10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geen verbeterpunten. Ga zo door
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG reparatie
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Ik had problemen met mijn lpg in de auto ik zocht overal een garage die me gelijk kon helpen. Overal was een wachttijd, maar bij Ruissen kon ik gelijk terecht. Hij heeft mijn lpg installatie direct gerepareerd en hij was absoluut niet duur. Als ik naar een garage moest gaan dan was ik het dubbele kwijt. Ik adviseer iedereen die problemen met zijn lpg installatie om naar Ruissen te gaan. Hij is heel vriendelijk en legt in details uit wat hij doet en heeft al jaren ervaring.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geen
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw|Airconditioning
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Perfecte service. Goede communicatie via telefoon en ook per mail. Luistert en denkt mee aan de beste oplossing voor de inbouw ( wensen van de klant). Levert goed werk af, netjes in de afwerking Voertuig: Crhysler 300c 5.7 hemi v8 2005
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Voor mij geen..
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Een geweldige bedrijf voelde me gelijk thuis daar.Geweldige service en altijd gelijk behulpzaam.Toppie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Werkplaats lijkt niet zo geordend maar doet niets af aan de kwaliteit.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Ad is een zeer rustige en vriendelijke man. Ik ben zeer positief over het feit dat hij alle tijd voor je neemt en je elk detail van de lpg installatie met hem kan bespreken. Ik mocht zelfs tijdens de inbouw meedenken en meekijken of alles naar wens ging ! Mijn VW Golf 2.5LV5 (USA) is door Ad voorzien van een Prins VSI 2.0 installatie met de nieuwste Keihin 9 injectoren die heel netjes zijn weggewerkt. Mocht er in de toekomst toch een keer iets aan de hand zijn dan ben ik er van overtuigd dat ook dat op een goede manier zal worden opgelost, Ad is zeker niet iemand die het alleen voor het geld doet. Gewoon klasse !!
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG reparatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik zou het handig vinden om de vloeistof selfcare via de website te bestellen en dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening. En ja, een kopje koffie maakt de positieve ervaring compleet.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Ik rijd nu 4 jaar op LPG. Een storing van een injector is onder garantie gerepareerd. Tlefonische bereikbaarheid uitstekend en vakkundige en vriendelijke behandeling.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb in juli 2010 de LPG installatie laten inbouwen door Hr.Ruissen ( Airco Service Ruissen in Broekland). Dit is vakkundig gebeurd. Dat bewijst wel ,dat ik na 52000 km geen enkel probleem heb ondervonden met deze ( PRINS ) installatie. Zo is het rijden op LPG erg comfortabel.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben zeer tevreden betreffende de Prins LPG installatie in mijn Subaru. Snelheid van service is prima. Voor mij persoonlijk jammer dat ik nogal een stukje voor moet rijden. Recent na 50000 km klepspeling gecontroleerd. De klepsmering van de prinsinstallatie lijkt prima z'n werk te doen, de speling hoefde vrijwel niet aangepast te worden!
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG reparatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

eigenlijk niet
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw
  • Omschrijf uw positieve ervaring: prettig contact, ook buiten gewone uren, zeer vriendelijk, vlot, afspraken nakomen. En niet duur! Gratis leenauto, weliswaar een oude Fiat Cin, maar alla mijn LPG lpg "brandstofmeter" = vlotter begaf het op mijn eerste trip naar Frankrijk. Vlot opgelost, uiteraard onder garantie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Puur vakmanschap.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw|Airconditioning
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

geen
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw
  • Omschrijf uw positieve ervaring: goede kwaliteit, aanspreekbaarheid en klantvriendelijkheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geen
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Goed en eerlijk advies vooraf van Ruissen. Zeer nette afwerking/inbouw van de Prins VSI 2 installatie. Een prima adres voor wie rijden op LPG overweegt
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ze mogen van mij rustig geld vragen voor hun diensten
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: Airconditioning
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Ben laatst op de A12 bij Arnhem over een rubbermat gereden hierdoor is de stekker van het adapter kabeltje afgebroken Bij de Volkswagen liep ik tegen een muur het kabeltje stond niet in hun onderdelen programma Advies een nieuwe pomp van €750 Of naar de sloop van het type auto dat ik had stonden er nog niet zoveel op de sloop Dus dat werd hem niet Uiteindelijk via VEAM raalte doorverwezen naar ruisen airco service Deze wist ook niet wat ze ermee aan moesten Uiteindelijk hebben ze nadat ze een paar foto's hadden genomen binnen anderhalve dag de juiste stekker Toen ik vroeg wat kost het stekkertje zijden ze "als je een keer echt wat hebt met je airco of gas installatie denk dan ook even aan mij" Super top waar vind je dat nog vandaag de dag
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Supersnelle opsporing van gebreken aan de lpg installatie, goed service
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG reparatie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

N.v.t
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Ik ben zeer tevreden met Lpg & Airco service Ruissen zeer goede service en meteen een oplossing vinden voor problemen ! Heb een compleet nieuwe systeem inlaten bouwen prins vsi 2.0 in mijn Bmw 5 serie 525i en daarna heeft mijn zwager ook inlaten bouwen. We zijn dit jaar met vakantie gegaan en het systeem heeft goed zijn werk gedaan! Als je goede service en kwaliteit wil dan zeg ik Lpg & airco inbouw service Ruissen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na ongeveer een maand begon de inbouw te rammelen. Door een kleine aanpassing is dit verholpen. Dit kan in het vervolg direct. Na enige tijd zijn er wat problemen geweest me de aansluiting van de luchttoevoer n het systeem. Dit is snel en netjes verholpen echter wel vervelend als het gebeurt.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

nvt.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw|LPG reparatie
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Flexibele openingstijden en denkt mee aan oplossen van problemen. Een vakman die meedenkt met problemen en een goede kwaliteit inbouw en apparatuur verzorgd zodat mijn Alfa 147 nu al 35.000 probleemloos op LPG rijdt!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mailing mbt onderdeel wat mogelijk problemen kan geven, te technisch voor een gewone berijder van een auto.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Pro-activiteit, snelheid van reageren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Installatie is zeer netjes geplaatst, alles in goed overleg. Professioneel en persoonlijk!
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

eigenlijk niets, hooguit een iets betere leenauto...
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw
  • Omschrijf uw positieve ervaring: alles keurig geregeld, zowel info, offerte, inbouw, eerst beurt en terugrope actie. Prettig geholpen, aandacht tijd en vakmanschap.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het enige verbeterpunt dat ik kan bedenken, zou zijn de kwaliteit van afwerking/ wegwerken van draadjes/bekabeling in het motor compartiment.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing
  • Kwaliteit apparatuur N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Goed advies betreft keuze welk LPG systeem. Erg snelle service. en levering. En uitstekend nagekomen afspraken, omtrent plaatsing van een aantal onderdelen. Later bleek dat in het bij mij ingebouwde Prins lpg systeem een sensor af en toe voor storingen kon zorgen en dat deze preventief door Prins worden vervangen. Daar kreeg ik heel netjes een e-mail over van LPG & Airco Service Ruissen, waarna ik na 1 telefoontje direct kon langs komen om deze te laten vervangen. Alleen goede ervaringen.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Advies/Oplossing N.v.t.
  • Kwaliteit apparatuur
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw

Over LPG & Airco Service Ruissen

Filter op Taal