg precies en netjes. Dit is onze tweede keuken van AXI . Eerste keuken van ongeveer 25 jaar geleden was ook alles heel goed. Door die ervaring was het voor ons niet moeilijk waar we moesten zijn voor onze nieuwe keuken.

aankoop goed. Montage super slecht.

Met montage van de keuken is het een en ander niet goed gegaan.. Best wel gepikeerd over geweest echter als je in ogenschouw neemt hoe de klachten zijn opgelost door Axi keukens dan kunnen wij nog alleen maar tevreden zijn. Kort en bondig goed bedrijf waar je fijn geholpen wordt.

Geweldige service!

Zijn ontzettende lieve mensen en ze doen wat ze beloven !! Zeker aan te raden dit is een geweldige zaak!! Ik heb er keukentje gekocht prijs kwaliteit uitstekend !

Goede en complete oplossingen.

Zeer tevreden met de keuken. Alles compleet en goed opgeleverd. Snelle nazorg, meedenken. Top!

Prima.

Geweldig goed geholpen van begin tot eind. Thuis alles bekeken opgemeten was allemaal perfect. Ook monteur (Peter) heeft alles perfect opgebouwd en afgewerkt. Dit bedrijf bevelen wij voor 100% aan bij iedereen.

Goed geholpen met als resultaat een prachtige keuken!!

Fijn geholpen, veel keus, goede ideeen! En nu de keuken een paar maanden in gebruik is, zijn we nog steeds heel tevreden en blij met de keuken en de indeling die wij gekozen hebben. Bedankt Diny en de rest van het team voor de prettige samenwerking!!

fijn, goed mee gedacht.

er wordt goed mee gedacht.

5-sterren service

Niet alleen heeft Axi drie jaar geleden een prachtige, complete keuken in een relatief kleine ruimte voor mij weten te realiseren, ook de after-sales blijkt van hoog niveau te zijn. Dat werd duidelijk nu ik wat schade aan een deurtje had veroorzaakt. Snel en goed. Een familielid ervaart hetzelfde bij een defect aan de afwasmachine.

super !

correct geholpen en fijne samenwerking.

Top bedrijf met vriendelijke medewerkers

Klantvriendelijkheid een goed bedrijf met veel kennis van keukens. Top monteur waar wij erg tevreden mee waren klasse Peter bedankt !!!

ze denken met je mee.zeer goed geholpen.

vriendelijk en dringen niks op

Alles volgens afspraak

Goed geholpen in de niet super luxe(dus dure) showroom. Geen landelijke keten,dus lekker direct. Bij wijzigingen gewoon even langs rijden of bellen en alles prima geregeld. Nette afwerking bij plaatsing.

Goede begeleiding bij het maken van keuzes om een keuken samen te stellen en goede service

Frankeneng 17 E

6716AA Ede gld