Prachtige keuken, goede service

We hebben aan het einde van vorig jaar een keuken gekocht en laten plaatsen door AXI. Vanwege wat tegenslagen met onze verbouwing vond de plaatsing uiteindelijk 5 maanden later dan gepland plaats. Ondanks deze tegenvaller waardoor de keuken lang na aflevering in het magazijn van AXI stond, zorgde AXI ervoor dat de keuken tip top werd afgeleverd en geïnstalleerd. Er was begrip voor onze situatie. Nu na 2 maanden nog steeds tevreden over de kwaliteit van de keuken en het advies van AXI bij het samenstellen van onze keuken.

Geweldig bedrijf zonder gedoe

Wij zijn heel blij dat we een keuken hebben gekocht bij Axi keukens. Eerlijk, duidelijk en zeer kundig. Er wordt gewerkt met eerlijke prijzen, je hoeft niet eindeloos te onderhandelen, iets waar wij persoonlijk niet van houden en dan nog het gevoel te hebben te veel te betalen. Dat is bij Axi niet aan de orde. Goede kwaliteit en zeer ervaren monteurs! Een aanrader!

Perfect!

Fijn advies door medewerker! Nemen alle tijd. Goede levering en uitstekende plaatsing.

Ruime keus van keukens en vakmanschap van de installatiemonteur

Bij een spontaan bezoek aan AXI werd ik attent ontvangen door Diny. Het aanbod in frontkleuren, kastmogelijkheden en granieten aanrechtbladen maakte mij blij; ik vond er de keuken die ik voor ogen had. Een fijn adviesgesprek met Diny volgde al snel. Het lukte haar om al mijn wensen passend in het ontwerp te krijgen. 'Diny, zo fijn dat je de mogelijkheid zag voor een extra besteklade, ik heb er elke dag profijt van! Dankbaar ben ik dat je Peter Ratelband selecteerde voor de uitvoering van de klus; het afbreken en afvoeren van de oude keuken, het installatiewerk en de keukenmontage. Peter is echt een vakman; hij denkt met je mee, werkt rustig en secuur én doet dit alles met veel plezier. Ik ben zó blij met het eindresultaat: het is een prachtkeuken!'

Perfect geleverde keuken

Allereerst zijn we uitstekend en vakkundig geadviseerd bij het samenstellen van onze keuken. De levering van de keuken was 100% compleet en zonder gebreken. De montage verliep eveneens perfect door een zeer bekwame monteur een topmonteur. We zijn echt 100% tevreden!

AXI-keukens, een aanrader, warm aanbevolen

Bij mijn eerste bezoek kreeg ik gelijk een warm gevoel. M.a.w., ik voelde mij gelijk thuis. Het was een klantgerichte benadering in een ontspannen en gemoedelijke sfeer. Er werd goed naar je geluisterd en er werd met je meegedacht, Keuken werd op tijd en compleet opgeleverd. De keuken werd professioneel geïnstalleerd. Kortom, een zeer tevreden klant,

Wat is er mooier dan 1 keer dik tevreden? 2 keer dik tevreden!

In 2000 kochten we onze eerste keuken bij Vincent en waren dik tevreden. Na 23 jaar waren we aan een nieuwe keuken toe en we hebben niet verder gezocht dan AXI. Opnieuw goed geholpen door Vincent die goed luistert en denkt in oplossingen waar je blij van wordt. De montage van de keuken deed Teus en ook hij weet wat denken in oplossingen is, naast dat hij een enorm vakman en prettig mens is. Kort en goed: mochten we in 2046 aan een nieuwe keuken toe zijn, dan direct naar AXI, want waarom verder zoeken?

fantastisch

Prachtige kwaliteitskeuken, geheel in lijn met onze wensen, mede door de slimme tips en aanvullingen van AXI. Geheel volgens planning en afspraken bezorgd en professioneel geplaatst. De keuze in graniet, alsmede in uitvoering graniet, is zeker een pluspunt. Daarnaast de mogelijkheid om op maat te werken, extra diepte, hoogte EN de binnenkant kasten zelfde materiaalkleur als de frontjes is chique. Ook de prijskwaliteit verhouding is prima. Wij zijn super tevreden en raden AXI zeker aan, om mee te nemen in een keukenoverweging. Een droomkeuken, van goede kwaliteit, mooie uitstraling voor een goede prijs.

Geen zorg en omkijken...

Na een slechtere ervaring bij een ander keukencentrum bij Axi uit gekomen. Bij het uitzoeken van de keuken werd meer dan genoeg tijd genomen en er werd mij zoveel tijd gegund als nodig tot het moment dat het goed voelde om de order te geven. Levering keuken, voorbereidende werkzaamheden en plaatsen keuken meer dan perfect. Alles klopte! Als je geen zorg wil hebben over de goede afhandeling maar ook gehoord wil worden als klant, dan moet je bij Axi zijn!

Prima bedrijf en adequaat personeel.

Verkoopster denkt met je mee. Veel kennis en snel maar uitstekend werk geleverd. Heeft prima monteurs in dienst die uitstekend werk leveren. Zeker aanbevolen bij familie en bekenden.

Van voorbereiding tot oplevering is alles tot in de puntjes geregeld

Ik ben via een tip bij Axikeukens terecht ben gekomen. Eerdere bezoeken bij concurenten gaven mij een negatief gevoel. Zowel wat betreft mijn wensen als het budget wat ik te besteden had. Met Vincent de keuken ontworpen. Al mijn wensen konden vervuld worden binnen mijn budget! Inclusief afbraak oude keuken, elektra- en loodgieterswerk, stucen, sauzen en plaatsen nieuwe keuken. Waar ik bij concurenten extra voor moest betalen. Mijn dank gaat uit naar Vincent en zijn team en Wim voor al zijn werk bij ons thuis.

Net een stapje meer

Bij het uitzoeken van de keuken zijn we goed geholpen. Er zijn veel dingen te kiezen en het concept dat je geen oneindig budget hebt maar wel een mooie keuken wil, snappen ze erg goed. En toen werd hij geplaatst. Het doel bij het plaatsen was duidelijk om het zo mooi mogelijk te doen. Logisch.. maar ook bij het plaatsen zijn er keuzen. Bij ons was het mooi om hem strak tegen het plafond te plaatsen. Dat maakt de montage aanzienlijk minder simpel, maar het was totaal geen probleem. Een witte blende in een zwarte keuken? Dat is niet zo fraai en omdat er toch wat gezaagd moest worden werd die ook gelijk zwart. Dus geen "klap de keuken erin" klust maar met zorg en kunde.

Zo'n geweldige service kom je nergens tegen. BEDANKT

Met lood in de schoenen zijn we naar Axi-keukens in Ede gegaan. Wij werden door Vincent heel vriendelijk ontvangen en wat ons heel goed deed: Vincent had en heeft een luisterend oor. Na zijn bezoek aan huis konden wij heel gemakkelijk besluiten hem de opdracht te geven de keuken te laten renoveren. De offerte werd gemaakt en wij zijn ermee akkoord gegaan. Vincent beloofde ons een monteur te sturen die in staat was deze klus te klaren. Op de afgesproken datum arriveerde Teus, een geweldige monteur van harte aan te bevelen, met een wagen vol materialen. Teus werkte op een manier zo rustig en kalm dat je niet bang hoefde te zijn dat er iets mis zou gaan. Teus is niet alleen een vakman: hij geeft advies en hij helpt je mee zoeken naar oplossingen en dat was voor ons een hele geruststelling. Toen Teus de klus geklaard had leek het wel of hij een nieuwe keuken had geplaatst. Met tranen in de ogen van blijdschap schrijven wij: Vincent en Teus heel hartelijk dank voor het prachtige vakwerk. Fam. van IJzendoorn Wijchen.

Geweldige keuken

Dit is al de tweede keuken die we bij AXI kopen. De ervaring toen was reden om er weer aan te kloppen, en wederom werden we NIET teleurgesteld. Deskundig advies, meedenken maar toch de wensen van ons als klant als uitgangs punt nemen. De Keuken staat nu, op tijd geleverd inclusief alle rand apparatuur en met veel vakmanschap geinstalleerd. Ik raad AXIkeuken zeker aan.

Prima zaak met uitstekend advies

In verband met nieuwbouw al in een vroeg stadium een keuken uitgezocht e AXI heeft de tekeningen verzorgd. bijna 2 jaar later pas de definitieve uitvoering bepaald en alles exact op tijd geleverd. Montage is gedaan door een zeer ervaren monteur en alles werkt perfect. Prima zaak, prima advies en prima service.

Voor ons was Axi een prima plek om onze keuken te kopen!

Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken. We hadden al bedacht dat ie niet wit, zwart of hout moest zijn en gelukkig was er de mogelijkheid om zelf een kleur te kiezen. Diny van Axi keukens dacht fijn mee en al onze wensen konden gerealiseerd. En ook dat we door de verbouwing 2x uitstel van opleveren hebben gevraagd gaf gelukkig geen probleem. Bovendien heeft de monteur keurig geïnstalleerd! Nu we er inmiddels alweer een paar maanden mee werken is er niets waarvan ik denk: was dat toch maar anders gedaan. Kortom: super blij mee!!

Geld binnen en zoek het maar uit

Keuken gekocht bij axi keukens. In het begin super service en response . Tot er betaald was dan hoor je niks meer op vragen. Keuken geplaatst,super fijne monteur trouwens(zzper) verkeerde kast geleverd,blijkt dat de kast die ons verkocht is geeneens te leveren is, plinten verkeerd geleverd,apothekerskast was niet geleverd. Dit kan naar mijn inziens nog door een fout bij de fabriek . Maar wat me nog het meest steekt zitten al 5 weken met een koelkast die boven de 60 decibel geluid produceert (gemeten met een gevalideerde decibel meter) in het begin al aangegeven bij axi keukens. Zouden contact opnemen met atag,maar tot op heden niets meer over gehoord. Alle contact moet van onze kant komen. Ook heel toevallig pas een kennis op bezoek haar buurvrouw had ook precies het zelfde verhaal over axi keukens. Super in het begin als je nog niet betaald hebt , maar heb je betaald tel je niet meer mee.

er ging op allerlei fronten veel mis

We hadden een mooie keuken uitgezocht. Gelukkig konden we zelf goed rekenen, anders waren de maten niet kloppend geweest. Er werden fouten gemaakt in de bestelling van het aanrechtblad en de ( zelf reinigende) oven. Het duurde even voordat we het juiste aanrechtblad hadden, maar dat kwam goed. De oven was al gebruikt, die werd niet vervangen, alleen het teveel betaalde geld werd terug gestort. Dat kwam dus niet goed, en we vinden dat geen goede service, omdat de fout niet bij ons lag. Had ik dit geweten, dan had ik een goedkopere oven uitgezocht. Advies aan potentiele klanten: alles goed zelf narekenen en alle nummers van apparaten bij levering controleren!

Super tevreden over het advies en montage van Axi keukens

We hebben via Axi keukens een keukenrenovatie laten uitvoeren. Wij zijn zeer tevreden over het advies welke wij hebben ontvangen in de showroom en de uitgevoerde montage hiervan Monteur werkt zeer netjes en denkt mee.

Zeer klantvriendelijk, vakbekwaam en meedenkend

Wat zijn wij tevreden over Axi Keukens. Van het begin tot het einde verliep het contact super. Vincent Brokken kwam gelijk met goede ideeën en voelde precies aan wat onze wensen waren. Het eerste ontwerp is het dan ook gelijk geworden. 3 maanden geleden is onze keuken geplaatst. Voor die tijd hadden wij nog een aantal vragen, altijd werden deze weer snel opgepakt en beantwoord. De montage van onze keuken is gedaan door Kevin. Wat hebben we het daarmee getroffen. Wat een vakman met veel ervaring! Hij weet heel goed waar hij mee bezig is. Nogmaals bedankt Kevin! De spatranden zijn gisteren geplaatst, nu is onze keuken helemaal af en wat een complimenten hebben we al gehad! Axi Keukens en in het bijzonder Vincent: bedankt voor alles, wij zijn zeer tevreden!

Zeer klantvriendelijk, meedenkend en behulpzaam

Ik kan alleen maar vol lof zijn over hoe AXI zaken doet. Wij zijn door Eddy geholpen en vanaf begin tot het einde goed meegedacht wat de mogelijkheden waren en of de ideeen die wij hadden wel verstandig waren. Ze vinden het totaal geen probleem om meerdere tekeningen te maken ondanks de extra tijd die dat kost. Wij hebben nog de tijd genomen om te bedenken of wij inderdaad voor deze uitvoering wilden gaan ( wat ongeveer 3mnd duurde) Ze hebben ons in die tussentijd niet gestalkt met telefoontjes of mails of we al een keuze hadden gemaakt. Ook dat vonden wij zeer positief. Omdat Eddy ook meer vroeg over de inrichting van ons huis kwam hij later nog met een andere optie qua blad wat veel beter past in onze inrichting. Ook de monteur die de keuken heeft geplaatst ( Wim) is een topper en vind het geen probleem om ter plekke nog een verandering uit te voeren. Dus AXI kunnen wij aan iedereen aanbevelen. Dank je wel voor onze mooie keuken Familie Vink

Hun servicegerichtheid houdt niet op na plaatsing

Driekwart jaar na plaatsing van onze keuken ontstonden problemen met het natuurstenen blad. Toen we daarover belde kwam direct iemand van AXI kijken. Resultaat: een nieuw blad (uit een andere steengroeve) is kosteloos geplaatst. En hoe: nog geen krasje op de muur na verwijdering van het oude blad en vervanging door het nieuwe blad. Knap werk van deze secure installateur.

Vanochtend lekte het onder de spoelbak van het keukenaanrecht die door Axi geplaats is 3.5 jaar geleden. Ik dacht ga maar even bellen zag zo even niet wat er aan de hand was. Medewerker hoorde mijn verhaal aan en vroeg of het uitkwam zodat hij gelijk even kon komen kijken. Ik zei gelijk ja en dacht "kijk dat is nog eens service"! De aardige man heeft het probleem helemaal opgelost achteraf bleek het een kleinigheidje. Echt super goede service. Van mij krijgen ze een mooie 10.

Voor de 2e keer zeer tevreden!

Na de vorige aanschaf van een keuken bij Keukencentrum AXI, 16 jaar geleden, zijn wij eind september 2020 weer in Ede terechtgekomen om te kijken naar een nieuwe keuken. Wij werden weer bijzonder vriendelijk ontvangen door Wilbert Smit, hij bleek ook de vorige keuken aan ons verkocht te hebben. Vanwege Corona hadden we vooraf een tijdslot van 3 uur gekregen, dus wij wisten op voorhand dat men voldoende tijd voor ons zou nemen. Wilbert nam in alle rust en zonder ons iets op te dringen de diverse optie's met ons door, welke wij ook echt konden zien in de showroom. Deze is weliswaar iets compacter is dan de hele grote keukenzaken, maar dat biedt AXI dan ook de mogelijkheid om scherper in de prijs te zijn, zonder in te leveren op kwaliteit. Uiteindelijk zijn wij gezamenlijk tot een weloverwogen keuze gekomen van een keuken, inclusief apparatuur. De keuken is 2 weken geleden geplaatst door monteur Wim Verbakel, een monteur met 30 jaar ervaring en dat was goed te merken! Vanaf het verwijderen van de oude keuken, het aanpassen van leidingwerk en stroomvoorziening, tot het stucwerk en plaatsing van de nieuwe keuken, Wim heeft het perfect gedaan in 5 dagen tijd. Wij genieten optimaal van de nieuwe keuken en zijn voor de 2e keer enorm tevreden over zowel het verkooptraject als de installatie. Men is niet opdringerig, erg flexibel, luisterend naar de klant en meedenkend in oplossingen. Mochten wij in de toekomst nog eens een nieuwe keuken nodig hebben, dan gaan wij zeker weer bij AXI kijken!